Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna mixta per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic estadístic, amb destinació en el Servei de Qualitat. Referència 2022/59374.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9354 de 03.06.2022
Número identificador:  2022/4504
Referència Base de Dades:  004838/2022
 



RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna mixta per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic estadístic, amb destinació en el Servei de Qualitat. Referència 2022/59374. [2022/4504]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, d'acord amb les competències que atribueixen l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001 d'universitats, amb relació a l'article 75.2 d'aquesta, així com els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.

D'acord amb el que disposa l'article 135 i concordants de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.

De conformitat amb l'acord adoptat en el Consell de Govern d'aquesta universitat, en la sessió amb data de 26 de març de 2018, pel qual s'aprova la modificació del procediment de promoció interna vertical del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vist l'Acord del Consell de Govern amb data de 23 de febrer de 2022, aquest rectorat convoca proves selectives de promoció interna mixta per a cobrir el lloc núm. F55432, que consta en el referit acord així com en l'annex I d'aquesta resolució i que forma part de la relació de llocs de treball d'aquesta universitat, de l'escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic estadístic, en els termes que consten en l'annex I de la present resolució, conformement a les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Requisits dels i les aspirants

1.1. Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, a més dels requisits ja acreditats en nomenaments anteriors, ha de reunir els següents:

1.1.1. Ser personal funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

1.1.2. Requisit per al subgrup A1: llicenciat/graduat en Estadística o equivalent, requisit per al subgrup A2: diplomat/graduat en Estadística o equivalent, o estar en condició d'obtindre'l abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds

1.1.3 Haver prestat serveis efectius en la Universitat Miguel Hernández d'Elx durant, almenys, dos anys en el cos o escala des del qual s'accedeix, corresponents als subgrups C1, ja siguen d'administració general, com d'administració especial.

1.2. Les condicions a què es refereixen els apartats anteriors s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-ne durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

1.3. El procediment de selecció dels aspirants és el de la superació d'un concurs oposició, en els termes que consten en l'apartat 4 d'aquesta.



Segona. Sol·licituds

2.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives ho han de fer constar en instància, que serà facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) i en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat, que s'ha d'adreçar al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i presentar en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Es poden emprar les vies que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Les instàncies presentades en les oficines de Correos s'han de fer en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra, en què ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i s'han de remetre a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx, Alacant.



Necessàriament, s'han de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

2.2. A cada sol·licitud s'ha d'unir la documentació següent:



a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Certificat del Servei de Personal d'Administració i Serveis acreditatiu que es compleixen els requisits que conté la base 1.1.2.



c) Document justificatiu d'haver abonat les taxes corresponents.



d) Documentació acreditativa dels mèrits que s'han de valorar.

Si els interessats feren ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja conste en poder de l'administració convocant, hauran de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

e) Annex, en què es faça constar la llengua cooficial en la qual es realitzarà la prova corresponent, per tant es pot optar entre el castellà o el valencià (annex II). Si l'aspirant no optara expressament per cap de les llengües, s'entendrà que ha exercit el dret d'opció sobre la llengua castellana, sense que puga tornar a exercir aquest dret durant la realització de les proves selectives.



2.3. Els drets d'examen seran de 25,00 euros.

El rebut s'ha de generar de manera obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, l'acreditació es farà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual s'efectua. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets d'examen, i caldrà fer-hi constar, nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



Conforme al que estableix l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa establida en la base 3.2-b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció cal adjuntar una certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció s'ha d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

Així mateix, conforme al que estableix l'article 18.1-6. de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa, els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general.

2.4. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment.

2.5. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es pogueren corregir com a tals, es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

2.6. La informació bàsica sobre la protecció de dades és la següent:



Responsable: Universitat Miguel Hernández d'Elx

Finalitat: Gestió de la selecció de personal aspirant a un lloc de treball en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, així com la gestió de la provisió de llocs de treball. Publicació de llistats d'admesos i exclosos, realització de proves selectives, llistat d'aprovats i valoració de mèrits, d'acord amb la normativa aplicable.

Legitimació: exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art. 6.1.e) i obligacions legals (art. 6.1 c) RGPD.

Cessions /transferències internacionals: Publicitat en els processos de selecció en els butlletins oficials oportuns i aquells que siguen obligatoris per ministeri de la llei. No es preveuen transferències internacionals de dades.

Drets: Accedir, rectificar i suprimir les teues dades personals, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Més informació:

https://serviciopas.umh.es/files/2021/07/segunda-capa-procesos-selectivos_v4_bilig%C3 %BCe.pdf

2.7. Es declara el mes d'agost inhàbil a l'efecte del còmput dels terminis establits per a la promoció interna convocada.





Tercera. Admissió d'aspirants

3.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, amb la verificació prèvia del compliment de tots els requisits de participació que assenyala aquesta convocatòria, el rector dictarà una resolució que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos a la realització de les proves selectives, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Necessàriament en aquesta relació han de constar els cognoms, el nom i el document nacional d'identitat de tots els aspirants i els motius d'exclusió, si escau.

3.2. Els aspirants o les aspirants exclosos poden, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió, o fer les al·legacions que consideren oportunes.



3.3. Transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes, si fora procedent, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

3.4. Són causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com no presentar la fotocòpia de DNI vigent i l'omissió de la signatura en la sol·licitud.

3.5. En cas de noves obertures de termini de presentació de sol·licituds, els mèrits seran valorats prenent com a referència la data fi de presentació de sol·licituds de la primera publicació.



Quarta. Procediment de selecció

El procediment de selecció es realitzarà pel sistema de concurs oposició en torn de promoció interna, amb màxim de 52 punts.

4.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 32 punts.

La prova pràctica estarà relacionada amb les funcions del lloc que es convocava i constarà de dos supòsits pràctics, per a triar d'entre tres, amb preguntes de respostes tipus test i respostes curtes de manera proporcional, que arrepleguen, entre tots, el contingut global del temari. El nombre de preguntes dins de cada supòsit oscil·larà entre 15 i 30 preguntes. La duració mínima de l'exercici serà 90 minuts.

La prova tindrà caràcter eliminatori i cal obtindre un mínim de 16 punts per a superar-la i passar a la fase de concurs.

4.2. Fase de concurs:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 20 punts.

Barem

A. Antiguitat i grau (màxim 12 punts)

A.1 Antiguitat: màxim 10 punts

Antiguitat: Es valorarà fins a un màxim de 10 punts.

· es valorarà 0,059 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

· es valorarà 0,029 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en altres administracions públiques diferent a l'anterior, fins a un màxim de 5 punts, a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.

A.2 Grau (màxim 2 punts)

Grau: es valorarà fins a un màxim de 2 punts, de la forma següent:



a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.



b) Grau consolidat inferior, com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1,5 punt.

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt.

B) Formació: màxim 8 punts

B.1. Cursos de formació i perfeccionament rebuts amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 4,40 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, específics de la plaça que es convoca, a 0,022 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 4,40 punts.

Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,011 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 2,20 punts.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal pot valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut del qual siga específic de la plaça que es convoca.

B.2. Valencià:

El coneixement del valencià es valorarà, amb acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, a 0,24 punts cada nivell, fins a un màxim de 1,44 punts:

Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,24 punts

Nivell A2 (Oral): 0,48 punts

Nivell B1 (Elemental): 0,72 punts

Nivell B2: 0,96 punts

Nivell C1 (Mitjà): 1,20 punts

Nivell C2 (Superior): 1,44 punts

B.3. Idiomes comunitaris:

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat a 0,24 punts per cada nivell, amb un màxim de 1,44 punts, d'acord amb la següent escala. Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,24 punts

Nivell A2: 0,48 punts

Nivell B1: 0,72 punt

Nivell B2: 0,96 punts

Nivell C1: 1,20 punts

Nivell C2: 1,44 punts

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les publicades en l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Altres titulacions: 0,72 punts com a màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que hi va servir de base, amb un màxim de 0,72 punts. A aquest efecte, es puntuarà únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, entenent incloses aquelles altres titulacions necessàries per a obtindre-la.

S'estableix la següent escala de puntuació:

– 0,24 punts per un títol de batxillerat, formació professional de segon grau, tècnic superior d'FP, o equivalent.

– 0,48 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic, o equivalent.



– 0,72 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, màster oficial, doctor o equivalent.

I per a llocs catalogats com a grup A, subgrup A1/A2, s'estableix la següent escala de puntuació:

Titulació general:

– 0,09 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.



– 0,18 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer o equivalent.

– 0,27 punts per un títol de per títol de màster oficial, DEA o equivalent.

– 0,36 punts per un títol de per títol de doctor o equivalent.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

– 0,18 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.



– 0,36 punts per un títol de graduat, llicenciat o enginyer o equivalent.

– 0,54 punts per títol de màster oficial o DEA o equivalent.

– 0,72 punts per un títol de doctor o equivalent.

En aquest apartat només es puntuaran titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc. En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu. Per a això, el candidat haurà d'aportar i acreditar no sols el títol que vulga fer valdre en aquest apartat, sinó que també haurà d'aportar la titulació requerida per a presentar-se al lloc. Això és, haurà de presentar i acreditar ambdues titulacions.



Cinquena. Publicitat dels resultats

5.1. Una vegada finalitzat el curs i feta l'avaluació, el tribunal farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx de la llista d'aspirants que hagen superat el procés selectiu, amb la qualificació obtinguda. Es donarà un termini de reclamacions de 10 dies hàbils.

5.2. Finalitzat el termini de reclamacions, es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la llista definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris de carrera de l'escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic estadístic, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

5.3. Els òrgans de selecció poden proposar el nomenament d'un major nombre d'aspirants que de places convocades amb la finalitat d'assegurar-ne la cobertura, per al supòsit que es produïsquen renúncies dels aspirants seleccionats, abans del seu nomenament o presa de possessió.

5.4. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació definitiva, els aspirants proposats han de presentar en el Registre General/Registre Auxiliar UMH adreçat a Servei de Personal d'Administració i Serveis, una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria.

5.5. La falta de presentació de documentació, dins del termini indicat o la falsedat de documents, donaran lloc a la invalidesa de les actuacions de l'aspirant i, respecte a aquest, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què l'aspirant haguera pogut incórrer.

5.6. La presa de possessió serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisena. El tribunal

6.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableixen l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació que conté l'esmentada llei, i al que preveu l'article 67 de la Llei 4/2021, de 16 de abril, de la funció pública valenciana.

6.2. Amb anterioritat a la iniciació del curs selectiu, si fora el cas, es publicarà una resolució amb el nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels qui n'hagueren perdut la condició.

6.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal amb l'assistència del president i secretari i de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

6.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.5. El tribunal pot disposar de la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents i aquests es limitaran a prestar-ne la col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'ha de comunicar al rector de la Universitat.

6.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures que calguen en aquells casos en què resulte necessari, de manera que els aspirants amb diversitat funcional, gaudisquen de similars condicions per a fer els exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb diversitat funcional que ho sol·liciten, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a dur-los a terme.

6.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal té la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat, ed. Rectorat i Consell Social, campus d'Elx.

6.8. Composició del tribunal

Els membres del tribunal qualificador són nomenats pel rector, atenent el que disposen l'article 79, i concordants de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.





Setena. Consulta de la pàgina web

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicació poden ser consultats en el blog del Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, l'adreça del qual és https://serviciopas.umh.es/convocatorias/promocion-interna/.



Huitena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase oposició o acta de baremació de mèrits, es pot presentar un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de deu dies davant del tribunal mateix.

Contra la resta de les actuacions del tribunal, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.





Elx, 19 de maig de 2022.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.





ANNEX I



GRUP A SUBGRUP A2

LLOC 55432 – TÈCNIC ESTADÍSTIC

COMPLEMENT 24 E038

UNITAT SERVEI DE QUALITAT

FUNCIONS Les funcions generals establides per als grups A, subgrups A1/A2 (tècnics), en Acord adoptat pel Consell de Govern reunit amb data de 13 de desembre de 2017, pel qual s'aprova la descripció detallada de les funcions corresponents de cada lloc tipus

de la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat

Miguel Hernández d'Elx.

MATÈRIE

ESPECÍFIQUES 1. Procés d'acreditació dels títols universitaris a la Comunitat Valenciana.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Procés d'acreditació.

– Criteris d'avaluació.

2. Procés de seguiment dels títols universitaris a la Comunitat Valenciana.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Procés d'acreditació.

– Criteris d'avaluació.

3. Sistema de Garantia Intern de Qualitat en la UMH.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Estructura del SGIC.

– Documentació del SGIC

– Òrgans responsables del SGIC.

– Eina de gestió del SGIC (SGQ).

4. Sistemes d'Informació de Gestió de Qualitat.

– Indicadors de Pla de Qualitat UMH.

– Taxes acadèmiques.

– Enquestes: procés de disseny i posada en marxa d'enquestes.

– Validesa, fiabilitat, tipus de preguntes i escales de respostes. Tipus d'enquestes UMH.

– Seu Electrònica: queixes, suggeriments i felicitacions.

– Bústia de suggeriments UMH.

5. Pla director per a la qualitat en la gestió.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Estructura i principals processos del Pla director.

– Càlcul d'incentius a la qualitat per la major implicació i eficàcia.

– Eina de gestió del Pacte per la qualitat.

6. Disseny de bases de dades.

– Fulls de càlcul Excel.

– Bases de dades Microsoft Access.

– Models conceptuals lògics i físics.

– Model entitat-relació.

7. Sistemes de gestió de bases relacionals.

– Bases de dades relacionals.

– Elements i normalització.

– Consulta i manipulació de dades.

– Llenguatge SQL.

8. Llenguatges de programació.

– Característiques i classificació.

– Estructures de programació.

– Tipus de dades i variables.

– Expressions i operadors.

9. Operacions amb Estructures d'Emmagatzematge.

– Arrays.

– Llistes.

– Piles i cues.

10. Estadística descriptiva.

– Tipus de mostreig.

– Mostreig probabilístic. Conceptes, tipus i característiques.

– Tipus de variables: qualitatives i quantitatives.

– Mesures de tendència central.

– Mesures de dispersió.

11. Inferència Estadística.

– Estimació.

– Contrast d'hipòtesi.

12. Mostreig aleatori simple.

– Estimadors.

– Errors de mostreig.

– Intervals de confiança.

– Grandària de la mostra.



Nota: la normativa legal que empara el contingut d'aquests temes és la que es trobe en vigor en el moment de la publicació de la present convocatòria.





ANNEX II



Sr./Sra. ________________________________________

amb DNI_________________________,



Participant en la convocatòria:

Grup _____ categoria _________________________Ref. _______



Per accés

Lliure Data DOGV______________

Promoció interna Data BOE________________

Quota de discapacitats Data de la resolució_______



EXPOSA:

Que la llengua elegida per la realització de las proves és: (marcar sols una opció)



CASTELLÀ VALENCIÀ



______________a__________de__________de_____



Firmat:____________

Mapa web