Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 d'abril de 2018, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8299 de 21.05.2018
Número identificador:  2018/4061
Referència Base de Dades:  005002/2018
 



RESOLUCIÓ de 13 d'abril de 2018, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), per la qual es convoca un concurs per a la provisió de diverses places assistencials de direcció de servei i secció, i s'aproven les seues bases específiques (CM/02/2018).

[2018/4061]

Mitjançant Resolució de 15 de gener de 2018, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (DOGV 8245, 01.03.2018), s'aproven les bases generals de les convocatòries per a la provisió de places de direcció d'acord amb les previsions contingudes en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 44/2003, de 21 de novembre, d'Ordenació de les Professions Sanitàries, i els Estatuts Refosos del CHGUV.

La base 6a de les bases generals indicades preveu que per resolució de la Presidència del CHGUV s'aprovaran les convocatòries específiques, i la base general 8a ordena que aquestes siguen publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Així mateix, la base 12a estableix que en les convocatòries específiques o mitjançant una resolució singular de la Presidència del CHGUV, que es publicarà en el DOGV, s'establirà la composició nominal de les comissions de valoració.

Actualment estan vacants en el Consorci Hospital General Universitari de València diverses places de caràcter assistencial de direccions de servei i secció, la provisió reglamentària de les quals es considera oportuna i necessària per a la prestació del servei públic.

En conseqüència, la Presidència del CHGUV, en els termes que preveuen les bases 6a i 11a de les bases generals aprovades per Resolució de 15 de gener de 2018, resol:



Primer

Aprovar les bases específiques per a la provisió, mitjançant concurs de mèrits subjecte a avaluació de l'acompliment, de les places de caràcter assistencial de direcció de servei i secció del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV) que figuren en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

Detallar en l'annex II les places objecte de la convocatòria.



Tercer

Designar els membres de les comissions de valoració que figuren en l'annex III.



Quart

Aprovar el barem per a la valoració dels mèrits que figura en l'annex IV.a) i IV.b).



Quint

Aprovar el model de sol·licitud que figura en l'annex V.



Contra aquest acte que esgota la via administrativa, pot interposar-se, potestativament, un recurs de reposició davant d'aquest mateix òrgan, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua publicació o, directament, un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats de la mateixa manera, davant del jutjat contenciós administratiu competent, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com els articles 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això, sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.



València, 13 d'abril de 2018.– La presidenta del CHGUV i Consellera de Sanitat Universal i Salut Pública: Carmen Montón Giménez.





ANNEX I

Bases específiques per a la provisió de diverses places de caràcter assistencial, de direccions de servei i secció del CHGUV (CM/02/2018)



1. Bases i requisits generals:

Les bases que regeixen aquesta convocatòria són les aprovades per resolució de la Presidència del CHGUV de data 15 de gener de 2018 (DOGV 8245, 01.03.2018), amb les particularitats següents:

– El requisit assenyalat en la base 7.4 de les generals s'entendrà referit a l'edat de jubilació ordinària que assenyale la normativa aplicable al règim jurídic de la persona participant.

– Les referències expresses a disposicions normatives s'entendran realitzades a la vigent en cada moment.

– La forma de provisió és el concurs de mèrits subjecte a avaluació periòdica de l'acompliment.



2. Requisits específics:

Estar en possessió de la llicenciatura o grau en Medicina, i del títol d'Especialista en Ciències de la Salut que corresponga en cada cas, i ser empleat o empleada públic dels assenyalats en la base 7.1.1 de les indicades Bases Generals.

D'acord amb el que preveu l'apartat dos de la base general setena de l'article 4, del Reial decret 1558/1986, de 28 de juny, pel qual s'estableixen les bases generals del règim de concerts entre les universitats i les institucions sanitàries (BOE 182, 31.07.1986), i en relació amb les places 96699 i 74123 a més també podran participar aquells empleats o empleades públics pertanyents als cossos de Funcionaris Docents Universitaris de la Universitat de València que, de conformitat amb el Concert entre la Conselleria de Sanitat, la Diputació de València i la Universitat de València per a la utilització de les institucions sanitàries en la investigació i docència universitària (DOGV 2982, 30 d'abril de 1997, i addenda publicada en el DOGV núm 5792, de 25.06.2008), ocupen plaça vinculada en el CHGUV o en institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en la corresponent especialitat, i estiguen en possessió del títol d'Especialista en Ciències de la Salut que corresponga.

Les persones que obtinguen plaça des d'aquesta condició i no tinguen prèviament la condició de personal propi del Consorci, cessaran en la plaça en el cas que aquesta siga desvinculada i quedaran en la situació administrativa que corresponga segons la seua condició i administració d'origen. Igualment succeirà en el cas de no superar l'avaluació periòdica de l'acompliment.



3. Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds i documentació preceptiva serà d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà el següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de la publicació de la convocatòria.



4. Exposició del projecte de gestió i puntuació mínima

Les persones participants disposaran de 30 minuts per a l'exposició davant de la Comissió de Valoració del projecte de gestió. Per a superar aquesta fase la puntuació requerida és de 25 punts (50 % de la puntuació màxima.



5. Periodicitat i efectes del procés d'avaluació

Les places objecte d'aquesta convocatòria estan subjectes a una avaluació quadriennal.







ANNEX II

Places objecte de convocatòria (CM/02/2018)



Número 85412

Denominació Cap de servei facultatiu

Àrea funcional Assistencial

Grup/subgrup de classificació A/A1

Complement destinació/Complement específic 28/813

Servei/Unitat Servei de Radiodiagnòstic

Requisits específics Especialista en Radiodiagnòstic





Número 17613

Denominació Cap de servei facultatiu

Àrea funcional Assistencial

Grup/subgrup de classificació A/A1

Complement destinació/Complement específic 28/813

Servei/Unitat Servei d'Aparell Digestiu

Requisits específics Especialista en Aparell

Digestiu







Número 96699

Denominació Cap de servei facultatiu

Àrea funcional Assistencial

Grup/subgrup de classificació A/A1

Complement destinació/Complement específic 28/813

Servei/Unitat Servei de Dermatologia i Venereologia

Requisits específics Especialista en

Dermatologia Medicoquirúrgica i Venereologia







Número 81219

Denominació Cap de servei facultatiu

Àrea funcional Assistencial

Grup/subgrup de classificació A/A1

Complement destinació/Complement específic 28/813

Servei/Unitat Servei d'Urologia

Requisits específics Especialista en Urologia







Número 74123

Denominació Cap de Secció Facultatiu

Àrea funcional Assistencial

Grup/subgrup de classificació A/A1

Complement destinació/Complement específic 26/5481

Servei/Unitat Direcció Gerencia

Requisits específics Especialista en Medicina Preventiva i Salut Pública

















ANNEX III

Comissions de Valoració (CM/02/2018)



– Direcció de servei de Radiodiagnòstic, plaça núm. 85412

President/a Titular: Enrique Ortega González

Suplent: Francisco Quiles Teodoro

Vocals Titular: Amparo Romero Martínez

Suplent: Carlos Errando Oyonarte

Titular: Eugenio Sánchez Aparici

Suplent: Jerónimo Sancho Riéger

Titular: Pilar Donderis Torrens

Suplent: Cristina Soto Sarrión

Secretari/a Titular: José Fambuena Ayuso

Suplent: Pilar Gallego Brosel





– Direcció de servei d'Aparell Digestiu, plaça núm. 17613

President/a Titular: Enrique Ortega González

Suplent: Francisco Quiles Teodoro

Vocals Titular: Amparo Romero Martínez

Suplent: Carlos Errando Oyonarte

Titular: Rodrigo J. Jover Martínez

Suplent: Estrella Fernández Fabrellas

Titular: José Antonio Martín Jiménez

Suplent: Eduardo Moreno Osset

Secretari/a Titular: José Fambuena Ayuso

Suplent: Pilar Gallego Brosel





– Direcció de servei de Dermatologia i Venereologia, plaça núm. 96699

President/a Titular: Enrique Ortega González

Suplent: Francisco Quiles Teodoro

Vocals Titular: Amparo Romero Martínez

Suplent: Carlos Errando Oyonarte

Titular: Eduardo Fonseca Capdevila

Suplent: Cristina Pérez Hortet

Titular: Enrique Gimeno Carpio

Suplent: Miguel García del Toro

Secretari/a Titular: José Fambuena Ayuso

Suplent: Pilar Gallego Brosel





– Direcció de servei de Urologia, plaça núm. 81219

President/a Titular: Enrique Ortega González

Suplent: Francisco Quiles Teodoro

Vocals Titular: Carlos Errando Oyonarte

Suplent: Amparo Romero Martínez

Titular: Francisco de Paula Boronat Tormo

Suplent: Cristóbal Zaragozá Fernández

Titular: Jesús Romero Maroto

Suplent: Antonio Galán Serrano

Secretari/a Titular: José Fambuena Ayuso

Suplent: Pilar Gallego Brosel





– Direcció de secció de Medicina Preventiva, plaça núm. 74123

President/a Titular: Enrique Ortega González

Suplent: Francisco Quiles Teodoro

Vocals Titular: Amparo Romero Martínez

Suplent: Carlos Errando Oyonarte

Titular: Javier Marco Franco

Suplent: Rafael Ortí Lucas

Titular: Carmen González Monte

Suplent: Miguel García del Toro

Secretari/a Titular: José Fambuena Ayuso

Suplent: Pilar Gallego Brosel

Mapa web