Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2022, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a una plaça del cos de funcionari docent universitari pel sistema d'accés lliure.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9359 de 10.06.2022
Número identificador:  2022/5236
Referència Base de Dades:  005165/2022
 



RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2022, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a una plaça del cos de funcionari docent universitari pel sistema d'accés lliure. [2022/5236]

Segons estableix l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris, aquest rectorat, d'acord amb l'article 20.U.3.I. de la Llei 22/2021, de 28 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2022, una vegada obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2022, aprovada per l'Acord del Consell de Govern de 31 de març de 2022 (DOGV 9 de maig), ha resolt convocar a concurs d'accés pel sistema d'accés lliure la plaça que es detalla en l'annex I d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:





1. Règim jurídic

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, pel que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; pel Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat pel Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); per l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; per la Instrucció de la Secretaria General i del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de les taxes, les comunicacions, les notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció de funcionaris dels cossos docents universitaris i de professorat laboral estable i, mentre dure la situació de no presencialitat motivada per la situació, l'evolució i les perspectives de la covid-19 i així ho establisquen les comissions de selecció, per l'Acord del Consell de Govern de 28 de maig del 2020 pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris en modalitat no presencial (BOUA de 28 de maig del 2020), i altra normativa d'aplicació general.



D'acord amb el que preveu l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 27 de gener de 2022 pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que hi ha infrarepresentació de les dones en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en l'àrea de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica.

D'acord amb la Resolució de 25 de maig del 2022 (DOGV 30 de maig), a l'efecte del còmput de terminis arreplegats en aquesta convocatòria, el mes d'agost del 2022 es considerarà inhàbil.



2. Requisits de les candidates o els candidats

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els requisits següents, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió.

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els que es recullen en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

a) Nacionalitat. Tenir la nacionalitat espanyola, sens perjudici del que disposa l'article 57 del reial decret esmentat.

b) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.



c) Tenir complits setze anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no estar inhabilitada o inhabilitat en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.



2.1.2. Les persones aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de catedràtic o catedrática d'universitat d'acord amb el que estableix el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Així mateix, podran presentar-se les persones que pertanguen al cos docent universitari corresponent i no es troben en el cas arreplegat en l'art. 65.2 de la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril o estiguen en possessió de l'habilitació d'acord amb el que estableix el Reial decret 774/2002, de 26 de juliol, pel qual es regula el sistema d'habilitació nacional per a l'accés a cossos de funcionaris docents universitaris i el règim dels concursos d'accés respectius.



3. Presentació telemàtica de sol·licituds

Les persones que vulguen prendre part en el procés de selecció hauran de presentar, en el termini de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, la sol·licitud corresponent, que haurà de ser emplenada a través de la Seu Electrònica (Seu Electrònica (ua.es), Tràmits–Sol·licitud de places de personal docent i investigador, o a través de l'adreça següent:



https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/tramites/iniciartramite?pcodigotramite=tram_contpdilabsol

En aquesta mateixa aplicació s'haurà d'adjuntar la documentació que s'indica en la base 3.2, la qual s'haurà d'escanejar en format JPG, PDF, DOCX o DOC. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La mida màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.

Els mitjans electrònics que s'utilitzaran en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la Seu Electrònica. En la Guia per al sol·licitant, que està disponible en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, Accés PDI, es pot consultar tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds i la resta de tràmits del procés.



3.1. Taxa per drets de participació

D'acord amb l'article 7 de la Llei 3/2020, de 30 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat 2021 (DOGV 31.12.2020), que modifica l'art. 14.4-5 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV 30.12.2017) i el Decret llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell, per a la reducció temporal de l'imprt de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat, l'import de la taxa és de 31,50 euros.



Es podrà abonar directament des de l'aplicació quan es faça la sol·licitud o accedir-hi posteriorment des de l'expedient d'Administració Electrònica.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les persones aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificat de la conselleria corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite una discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial (Llei de taxes de la Generalitat 30.12.17). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general es beneficiaran d'una bonificació del 50 %. En tots dos casos hauran de presentar còpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat, com a mínim, de 3 mesos anterior a la data de la convocatòria. Per a beneficiar-se de l'exempció seran requisits que no hagen rebutjat, en el termini de què es tracte, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagen negat a participar, llevat de causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, serà sol·licitada en l'oficina corresponent del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Pel que fa a l'acreditació de les rendes, es farà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Els dos documents s'hauran d'adjuntar a la sol·licitud.

Els documents acreditatius d'alguna de les situacions d'exempció de taxes recollides en els apartats a) a d) s'hauran d'adjuntar en l'apartat «Justificant d'exempció de taxes» de l'aplicació informàtica.

Si el pagament fet no es correspon amb l'import de la taxa, per a esmenar-lo caldrà fer el pagament de la taxa completa i posteriorment sol·licitar la devolució de la quantitat abonada inicialment.

3.2. Documentació que cal adjuntar en la sol·licitud

Caldrà annexar en l'apartat «Documents adjunts» de l'aplicació informàtica:

a) Còpia del document nacional d'identitat o, en cas de persones estrangeres, del document que n'acredite la identitat, la nacionalitat i la data de naixement.

b) Còpia del document justificatiu de l'acreditació o habilitació, d'acord amb el que estableix la base 2.2

En cas de ser personal funcionari dels cossos docents universitaris, haurà de presentar document que acredite el cos i l'àrea de coneixement.



c) Per a l'acreditació del requisit que recull la base 2.1.2 caldrà aportar còpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En cas de no disposar-ne, l'acreditació d'aquest coneixement la determinarà la comissió en el desenvolupament de la prova prevista en la base 8.3.



4. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que consten en la sol·licitud seran tractats per la Universitat d'Alacant, en el seu caràcter de responsable i incorporats a l'activitat de tractament «109 –Convocatòries de concurs per a la provisió de places de cossos docents universitaris». La finalitat d'aquest tractament de dades personals serà la gestió i resolució de la convocatòria. La legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió realitzada en interès públic i en el consentiment de l'interessat. Les seues dades no podran ser cedits excepte obligació legal. No estan previstes transferències internacionals.

Els drets d'accés, rectificació, supressió, entre altres, en relació amb el tractament de les seues dades es podran exercitar davant el Gerent de la Universitat mitjançant sol·licitud amb fotocòpia del document d'identitat, presentada en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la seua Seu Electrònica (https://seuelectronica.ua.es). La Universitat ha designat un Delegat de Protecció de Dades, amb el qual es pot contactar a través de l'adreça de correu electrònic (dpd@ua.es). Així mateix, l'informem que té dret a presentar una reclamació davant l'AEPD. A més, la UA compta amb una política de privacitat la qual pot ser consultada en el lloc web: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html



5. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el que preveu l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, i també la informació d'altres actes que se'n deriven i que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

Les publicacions es faran en la Seu Electrònica en «Altres documents generals» de l'expedient de la persona aspirant associada a aquesta convocatòria i, si són de manera presencial, les actuacions recollides en les bases 8 i 9.1 seran publicades, a més, en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja constituït la comissió i es desenvolupen les seues actuacions. Així mateix, es podran consultar, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, en el Servei de Selecció i Formació:

https://ssyf.ua.es/va/accesopdi/funcionaris/convocatories-professorat-funcionari-concurs-d-acces-torn-lliure.html

5.2. En el cas que calga efectuar alguna notificació individual, es farà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.



6. Relació de persones admeses i excloses

6.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la rectora de la Universitat d'Alacant dictarà una resolució que es publicarà segons recull la base 5.1, en la qual constarà la relació provisional de persones admeses i excloses, i s'indicaran, en aquest cas, les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució, les persones interessades podran presentar reclamació o esmena en el termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, que tramitaran accedint al seu expedient electrònic.

6.2. Una vegada finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc una resolució que, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, recollirà la data, l'hora i el lloc (físic o virtual, depenent si el desenvolupament del concurs és presencial o no presencial) de l'acte de presentació a què es refereix la base 8. La convocatòria per a l'acte de presentació haurà d'indicar, si escau, si el desenvolupament del concurs s'ha establit en forma no presencial, la forma en què podran seguir-se de forma no presencial les sessions públiques i el termini habilitat perquè les persones aspirants aporten la documentació referida en la base 8.

Contra la resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No hi haurà cap devolució dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7. Comissions del concurs d'accés

7.1. La composició de la comissió jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per la Resolució de la Universitat d'Alacant de 2 de juny de 2022 figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les comissions jutjadores s'hauran de constituir en el termini màxim de 3 mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i s'hauran d'ajustar en el seu funcionament al que estableix la base 6 i següents de la normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



8. Desenvolupament del concurs

8.1. Acte de constitució

Es podrà fer de manera presencial o no presencial, i la comissió fixarà els criteris específics de valoració, que s'hauran d'ajustar als criteris bàsics establits en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran amb antelació a l'acte de presentació en la Seu Electrònica i, si la constitució ha sigut de manera presencial, es publicaran també en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja constituït i es desenvolupen les actuacions de la comissió.



8.2. Presentació

Amb caràcter previ a l'acte de presentació, d'acord amb el que indica la resolució per la qual es publica la convocatòria a aquest acte, el personal aspirant adjuntarà a través de la Seu Electrònica, accedint al seu expedient, en qualsevol dels formats JPG, PDF, DOC o DOCX, la documentació següent:

· Còpia digital del currículum, d'acord amb el model que s'inclou en la convocatòria (annex II) o amb el curriculum vitae normalitzat (CVN).

· Còpia digital de la documentació que acredite fefaentment els mèrits al·legats. Només seran valorats els mèrits complits en la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

· Còpia digital del projecte docent i investigador.

En l'acte de presentació, que serà públic, la presidència de la comissió accedirà a la documentació que ha sigut aportada prèviament de manera telemàtica.

Si aquest acte es fa de manera presencial, el personal aspirant lliurarà també el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum s'haurà d'ajustar al model que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria o al curriculum vitae normalitzat (CVN).

La Universitat podrà requerir en qualsevol moment els originals dels documents acreditatius del compliment dels requisits ja presentats o dels mèrits al·legats en el currículum.

En aquest mateix acte, la comissió establirà:

a) L'ordre d'actuació de les persones aspirants en les proves mitjançant sorteig públic.

b) El calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals comptadors des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) El termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Així mateix, es comunicaran a les persones candidates totes les instruccions que siguen necessàries sobre la celebració de les proves.

Després de l'acte de presentació, la comissió farà públics en la Seu Electrònica i en el tauler d'anuncis dels locals on es desenvolupen les seues actuacions, si ha sigut de manera presencial, els acords adoptats en aquesta sessió.

En el cas que en la plaça hi haja una única persona aspirant admesa, la prova podrà començar a continuació de l'acte de presentació.

8.3. Prova.

Totes les proves es faran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova es podrà fer d'acord amb aquest perfil.

El desenvolupament de les proves es podrà fer en forma no presencial tant dels integrants de la comissió de selecció com de les persones aspirants. En aquest cas, el desenvolupament del procés es farà mitjançant una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar, i es garantirà que tant les exposicions orals de totes les persones aspirants, com les preguntes, aclariments i debat que sol·licite la comissió es puguen fer.

Els concursos d'accés a places de catedràtic i catedràtica d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte d'investigació. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la comissió podrà formular preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la concursant o el concursant tots els aspectes que considere rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Una vegada finalitzada la prova, la comissió o cada integrant emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada, com a mínim, per tres vots a favor.



9. Proposta de provisió i reclamacions

9.1. La comissió elevarà a la rectora, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta serà publicada en la Seu Electrònica i en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució d'aquest no podrà superar els sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant de la rectora en el termini màxim de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació.

9.5. Les persones candidates proposades per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la documentació següent, accedint al seu expedient electrònic:

a) Certificació mèdica oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic per a l'acompliment de les funcions corresponents a professor d'universitat. A aquest efecte, els reconeixements es podran realitzar a través dels serveis mèdics existents en el servei de prevenció de la Universitat d'Alacant.

b) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat de l'administració de l'estat, institucional o local, ni de les administracions de les comunitats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu estat l'accés a la funció pública.

c) Els qui tingueren la condició de personal funcionari de carrera, estaran exempts de justificar el document de l'apartat a, devent presentar certificació del ministeri o organisme del qual depenguen, acreditant tal condició i quantes circumstàncies que consten en el seu full de serveis.



10. Nomenament i presa de possessió

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, la rectora farà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i comunicat als registres oportuns, especificant la denominació de la plaça, el cos i l'àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la persona candidata proposada haurà de prendre possessió. La Unitat de Gestió de Personal Docent i Investigador li requerirà la documentació necessària per a la seua formalització, que presentarà mitjançant instància genèrica a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant (disponible en la Seu Electrònica de la Universitat d'Alacant), o a través d'UAcloud-Eadministració-Tràmits-Instància genèrica.

10.3. L'exercici de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desplegament, en matèria d'incompatibilitats.



11. Norma final

Contra aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'Alacant competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, d'acord amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament hi podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta, davant de la rectora, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 2 de juny de 2022.– La rectora: Amparo Navarro Faure.







ANNEX I



Número de plaça: DF03015

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'Universitat

Àrea de coneixement: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica

Departament: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica

Activitat Docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Microeconomia







ANNEX III



Núm. De plaça: DF03015

Categoría de la plaça: Catedràtic/a d'Universitat

Àrea de coneixement: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica



Comissió Titular

Presidenta/ President: Carmen Beviá Baeza, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Iñigo Iturbe-Ormaeche Cortajarena, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Giovanni Ponti, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María Paz Espinosa Alejos, catedràtica d'universitat de la Universitat del País Basc

Vocal: Gonzalo Olcina Vauteren, catedràtic d'universitat de la Universitat de València



Comissió Suplent

Presidenta/ President: María Dolores Collado Vindel, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Joel Sandonis Díez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Juan Mora López, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Penélope Hernández Rojas, catedràtica d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Paula González Rodríguez, catedràtica d'universitat de la Universitat Pablo de Olavide

Mapa web