Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8560 de 31.05.2019
Número identificador:  2019/5464
Referència Base de Dades:  005186/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, D/C2



RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C (subgrup C2), d'administració especial, escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat. [2019/5464]

Vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals s'estima convenient per consideració a les necessitats del servei d'aquesta universitat, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de trasllats per a funcionàries i funcionaris del grup C (subgrup C2), d'administració especial escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques, per proveir els llocs de treball que s'assenyalen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C2), d'administració especial, escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques que es troben en situació d'ocupació temporal del lloc de treball, és a dir, en comissió de serveis o destinació provisional.

Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C2) d'administració especial, escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques, que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C, subgrup C2, d'administració especial, escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques, als quals els siga aplicable les excepcions de l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacants i resultes

Les persones participants podran triar qualsevol dels llocs de treball vacants convocats, i poden triar places de «resultes», o bé poden triar vacants i resultes conjuntament, en l'ordre de prioritats que estimen més convenient.

1) Vacants. Els llocs vacants que es convoquen a concurs de trasllats són els que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.

2) Resultes. Es consideren com de «resultes» aquelles places que queden vacants com a conseqüència del fet que la persona que l'ocupa obtinga una nova destinació en el concurs actual. Per tant, es pot sol·licitar de resultes qualsevol plaça que figure a l'annex II, si s'indica expressament a la sol·licitud.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud segons el model que figura en l'annex III i l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats (annex IV). Aquests models es troben en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça següent: https://www.uv.es/pas.

3.2. Els cursos de coneixement de valencià impartits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, pel Servei de Política Lingüística d'aquesta universitat o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò que estableix l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, caldrà relacionar-los en la sol·licitud i aportar la documentació justificativa.



3.3. La documentació que ja figura en el Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



Quarta. Termini i lloc de presentació

Les sol·licituds i la documentació hauran de presentar-s'hi en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació s'hi pot efectuar al Registre General de la Universitat de València (avinguda de Blasco Ibáñez, 13 – 46010 de València), o mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté vigent en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16 a 18 hores. No obstant això, durant els mesos de juny i juliol, el Registre General només romandrà obert de 09.00 a 14.00 hores.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de trasllat serà resolt per la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià. L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent: 4 log(1+nre. d'anys)/log(31). El temps màxim que es valorarà serà de trenta anys i no es consideraran fraccions inferiors a l'any.



5.2. El valencià es puntuarà d'acord amb el barem aprovat per la Junta de Govern d'aquesta universitat de 22 d'octubre de 1991 i modificat per acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998.

En la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) n'hi ha una còpia del barem i de la fórmula del logaritme per a la valoració de l'antiguitat.

Només es valorarà el coneixement de valencià que haja estat certificat per la Junta Qualificadora de la Generalitat Valenciana, pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò que estableix l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.

5.3. L'adjudicació es realitzarà per l'ordre de puntuació obtinguda i segons la prioritat manifestada per les persones participants.

Els casos d'empat es resoldran tenint en compte el criteri d'antiguitat; si persisteix l'empat, s'adjudicarà a la persona concursant de més edat, i si encara continua l'empat, la situació es resoldrà per sorteig.





Sisena. Comissió Avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que durà a terme la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en l'acord del Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).



El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix a l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, a l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i al III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la Comissió avaluadora es faran públics al tauler d'anuncis oficial electrònic de la UVEG i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit al gerent.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat de València i amb caràcter merament informatiu a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).



En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el Tauler Oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, en el seu cas, pels aspirants.

10.2. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



10.3. Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al Delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

10.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6





Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.





València, 22 de maig de 2019.– La rectora p. d. (DOGV 09.07.2018), el gerent, Juan Vicente Climent Espí.

Mapa web