Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 14 de juny de 2022, de la Gerència de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de llocs de treball de l'escala administrativa



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9365 de 20.06.2022
Número identificador:  2022/5679
Referència Base de Dades:  005498/2022
 



RESOLUCIÓ de 14 de juny de 2022, de la Gerència de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de llocs de treball de l'escala administrativa (cap de negociat) de la Universitat. [2022/5679]

En l'annex d'aquesta resolució es relacionen els llocs de treball, actualment vacants, dotats pressupostàriament i inclosos en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I, la provisió dels quals correspon realitzar pel procediment de concurs.

D'acord amb el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, aquesta Gerència, en virtut de les competències delegades per la rectora, ha resolt convocar un concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball indicats en l'annex d'aquesta convocatòria, d'acord amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

Pot participar en aquest concurs el personal funcionari de carrera de l'escala administrativa de la Universitat JaumAllde Castelló, qualsevol que siga la seua situació administrativa, excepte les persones que estiguen en situació de suspensió ferma i en excedència voluntària per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

Les persones aspirants han de reunir els requisits i les condicions del lloc de treball especificat en l'annex a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.



Segona. Vacants i característiques

Es convoquen a concurs els llocs vacants que figuren en l'annex d'aquesta convocatòria.



Tercera. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds i la documentació per a participar en aquest procediment s'han de presentar en el Registre Electrònic de la Universitat JaumAllen el termini de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds s'han de presentar per via electrònica. El tractament de la informació per mitjans electrònics tindrà en compte el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i altres disposicions que siguen d'aplicació.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica es pot utilitzar el compte d'usuari de la Universitat Jaume I, un certificat digital de signatura electrònica, el DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. La sol·licitud s'ha de formalitzar en línia a través del Registre Electrònic de la Universitat JaumAllmitjançant el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ (busqueu el codi 19848).

En la sol·licitud s'ha d'indicar:

En l'apartat EXPOSA, literalment:

«Que he llegit les bases de la convocatòria; que la informació subministrada és certa i autoritze la verificació i confrontació de les dades personals incloses en la sol·licitud, o que consten en l'expedient personal, i aquelles aportades en el procés selectiu; així com la seua comprovació en els òrgans administratius corresponents.»

En l'apartat SOL·LICITA:

«Participar en el concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball de l'escala administrativa (cap de negociat) de la Universitat JaumAllde Castelló, codi d'assumpte: 19848.»

En la sol·licitud genèrica electrònica s'ha d'incloure com a document adjunt el formulari de participació en concursos per a la provisió de llocs de treball, amb indicació de l'ordre de preferència dels llocs als quals s'opta i la participació pel sistema de resultes, si escau, d'acord amb el següent model:

https://cutt.ly/6J86i7b

Així mateix, la persona interessada ha de relacionar en el formulari de participació els mèrits computables en cadascun dels apartats, d'acord amb el Reglament sobre els barems aplicables a les convocatòries de concurs per a la provisió de llocs de treball del PAS de la Universitat Jaume I.

A l'efecte d'acreditar els mèrits documentalment, ha de revisar les dades incloses en el seu expedient personal a través de l'aplicació IGLU (Recursos Humans > Expedient Laboral > Expedient) i comprovar que estan completes. Igualment, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud, si la informació que figura en l'expedient personal és incorrecta, la documentació original i còpia de les dades no incloses o inexactes perquè siguen tingudes en compte en la valoració dels mèrits.

Finalment, en l'apartat «Destinació» s'ha d'indicar «Servei de Recursos Humans», i després s'ha de prémer «Enviar» per a registrar la sol·licitud.

Si, una vegada resolt el concurs, el personal aspirant no obté el lloc indicat en la sol·licitud podrà optar a les resultes que es produïsquen. Així mateix, optaran a resultes les persones sol·licitants que no hagen sol·licitat les vacants oferides però que hagen indicat la seua voluntat de participar en el concurs. Per a això, en la sol·licitud de participació s'ha d'indicar aquesta opció, així com la classificació dels llocs de treball en què es desitja participar pel sistema de resultes, si escau.

Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.



Quarta. Barem de mèrits

El concurs de mèrits es resoldrà d'acord amb el Reglament sobre els barems aplicables a les convocatòries de concurs per a la provisió de llocs de treball del PAS de la Universitat Jaume I. Aquest barem es pot consultar en el Butlletí Oficial de la Universitat Jaume I: https://bit.ly/3tJOBK5.

Tenint en compte els llocs oferits, el barem aplicable serà el previst en l'anneAlldel Reglament esmentat anteriorment.

Pel que fa a l'apartat 4t del barem, Afinitat del treball desenvolupat, l'exercici es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, excepte quan s'havia exercit en comissió de serveis o millora d'ocupació, i en aquest últim cas es valorarà a raó de 0,05 punts per mes treballat.



Cinquena. Comissió de valoració

La comissió de valoració de la convocatòria estarà composta per: president o presidenta, secretari o secretària i tres vocals, i s'haurà de designar el mateix nombre de suplents. Per a la seua composició s'atindrà l'article 60 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i es garantirà la paritat entre dones i homes.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria i els acords de la comissió de valoració es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I, «Convocatòries PAS», https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans https://www.uji.es/serveis/rrhh/.



Sisena. Adjudicació i presa de possessió

La comissió de valoració, immediatament abans de redactar la proposta de resolució, posarà de manifest a les persones interessades, en el TAO-UJI i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans, la puntuació adjudicada en els diferents apartats de valoració del concurs.



Les persones interessades podran, en el termini de deu dies, al·legar i justificar el que consideren pertinent davant la comissió de valoració del concurs.

La comissió de valoració elevarà una proposta de resolució, amb les puntuacions obtingudes per cada persona aspirant, a la Gerència de la Universitat, la qual, a la vista d'aquesta, dictarà la resolució del concurs que corresponga.

El lloc de treball adjudicat serà irrenunciable, excepte que abans de la finalització del termini de presa de possessió s'haguera obtingut un altre lloc mitjançant convocatòria pública o que transcórreguen més de dotze mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs. En el primer cas, la persona adjudicatària estarà obligada a comunicar al Servei de Recursos Humans el lloc que haja triat dins del termini de la presa de possessió.

En la resolució del concurs s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es pot interposar amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el DOGV, o directament interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.

Contra els acords de la comissió de valoració es podrà interposar recurs d'alçada davant la rectora en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o notificació, d'acord amb els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.





Castelló de la Plana, 14 de juny de 2022.– El gerent (p. d. Resolució 24.05.2022; DOGV 9349, 27.05.2022): Andrés Marzal Varó.

Mapa web