Ficha disposicion

Ficha disposicion





Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana. Convocatòria número 1/2018 per a la provisió d'un lloc de caràcter laboral temporal, en la modalitat de contracte de relleu a temps parcial.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8310 de 05.06.2018
Número identificador:  2018/5466
Referència Base de Dades:  005549/2018
 



Convocatòria número 1/2018 per a la provisió d'un lloc de caràcter laboral temporal, en la modalitat de contracte de relleu a temps parcial. [2018/5466]

L'Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, EPSAR) és una entitat de dret públic de la Generalitat amb personalitat jurídica pròpia i independent i amb plena capacitat pública i privada, que gaudeix d'autonomia en la seua organització per al compliment de les seues finalitats, a la qual correspon la gestió, l'explotació d'instal·lacions i serveis i l'execució d'obres, tant d'infraestructures per al proveïment d'aigües amb caràcter general com per al tractament i la depuració d'aigües residuals i, si escau, la reutilització de les aigües depurades, així com la gestió recaptatòria del cànon de sanejament. Actualment està adscrita a la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural.



En el marc del desenvolupament i del compliment d'aquests objectius, l'article 19.6 de l'Estatut de l'EPSAR, aprovat pel Decret 170/1992, de 16 d'octubre, disposa que es preveuran, necessàriament i amb l'adequat nivell de responsabilitat, els mitjans personals que resulten necessaris destinats a garantir, en estret contacte amb la conselleria d'adscripció, un control permanent de l'eficiència dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals.

Lloc que es necessita proveir

Denominació: auxiliar administratiu cànon de sanejament.

Número de lloc: 16.

Classificació: C2-12-I015.

Localitat: València.

Modalitat: contracte de relleu a temps parcial del 50 % de la jornada.

Laboral temporal, fins a la jubilació total del titular.

Funcions: realitzar activitats administratives de caràcter auxiliar, ofimàtica, despatx, registre, classificació, i tramitació de documents, atenció al públic o altres relacionades, realitzar les funcions pròpies de la unitat orgànica a què pertany, que s'exerciran a través de les tasques relacionades amb el nivell de responsabilitat del lloc i amb l'àmbit competencial de la unitat en què estiga integrat.

Es compta amb autorització de la Direcció General de Pressupostos per a la contractació de personal laboral temporal en la modalitat de contracte de relleu a temps parcial del 50 % de la jornada.

Per la Resolució del Gerent de l'EPSAR, de 30 de maig de 2018, es convoca el procés de selecció i s'aproven les bases de la convocatòria 1/2018. La resolució entrarà vigor a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la normativa respecte als graus de minusvalidesa en l'àmbit de la funció pública valenciana derivada de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'administració del Govern Valencià.



En la pàgina web de l'EPSAR, l'Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana, www.epsar.gva.es, apareixen íntegrament publicades les bases de la convocatòria per a la provisió del lloc que a continuació es detalla:

Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d'inscripció, la qual inclou l'autobaremació i la declaració jurada a més del curriculum vitae en el termini de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Amb la sol·licitud, es presentarà una còpia del document nacional d'identitat i la documentació acreditativa que els aspirants reuneixen els requisits establits en l'oferta de treball.

Les sol·licituds s'hauran de presentar en el Registre de l'EPSAR (c. Álvaro de Bazán, núm. 10, entresòl, 46010 València) o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



La presentació de la candidatura implica l'acceptació d'aquestes bases.

El procés constarà d'una fase prèvia de preselecció, una fase de selecció que tindrà caràcter eliminatori i una entrevista personal.



Fase de preselecció (no baremable)

Consistirà en la recepció de les sol·licituds i comprovació de la documentació que acredite el compliment dels requisits de l'oferta de treball.

Transcorregut el termini de deu dies hàbils per a presentar les candidatures, la Subdirecció General de Personal i Règim Econòmic i Financer, realitzarà la preselecció de candidats mitjançant la comprovació del compliment dels requisits generals de l'oferta, respecte de les sol·licituds presentades. Publicarà en la web de l'entitat, www.epsar.gva.es, el llistat dels aspirants que compleixen els requisits i per tant passen a la fase següent.



Primera fase. Baremació d'experiència laboral i mèrits

Consistirà en:

1) Baremació de l'experiència laboral. Aquesta fase puntuarà un màxim de 35 punts del total del procés de selecció.

2) Baremació de formació i mèrits. Aquesta fase puntuarà un màxim de 35 punts del total del procés de selecció.

3) Baremació de puntuació personal amb diversitat funcional amb un màxim de 10 punts del total del procés de selecció.

Es requerirà haver obtingut 40 punts en aquesta fase, que tindrà caràcter eliminatori i es publicarà, en la web de l'Entitat, la relació d'aspirants que passen a la fase següent.



Segona fase. Entrevista personal

Prèviament a l'acte de l'entrevista, en el termini que s'assenyale quan es produïsca la crida, s'hauran d'acreditar els mèrits al·legats, de conformitat amb el que disposa la base setena.

Els aspirants que hagen superat la fase anterior seran entrevistats a fi de comprovar l'adequació del perfil professional i les aptituds de les candidatures preseleccionades i les seues possibles iniciatives per al millor exercici de les funcions del lloc oferit. Aquesta fase puntuarà un màxim de 20 punts del procés de selecció.

El resultat final del procés de selecció estarà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en cada fase del procés.

Els successius anuncis que pertoquen relatius a aquesta convocatòria es publicaran en la pàgina web de l'EPSAR.



Contra la resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de València, dins del termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la publicació, i amb caràcter potestatiu podrà interposar-se un recurs de reposició davant la gerència de l'EPSAR, dins del termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació; tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa.





València, 30 de maig de 2018.– El gerent: Enrique Lapuente Ojeda.

Mapa web