Ajuntament d'Orihuela. Bases de la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura en propietat de quatre places d'agent de mobilitat i constitució d'una borsa per a nomenament interí.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8315 de 12.06.2018 | |
Número identificador: | 2018/5531 | |
Referència Base de Dades: | 005791/2018 | |
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Ajuntament Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, D/C2 Descriptors toponímics: Orihuela
Bases de la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura en propietat de quatre places d'agent de mobilitat i constitució d'una borsa per a nomenament interí. [2018/5531]
En el Butlletí Oficial de la Província d''Alacant número 79, de data 26.04.2018, es van publicar íntegrament les bases que han de regir la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura en propietat de quatre places d'agent de mobilitat i constitució d'una borsa per a nomenament interí. Aquestes places estan enquadrades en l'escala d'administració especial, subescala serveis especials, classe places de comeses especials, dotades amb el sou corresponent al C2 de titulació, dos pagues extraordinàries, triennis i la resta d'emoluments que corresponguen d'acord amb la legislació vigent i acords municipals.
Així mateix, s'ha publicat en el Butlletí Oficial de la Província d''Alacant número 104, de data 01.06.2018, la rectificació de les base primera, segona, tercera i novena de les bases que han de regir el procés selectiu per a la cobertura en propietat de quatre places d'agent de mobilitat i constitució d'una borsa per a nomenament interí.
Com a conseqüència de la modificació anteriorment esmentada, es procedeix a l'obertura d'un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE).
Cosa que es fa pública perquè se'n prenga coneixement.
Orihuela, 4 de juny de 2018. El regidor delegat de Recursos Humans: Rafael Almagro Palacios.