Ficha disposicion

Ficha disposicion





ACORD de 4 de juny de 2018, del Consell de la Sindicatura de Comptes, pel qual es convoca un concurs específic per a la provisió del lloc de treball número 97 de la relació de llocs de treball d'aquesta institució, administratiu/iva supervisor/a de manteniment, subgrup C1, sector administració general. Convocatòria 08/2017.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8318 de 15.06.2018
Número identificador:  2018/5799
Referència Base de Dades:  005935/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Sindicatura de Comptes
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, C/C1



ACORD de 4 de juny de 2018, del Consell de la Sindicatura de Comptes, pel qual es convoca un concurs específic per a la provisió del lloc de treball número 97 de la relació de llocs de treball d'aquesta institució, administratiu/iva supervisor/a de manteniment, subgrup C1, sector administració general. Convocatòria 08/2017. [2018/5799]

Vist l'Acord de data 20 de juliol de 2017, pel qual s'aprova la relació de llocs de treball de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb el que disposen les normes per a la provisió de llocs de treball a la Sindicatura de Comptes i la baremació de mèrits (BOC 217, 20.10.2017), el Consell de la Sindicatura de Comptes, en l'exercici de la competència atribuïda per l'article 19.c de la Llei de la Generalitat Valenciana 6/1985, d'11 de maig, la Sindicatura de Comptes acorda convocar el present concurs específic, que es regirà per les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Objecte de la convocatòria

El lloc de treball la provisió del qual es convoca és el número 97 de la relació de llocs de treball de la Sindicatura de Comptes, denominat «Administratiu supervisor de manteniment». Les característiques i requisits per al seu exercici s'indiquen en l'annex I a la present convocatòria.



Segona. Requisits de participació

D'acord amb les característiques del lloc, podran participar en el present concurs específic els funcionaris de carrera de la Sindicatura de Comptes que pertanyen a la plaça d'administratiu/iva.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades adreçaran la seua sol·licitud, signada, al síndic major, segons el model d'instància que figura en l'annex III.

3.2. Les persones aspirants presentaran amb la instància una relació detallada dels mèrits que desitgen al·legar, ordenats segons la classificació que figura en la base cinquena, tot indicant-hi totes aquelles dades que permeten la seua consideració per a ser valorats d'acord amb el barem establit. No es tindran en compte altres mèrits que els al·legats pels concursants, els quals hauran d'acreditar-se documentalment mitjançant els certificats, títols, justificants o qualsevol altre mitjà documental, degudament compulsats i numerats. Els mèrits al·legats que ja consten en la Secretaria General no han de ser acreditats novament.



3.3. La presentació de sol·licituds es farà, de forma preferent, en el registre d'entrada d'aquesta institució o bé en qualsevol dels registres i oficines públiques a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si les sol·licituds es presentaren mitjançant les oficines de correus, hauran d'anar en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari corresponent abans de ser certificades.

3.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils comptats a partir del següent a l'última publicació d'aquesta convocatòria, que apareixerà en el Butlletí Oficial de les Corts i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.5. Una vegada transcorregut el termini de presentació d'instàncies, les sol·licituds formulades seran vinculants per al peticionari, sense que puguen ser modificades, i se n'acceptaran renúncies fins a la data de l'acord d'adjudicació.

3.6. Les bases de la convocatòria i els impresos normalitzats estan disponibles també en la intranet de la Sindicatura de Comptes.



Quarta. Fases del concurs i proposta de resolució

4.1. Aquest concurs consta de dues fases que inclouran la totalitat dels mèrits i capacitats especificats en la base cinquena i sisena d'aquesta convocatòria. La proposta de resolució recaurà en el candidat que tinga la major puntuació en la valoració dels mèrits de les dues fases.

4.2. En cas d'empat, s'adjudicarà el lloc a qui haguera obtingut major puntuació en la prova de la fase segona del concurs. Si persisteix l'empat, a qui acredite major antiguitat com a personal funcionari de la Sindicatura de Comptes. Si continuara l'empat, se seguirà el criteri de l'antiguitat en la funció pública, en general, i si tot i així persisteix, s'adjudicarà el lloc a la persona concursant de més edat. Finalment, si cal, es resoldrà l'empat mitjançant un sorteig públic.





Cinquena. Fase primera: valoració de mèrits

5.1. La valoració dels mèrits en la primera fase del concurs s'efectuarà segons el barem que s'indica a continuació (puntuació màxima 22 punts):

A) Antiguitat, grau i carrera professional:

1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,05 punts per cada mes complet de serveis en actiu en les distintes administracions públiques, fins a un màxim de 3,5 punts. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública.



2) Grau. El nivell competencial consolidat pels aspirants es valorarà de la manera següent:

a) Nivell competencial consolidat inferior al del lloc sol·licitat: 0,75 punts.

b) Nivell competencial igual o superior al del lloc sol·licitat: 1 punt.



c) Carrera professional: 0,75 punts per cada grau obtingut, fins a un total de 3 punts.

B) Formació:

1) Titulació acadèmica: per qualsevol títol acadèmic oficial, que es considere rellevant respecte al lloc de treball al qual es concursa, d'igual o superior nivell a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball que s'ha de proveir, exclòs el que siga necessari per a l'accés al lloc: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts. Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, entenent compreses en aquest aquelles altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del nivell superior. En el cas que el lloc es trobe adscrit a dos grups de titulació, es considera com a exigida la titulació corresponent al grup superior.



2) Cursos de formació i perfeccionament: es valoraran els cursos de formació i perfeccionament que es consideren rellevants respecte del lloc de treball al qual es concursa, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats o impartits per la persona interessada i que hagen sigut convocats o homologats per la Comissió de Formació de la Sindicatura o per qualsevol centre o organisme oficial de formació d'empleats públics, fins a un màxim de 2 punts i d'acord amb l'escala següent:

a) De 100 o més hores: 1 punt

b) De 75 o més hores: 0,75 punts

c) De 50 o més hores: 0,50 punts

d) De 25 o més hores: 0,25 punts

e) De 15 o més hores: 0,10 punts

En cap cas es puntuaran en el present subapartat ni en l'anterior els cursos de valencià i d'idiomes ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoraran per una sola vegada, no sent susceptibles de ser valorades successives edicions d'un mateix curs.

3) Valencià: el coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià d'acord amb l'escala següent:

a) Coneixement oral: 0,75 punts

b) Grau elemental: 1 punt

c) Grau mitjà: 2 punts.

d) Grau mitjà + llenguatge administratiu o llenguatge mitjans de comunicació: 2,50 punts.

e) Grau superior: 3 punts.

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà exclusivament en el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc degudament establit en la classificació, i es valorarà exclusivament en aquest últim cas la possessió de major nivell del requerit, a raó d'un punt per cada nivell que excedisca de l'exigit en la classificació.

4) Idiomes comunitaris: Es valorarà fins a amb 1 punt el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditaran documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats de l'espai europeu d'educació superior que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en el quadre previst en l'annex II.



C) Treball desenvolupat. Es valorarà el treball desenvolupat fins a un màxim de 7 punts d'acord amb el següent:

1) Es valorarà l'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al del lloc convocat amb tasques idèntiques o directament relacionades amb els llocs a ocupar fins a un màxim de 7 punts, a raó de 0,5 punts per any de servei.



2) Es valorarà l'exercici com personal funcionari de carrera de llocs en els quals es realitzen tasques que guarden similitud amb les funcions, contingut tècnic i especialització del lloc sol·licitat, fins a un màxim de 3 punts, a raó de 0,25 punts per any de servei.



5.2. La puntuació mínima exigida per a la provisió del lloc serà de 6 punts sobre els 22 punts dels apartats A, B i C del barem.

5.3. Els mèrits es valoraran amb referència a la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds que s'estableix en el punt 3.4 d'aquesta convocatòria.



Sisena. Fase segona: prova de caràcter pràctic

Per a valorar els coneixements, capacitats i aptituds relacionats amb les funcions del lloc convocat, es realitzarà una prova de caràcter pràctic. La prova tindrà una durada de 90 minuts i es valorarà amb un màxim de 18 punts. Per a la provisió del lloc es requerirà haver obtingut, almenys, 9 punts.



Setena. Comissió de valoració

7.1. L'òrgan col·legiat al qual pertoca el desenvolupament d'aquest procés de provisió és la comissió de valoració, que estarà formada pels membres següents:

Titulars

Presidenta: Marta Chastel Mazarredo. Tècnica superior de personal i assumptes generals. Sindicatura de Comptes.

Vocals:

Rafael Malde Conde. Cap de manteniment de les Corts.

Edgar Thinnes. Tècnic de relacions institucionals. Sindicatura de Comptes.

M.ª Ángeles Gallardo Gallardo, en representació del Consell de Personal.

Vocal-secretària: Antonia Ribera Torrentí. Documentalista-arxivera-bibliotecària. Sindicatura de Comptes.

Suplents

President: Robert Cortell Giner. Lletrat en cap. Sindicatura de Comptes.

Vocals:

José Ros Calvo. Tècnic de manteniment de les Corts.

Ricardo March García. Tècnic d'organització i coordinació de sistemes i tecnologies de la informació. Sindicatura de Comptes.

Eudoro César Muñoz San Román, en representació del Consell de Personal.

Vocal-secretària: M.ª José Brotons Sempere. Tècnica d'auditoria. Sindicatura de Comptes.

7.2. La comissió de valoració podrà sol·licitar el nomenament d'assessors especialistes, que actuaran amb veu però sense vot.

7.3. La comissió de valoració té la facultat de convocar personalment els candidats per tal d'aclarir punts dubtosos dels mèrits i capacitats o altres aspectes de la documentació aportada pels interessats quan ho considere convenient.

7.4. En general, les actuacions de la comissió de valoració que requerisquen notificació per a les persones aspirants es faran públiques en la intranet de la Sindicatura, i al tauler d'anuncis.

7.5. L'abstenció i recusació dels membres de la comissió de valoració es regularà pel que disposen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Huitena. Procediment

8.1. La comissió de valoració designada es constituirà dins de la setmana següent a la de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, ha de verificar que els concursants reuneixen els requisits i condicions exigits per participar en el concurs i realitzarà l'avaluació dels mèrits al·legats i acreditats per aquells que siguen admesos a prendre'n part. A continuació es desenvoluparà la fase segona prevista en la base sisena. La puntuació assignada per la comissió de valoració serà la resultant de la mitjana de les puntuacions atorgades en cada cas per cada un dels membres d'aquella amb dret a vot.

8.2. Una vegada realitzada l'avaluació dels concursants, la comissió de valoració formularà, amb caràcter provisional, la proposta de resolució del concurs i l'assignació del lloc convocat. La proposta haurà de ser efectuada dins dels 15 dies hàbils següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

L'esmentada proposta contindrà una relació dels concursants admesos i exclosos, expressant de major a menor la puntuació final assignada a cada un dels admesos, i hi indicarà els que no hagen obtingut, si escau, la puntuació mínima necessària per accedir al lloc de treball convocat.



8.3. La proposta serà exposada al públic en el tauler d'anuncis de la Sindicatura de Comptes durant el termini de 10 dies hàbils. Els concursants podran formular davant la comissió de valoració, en aquest termini, les al·legacions o reclamacions que estimen oportunes.

8.4. Transcorregut el termini d'al·legacions, la comissió de valoració resoldrà les reclamacions que s'hagen presentat, formularà la relació definitiva d'adjudicació del lloc de treball i la remetrà al Consell de la Sindicatura de Comptes per a la seua publicació, mitjançant resolució motivada, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts.

8.5. El termini màxim per a la resolució del present concurs serà de tres mesos, comptats a partir del dia següent al de la finalització de la presentació d'instàncies.



Novena. Presa de possessió del lloc

9.1. Els trasllats que es deriven de la resolució del present concurs tindran la consideració de voluntaris.

9.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, tret que, abans de finalitzar el termini de la presa de possessió, s'haguera obtingut una altra destinació mitjançant convocatòria pública.

9.3. El termini de la presa de possessió de la nova destinació obtinguda serà de tres dies hàbils. Aquest termini començarà a comptar a partir del dia següent al del cessament en la destinació anterior, que, al seu torn, ha de quedar diligenciat dins dels tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs.



Desena. Recursos

10.1. La present convocatòria, les bases i tots els actes administratius que siguen dictats en el seu desenvolupament, excepte les actuacions de la comissió de valoració, podran ser impugnats per les persones interessades mitjançant la interposició del recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent al de la seua publicació, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. No obstant això, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació, o qualsevol altre recurs que estime procedent. Tot això d'acord amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

10.2. Contra les resolucions i actes de la comissió de valoració, així com contra els seus actes de tràmit que impedisquen continuar el procediment o produïsquen indefensió, podrà interposar-se recurs d'alçada davant el Consell de la Sindicatura de Comptes.



València, 4 de juny de 2018.– El síndic major: Vicent Cucarella Tormo.





ANNEX I

Lloc convocat



Denominació: Administratiu/iva supervisor/a de manteniment

Número de lloc: 97

Adscripció: Secretaria General

Classificació: subgrup C1, nivell CD 18, CE SC13

Requisits: ser funcionari de carrera de la Sindicatura de Comptes i pertànyer a alguna de les places d'administratiu/iva

Funcions:

1) Activitats administratives de col·laboració, tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració i administració de dades.



2) Supervisar el manteniment de material, mobiliari i instal·lacions, i altes, baixes i altres moviments de l'inventari.

3) Atenció a proveïdors i contractistes de serveis generals de la Institució.

4) Totes aquelles pròpies de la plaça que estiguen relacionades amb les anteriors que no corresponguen a altres places de grup superior.

ANNEX III

Sol·licitud de participació



LLOC QUE SE SOL·LICITA:

Número:

Denominació:



DADES PERSONALS:

DNI:

Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:



SITUACIÓ ADMINISTRATIVA ACTUAL (Indiqueu-la):



MÈRITS AL·LEGATS PER A VALORAR:

Especifiqueu-los i indiqueu el document justificatiu que aporteu.



València,



(Data i signatura)

Mapa web