Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca un concurs de selecció de places vinculades de professorat contractat doctor.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8581 de 01.07.2019
Número identificador:  2019/6561
Referència Base de Dades:  006139/2019
 



RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca un concurs de selecció de places vinculades de professorat contractat doctor. [2019/6561]

De conformitat amb el que disposen els articles 2.2.e i 48 de la Llei 6/2001, de 21 de desembre, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; els Estatuts de la Universitat Jaume I, aprovats per Decret 116/2010, de 27 agost, del Consell de la Generalitat, DOGV 6344, de 31 d'agost; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim del personal docent i investigador contractat; el Reial decret 1555/1986, de 28 de juny, modificat parcialment pel Reial decret 1652/1991, d'11 d'octubre, pel qual s'estableixen les bases generals del règim de concerts entre les universitats i les institucions sanitàries; la Resolució de 7 de març de 2011, de la Conselleria d'Indústria, Comerç i Innovació, per la qual es disposa la publicació del Conveni entre la Conselleria de Sanitat, la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, l'Agència Valenciana de Salut, el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló i la Universitat Jaume I, per a la utilització de les institucions i centres sanitaris en la docència, assistència i investigació universitàries en ciències de la salut; l'article 105.1 de la Llei 14/1986, de 25 d'abril, general de sanitat i resultant d'aplicació supletòria d'aquests processos selectius les disposicions vigents que regulen el règim general d'ingrés del personal al servei de les administracions públiques.



Segons l'acord entre la Conselleria de Salut Pública i Sanitat Universal i la Universitat Jaume I per a la transferència de taxa de reposició d'efectius segons es contempla en la Llei 6/2018, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, vista la Resolució de 20 de desembre de 2018, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es disposa la publicació de l'ampliació per a l'any 2018 de l'oferta d'ocupació pública del personal docent i investigador de la Universitat Jaume I relativa a places vinculades de professorat contractat doctor, cedides el 18 de desembre de 2018 per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, vista l'autorització de les convocatòries d'ofertes d'aquestes places de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, vists els acords adoptats amb data 12 de març de 2019 per la Comissió Permanent de la Comissió Mixta de seguiment del concert entre la Conselleria de Salut Pública i Sanitat Universal i la Universitat Jaume I per a la utilització de les institucions sanitàries en la investigació i la docència, i una vegada obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Hisenda, la rectora de la Universitat Jaume I, fent ús de les atribucions que li confereixen els articles 20 de la LOU i els Estatuts de la Universitat Jaume I, ha resolt convocar a concurs les places docents que s'assenyalen en l'annex I d'aquesta resolució, dotada en l'estat de despeses del pressupost de la Universitat Jaume I, inclosa en la vigent relació de llocs de treball i amb subjecció a les bases següents.





1. Normes generals

1.1. Aquest concurs es regeix per les disposicions de la Llei orgànica d'universitats, i pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, per allò que s'ha estipulat en l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, així com per aquestes bases i, amb caràcter supletori, per allò que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



1.2. Les places convocades per àrea i especialitat assistencial s'especifiquen en l'annex I d'aquesta resolució.

1.3. La dedicació del personal que obtinga plaça en virtut d'aquesta convocatòria ho serà amb caràcter exclusiu a l'activitat docent i al sistema sanitari públic. El règim de prestació de serveis assistencials és el que tinga assignat en cada moment la unitat de gestió clínica a la qual es trobe adscrit, que pot ser, indistintament, de matí o vesprada, i inclou la prestació de serveis en règim de jornada complementària i continuïtat assistencial en els termes que la Conselleria de Salut Pública i Sanitat Universal dispose per als i les professionals assistencials d'acord amb les disposicions de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc de personal estatutari dels serveis de salut, pel que fa a la prestació de serveis en els centres sanitaris, d'acord amb la disposició addicional novena de l'esmentada llei.



2. Requisits de participació

2.1. Requisits generals

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de les disposicions de l'article 57 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

c) Tenir complits setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei pot establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.

d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionariat, o per a exercir funcions semblants a aquelles que exercien en el cas del personal laboral, del qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública. Així mateix, l'exercici de les places convocades queda sotmés a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i la resta de normes de desplegament en matèria d'incompatibilitats.

e) Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola han de posseir un coneixement del castellà adequat per al desenvolupament de les seues funcions.

f) Les persones nacionals d'estats diferents de la Unió Europea han d'estar en possessió del permís de residència.

2.2. Requisits específics

a) Estar en possessió del títol d'especialista que per a cada plaça s'especifica en l'annex I d'aquesta convocatòria.

b) Estar en possessió del títol de doctor o doctora.

c) Estar en possessió de l'acreditació corresponent establida en el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

2.3. Els requisits d'aquestes bases han de complir-se en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la firma del contracte.



3. Sol·licituds

3.1. Les persones que vulguen prendre part en el concurs d'accés han de presentar el model oficial de la sol·licitud que s'adjunta en l'annex II, que s'ha de dirigir al Rectorat de la Universitat Jaume I. Només quan no siga possible presentar la sol·licitud de forma telemàtica pot presentar-se de forma presencial en el Registre General de la Universitat Jaume I, o per qualsevol dels procediments establits en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas que s'optara per presentar la sol·licitud en les oficines de Correus, s'ha de fer en sobre obert, perquè s'hi estampe el segell, i ha d'aparéixer amb claredat el nom de l'oficina i la data abans de ser certificada. En cas contrari, es considerarà presentada en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.

Les sol·licituds presentades en l'estranger poden cursar-se a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les enviaran a continuació a l'organisme competent. Per a ser admeses, les persones aspirants han de firmar la declaració responsable que figura en la sol·licitud segons el model oficial, en el qual manifesten que reuneixen tots i cada un dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i han d'acreditar-los posteriorment, en el cas que siguen seleccionades.



Les persones que tinguen reconeguda legalment una discapacitat han de presentar, junt amb la sol·licitud de participació en el concurs, un escrit sol·licitant les adaptacions corresponents, a fi que es puga garantir la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat i poder adoptar les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats. En aquest cas també han d'aportar còpia del reconeixement de la discapacitat de què es tracte.

Les persones a què es refereix aquest paràgraf que no sol·liciten les adaptacions en el moment de presentar la sol·licitud de participació en el concurs s'entén que no les necessiten o que hi renuncien, sense que puga plantejar-se sol·licitud d'aquestes en cap altre moment posterior del procediment.

El termini començarà a comptar a partir de l'endemà a la data de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i finalitzarà transcorreguts deu dies hàbils a partir del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria. Junt amb la sol·licitud que s'adjunta en l'annex II s'ha de lliurar la documentació següent que acredite els requisits necessaris per a participar en aquest concurs:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent. En el cas de les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola s'ha de presentar una fotocòpia del document acreditatiu de la nacionalitat, targeta d'identitat o una fotocòpia del passaport.

b) Fotocòpia del títol de doctor o doctora.

c) Fotocòpia del títol d'especialista en ciències de la salut que per a cada plaça s'especifique en l'annex I d'aquesta convocatòria.

d) Fotocòpia de l'acreditació de l'ANECA o AVAP per a la figura de professor o professora contractat doctor.

e) Declaració responsable firmada adjunta a la instància.

f) Justificant d'ingrés o abonament, mitjançant el resguard original de la transferència bancària de la quantitat de 27,07 euros, en concepte de drets d'examen:

· Forma de pagament per a les sol·licituds presentades de forma telemàtica

Únicament es pot realitzar el pagament electrònic si la sol·licitud es presenta telemàticament.

· Forma de pagament per a les sol·licituds presentades de forma presencial

El pagament de la taxa s'ha d'efectuar amb l'ingrés en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entitat 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. de compte 2816129170) o mitjançant targeta de crèdit/dèbit en el mateix Registre General de la Universitat Jaume I.

En el justificant, que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud, ha de constar a més del nom i els cognoms, el número del document nacional d'identitat i el número de la plaça.

En cap cas el pagament de les taxes suposa la substitució del tràmit de presentació de sol·licituds davant de l'administració pública dins del termini establit i en la forma escaient.

La falta d'abonament de les taxes establides durant el termini de presentació de sol·licituds es considera incompliment no esmenable i causa la no admissió en el concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.



3.2. Estaran exemptes del pagament:

a) les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %, que adjunten a la sol·licitud el certificat que acredite aquesta condició;

b) les víctimes de terrorisme, els seus cònjuges i fills o filles, sempre que s'acredite aquesta circumstància amb l'informe preceptiu de la institució corresponent;

c) les famílies nombroses de categoria especial tenen dret a una exempció del 100 % de la taxa i a una bonificació del 50 % les de categoria general. La condició de família nombrosa s'ha d'acreditar mitjançant el corresponent títol actualitzat.



4. Admissió d'aspirants

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la relació provisional de persones admeses i excloses es farà pública abans dels 30 dies hàbils següents, amb indicació, si escau, de la causa d'exclusió. Aquesta publicació i totes les derivades d'aquesta convocatòria, s'efectuarà mitjançant exposició de les corresponents llistes en el Tauler d'Anuncis Oficial (TAO) de la Universitat Jaume I, i estarà condicionada al fet que, per part de les corresponents comissions jutjadores, s'hagen elaborat els criteris d'avaluació dels mèrits de les persones candidates i hagen sigut remesos al Servei de Recursos Humans per a la seua publicació.

Les persones excloses disposen d'un termini de deu dies, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució, per a poder esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió o omissió de la relació de persones admeses i excloses, amb l'aportació de la documentació necessària mitjançant instància o escrit de remissió, presentat segons el procediment indicat en l'apartat 3.1 d'aquestes bases. Qui, dins del termini assenyalat, no esmenen l'exclusió o no realitzen al·legació davant l'omissió produïda que justifique el seu dret a ser inclòs, serà definitivament exclòs del procés selectiu.

4.2. Una vegada resoltes les reclamacions es publicaran les llistes definitives de persones admeses i excloses pel procediment anteriorment mencionat.

La resolució que eleve a definitives les llistes de persones aspirants admeses i excloses, en la qual ha de constar la data de la seua publicació, posa fi de la via administrativa i contra aquesta, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu d'acord amb el que estableixen els articles 46.1 i 83 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, o potestativament, poden interposar recurs de reposició davant del Rectorat, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació. En aquest cas, no poden interposar el recurs contenciós administratiu abans mencionat fins a la resolució expressa o desestimació presumpta del de reposició.

No obstant l'anterior, i en el cas que en la llista provisional no figure cap persona exclosa, es publicarà directament llistat definitiu d'aspirants admesos al concurs.



5. Comissions

· 5.1. Aquest concurs serà resolt per les comissions constituïdes a aquest efecte, segons el que disposa l'article 105.1 de la Llei 14/1986, de 25 d'abril, general de sanitat, i l'article 16 de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d'accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló, de 30 de setembre de 2011, modificada el 16 d'abril de 2019.

La comissió estarà constituïda per cinc membres, tant en la comissió titular com en la suplent:

· El president o presidenta, designat pel Rectorat entre un mínim de cinc professors o professores proposats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça o afins

· Dos membres vocals designats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça

· Dos membres triats segons el que disposa l'article 105.1 de la Llei 14/1986, de 25 d'abril, general de sanitat

5.2. El nomenament com a membre de la comissió d'accés és irrenunciable excepte si concorren circumstàncies excepcionals lliurement apreciades pel Rectorat de la Universitat Jaume I, o que es donen les situacions de legalitat per a l'abstenció o recusació d'algun dels membres. Contra l'acord que en poguera resultar no es pot interposar cap recurs.

5.3. Constitució de les comissions de contractació

Perquè la constitució de la comissió siga vàlida s'exigeix la presència de la totalitat dels membres. Els membres titulars que no compareguen en aquest acte han de cessar i ser substituïts pels seus suplents.



La comissió s'ha de constituir en el termini màxim de quatre mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació definitiva de persones admeses al concurs. Per a això, el president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes oportunes amb la resta de membres, notificarà, amb una antelació mínima de deu dies naturals, la convocatòria de l'acte de constitució i, si escau, presentació (en aquest cas a la resta de membres i a les candidatures), i assenyalarà el lloc, data i hora d'aquesta.

Transcorregut el termini de constitució sense que aquesta haguera tingut lloc, el Rectorat procedirà d'ofici a la substitució del president o presidenta de la comissió. El nou president o presidenta ha de convocar la constitució de la nova comissió en un termini d'un mes des de la publicació del nomenament.

Després de la constitució de la comissió, en cas d'absència de la presidència, aquesta ha de ser substituïda pel professor o professora més antic d'acord amb el següent ordre de prelació de cossos: professorat catedràtic d'universitat, professorat titular d'universitat o professorat catedràtic d'escola universitària, professorat titular d'escola universitària i, si escau, professorat contractat doctor.

Perquè la comissió puga actuar vàlidament cal la participació d'almenys tres dels seus membres.

La comissió ha d'establir els criteris d'avaluació específics d'acord amb els criteris generals que apareixen en l'annex III d'aquesta convocatòria i que s'han de fer públics.

Els membres de la comissió que estiguen absents en alguna de les proves corresponents a alguna de les persones aspirants cessaran com a membres d'aquesta, sense perjudici de les responsabilitats en les quals podien haver incorregut.

Si, després de l'inici de la primera prova, la comissió queda amb menys de tres membres, es nomenarà una nova comissió pel procediment que estableixen les bases anteriors, en la qual no podran incloure's els membres de la primera que havien cessat en aquesta condició.



Els acords de la comissió s'han de prendre per majoria, tenint en compte que, en cas d'empat, la Presidència té vot de qualitat.

Corresponen al secretari o secretària de la comissió les actuacions administratives i la gestió econòmica pròpies de la comissió, amb l'ajuda dels serveis administratius de la Universitat.



6. Acte de presentació

6.1. El president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes oportunes amb la resta de membres, notificarà a totes les persones admeses al concurs, amb una antelació mínima de deu dies naturals, la convocatòria per a l'acte de presentació, i assenyalarà el lloc, data i hora de la seua celebració, que pot tenir lloc immediatament després de la constitució de la comissió.

6.2. En l'acte de presentació, que serà públic, s'ha de lliurar la documentació següent:

a) Currículum, per quintuplicat, segons el model que establisca la convocatòria del concurs i un exemplar de les publicacions i documents acreditatius del que es consigna en aquest.

b) Projecte docent i d'investigació, per quintuplicat, que el candidat o candidata pretén dur a terme en relació amb el perfil de la plaça.



6.3. En l'acte de presentació els candidats i candidates rebran totes les instruccions convenients sobre la realització de les proves. Així mateix, es determinarà, mitjançant sorteig, l'ordre d'actuació de les persones participants i es fixarà el lloc, data i hora de començament de les proves.

En el mateix acte de presentació, el president o presidenta de la comissió ha de fer públic el termini fixat perquè qualsevol participant puga examinar la documentació presentada per la resta d'aspirants abans de l'inici de les proves.

6.4. Les proves han de començar dins del termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de l'acte de presentació.



7. Proves

7.1. Els concursos consten de dues proves que seran públiques i es realitzaran en el lloc de la Universitat Jaume I que establirà el president o presidenta de la comissió.

7.2. Abans del començament de la primera prova, cada membre de la comissió ha de lliurar al secretari o secretària d'aquesta un informe raonat sobre els mèrits al·legats per cada concursant en el seu currículum i sobre l'adequació entre el seu projecte docent i, si escau, d'investigació, i les necessitats de la Universitat, posades de manifest en la convocatòria del concurs.

7.3. La primera prova d'aquests concursos consisteix en l'exposició oral per part de l'aspirant, en el temps que considere oportú, dels mèrits al·legats i la defensa del projecte docent i, si escau, d'investigació, presentat. A continuació, la comissió ha de debatre amb l'aspirant, durant un temps màxim de dues hores, sobre els seus mèrits, el projecte docent i, si escau, d'investigació, presentat.

7.4. Finalitzada la primera prova, la comissió realitzarà l'avaluació de cada candidat o candidata, ajustada als criteris generals (annex III) i específics de valoració prèviament establits per la comissió. Aquesta prova té caràcter eliminatori per a totes aquelles persones que no obtinguen, almenys, una puntuació numèrica igual o superior a 5 sobre 10, com a mínim, en tres membres de la comissió.

7.5. Per a la segona prova, els i les aspirants han de lliurar a la comissió, després que s'haja realitzat la qualificació de la primera, un resum del tema triat o del treball original d'investigació que posteriorment exposaran oralment.

7.6. La segona prova d'aquests concursos consisteix en l'exposició oral per part de l'aspirant, durant un temps màxim de dues hores, d'una lliçó del programa que aquest ha presentat, o d'un treball original d'investigació realitzat per aquest individualment o en equip. En aquest últim cas l'aspirant ha d'haver participat com a director o directora de la investigació; aquest fet ha de quedar certificat per la resta de membres de l'equip.

A continuació, la comissió debatrà amb l'aspirant, durant un temps màxim de dues hores, sobre els continguts científics exposats, la metodologia que utilitzarà en la impartició a l'alumnat i tots aquells aspectes que considere rellevants en relació amb el tema o sobre tots aquells aspectes que considere rellevants en relació amb el treball original d'investigació.

7.7. Finalitzada la segona prova, cada membre de la comissió avaluarà cada aspirant i li atorgarà una puntuació numèrica de 0 a 10. La puntuació final del concurs d'accés resultarà de la suma de les puntuacions obtingudes en les dues proves. En cas d'empat, prevaldrà l'aspirant que ha obtingut major puntuació en la primera prova.





8. Resolució del concurs

La comissió jutjadora proposarà al Rectorat per al seu nomenament, amb caràcter vinculant, una relació per ordre de preferència de totes les candidatures que obtinguen tres o més vots. Aquesta relació estarà predeterminada per la votació que, a la vista dels informes assenyalats en la base anterior, efectue la comissió. L'esmentada proposta es publicarà en el lloc en el qual s'haja celebrat la prova, amb el desglossament dels resultats de l'avaluació de cada candidatura per cada un dels aspectes avaluats.

Junt amb la proposta, la Secretaria de la comissió ha de lliurar, a la Secretaria General de la Universitat i al Servei de Recursos Humans, en els set dies hàbils següents a la finalització de l'actuació d'aquesta, tota la documentació relativa a les actuacions de la comissió, així com una còpia de la documentació entregada per cada candidatura. La resta dels exemplars quedaran depositats en el Servei de Recursos Humans fins que procedisca la seua devolució, o destrucció, una vegada finalitzat el termini de reclamacions.

Finalitzat el concurs, i sempre que no s'haja interposat cap reclamació i/o recurs, la documentació depositada haurà de ser retirada per les persones interessades en el termini màxim de sis mesos comptadors des de la resolució del concurs.

Transcorregut un mes després d'aquest termini, es procedirà a la destrucció de la documentació que no haja sigut retirada.

Contra la proposta de la comissió jutjadora les persones interessades poden presentar reclamació davant del Rectorat, en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació. Si s'admet a tràmit la reclamació, se suspendrà el nomenament de la candidatura o candidatures contra les quals estiga dirigida fins a la resolució d'aquesta.



9. Documentació que han de presentar les candidatures proposades

Les candidatures proposades per a la provisió de les places han de presentar, en els 20 dies hàbils següents al de concloure l'actuació de la comissió, en el Servei de Gestió de Personal Docent o per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, els documents següents:

a) Fotocòpia del DNI o document equivalent, si la seua nacionalitat és diferent de l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

c) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'Administració de l'Estat, institucional o local, ni de les administracions de les comunitats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se inhabilitat o inhabilitada per a l'exercici de la funció pública. Les persones nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, han d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial decret 543/2001 de 18 de maig, no haver sigut objecte de sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

d) Documentació acreditativa de reunir els requisits de l'article 4 del Reial decret 1313, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris, excepte si aquesta consta en la Universitat Jaume I.



10. Firma del contracte

El nomenament com a personal laboral fix en plaça vinculada l'efectuarà la rectora i la directora general de Recursos Humans, després que la candidatura proposada haja acomplit els requisits i terminis establits en la base anterior. El nomenament especificarà la denominació de la plaça: cos, àrea de coneixement i departament. Aquest nomenament es publicarà en el DOGV i es comunicarà a la Secretaria General del Consell d'Universitats.

En el termini màxim de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el DOGV, la candidatura proposada ha de prendre possessió de la seua plaça, moment en el qual adquireix la condició de professor o professora contractat doctor fix.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar-se amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant d'aquest Rectorat, en el termini d'un mes d'acord amb allò que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, o directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, segons disposen els articles 46.1 i 8.3 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





Castelló de la Plana, 20 de juny de 2019.– La rectora, p. d. (R 12.06.2018), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Joaquín Gual Arnau.





ANNEX I

Professorat contractat doctor

(Places vinculades Hospital General Universitari – Universitat Jaume I)



PLAÇA 18101

Departament Infermeria

Àrea Infermeria

Categoria Contractat/ada doctor/a

Perfil docent Fisiologia Humana, Cures Crítiques en el grau en Infermeria

Perfil investigador 2411.06 Fisiologia de l'Exercici. 3201 Ciències Clíniques. 6310.09 Qualitat de vida.

Requisits B2 Anglés. Diplomat/ada o Graduat/ada en Infermeria





Comissió titular

President Vicente Ruiz Ros TU Universitat de València

Vocal 1r Antoni Merelles Tormo TU Universitat de València

Vocal 2a Maria Luisa Rebagliato Ruso TU Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 3r Julio Fernández Garido Director Gestió Sanitària de la GV

Vocal 4a Aurora Esteve Clavero Hospital General Universitari de Castelló





Comissió suplent

President Rafael Ballester Arnal CU Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1r Juan Vicente Sánchez Andrés CU Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2a Begonya Vicedo Jover TU Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 3a M.ª Desamparados Ferrandiz Selles Hospital General Universitari de Castelló

Vocal 4a Lidón Mateu Campos Hospital General Universitari de Castelló





PLAÇA 18102

Departament Medicina

Àrea Medicina

Categoria Contractat/ada doctor/a

Perfil docent Malalties cardiocirculatòries i Nefrourològiques en el grau en Medicina

Perfil investigador 3213.11 Fisioteràpia. 3207.04 Patologia cardiovascular

Requisits C1 valencià





Comissió titular

Presidenta Ana Lluch Hernández CU Universitat de València

Vocal 1r Francisco Javier Chorro Gascó CU Universitat de València

Vocal 2n Juan Sanchís Forés CU Universitat de València

Vocal 3a María Luz Martínez Mas Hospital Clínic Universitari de València

Vocal 4a Ana Peset Cubero Hospital Provincial Castelló





Comissió suplent

Presidenta Rosa María Solà Alberich CU Universitat Rovira i Virgili

Vocal 1r Vicente Bodí Peris CU Universitat de València

Vocal 2a Amparo Mir Gisbert CU Universitat de València

Vocal 3a Ana Planas del Viejo Hospital General Universitari de Castelló

Vocal 4a Amparo Valls Serral Hospital Universitari Doctor Peset de València





PLAÇA 18103

Departament Medicina

Àrea Cirurgia

Categoria Contractat/ada doctor/a

Perfil docent Medicina Obstètrica i Ginecologia en el grau en Medicina

Perfil investigador 3201.08 Ginecologia. 3213.01 Cirurgia Abdominal. 3213.99 Cirurgia. Altres (Cirurgia oncològica).

Requisits Valencià B1





Comissió titular

President Antonio Cano Sánchez CU Universitat de València

Vocal 1r Antonio Gil Moreno TU Universitat Autònoma de Barcelona

Vocal 2a María Jesús Cancelo Hidalgo TU Universidad de Alcalá

Vocal 3a Consuelo Badenes Monfort Hospital General Universitari de Castelló

Vocal 4t Juan Gilabert Estellés Hospital General Universitari de València





Comissió suplent

President Francisco Javier Lacueva Gómez CU Universitat Miguel Hernández

Vocal 1r Alfredo Perales Marín CU Universitat de València

Vocal 2n Vicente Serra Serra CU Universitat de València

Vocal 3a Eva Moya Artuñedo Hospital de la Plana

Vocal 4t Daniel Pérez Corella Hospital de la Plana







ANNEX III

Criteris generals d'avaluació que han d'aplicar les comissions que han de resoldre els concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor.



En la valoració dels candidats i candidates en els concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor, la primera de les proves té un valor doble que la segona. Pel que fa a la primera prova, les comissions han de fixar uns criteris específics adequats al perfil de les places, que en qualsevol cas han d'estar d'acord amb els criteris generals següents.



Professorat contractat doctor

Criteris generals d'avaluació Percentatge

Formació acadèmica i professional 10

Experiència investigadora i projecte investigador 50

Experiència docent i projecte docent 30

Coneixement de la llengua pròpia 5

Coneixement de la llengua anglesa 5

Mapa web