Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior jurídica, amb denominació tècnic jurídic, mitjançant el sistema concurs oposició per torn d'accés lliure. Ref.1143/18



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8327 de 28.06.2018
Número identificador:  2018/5821
Referència Base de Dades:  006374/2018
 



RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior jurídica, amb denominació tècnic jurídic, mitjançant el sistema concurs oposició per torn d'accés lliure. Ref.1143/18 [2018/5821]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'Educació Superior, d'acord amb les competències que li atribueixen l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, amb relació a l'article 75.2 d'aquesta, així com els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.



En virtut de l'Acord d'aprovació del procediment de concurs oposició per a l'accés a la funció pública, per torn lliure, per a llocs catalogats com a grup A, subgrup A1, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 29 de maig de 2018.

Vista la Resolució rectoral del 16 de desembre de 2016 (DOGV 22.12.2016), per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2016 de places del personal funcionari d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Aquest rectorat acorda convocar proves selectives per a l'ingrés en l'escala tècnica superior jurídica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, segons les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir una plaça vacant, de l'escala tècnica superior jurídica, amb denominació tècnic jurídic, grup A, subgrup A 1 pel sistema general d'accés lliure.

1.2. A la present convocatòria li seran aplicables, la Llei orgànica 6/2001, d'universitats, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat Valenciana, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre), del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el que disposa la present convocatòria i d'altra normativa de general aplicació.



1.3. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), i és aquesta publicació la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a presentació d'instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Segona. Requisits dels aspirants

2.1. Per a ser admés a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, conforme al que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Haver complit els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.

2.1.3. Estar en possessió del títol de llicenciat en Dret o el seu equivalent, o complir els requisits per a la seua obtenció en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. En cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

2.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

2.1.5. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en aquests termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



2.2. Tots els requisits que enumera la base 2.1, s'hauran de complir en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'ls fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

2.3. El mes d'agost és inhàbil a l'efecte del còmput de terminis en aquest procediment administratiu de gestió pròpia, en el qual la resolució correspon a la Universitat, en virtut de l'article 2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives, hauran de completar el formulari que trobaran en la pàgina web del Servei de Personal d'Administració i Serveis http://serviciopas.umh.es i seguir les instruccions per a obtindre la sol·licitud de participació.

La sol·licitud de participació es dirigirà al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i es presentarà en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Es podran emprar les vies que estableix l'article 38 de l a Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les sol·licituds presentades en les oficines de Correus es presentaran en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra, i hi haurà de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202 Elx (Alacant).



3.2. A la sol·licitud s'unirà la documentació següent:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat; els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet d'estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant està a càrrec seu.



b) Comprovant bancari d'haver abonat els drets d'examen, establit en 27,36 euros. Aquests s'ingressaran en el compte corrent «Concursos i oposicions» de la entitat bancària següent:

–  SabadellCAM: ES07 0081-1017-67-0001079617

El rebut s'haurà de generar de forma obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. Per a facilitar aquest tràmit s'habilitaran a la disposició dels interessats, ordenadors tant en els centres de gestió de campus com en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, l'acreditació es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets d'examen, havent de fer-hi constar nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



3.3. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària ni l'efectuat a través de la pàgina web, serà substitutiu de l'esmentat tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment, o del justificant en el qual conste el codi de l'autorització.

3.4. Conforme al que estableix l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa que estableix la base 3.2-b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció s'haurà d'adjuntar certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveu l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

e) Així mateix, estaran exemptes del pagament de la taxa que estableix la base 3.2-b, les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció serà requisit que no hagueren rebutjat, en el termini referit, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits que preveu la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes, s'acreditarà amb una declaració escrita de la persona sol·licitant en la qual s'afirme que no es perceben rendes superiors al salari mínim interprofessional. Tots dos documents s'hauran d'adjuntar inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives, de conformitat amb el que disposa l'article 17 de la Llei 50/1998, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social.



3.5. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es pogueren corregir com a tals, es podran esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal d'Administració i Serveis d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries d'accés i provisió de places de personal d'administració i Serveis i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut recollides.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, li garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, Edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat S/N, 03202, Elx (Alacant). De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, el rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos, amb indicació de la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants podran, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, disposant, per a això, d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.3. En qualsevol cas, a fi d'evitar errors i per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, els aspirants comprovaran fefaentment no solament que no figuren en la relació d'exclosos, sinó que, a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació d'admesos.

Els aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen l'exclusió o no al·leguen l'omissió seran definitivament exclosos de la participació de les proves.

4.4. Conclòs aquest termini, s'elevarà a definitives les llistes d'admesos i exclosos mitjançant una resolució que es publicarà, igualment, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

Seran causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, en termini, les taxes de participació, així com, la no presentació de fotocòpia de DNI vigent i l'omissió de la signatura en la sol·licitud.

4.5. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal tinguera coneixement que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits que exigeix la present convocatòria amb l'audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar la seua exclusió al rector de la Universitat, comunicant-li, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a les proves selectives, als efectes procedents.

Contra l'exclusió de l'aspirant es podrà interposar recurs d'alçada, davant d'aquesta autoritat indicada en el paràgraf anterior.



Cinquena. Tribunals

5.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableix l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació que conté l'esmentada llei i el que preveu l'article 57 la llei 10/2010 de 9 de juliol de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



5.2. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, si fóra el cas, es publicarà resolució amb nomenament de nous membres del tribunal en substitució als quals hagueren perdut la seua condició.



5.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal que requerirà l'assistència del president i secretari, i la de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

5.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.5. El tribunal, podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents limitant-se aquests a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació de tals assessors s'haurà de comunicar al rector de la Universitat.

5.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que els aspirants amb una discapacitat, gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb discapacitat que ho sol·liciten les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització. Si en qualsevol moment del procés selectiu se li suscitaren dubtes al tribunal respecte a la capacitat d'un aspirant discapacitat, per a l'acompliment de les activitats habitualment desenvolupades pels funcionaris de l'escala a què es refereixen aquestes proves, podrà recaptar el corresponent dictamen dels òrgans competents de la comunitat autònoma corresponent, en aquest cas, l'aspirant podrà participar condicionalment en el procés selectiu, quedant en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió de les proves fins a la recepció del dictamen.



5.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal tindrà la seua seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.

5.8. Els membres del tribunal percebran les gratificacions per assistències que fixen les Normes d'execució i funcionament que estableixen els Pressupostos Anuals de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5.9. Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atenent el que disposa l'article 57 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i concordants del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

5.10. El tribunal qualificador haurà d'especificar els criteris de valoració i qualificació dels exercicis, i els haurà de fer públics amb antelació a la seua celebració perquè en preguen coneixement els aspirants. El tribunal qualificador de les proves adoptarà les mesures oportunes per a garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense que es conega la identitat del personal aspirant. Seran excloses aquelles persones en els fulls d'examen dels quals figuren noms, trets, marques o signes que permeten conéixer la seua identitat. El tribunal vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats.



Sisena. Procediment de selecció

El procediment de selecció dels aspirants serà el de concurs oposició, amb màxim de 100 punts.

6.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 60 punts i consistirà en la superació de dos exercicis.

Primer exercici: obligatori i eliminatori que consta de dues parts, i la seua puntuació total serà, com a màxim 45 punts:

1a part: consistirà en la resolució de 60 preguntes tipus test, en un temps de 90 minuts en les quals s'inclouran preguntes de tot el temari, i es puntuarà de 0 a 10 punts.

Els errors es penalitzaran segons la fórmula següent:







On:

N = nota resultant

A = nombre d'encerts

E= nombre d'errors

d = nombre d'opcions per a cada pregunta

n = nombre de preguntes

P= puntuació total



S'inclouran tres preguntes addicionals de reserva per a substituir aquelles que pogueren ser objecte d'anul·lació

2a part: consistirà en la realització d'1 supòsit pràctic a triar de 3 supòsits, proposats pel tribunal. Els supòsits versaran sobre el temari específic i els aspirants comptaran amb un temps de 120 minuts per a la seua realització. Aquesta part puntuarà de 0 a 35 punts.

S'estableix un mínim 25 punts en la suma de les dues parts del primer exercici per a superar-lo.

Segon exercici: obligatori i eliminatori, i la seua puntuació total serà, com a màxim 15 punts.

Consistirà en l'exposició d'un tema triat de dos proposats pel Tribunal referits al temari i les funcions específiques que figuren en l'annex I, bloc II, temari específic. L'aspirant disposarà de 30 minuts per a desenvolupar per escrit la presentació i 15 minuts per a dur-la a terme.



L'exercici haurà de ser llegit per l'aspirant en sessió pública i crida única, el tribunal podrà formular a l'aspirant les preguntes que considere pertinents per a la valoració de l'exercici

Aquest exercici puntuarà entre 0 i 15 punts màxim, i caldrà per a la seua superació obtindre una puntuació mínima de 7,5 punts.

6.2. La qualificació final de la fase d'oposició estarà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cadascun dels dos exercicis que han de realitzar els aspirants.

6.3. Els exercicis tindran lloc en les dependències de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El primer exercici de la fase d'oposició es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució a què es refereix la base 4.4.

6.3.1. Els aspirants seran convocats per a l'exercici en única crida, sent exclosos de l'oposició els qui no compareguen i perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.

6.3.2. En cada exercici, els aspirants hauran d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, del passaport, o del permís de conduir, per als aspirants de nacionalitat espanyola. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar la seua identitat mitjançant el document original que en el país de què és nacional se li expedisca a aquest efecte.

L'incompliment d'aquest requisit per algun dels aspirants determinarà la seua exclusió de les proves. En cap cas seran vàlides les còpies o fotocòpies d'aquests documents.

6.3.3. En qualsevol moment els aspirants podran ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat d'acreditar la seua identitat.

6.3.4. Els aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista al seu adequat desenvolupament.



6.4. Els exercicis corresponents a la fase oposició versaran sobre el programa que figura en l'annex I, d'aquesta convocatòria, vigent en la data límit de presentació d'instàncies.

6.5. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel tribunal de manera oficial en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, i a títol informatiu en el local en què s'haja celebrat l'anterior exercici i en el lloc web http://serviciopas.umh.es/ de la Universitat Miguel Hernández. La crida per a la sessió següent d'un mateix exercici s'haurà de realitzar amb un termini mínim d'antelació de vint-i-quatre hores des de l'inici de la sessió anterior, mentre que la convocatòria per a un exercici diferent haurà de respectar un termini mínim de dos dies.



6.6. Després de la realització dels exercicis de la fase d'oposició, el tribunal exposarà al públic, en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista amb la qualificació final de la fase d'oposició, que constituirà la llista dels aspirants que han superat la fase d'oposició, per ordre de puntuació, i que han de passar a la fase de concurs, i els citarà perquè en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions, presenten la documentació acreditativa dels mèrits i experiència que preveu la base 6.7, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o en qualsevol de les formes que estableix l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



6.7. Fase de concurs

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 40 punts.

Només podran participar en aquesta fase aquells aspirants que hagen superat la fase d'oposició. En cap cas, els punts obtinguts en aquesta fase podran ser computats per a superar els exercicis que s'hagen realitzat en la fase d'oposició.

No es valoraran aquells mèrits que no es troben suficientment acreditats, no admetent-se documentació presentada fora de termini i, només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins al moment en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds d'admissió a les proves selectives d'aquesta convocatòria.

Els mèrits al·legats pels participants deuran haver sigut obtinguts o computats amb anterioritat a la data fi de presentació d'instàncies. Aquesta fase no tindrà caràcter eliminatori i es valoraran els mèrits que es ressenyen a continuació.

A. Antiguitat (màxim 32 punts)

Es puntuarà en aquest apartat el següent:

–  es valorarà amb 0,267 punts per cada mes complet de serveis en actiu en la Universitat Miguel Hernández d'Elx o en qualsevol altra administració pública exercint llocs d'aquesta categoria que el convocat en aquesta convocatòria.

–  es valorarà 0,067 punts per cada mes complet treballat en empresa privada, en llocs d'aquesta categoria. En particular, es valorarà l'experiència adquirida i demostrable en treballs que es relacionen específicament amb les funcions de la plaça convocada.

Únicament es considerarà acreditada l'experiència professional si s'aporta contracte o nomenament amb funcions i certificació oficial de períodes de cotització al Règim General de la Seguretat Social o en algun dels règims especials dins del grup de cotització del lloc/s convocat/s.

B) Formació: màxim 6 punts.

B.1. Cursos de formació i perfeccionament rebuts amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 2,83 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, específics, relacionats amb la plaça que es convoca, a 0,0125 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 2,50 punts.

Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,00566 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 1,132 punts.



En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut del qual siga específic de la plaça que es convoca.

B.2. Valencià

El coneixement del valencià es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, fins a un màxim d'1 punt.

Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,20

Nivell A2: 0,40

Nivell B1: 0,60

Nivell B2: 0,70

Nivell C1: 0,80

Nivell C2: 1,00

B.3. Idiomes comunitaris

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat, amb un màxim d'1 punt, d'acord amb l'escala següent. Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,20

Nivell A2: 0,40

Nivell B1: 0,60

Nivell B2: 0,70

Nivell C1: 0,80

Nivell C2: 1,00

Les equivalències d'estudis que s'estableixen d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les que publica l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.

Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb aquesta puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Altres titulacions: 1,17 punts com a màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la qual va servir de base per a això, amb un màxim de 1,17 punts. A aquests efectes, es puntuarà únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, entenent-hi incloses aquelles altres titulacions necessàries per a la seua obtenció.

S'estableix l'escala de puntuació següent:

Titulació general:

–  0,14 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic, o equivalent.

–  0,28 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, o equivalent.

–  0,42 per títol de màster oficial.

–  0,58 per títol de doctor.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

–  0,29 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic, o equivalent.

–  0,58 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, o equivalent.

–  0,87 punts per un títol de màster oficial.

–  1,17 punts per un títol de doctor.

En aquest apartat només es puntuaran titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc.

En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu.

C) Altres mèrits: màxim 2 punts

C1. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament impartits, amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria i relacionats amb les funcions de la plaça, a raó de 0,02 punts per hora impartida, amb un màxim de 0,5 punts per curs, i fins a 1 punt màxim en total.



Dins d'aquest apartat també es podrà valorar que l'interessat haja obtingut el DEA o títol equivalent

C2. Així mateix, es valorarà la participació activa en congressos, publicacions relacionades amb les funcions del lloc i altres actuacions realitzades pels/per les aspirants en diferents activitats, sempre que estiguen relacionades amb les funcions del lloc, fins a un màxim d'1 punt.



6.8. Finalitzat el termini de presentació de documentació que estableix la base 6.6, el tribunal publicarà en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista provisional de valoracions de la fase de concurs i concedirà un termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a la seua baremació.

6.9. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes el tribunal dictarà resolució fixant la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris.

Per a la confecció d'aquesta relació se sumaran les qualificacions obtingudes per cada aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació s'ordenaran per ordre de puntuació de major a menor, interrompent-se la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de nombre de places convocades, sense que en cap cas puga contindre un nombre superior al de places convocades.

No obstant l'anterior, i amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les vacants convocades, sempre que els òrgans de selecció hagen proposat el nomenament d'igual nombre d'aspirants que el de vacants convocades, quan es produïsquen renúncies o concórrega alguna de les causes de pèrdua de la condició de personal funcionari en les persones proposades abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant requerirà de l'òrgan de selecció una relació complementària d'aspirants aprovats que seguisquen les persones proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.

En cas d'empat entre aspirants l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en el segon exercici de la fase d'oposició. Si persistira aquest empat, s'atendrà a la major puntuació en la fase de concurs. En última instància, l'ordre s'establirà mitjançant sorteig públic d'aquests.

En cas que el nombre d'aspirants aprovats fóra inferior al de places convocades, les sobrants es declararan desertes.



Setena. Llista d'aprovats

Finalitzat el procés selectiu, la Universitat farà públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris, per ordre de puntuació aconseguida, confeccionada segons el que preveu la base 6.9 de la present convocatòria, que en cap circumstància podrà ser superior al de places convocades.





Huitena. Presentació de documents i nomenamet de funcionaris

8.1. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'aquell en què es van fer públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les llistes definitives d'aspirants que han superat el procés selectiu, els opositors hauran de presentar en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet d' estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració jurada o promesa que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant està a càrrec seu.



b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del mateix i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà de presentar a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, hauran d'efectuar declaració de no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons model que figura com a annex III a aquesta convocatòria

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb minusvalideses, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit que estableix la base 2.1 no contemplat en els apartats anteriors.

8.2. Els qui tingueren la condició de funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx estaran exempts de justificar documentalment les condicions i altres requisits ja provats per a obtindre el seu anterior nomenament.

Si fóra personal funcionari de carrera d'una altra administració pública, haurà de presentar certificació del ministeri o organisme de què depengueren per a acreditar aquesta condició, amb expressió del número i import dels triennis que tinguera acreditats així com la data del seu compliment.

8.3. Els qui dins del termini fixat i excepte els casos de força major no presentessin la documentació o de l'examen d'aquesta es deduïra que manca d'algun dels requisits assenyalats en la base 2.1 no podran ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seues actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. La plaça no ocupada per l'aspirant que incórrega en els supòsits detallats en aquesta base quedarà vacant.

8.4. Per resolució del rector, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es procedirà al nomenament del personal com a funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

8.5. La presa de possessió dels aspirants aprovats serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Novena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicació podran ser consultats en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx l'adreça de la qual és: http://serviciopas.umh.es/, de conformitat amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Desena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present davant del rector, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Davant de les actuacions del tribunal, es podrà interposar un recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 8 de juny de 2018. El Rector: Jesús T. Pastor Ciurana.





ANNEX I

Plaça vacant núm.: F55348



Bloc I. Temari legislació general

1. Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

2. Llei 2/1996, de 27 de desembre, de la Generalitat Valenciana, per la qual es crea la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

3. Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

4. Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.



5. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

6. Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat.



7. Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

8. Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats.

9. Reial decret 598/1985, de 30 d'abril, sobre incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de l'Estat, de la Seguretat Social i dels ens, organismes i empreses dependents.

10. Normativa d'avaluació de l'acompliment per al personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



11. Normativa de carrera horitzontal per al personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

12. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

13. Llei 2/2003, de 28 de gener, de la Generalitat, de consells socials de les universitats públiques valencianes.



Bloc II: Temari legislació específica



1. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

2. Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

3. Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).

4. Normativa d'òrgans de govern i representació de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

5. Reglament general del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

6. Reglament de règim general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

7. Reial decret 412/2014, de 6 de juny, pel qual s'estableix la normativa bàsica dels procediments d'admissió als ensenyaments universitaris oficials de grau.

8. Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

9. Reial decret 1791/2010, de 30 de desembre, pel qual s'aprova l'Estatut de l'estudiant universitari.

10. Reglament d'administració electrònica de la UMH.

11. Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Títol I: Transparència de l'activitat pública.

12. Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana, de la Comunitat Valenciana. Títol preliminar. Títol I: La transparència en l'activitat pública.

13. Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, en matèria de transparència i de regulació del Consell de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

14. Llei 5/2016, de 6 de maig, de comptes oberts per a la Generalitat Valenciana.

15. Decret 56/52016, del Consell, de 6 de maig, pel qual s'aprova el Codi de bon govern de la Generalitat.

16. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

17. Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Títol preliminar: Disposicions generals, principis d'actuació i funcionament del sector públic. Títol III. Relacions Interadministratives.



18. Llei 5/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge, de la Comunitat Valenciana.

19. Normes urbanístiques de la revisió del Pla especial d'ordenació del campus d'Elx de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



20. Catàleg de béns i espais protegits de la revisió del Pla especial d'ordenació del campus d'Elx de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Normativa d'aplicació.

21. Normes urbanístiques del Pla especial campus Universitat Miguel Hernández d'Oriola.

22. Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats en la Comunitat Valenciana.



23. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014

24. Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques

25. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

26. Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

27. Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions. Títol X: Subvencions.



28. Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques.

29. Reial decret 1373/2009, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques.

30. Llei 14/2003, de 10 d'abril, de patrimoni de la Generalitat Valenciana.

31. Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació.

32. Reial decret legislatiu 1/1996, de 12 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de propietat intel·lectual, que regularitza, aclareix i harmonitza les disposicions legals vigents sobre la matèria.



33. Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic.

34. Llei 8/1998, de 9 de desembre, de fundacions de la Comunitat Valenciana.

35. Normativa que regula la relació entre la Universitat Miguel Hernández d'Elx i les seues empreses de base tecnològica.

36. El pressupost de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.





ANNEX II

Declaració que cal presentar per tots els aspirants aprovats



(Nom i cognoms) ... amb domicili en ... i document nacional d'identitat número ... declara, a l'efecte de ser nomenat/ada funcionari/ària de l'escala tècnica superior jurídica, que no ha sigut separat/ada del servei de cap de les administracions públiques i que no es troba inhabilitat/ada penalment per a l'exercici de funcions públiques.



Elx, ... de ... de ...





ANNEX III

Declaració que cal presentar, a més, per tots els aspirants aprovats la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola



(Nom i cognoms) ... amb domicili en ... - ... i (document d'acreditació de nacionalitat) número ... declara, a l'efecte de ser nomenat/ada funcionari/ària de l'escala tècnica superior jurídica que no està sotmés/esa sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el meu estat, l'accés a la funció pública.



Elx, ... de ... de ...

Mapa web