Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal investigador d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: Localització i processament de fonts orals en la ciutat de València per a la seua sistematització i difusió pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8328 de 29.06.2018
Número identificador:  2018/6375
Referència Base de Dades:  006437/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal investigador d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: Localització i processament de fonts orals en la ciutat de València per a la seua sistematització i difusió pública. [2018/6375]

El Rectorat de la Universitat Jaume I, fent ús de les competències que li confereix la legislació vigent, convoca una oferta pública de personal investigador d'acord amb les bases següents:



Primera. Denominació del lloc de treball

Personal investigador.



Segona. Retribució íntegra mensual

La retribució íntegra mensual, inclosa la part proporcional de les pagues extres, serà de 1.107,56 euros en concepte de sou base.



Tercera. Objecte i període

Col·laborar en la realització del projecte «Localització i processament de fonts orals en la ciutat de València per a la seua sistematització i difusió pública» amb funcions de tècnic/a superior de suport a la investigació. Funcions:

– Preparar les preguntes de les entrevistes orals i dur a terme la seua realització amb les persones i familiars que van viure la Segona República, Guerra Civil i franquisme a la ciutat de València.

– Transcripció de les entrevistes i realització de fitxes biogràfiques i temàtiques per a ser catalogades.

– Posada a punt informàtica per a realitzar una difusió pública de les fonts orals.

La durada prevista d'aquest contracte serà de dos mesos. En tot cas, la durada del contracte estarà vinculada a la durada del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.

El període de prova establert serà el que s'indica en la legislació laboral en vigor.



Quarta. Jornada de treball

A temps parcial (34 hores setmanals).



Cinquena. Requisits de les persones aspirants

Ser espanyol/a o nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats als quals, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es trobe definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar, almenys, el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

Tenir complits 16 anys.

Estar en possessió de la titulació de llicenciatura en Història o Humanitats, grau en Història o Humanitats, o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del dret comunitari. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, que no tinguen declarada l'equivalència o que no estiguen reconegudes a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria, per acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant que no es complisquen.

No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista d'admesos/exclosos, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb l'exclusió del procediment.



Sisena. Mèrits preferents

– Formació historiogràfica en la tècnica de l'entrevista oral.

– Coneixement i experiència en processament de fonts orals relacionades amb la Història i la Memòria Democràtica.

– Assistència i participació en jornades o cursos relacionats amb la Història i la Memòria Democràtica i les fonts orals.

– Experiència en difusió de la Història i la Memòria Democràtica.



Setena. Sistema selectiu de la plaça

Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valorarà el currículum de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex II. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista a les persones aspirants. En el supòsit de realitzar la prova, aquesta serà eliminatòria, i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts, i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.

Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, una vegada valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajustara en la seua totalitat a les necessitats del projecte.



Huitena. Comissió avaluadora

La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan els coincidisca alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



La presidència podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com del que puga produir-se en els casos imprevistos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en tot moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se a la professora Inmaculada Badenes-Gasset Ramos (adreça electrònica: badenes@uji.es).



Novena. Presentació d'instàncies

Les sol·licituds, formalitzades d'acord amb el model que s'adjunta en l'annex I, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A la sol·licitud s'unirà la documentació següent:

a) una fotocòpia del DNI/NIE;

b) currículum, amb els mèrits justificats documentalment.

En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 17590.



Les instàncies presentades a les oficines de Correus han de complir amb el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels Serveis de Correus: les instàncies s'han de presentar en sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en la part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho així, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre la seua autenticitat, així com de les dades que figuren en la instància, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.

Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar la fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Deu. Llista d'admesos i resultat de la selecció

Finalitzat el termini per a presentar instàncies, el Rectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista d'admesos i exclosos d'aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-lo.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis oficial (TAO) i en el següent enllaç: http://www.uji.es/serveis/rrhh/



Onze. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, pot revisar les resolucions de la comissió avaluadora d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 22 de juny de 2018.– La rectora: Eva Alcón Soler.







ANNEX I

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:

Data de naixement:

DNI:

Telèfon:

Adreça electrònica:

Adreça i codi postal:

Localitat/comarca i província:



Codi: 17590.

SOL·LICITE

L'admissió en el procés selectiu per a cobrir una plaça temporal d ... , convocat per la Resolució de data ..., publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número ...



DECLARE

Que són certes les dades que s'hi consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.



(Firma)



Castelló de la Plana, ... d ... de 201…



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I



Les vostres dades personals quedaran incloses en el fitxer automatitzat de la Universitat Jaume I, que es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual van ser sol·licitades, d'acord amb la Llei orgànica 15/1999, de protecció de les dades de caràcter personal. Podeu exercir, per escrit, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, davant el Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat.







ANNEX II

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 15 punts.

A.2) Expedient acadèmic específic referit a les assignatures relacionades amb el perfil objecte del concurs: fins a 15 punts. Cada assignatura valdrà 2,50 punts.

A.3) Formació complementària: màxim 20 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria. Els cursos de 50 hores valdran 7 punts.



B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil del concurs: fins a 20 punts.

Es tindran en compte projectes d'investigació (tesis, TFG, TFM), les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències, beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça: fins a 10 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats o arxius: fins a 5 punts cada tres mesos.

D) Altres mèrits: fins a 10 punts.

Els idiomes i els coneixements d'informàtica s'avaluaran segons el nivell, amb la següent puntuació: nivell elemental: 1 punt; nivell mitjà: 3 punts; nivell superior: 5 punts.

D.1) Idiomes d'interès científic: anglès, francès, altres...

D.2) Valencià.

D.3) Coneixements d'informàtica.

E) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements de la persona candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 10 punts.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.







ANNEX III

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

Presidència: el vicegerent de la Universitat Jaume I

Vocals: tres, en representació de la Universitat Jaume I.

Secretaria: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans, que actuarà com a secretari o secretària amb veu però sense vot.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web