Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de juliol de 2021, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca un procés específic de promoció interna per a l'accés a l'escala superior d'estudis de la Universitat Jaume I de Castelló.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9125 de 12.07.2021
Número identificador:  2021/7521
Referència Base de Dades:  006919/2021
 



RESOLUCIÓ de 2 de juliol de 2021, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca un procés específic de promoció interna per a l'accés a l'escala superior d'estudis de la Universitat Jaume I de Castelló. [2021/7521]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'utilitza un llenguatge inclusiu en la redacció d'aquesta, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



En compliment del que es disposa en l'apartat quart de l'oferta d'ocupació pública de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I per a l'any 2019, feta pública per la Resolució de 29 de novembre de 2019, de la rectora, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) del 17 de desembre, i en exercici de les atribucions previstes en l'article 75 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i en l'article 70 del Decret 116/2010, de 27 d'agost, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Jaume I de Castelló, es resol convocar un procés específic de promoció interna per a l'accés a l'escala superior d'estudis de la Universitat Jaume I de Castelló.

D'acord amb el que es preveu en l'article 3.3 i 3.6 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, aquesta convocatòria, així com els actes que es deriven de la seua execució, es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I, d'ara en avant TAO-UJI, en l'apartat «Convocatòries PAS»: TAO-UJI.

Aquest procés selectiu es regirà per les normes que li siguen d'aplicació i pel que es disposa en les següents



Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir llocs de treball de l'escala superior d'estudis, grup A1, pel torn de promoció interna, en aplicació de l'apartat quart de l'oferta d'ocupació pública de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I per a l'any 2019.



2. Condicions generals

Per a l'admissió a aquestes proves selectives les persones interessades han de complir els següents requisits:

2.1. Ser personal funcionari de carrera de l'escala tècnica mitjana d'estudis de la Universitat Jaume I i haver prestat serveis efectius almenys dos anys com a personal funcionari de carrera en l'escala des de la qual s'accedeix, tal com estableix l'article 135 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



2.2. Que el personal funcionari siga titular d'un lloc de treball adscrit, en la relació de llocs de treball de la Universitat Jaume I, a dos grups de titulació, A1/A2, escala superior d'estudis/escala mitjana d'estudis, i pertanya a l'escala del grup inferior.

2.3. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

2.4. Habilitació: no haver estat separada, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria.



2.5. Titulació: les persones interessades han d'estar en possessió o en condicions d'obtindre en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds el títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau, segons el que es preveu en el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i d'acord amb el que s'estableix en el Reial decret 967/2014, de 21 de novembre.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'ha d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si escau, del corresponent certificat d'equivalència. Aquest requisit no serà aplicable a les persones que havien obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.



2.6. Les condicions per a l'admissió a aquestes proves han de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera.

2.7. L'administració podrà requerir a les persones interessades que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no foren acreditats en el termini dels deu dies següents a la notificació del requeriment, podran quedar excloses del procés selectiu.





3. Aspirants amb diversitat funcional

3.1. L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present procés selectiu.



4. Forma i termini de presentació de sol·licituds

4.1. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds han de presentar-se per via electrònica. El tractament de la informació per mitjans electrònics tindrà en compte el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i altres disposicions que siguen aplicables.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica es podrà utilitzar el compte d'usuari de la Universitat Jaume I, un certificat digital de signatura electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. La sol·licitud es formalitzarà en línia a través del Registre Electrònic de la Universitat Jaume I mitjançant el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I (TAO-UJI) (busqueu per codi 19470):

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

En la sol·licitud s'ha d'indicar:

En l'apartat EXPOSA, literalment:

«Que ha llegit les bases de la convocatòria; que la informació subministrada és certa i autoritze la verificació i acarament de les dades personals incloses en la sol·licitud, o que es troben en l'expedient personal, i aquelles aportades en el procés selectiu; així com a la seua comprovació en els òrgans administratius corresponents. Així mateix, manifesta que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds i que aquests seran degudament acreditats, posteriorment, en el cas que siga seleccionat o el criden per a ser integrant de la borsa d'ocupació; entenent que, si es dona el cas contrari, no podrà ser nomenat personal funcionari de carrera de l'escala superior d'estudis, sense perjudici de la responsabilitat en què podria haver incorregut per falsedat en la sol·licitud de participació.»

En l'apartat SOL·LICITA:

«Participar en el procés selectiu de promoció interna per a l'accés a l'escala superior d'estudis de la Universitat Jaume I de Castelló, codi assumpte: 19470».

Les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació han d'indicar-ho en la sol·licitud marcant el tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. Així mateix, han de reflectir les mesures que se sol·liciten d'acord amb la següent classificació:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació hauran d'acompanyar obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.



3) Augment de la mida dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, per sordesa.

5) Sistema Braille d'escriptura o ajuda d'una persona, per invident.

6) Altres: especifiqueu-les.

Finalment, en l'apartat «Destinació» s'ha d'indicar Servei de Recursos Humans i després polsar «Enviar» per a registrar la sol·licitud.



5. Drets d'examen i forma de pagament

5.1. L'import de la taxa per drets d'examen és de 30 euros.

5.2. Bonificacions

Els membres de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 per cent de la quota íntegra, és a dir, l'import serà de 15 euros.



5.3. Exempcions

Estan exempts del pagament de la taxa:

a) Els membres de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.

b) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

c) Les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

5.4. Forma de pagament

Si no es té dret a la bonificació prevista en l'apartat 5.2, el pagament de la taxa es realitzarà mitjançant targeta de crèdit o dèbit, a través del següent enllaç:

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=30,00&p_referencia=19470

En el cas que sí que es tinga dret a la bonificació prevista en l'apartat 5.2, el pagament de la taxa es realitzarà mitjançant targeta de crèdit o dèbit, a través del següent enllaç:

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=15,00&p_referencia=19470

5.5. Juntament amb la sol·licitud s'ha d'acompanyar el certificat acreditatiu de la bonificació o exempció del pagament de la taxa.

L'abonament dels drets d'examen o, si escau, la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquest, haurà de fer-se dins del termini de presentació de sol·licituds. En cas contrari, es procedirà a l'exclusió de la persona sol·licitant. En cap cas, el pagament de la taxa dels drets d'examen o la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquest, suposarà la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, dins del termini i en la forma oportuna.



5.6. Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i a través dels procediments contemplats en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.





6. Admissió

6.1. Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que hagen fet constar en les sol·licituds i únicament podran demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert en la base 4.1 per a la presentació de sol·licituds.

6.2. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, prèvia verificació que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant dictarà resolució, que es publicarà en el TAO-UJI, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves.

6.3. Les persones interessades podran, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud o realitzar les al·legacions que consideren convenients, en el termini de deu dies comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, possibilitar l'esmena dins del termini i en la forma escaient, s'haurà de comprovar no solament que no figuren en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

6.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si escau, es dictarà resolució que elevarà a definitiva la relació de persones admeses i excloses a la realització de les proves, que es publicarà en el TAO-UJI.



7. Proves selectives

7.1. El procediment de selecció es portarà a terme mitjançant la realització de dos exercicis obligatoris i eliminatoris.

7.1.1. Primer exercici

Consistirà a desenvolupar per escrit dos temes d'entre tres proposats per l'òrgan tècnic de selecció, en relació amb el temari que figura en l'annex d'aquesta convocatòria. La duració serà d'un màxim de tres hores i un mínim de dues.

Aquest exercici es puntuarà de 0 a 30 punts i serà necessari obtindre un mínim de 15 punts per a superar-lo.

7.1.2. Segon exercici

Consistirà a resoldre per escrit dos supòsits pràctics relacionats amb les matèries que figuren en el temari. La duració serà d'un màxim de tres hores i un mínim de dues. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 30 punts i serà necessari obtindre un mínim de 15 punts per a superar-lo.



7.2. En tots dos exercicis es valorarà, juntament amb el rigor analític i la claredat expositiva, els coneixements generals i específics i la capacitat de relacionar-los.

7.3. El personal aspirant que supere els dos exercicis serà declarat apte en aquest procés selectiu.



8. Desenvolupament de les proves selectives

8.1. L'exercici es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique en el TAO-UJI la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

8.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de l'exercici en crida única. Perdran el seu dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.



Si alguna aspirant no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditats, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que hagueren quedat ajornades; aquestes no podran demorar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció, i en tot cas, la realització de les mateixes tindrà lloc abans de la publicació de la llista de persones que hagen superat el procés selectiu. Idèntica previsió resulta d'aplicació a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no hi poden assistir per motius de seguretat.



S'hauran d'observar en tot moment les instruccions de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent; aquesta persona podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan tècnic de selecció sobre l'incident.

Abans de l'inici de l'exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'aquest, les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció i el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses mitjançant la presentació del DNI, NIE, del passaport o del permís de conduir emès a Espanya, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades d'aquests documents; així com, si escau, de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.3. Tota la informació que siga necessari comunicar a les persones aspirants, la llista de persones aprovades de l'exercici i qualsevol altre anunci que l'òrgan tècnic de selecció estime pertinent, es publicarà en el TAO-UJI, «Convocatòries PAS».

8.4. En totes les proves d'aquesta convocatòria l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'aquestes, i seran anul·lats tots aquells exercicis en els quals s'incloga alguna marca que puga identificar la seua autoria.





9. Publicitat de les llistes

9.1. En finalitzar els exercicis previstos en la base 7.1 d'aquesta convocatòria, l'òrgan tècnic de selecció publicarà en el TAO-UJI, «Convocatòries PAS», la relació de persones que els han superat amb expressió del seu nom, cognoms i la puntuació obtinguda. Aquestes seran declarades aptes en aquest procés selectiu.



10. Relació definitiva i presentació de documents

10.1. L'òrgan tècnic de selecció elevarà al Rectorat de la Universitat Jaume I la relació definitiva amb les persones aprovades i la seua puntuació total, perquè en el termini de vint dies comptadors des de l'endemà de la publicació aporte, davant el Servei de Recursos Humans, els següents documents:

10.1.1. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que s'estableix en la base 2.5 de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.

10.2. El personal aspirant, considerant que té la condició de funcionari de carrera d'aquesta universitat, queda exempt de justificar documentalment la resta de condicions generals exigibles per a l'ingrés en la funció pública, per tindre'ls acreditats en nomenaments anteriors.



10.3. Les persones seleccionades que, dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o de la mateixa es deduïra que manquen alguns dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal funcionari de carrera de la Universitat Jaume I, sense perjudici de la responsabilitat en què podien haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

10.4. No obstant el que es disposa en els apartats anteriors, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28 de la Llei 39/2015, l'òrgan gestor del procés selectiu podrà accedir a les bases de dades de les administracions públiques, exclusivament a l'efecte de verificar les dades relatives a la condició de persones amb diversitat funcional, família nombrosa, titulació acadèmica i nivell de coneixements de valencià, llevat que la persona interessada manifeste expressament que no presta el seu consentiment marcant la casella corresponent en el formulari de la sol·licitud.



11. Nomenament de personal funcionari de carrera

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per la qual es farà el nomenament com a personal funcionari de carrera de l'escala superior d'estudis de la Universitat Jaume I, grup A subgrup A1, de les persones aptes a què fa referència la base 9.1, amb destí definitiu en el mateix lloc de treball que ocupen.



12. Òrgans tècnics de selecció

12.1. L'òrgan tècnic de selecció de la convocatòria estarà compost per: president o presidenta, secretari o secretària i tres vocals; igualment, s'haurà de designar el mateix nombre de suplents. En la composició s'actuarà segons el que s'estableix en l'article 60 del Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i es garantirà la paritat entre dones i homes.

12.2. La relació nominal de les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant resolució que es publicarà en el TAO-UJI, «Convocatòries PAS», una vegada s'hagen publicat les llistes provisionals de persones admeses i excloses.

12.3. L'òrgan tècnic de selecció, per a la realització de les proves, podrà sol·licitar la designació de personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que estime oportuns.

12.4. Corresponen a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, així com, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives.

12.5. Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan hi concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, hauran d'abstindre's les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció que havien fet tasques de preparació d'aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



12.6. A l'efecte de comunicacions i de qualsevol altra incidència, l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seu en el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I.

12.7. L'òrgan tècnic de selecció, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, es regirà pel que es disposa en el Decret 95/2014, de 13 de juny, del Consell, pel qual es modifica el Decret 24/1997, d'11 de febrer i el Decret 175/2006, de 24 de novembre, (DOGV, núm. 7.229, de 19.06.2014).

12.8. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i altra normativa vigent.

12.9. Per al desenvolupament d'aquestes proves selectives, l'òrgan tècnic de selecció s'haurà d'ajustar a les instruccions aprovades per la Gerència, publicades en el Portal de Transparència de la Universitat Jaume I, que es poden consultar en l'enllaç següent: Instruccions per als òrgans tècnics de processos selectius del PAS.



13. Recursos

13.1. La present convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius dictats en el seu desenvolupament, excepte les actuacions de l'òrgan tècnic de selecció, posen fi a la via administrativa, i podran ser impugnats per les persones interessades mitjançant la interposició de recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seua publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre,. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.

13.2. Contra les resolucions i actes de tràmit de l'òrgan tècnic de selecció, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, podrà interposar-se el recurs d'alçada previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Castelló de la Plana, 2 de juliol de 2021.– La rectora, Eva Alcón Soler.









ANNEX

Temari



1. L'Oficina d'Estudis: composició i funcions

2. L'Oficina d'Estudis: l'àmbit dels estudis oficials

3. Reglament dels estudis de grau de la Universitat Jaume I

4. Reglament dels estudis de màster de la Universitat Jaume I

5. Reglament dels estudis de doctorat de la Universitat Jaume I

6. Normativa dels treballs de final de grau (TFG) de la Universitat Jaume I

7. Normativa dels treballs de final de màster (TFM) de la Universitat Jaume I

8. El procés d'assignació i entrega de TFG i TFM en la Universitat Jaume I

9. Les guies docents a la Universitat Jaume I

10. Funcions de l'Oficina d'Estudis en l'elaboració del suplement europeu al títol

11. Funcions de l'Oficina d'Estudis en el procés de matrícula dels graus

12. Memòries de verificació de títols oficials de grau

13. Memòries de verificació de títols oficials de màsters universitaris

14. Memòries de verificació de programes de doctorat

15. La Comissió Assessora per a la Nova Organització dels Ensenyaments

16. La funció dels serveis de la Universitat Jaume I en l'elaboració i modificació de títols oficials

17. Procediment per a l'autorització de títols universitaris oficials

18. Verificació i acreditació de títols oficials de grau, màster i doctorat

19. Modificacions de títols oficials de grau a la Universitat Jaume I



20. Modificacions de títols oficials de màster a la Universitat Jaume I

21. Modificacions de programes de doctorat a la Universitat Jaume I



22. Seguiment i renovació de títols oficials de grau: funcions de l'Oficina d'Estudis

23. Seguiment i renovació de títols oficials de màster: funcions de l'Oficina d'Estudis

24. Seguiment i renovació de títols oficials de doctorat: funcions de l'Oficina d'Estudis

25. L'extinció de títols universitaris oficials a la Universitat Jaume I



26. La qualitat dels títols universitaris oficials a la Universitat Jaume I

27. Funcions de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP) en relació amb els títols oficials de la Universitat Jaume I

28. Funcions de l'ANECA en relació amb els títols oficials de la Universitat Jaume I

29. Composició i funcions de les comissions de titulació de grau a la Universitat Jaume I

30. Els principis del model educatiu

31. L'acreditació de la competència lingüística en els títols oficials de grau i màster de la Universitat Jaume I

32. Els títols oficials de la Universitat Jaume I amb atribucions professionals

33. Oferta de títols oficials de grau a la Universitat Jaume I

34. Oferta de títols oficials de màster universitari a la Universitat Jaume I

35. Oferta de programes de doctorat a la Universitat Jaume I

36. Informació pública en el web dels estudis de grau a la Universitat Jaume I

37. Informació pública en el web dels estudis de màster a la Universitat Jaume I

38. Informació pública en el web dels estudis de doctorat a la Universitat Jaume I

39. El Sistema d'Informació Acadèmica (SIA): els títols oficials de grau

40. El Sistema d'Informació Acadèmica (SIA): els títols oficials de màsters universitaris



Nota: la normativa legal que empara el contingut d'aquests temes serà la que es trobe en vigor en el moment de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'aquesta convocatòria.

Mapa web