Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. RESOLUCIÓ de 17 de juliol de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 60/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector d'administració general, del cos A2-01 superior tècnic d'administració general de l'administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8342 de 19.07.2018
Número identificador:  2018/7131
Referència Base de Dades:  007015/2018
 



RESOLUCIÓ de 17 de juliol de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 60/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector d'administració general, del cos A2-01 superior tècnic d'administració general de l'administració de la Generalitat. [2018/7131]



Actualment existeixen en l'administració del Consell llocs de treball de naturalesa funcionarial, del sector d'administració general, del cos A2-01 superior de gestió d'administració general de l'administració de la Generalitat, la forma de provisió dels qual és el concurs general i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per la Resolució de 19 d'octubre de 2017, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8155, 24.10.2017) es troben vacants.

L'oferta d'ocupació pública per al personal de l'administració de la Generalitat de l'any 2015, actualment en execució, inclou la convocatòria de llocs de treball corresponents als cossos enumerats en l'encapçalament de la present resolució.

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana (DOGV 7964, 24.01.2017), disposa que, amb caràcter general, l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'ha d'efectuar entre els llocs que hagen quedat vacants després del concurs del personal funcionari de carrera.

El Pacte de la Mesa Sectorial de Funció Pública relatiu als criteris que han de regir les bases de les convocatòries corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'administració de la Generalitat (DOGV 7724, 19.02.2016) recull el compromís de l'administració d'agilitar els processos de provisió dels llocs de treball vacants especificats amb els cossos inclosos en l'oferta d'ocupació pública, a fi que el personal funcionari públic integrat en aquests puga participar en concursos de trasllats abans de la conclusió dels processos selectius, de manera que puga optar als llocs vacants en el moment d'aprovar-se l'oferta abans que aquests s'oferisquen als funcionaris i a les funcionàries de nou ingrés.



Així doncs, cal convocar el present concurs, de conformitat amb el que es disposa en els articles 99 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara endavant, LOGFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.



La valoració dels mèrits s'ha de fer conformement amb el que es disposa en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'administració de la Generalitat.



D'acord amb el que es disposa en l'apartat primer de la disposició transitòria segona d'aquesta ordre, les puntuacions previstes en el seu article 5.4 no es poden aplicar en el primer concurs general que es convoque per a cada agrupació de llocs d'un determinat cos, escala o agrupació professional funcionarial, circumstància que es dóna en la present convocatòria. En conseqüència, l'acompliment com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats es valora a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, qualsevol que siga la forma de provisió.

Així mateix, en aplicació del que es disposa en la disposició transitòria primera de la mateixa ordre, la valoració dels cursos de formació mitjançant quatre tipus diferents d'escala previstos en l'apartat 3.2 del seu article 5 no es pot aplicar dins dels tres anys posteriors a l'entrada en vigor d'aquesta, sinó que en tal cas s'aplica l'escala I per a la valoració de tot tipus de cursos en els concursos generals. Atés que l'entrada en vigor de l'esmentada ordre va ser el 4 de juliol de 2017, es pot aplicar al present concurs aquest règim transitori de valoració.

De conformitat amb el que es disposa en el II Pla d'Igualtat de Dones i Homes de l'administració de la Generalitat en la seua Mesura 3.1, en les convocatòries de concursos s'ha d'incloure una clàusula de desempat favorable a les dones en cas que es troben infrarepresentades. A aquest efecte, l'Ordre 12/2017 estableix en el seu article 10,3.2 que existeix infrarepresentació quan la proporció de les dones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria, és inferior al 40 % respecte del total, circumstància que no es dóna en la present convocatòria en la data de la seua publicació i, per tant, no s'ha d'aplicar la clàusula de desempat favorable a les dones.



D'altra banda, la Mesura 2.1 del II Pla d'Igualtat disposa que l'administració de la Generalitat ha de designar els seus representants en òrgans col·legiats d'acord amb el principi de presència equilibrada de dones i homes sempre que això no implique vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. El mateix principi es recull en l'article 48.2 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, que estableix que les persones membres de les comissions de valoració seran nomenades atenent a criteris de paritat, principi que s'ha seguit en la conformació de la comissió de valoració del present concurs. Finalment resulta també aplicable el que es recull en la Mesura 5.4 del II Pla d'Igualtat, que disposa que totes les persones que formen part de comissions de valoració han de fer cursos específics en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere, mesura que queda recollida en l'apartat segon de la present resolució.



Per tot això, i en ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer

Convocar la provisió dels llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració general, del cos A2-01 superior de gestió d'administració general de l'administració de la Generalitat, especificats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les següents bases:



Primera. Participants

A) Per a participar en la present convocatòria és necessari estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball a què es concorre, i altres previstos en la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en el present concurs de mèrits pot tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'administració de la Generalitat dels cossos especificats en l'apartat primer.



El personal amb destinació definitiva ha d'haver romàs un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en els cossos especificats en l'apartat primer que reingresse al servei actiu a través del present concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en els cossos especificats en l'apartat primer també pot participar en el present concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les dels cossos convocats, d'acord amb el que es disposa en la disposició addicional primera, apartat 5 de la LOGFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular ha d'haver romàs un mínim de dos anys en una tal situació, d'acord amb el que es disposa en l'apartat 1 de l'article 127 de la LOGFPV.

c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a 6 mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

d) Conformement amb el que es disposa en l'article 85.3 del Decret 3/2017, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, per a aquells llocs que estiguen oberts a altres administracions públiques, el personal participant que no tinga la condició de funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat ha d'aportar, juntament amb la sol·licitud de participació, un certificat de la seua administració d'origen en el qual es faça constar:

1) La condició de personal funcionari de carrera i sector d'administració, general o especial.

2) El cos, escala o agrupació de personal funcionari de carrera a la qual pertany, així com les funcions i requisits d'accés a aquesta.



Si l'administració d'origen no estiguera estructurada en cossos, escales o qualsevol altra agrupació de funcionaris, s'especificarien les funcions i característiques del lloc de treball que exerceix en la seua administració d'origen..

3) La titulació que li va servir per a accedir al cos, escala o agrupació a què pertany.

Si no s'aporta aquest certificat això suposaria l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

2) Ha de participar amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat, sector administració general, del cos A2-01, superior de gestió d'administració general de l'administració de la Generalitat:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal es limita a llocs de la seua localitat.



b) En expectativa de destinació. Aquest personal ha de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la provisió en la present resolució. Aquest personal ha de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

Si no participara en el present concurs de mèrits, el personal inclòs en els supòsits a) i c) seria declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que es disposa en els articles 133.3, 105.5 i 127.3 de la LOGFPV. I el personal inclòs en el supòsit b) és declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que es disposa en l'article 133.1.b) de la LOGFPV.

B) No poden prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspés en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

4. Els sancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destinació en la localitat en la qual se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, en la qual s'ha de realitzar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, s'ha de presentar en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció –s'ha d'indicar el número de convocatòria i any (59/2018), i s'ha d'entrar en l'apartat de concursos), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació és de quinze dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





Tercera. Acreditació de mèrits

Solament és procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i publicada com cal.

S'han de valorar els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què concloga el termini de presentació d'instàncies per a participar en el concurs corresponent. Les sol·licituds han d'especificar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entenen al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds i que hagen de valorar-se conformement amb la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Respecte dels mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds ha de presentar-se una còpia compulsada de la documentació acreditativa corresponent o, en defecte d'això, declaració responsable, abans de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, en el Registre de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, en els corresponents registres dels serveis centrals i territorials de les diferents conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest tràmit de presentació de documentació ha de fer-se preferentment de manera telemàtica a través del següent enllaç: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp

En qualsevol moment del procés, la Comissió de valoració pot requerir al personal participant aclariments sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats a fi de comprovar la seua existència o escatir dubtes sobre la seua interpretació. La no aportació d'aquesta documentació en el termini que s'indique, en cas de ser necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposaria l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertocara.

Amb la finalitat de facilitar la gestió del procediment, aquesta documentació ha de presentar-se en el mateix ordre en què van especificats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A).1 de la base primera pot sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball especificats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat a 2.a) de la base primera, ha de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'article 133.3 de la LOGFPV i 45.3 del Decret 3/2017.

El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat a 2.b) de la base primera, ha de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'article 134.4 de la LOGFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat a 2.c) de la base primera ha de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que es disposa en l'article 105.5 de la LOGFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat a 1.c) de la base primera, pot sol·licitar tots els llocs de treball especificats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, a l'efecte del que es disposa en l'article 136.1 de la LOGFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estigueren interessades en els llocs oferits en el present concurs per a un determinat municipi, podrien condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destinació en aquest municipi, i s'entendria en cas contrari anul·lada la petició formulada per ambdues. Els qui s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho com cal en l'expedient.

Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits s'ha de fer d'acord amb el que es disposa en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'administració de la Generalitat, específicament l'article 8 que regula el Barem tipus 2, que és l'aplicable a la present convocatòria.

La puntuació màxima no superarà els 60 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 20 punts, i no es poden computar més de 10 punts en antiguitat ni més de 10 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: s'ha de valorar a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com a personal funcionari de carrera en les diferents administracions públiques. A aquests efectes també s'han de computar els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de Reconeixement dels Serveis Previs en l'Administració Pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat és de 10 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: s'ha de valorar a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat és de 10 punts.

A aquests efectes també s'han de computar en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials establerts en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències determinades en la disposició addicional sisena de l'esmentada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els serveis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que contemplara la reclassificació del col·lectiu professional. (article 5, 1.2, c) de l'ordre de barems.

2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 5 punts, obtinguts pels següents conceptes:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. S'ha de valorar el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial a què estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'ha de fer puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que es disposa en la present convocatòria, d'acord amb la següent puntuació:



GDP reconegut punts

I 1

II 2

III 3

IV 4



2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: s'ha de valorar amb 1 punt. Conformement amb el que es disposa en la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 20 punts, obtinguts pels següents conceptes:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 3 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.

La possessió de titulacions acadèmiques no es presumeix en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comporta que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, amb la finalitat de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que es disposa en les bases tercera i setena de la present convocatòria, les persones interessades han de poder acreditar la totalitat de les titulacions que hagen de tindre's en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. S'han de valorar les següents accions formatives rebudes o impartides, fins a un màxim de 7 punts:

3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les Administracions Públiques vigents en el moment de la seua realització, conforme a la següent escala:

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punt.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

S'han de valorar els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas s'han de puntuar els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les Administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. S'ha de valorar la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no són susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició s'ha de valorar d'acord amb la següent escala:

– 100 o més hores: 3 punts.

– 50 o més hores: 2 punts.

– 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de post-grau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al cos o escala al fet que estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial és de 3 punts.

La resta de títols universitaris de post-grau s'ha de valorar d'acord amb la següent escala:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acrediten mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat por la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i només es pot puntuar el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc d'acord amb el que es disposa en la present convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts s'han de valorar igualment, però s'ha de restar la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 7 punts.

La valoració s'ha de fer d'acord amb la següent escala:

a) Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

b) Grau mitjà (o C1): 4 punts.

c) Grau superior (o C2): 6 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: S'ha de valorar el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'ha d'acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells que s'indiquen en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.

Aquest apartat s'ha de valorar fins a un màxim de 3 punts.

Per cada idioma s'ha de valorar la puntuació més alta que s'obtinga conformement amb el següent quadre:

4) L'exercici com personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats. L'exercici s'ha de valorar a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, qualsevol que siga la forma de provisió. La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat és de 5 punts.

5) Víctimes del terrorisme o víctimes de violència de gènere: als/a les empleats/ades públics/ques que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o amenaçades, així com les empleades públiques que acrediten la condició de víctimes de violència de gènere. Es puntua amb 10 punts.

A aquests efectes, la condició de víctima de violència de gènere s'ha d'acreditar amb l'ordre de protecció a favor de la víctima i, de manera excepcional mentre es dicte la necessària ordre de protecció, amb l'informe del Ministeri Fiscal sobre l'existència d'indicis que l'empleada pública és víctima de violència de gènere.

En el cas de les persones que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o d'amenaçades, només se'ls ha d'assignar la puntuació corresponent per un tal motiu quan la persona participant acredite que l'obtenció d'un dels llocs convocats és necessària per a la consecució de les finalitats de protecció i assistència social integral d'aquestes persones, ja siga per raó de les seqüeles provocades per l'acció terrorista, ja siga per l'amenaça a què es troba sotmesa.



Sisena. Puntuació màxima.

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena és de 60 punts, conformement amb el que es disposa en l'article 8 de l'ordre.



Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball.

Després d'acabar-se el termini de presentació de sol·licituds i la resta de documentació, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon de la present resolució, ha d'avaluar els mèrits del personal concursant i formular la proposta d'adjudicació provisional que ha d'incloure:

a) Una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cadascun dels apartats del barem, així com, si escau, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'ha d'incloure el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haguera fet constar en la sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat descripció –indicar número de convocatòria i any (59/2018) , entrant en convocatòria, certificat telemàtic), o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

Respecte de la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'ha d'aplicar el que es disposa en l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, especialment les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la seua publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si escau, justificar el que estimen pertinent davant la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se suscitaren dubtes respecte de la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitaria un dictamen de la Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional, que especifique les causes per les quals no ha de ser-li adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En tal cas, la persona pot participar condicionadament en el concurs, quedant en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment la comissió ha d'elevar la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el DOGV, i aquesta publicació ha de servir de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball s'ha de fer d'acord amb l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.



Huitena. Resolució d'empats.

Els empats que es produïsquen s'han de dirimir amb l'adjudicació de la plaça atesos els següents criteris amb caràcter successiu:

1r. S'ha d'adjudicar a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent, enfront de la que no l'acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicaria a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n S'ha d'adjudicar a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional

e) Acompliment de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.

3r Finalment, si persistia l'empat, la plaça s'adjudicaria per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, començant l'ordre per la lletra B, que resulta del sorteig celebrat el 10 d'abril de 2017 (Resolució de 10 d'abril de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques publicada en el DOGV de 08.05.2017) a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs.

En el termini màxim de sis mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública ha de dictar la resolució que aprove la relació definitiva d'adjudicació de llocs i l'ha de publicar en el DOGV.



Desena. Desistiment i renúncia.

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en el present concurs de mèrits pot desistir per escrit de la sol·licitud dins del termini de presentació d'instàncies. Després d'haver transcorregut el termini indicat, no cap el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedaria vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no produeix cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs, llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins d'aquest termini s'ha d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, mitjançant escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, entenent-se que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquests efectes, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'aquestes no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació de l'altra.

Així mateix, pot desistir-se de la participació en el present concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onzena. Cessament i presa de possessió.

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què ha d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major justificats com cal.



Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball de la present convocatòria procedira d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, seria integrada d'ofici mitjançant resolució simultània a la presa de possessió en el cos que corresponga.

Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució no resultara adjudicatari de cap d'aquests i el lloc que ocupa provisionalment fóra adjudicat en el present concurs, seria adscrit provisionalment a un altre lloc.



El personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es regula en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, pot optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs.

L'opció ha de comunicar-se al Servei de Provisió de Llocs al compte de correu provisio_llocs@gva.es en el termini de 10 dies naturals des de la publicació de la resolució d'adjudicació, entenent que en el supòsit de no exercir opció hom tria la incorporació al lloc de treball obtingut en el concurs.



Segon

La comissió de valoració del present concurs s'ha conformat atenent criteris de paritat i té la següent composició:



Titulars

Presidència:

– Teresa Ibáñez Simó

Vocalies:

– Manuela Muñoz Navarro

– Florencio Vallcanera Castella

– Nestor José Casado Novella

Vocalia secretaria:

– M. Soledad Garcia de Torres



Suplents

Presidència:

– Ana M. Bas Marí

Vocalies:

– Jesús Ortíz Pascual

– M. Luisa Giménez Reche

– Isabel Lozano Fons

Vocalia secretaria:

– M. Caridad Herraiz Garrote



Les persones que formen part de comissions de valoració han de realitzar un curs específic en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere. Aquesta formació està inclosa en l'oferta formativa de l'Institut Valencià d'Administració Pública formant part del Pla d'Igualtat d'Oportunitats i pot realitzar-se a través de la seua Plataforma de formació on-line durant tot l'any en el següent enllaç: http://www.ivap.gva.es/solicitud-sensibilizacion.

La comissió de valoració pot sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic, l'ha de facilitar la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, s'han de regir pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ha d'ajustar al que es disposa en el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i al que s'estableix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà d'aparéixer publicada. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si molt convé, qualsevol altre que estimen procedent.



València, 17 de juliol de 2018.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollà Grau.

Mapa web