RESOLUCIÓ de 30 de juliol de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència 1893/19.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8604 de 01.08.2019 | |
Número identificador: | 2019/7833 | |
Referència Base de Dades: | 007118/2019 | |
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1
RESOLUCIÓ de 30 de juliol de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència 1893/19. [2019/7833]
Per Resolució del rector, amb data de 30 de juliol de 2019, s'ha disposat el següent:
De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en l'última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa d'aplicació general; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als aspectes següents
Característiques de la convocatòria
Primera. Nombre i característiques de les places convocades
Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.
Segona. Requisits generals i específics
2.1. Els requisits generals que hauran de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:
a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.
b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.
c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.
d) Estar en possessió de la titulació corresponent.
La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.
2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II.
A més, per a la categoria de professorat associat en Ciències de la Salut, únicament podran presentar sol·licitud, els facultatius i facultatives especialistes de les àrees assistencials a les quals corresponguen les places convocades. Igualment, per a aquesta categoria és requisit imprescindible estar en possessió de la llicenciatura en Medicina i Cirurgia, llicenciatura en Farmàcia, grau en Medicina o en Farmàcia. En els casos en els quals corresponga, estar en possessió del títol de Psicologia, Podologia o Fisioteràpia. En qualsevol cas, és requisit imprescindible ocupar plaça en una de les institucions sanitàries, de les que arreplega el conveni subscrit entre la Universitat Miguel Hernández, la Conselleria de Sanitat i la Diputació Provincial d'Alacant (DOGV núm. 3437, de 18.02.1999), o de les aprovades per la comissió mixta de l'esmentat conveni.
La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.
Tercera. Sol·licituds
3.1. Termini.
El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).
3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.
Necessàriament, s'hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.
Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:
A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.
B) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que n'acredite la identitat i data de naixement.
C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
D) Fotocòpia de la certificació acadèmica oficial de les titulacions consignades en el currículum.
E) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquest efecte, el currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).
F) Resguard que justifique el pagament de 30 euros en concepte de drets de participació que s'han d'ingressar en el compte corrent concursos i oposicions de l'entitat bancària següent:
Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».
El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer-hi constar: el nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.
El pagament de la taxa es podrà fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, tipus Oposicions i concursos, subtipus Concurs Docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament s'ha de realitzar presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual s'efectua, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.
Aquelles persones que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 1a o general han d'abonar el 50 % de la totalitat de les taxes.
Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant la certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.
La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà la substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.
Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.
L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.
G) Per a les categories a continuació indicades, a més:
G.1 Places de professorat associat en Ciències de la Salut:
Cal acreditar l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb la certificació de serveis prestats en què s'acredite que presta els seus serveis en la institució sanitària on es convoca la plaça.
3.3. La documentació referida adés es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els seus registres auxiliars, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o per qualsevol dels sistemes que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.
Excepcionalment, durant el mes d'agost únicament es podrà presentar documentació en l'oficina de Registre General de la UMH.
Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal de Correos, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.
3.4. Admissió de sol·licituds.
Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).
A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions adreçades al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de cinc dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).
Quarta. Protecció de dades personals
Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.
Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament per les quals han sigut arreplegades.
La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats cal adreçar-se per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.
Cinquena. Composició de les comissions de contractació
5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.
5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.
Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació
6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima que es pot obtindre pels candidats i les candidates.
6.2. Cadascuna de les persones aspirants podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació a realitzar.
6.3. Els 7 punts per a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els criteris generals següents:
6.3.1. Per a places de professorat associat en Ciències de la Salut
a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries. Màxim 5 punts.
b) Altres mèrits. Màxim 2 punts
6.4. Els 3 punts per a atorgar per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar seran concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.
Setena. De les proves
Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació i, si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.
7.1. Primera prova.
La primera prova consistirà en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat o candidata i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.
En el termini fixat, el president o presidenta procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.
Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president o presidenta procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als i les concursants admesos.
En el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització dels treballs de la comissió, es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/ la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no calga, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.
La comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, tres dels seus membres.
7.2. Segona prova.
Si escau, amb la publicació de la valoració dels i les aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova no podrà ser inferior a tres dies hàbils ni superior a deu dies hàbils, des que es publique la citació.
La segona prova, que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la comissió debatrà amb el o la concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.
Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió de contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.
Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.
Huitena. De la proposta de provisió
8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de 3 mesos.
Les comissions de contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat o la candidata proposada per a la seua contractació.
En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els i les aspirants superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, 3 dels membres de la comissió. En cas d'empat, el president o presidenta de la comissió tindrà vot de qualitat.
Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citaran els i les concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.
En les places de professorat associat, l'ordre de puntuació dels i les aspirants que estableix la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.
En cap cas, es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos es podran resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.
Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.
8.2. Expedient administratiu del concurs.
El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la comissió, el secretari o la secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:
a) Acta de constitució de la comissió.
b) Criteris de valoració de la primera prova.
c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.
d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.
e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, per ordre de preferència per a la seua contractació.
f) Documentació presentada pels i les concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.
Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació, i procedirà a destruir-la.
Novena. De la contractació
9.1. Contractació de la persona candidata.
A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.
9.2. Tràmits de la contractació.
El centre de gestió de campus que corresponga citarà el candidat proposat o la candidata proposada perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, es persone en aquest centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits que estableix la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a formalitzar-ne la contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a trametre-la. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà a citar la següent i, si escau, successives.
En cas de renúncia explícita d'un candidat o candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.
Desena. Dels recursos
Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar un recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.
Onzena. Característiques dels contractes
Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).
Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.
Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.
Les retribucions integres mensuals seran les que estableix l'annex III.
L'annex I especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement al qual s'adscriu la plaça, activitats a exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la signatura d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.
Abreviatures utilitzades:
ASOCCS: Professorat associat en Ciències de la Salut
P03 (3+3): Dedicació a temps parcial (3 h lectives + 3 h tutories/setmana)
DFC: Des de la signatura de contracte
Dotzena. Règim de recursos
Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven podran ser impugnats en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.
Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos que regula la present resolució, es faran amb text íntegre, en els taulers del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.»
Elx, 30 de juliol de 2019. El rector, p. d. (R 1145/19 de 04.06.2019; DOGV 8569 de 13.06.2019), el vicerector de Professorat: José Carlos Espigares Huete.
ANNEX I
Núm. de plaça: DC2963
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: ENGINYERIA
Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica
Perfil: Docència en Farmàcia i Tecnologia
Farmacèutica. Hospital General Universitari Elda.
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELDA
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC1547 (1/2)
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: ENGINYERIA
Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica
Perfil: Docència en Farmàcia i Tecnologia
Farmacéutica. Hospital Universitari Sant Joan d'Alacant
Duració del contracte: DFC fins al 31.03.2020
Centre assistencial: HOSPITAL UNIVERSITARI DE SANT J OAN D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC1796
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: MEDICINA CLÍNICA
Àrea de coneixement: Dermatologia
Perfil: Docència en Dermatologia. Hospital General Universitari Alacant
Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI DE D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2969
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: MEDICINA CLÍNICA
Àrea de coneixement: Medicina
Perfil: Docència en Medicina. Hospital General Universitari d'Elda
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELDA
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2647
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: MEDICINA CLÍNICA
Àrea de coneixement: Medicina
Perfil: Docència en Medicina. Hospital General Universitari d'Elx
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELX
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC1558
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Cirurgia
Perfil: Docència en Cirurgia a l'Hospital
Universitari de Sant Joan d'Alacant
Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2020
Centre assistencial: HOSPITAL UNIVERSITARI DE SANT JOAN D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2628
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Oftalmologia
Perfil: Docència en Oftalmologia. Hospital General
Universitari d'Alacant
Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2975
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Otorinolaringologia
Perfil: Docència en Otorinolaringologia. Hospital
Universitari Sant Joan d'Alacant.
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2977
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física
Perfil: Docència en Rehabilitació. Hospital
Universitari Sant Joan d'Alacant.
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN D'ALACANT
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2985
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: SALUT PÚBLICA, HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I GINECOLOGIA
Àrea de coneixement: Obstetrícia i Ginecologia
Perfil: Docència en Ginecologia. Hospital General Universitari Elx
Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELX
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2737
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03 (3+3)
Departament: SALUT PUBLICA H. CIÈNCIA I GIN
Àrea de coneixement: Obstetrícia i Ginecologia
Perfil: Docència en Ginecologia. Hospital General
Universitari Elda
Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELDA
------------------------------------------------------------------------------
Núm. de plaça: DC2386
Categoria: ASOCCS
Dedicació: P03
Departament: SALUT PUBLICA H. CIÈNCIA I GIN
Àrea de coneixement: Obstetrícia i Ginecologia
Perfil: Docència en Ginecologia. Hospital General
Universitari d'Elx
Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2020
Centre assistencial: HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D'ELX
------------------------------------------------------------------------------
ANNEX II
Requisits específics per a participar
en concursos docents a places de contractació
Professorat associat en Ciències de la Salut
Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir-ne l'activitat professional en la institució sanitària on es convoca la plaça.
ANNEX III
Retribucions mensuals de personal docent
i investigador contractat laboral (*)
Professorat associat en Ciències de la Salut
Sou Complement de destinació Total mensual
Temps parcial P03 (3+3) 171,78 98,80 270,58
(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.