Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2021, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1175, de cap de Servei de Gestió de la Investigació, d'aquesta universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9132 de 21.07.2021
Número identificador:  2021/7930
Referència Base de Dades:  007168/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2021, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1175, de cap de Servei de Gestió de la Investigació, d'aquesta universitat.

[2021/7930]

A la Universitat de València es troba vacant el lloc de treball número 1175 anomenat cap de Servei de Gestió de la Investigació, el sistema de provisió del qual és el de lliure designació, d'acord amb el que disposa la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta Universitat (publicada al DOGV el 15.12.2020).



Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20 en relació amb el 2.2, de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, d'acord amb el que estableix l'article 191 dels Estatuts de la Universitat de València i l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana i l'aplicació subsidiària dels articles 58 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:



Convocar per a la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, el lloc nº 1175, d'acord amb les característiques que s'arrepleguen a l'annex I, i amb subjecció a les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

1.1 S'hi pot presentar el personal funcionari de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració general (escala de tècnics de gestió) i d'administració especial (escala tècnica superior de gestió d'investigació), que es trobe en actiu i preste serveis a la Universitat de València.



1.2 Ha de reunir els requisits establerts en la normativa vigent, i especialment el que es disposa en l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana. Aquests requisits s'han de tindre en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la pressa de possessió.



Segona. Criteris que es consideren prioritaris per a l'ocupació del lloc

Es requereix que la persona que ocupe aquest lloc de treball es faça càrrec de la direcció i impuls administratiu del Servei de Gestió de la Investigació, per a portar endavant una modernització del servei, implementant accions tendents a la simplificació dels procediments administratius i la informatització dels processos, per a contribuir a una major eficàcia en la gestió de la investigació de la Universitat.



Partint que el personal funcionari que es pot presentar té una capacitat tècnica prèviament contrastada, en haver aprovat un procés selectiu, la decisió de la comissió avaluadora s'ha de dirigir a triar a la persona aspirant que posseixca la major idoneïtat amb les següents competències:

2.1 Coneixement de la gestió que es duu a terme al servei, que inclou:

2.1.1 Gestió de programes d'ajudes nacionals, autonòmiques i dels programes propis de la Universitat de València.

2.1.2 Gestió de convocatòries d'ajudes per al finançament de projectes d'investigació i altres activitats d'I+D+I.

2.1.3 Anàlisi, gestió i esmena de reintegraments d'activitats d'I+D+I, i atenció a auditories i controls econòmics; i la justificació econòmica.

2.1.4 Sol·licitud, seguiment i justificació de convocatòries per a infraestructures i fons estructurals d'I+D+I.

2.1.5 Gestió de la producció científica de la UV (memòria d'investigació) i de les estructures d'investigació (grups d'investigació).

2.2 Coneixement de la normativa específica que afecta a la investigació.

2.2.1 Llei 14/2011, d'1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

2.2.2 Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

2.2.3 Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions

2.2.4 Reial Decret 103/2019, d'1 de març, pel que s'aprova l'Estatut del personal investigador predoctoral en formació.

2.2.5 Normativa pròpia de la Universitat de València relativa a la investigació i a la gestió econòmica.

2.3 Coneixement del dret laboral i de la seva aplicació específica al personal investigador o al personal de suport a la Investigació.

2.4. Coneixement del dret administratiu i de la gestió administrativa pública.

2.5 Coneixement d'idiomes comunitaris (convocatòries d'organismes europeus, atenció i gestió d'estades d'investigadors, etc.).

2.6 Experiència en llocs de responsabilitat i àrees de gestió afins o relacionades amb el lloc convocat.

2.7. Es valora igualment l'experiència en implantació de procediments electrònics així com en la implantació de l'administració electrònica.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1 Les persones participants han de presentar la sol·licitud segons el model que s'adjunta com annex II d'aquesta convocatòria.

A La sol·licitud s'adjuntarà el currículum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, a través del registre d'entrada de la Gerència d'aquesta Universitat (avinguda Blasco Ibáñez, número 13, 46010 de València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

3.2 El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.3 La documentació que ja consta al registre de Personal del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, com ara els certificats: dels serveis prestats, del grau personal consolidat i carrera professional, s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



Quarta. Comprovació del compliment dels requisits de participació

El Servei de Recursos Humans (PAS), comprovarà d'ofici, el compliment dels requisits de les persones que hi participen i, si escau, requerirà les persones interessades perquè, en un termini de 5 dies hàbils, realitzen les esmenes necessàries.



Cinquena. Comissió i funcionament

5.1 La comissió que realitza la selecció del lloc de treball convocat, és nomenada per la rectora de la Universitat de València i ha de tenir la composició que figura al reglament aprovat a l'ACGUV 184/2012 d'aquesta Universitat.

5.2 El seu funcionament s'adapta a allò que estableix la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.3 Els noms dels seus components es faran públics per resolució del rectorat, al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis; i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas.



5.4 La comissió podrà convocar, una vegada estudiades les sol·licituds i la documentació presentada, a totes les persones aspirants, o, les que considere necessari, a la realització d'una entrevista.







Sisena. Resolució de la convocatòria i pressa de possessió

6.1 La comissió avaluadora resoldrà de conformitat amb el que estableix l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, bé l'adjudicació a la persona que considera més idònia per a l'exercici d'aquest lloc de treball, o be declarar el lloc desert, fins i tot si hi ha persones que tenen els requisits exigits, si considera que cap d'aquestes persones és adequada per a exercir-lo.



6.2 La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per part de la persona elegida, dels requisits exigits en la convocatòria, a les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per a considerar que és la més adequada per a l'exercici del lloc de treball, així com a la competència per a adoptar-la.



6.3 La resolució indicarà la data de la presa de possessió. Es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas





Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1 La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda, es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

7.2 Per a més informació sobre el tractament de les dades, pot accedir al següent enllaç: http://go.uv.es/jOH4jp3



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des del dia següent a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de la comissió es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 15 de juliol de 2021.— La rectora p. d. (Resolució de 12 de gener de 2021), el gerent, Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Les característiques del lloc de treball

ofert, segons l'RLT, són:



Número del lloc: 1175

Denominació: Cap de Servei

Destinació: Servei de Gestió de la Investigació

Grup: A

Subgrup: A1

Complement de destinació: 28

Complement específic: E050

Sistema de provisió: 3

Formació específica: 10

Sistema de provisió:



3. Lliure designació

Requisits de formació específica:

10.- Coneixement de valencià nivell C1.



ANNEX II

Sol·licitud



A) DADES PERSONALS

Primer Cognom Segon Cognom Nom

Adreça Localitat

DNI Telèfon





B) DADES PROFESSIONALS

Denominació del lloc de treball actual

Destinació actual

Telèfon oficial Adreça electrònica





DEMANA: Ser admès/a a la convocatòria, de data 15 de juliol de 2021, per a proveir, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball nº 1175 de cap de Servei de Gestió de la Investigació, i declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que es pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



Signatura,





València, ... d ... de 2021



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web