Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 9 d'agost de 2018, del director general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dóna publicitat a les bases del concurs per a la selecció del director adjunt d'Optimització de Recursos i es procedeix a la convocatòria per a la seua provisió.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8360 de 13.08.2018
Número identificador:  2018/7942
Referència Base de Dades:  007797/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



RESOLUCIÓ de 9 d'agost de 2018, del director general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dóna publicitat a les bases del concurs per a la selecció del director adjunt d'Optimització de Recursos i es procedeix a la convocatòria per a la seua provisió. [2018/7942]

El Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, és una fundació del sector públic de la Generalitat, de caràcter cultural, que té per objecte la programació i gestió d'activitats de naturalesa artística en els espais escènics amb què està dotat el Palau de les Arts.



El Decret llei 1/2011, de 30 de setembre, del Consell, de mesures urgents de règim economicofinancer del sector públic empresarial i fundacional, indica en l'article 19 que l'elecció del personal de caràcter directiu dels ens del sector públic es basarà en criteris de competència, professionalitat i experiència en l'exercici de llocs de responsabilitat en la gestió pública o privada.

En aquest sentit, el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, defineix, a aquests efectes, el personal directiu com aquell que actuant sota la dependència bé dels òrgans superiors de govern o administració dels ens, bé de les persones que exercisquen la seua màxima responsabilitat, exercisca funcions separades amb autonomia i responsabilitat, només limitades pels criteris i instruccions emanades d'aquells.

Així mateix, de conformitat amb l'apartat 2 de l'article 3 de l'esmentat decret, la designació i cessament d'aquest personal es realitzarà per la persona que exercisca la màxima responsabilitat de l'ens, amb l'autorització prèvia del Patronat.

En data 15 de desembre de 2017, es va sol·licitar a la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic l'emissió de la resolució individualitzada de classificació de la Fundació, d'acord amb els grups establits en l'Ordre 5/2016, de 13 de setembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es concreten els requisits dels criteris continguts en l'article 4 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal que ocupa llocs de caràcter directiu del sector públic instrumental de la Generalitat.



Mitjançant la Resolució de 19 de desembre de 2017, la Direcció General del Sector Públic, Model Econòmic i Patrimoni va acordar la classificació del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, en el grup I del sector cultural, de les fundacions del sector públic de la Generalitat.

Sol·licitada de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic l'autorització prèvia per a la convocatòria pública i cobertura d'un lloc directiu dels autoritzats, mitjançant la Resolució de la Direcció General de Pressupostos de 2 d'agost de 2018, s'autoritza la convocatòria pública i cobertura del lloc de director adjunt d'Optimització de Recursos del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana.



Per tot això, fent ús de les facultats conferides per la delegació efectuada en la reunió del Patronat de la Fundació del dia 21 de maig de 2018, la Comissió Executiva, en la sessió celebrada el 12 de juliol de 2018, va acordar l'autorització de la convocatòria pública i cobertura del lloc de director adjunt d'Optimització de Recursos, prèvia realització d'una convocatòria per a la selecció del candidat, d'acord amb les següents bases que han de regir el procediment selectiu:





Primera. Objecte de la convocatòria i funcions del lloc

L'objecte d'aquesta convocatòria és el procés de selecció per a la contractació de la persona que ha d'exercir el lloc de director adjunt d'Optimització de Recursos del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana.

Les funcions i atribucions de la persona que exercisca aquest lloc consistiran en l'anàlisi dels recursos actualment a disposició del Palau dels Arts en aspectes com la comunicació, màrqueting, esdeveniments, patrocini, mecenatge i internacionalització; la posada en marxa de solucions per a optimitzar el rendiment d'aquests aspectes –o altres que es puguen detectar–, i la gestió del canvi resultant, d'acord amb les estratègies i objectius fixats per la Comissió Executiva per al bon funcionament de l'ens. El director adjunt haurà de trobar solucions sostenibles i alineades amb els valors que el Patronat o la Comissió Executiva li indiquen.



Segona. Règim de contractació i incompatibilitats

1. La persona seleccionada es vincularà a l'entitat per un contracte d'alta direcció que es regirà, a més del que disposa el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, per la normativa prevista en l'article 3.4 de l'esmentat decret.



2. Les persones designades tindran règim de dedicació exclusiva, i –tal com preveu l'article 6.2, del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell– unes retribucions equivalents a les previstes en les corresponents lleis de pressupostos de la Generalitat per a cada exercici per a un lloc de l'Administració de la Generalitat de subdirecció general, que serà el límit de la quantia total de les retribucions que, per qualsevol concepte, puga percebre. Tot això sense perjuí del que preveu l'apartat 3 de l'article 6 de l'esmentat decret.



Tercera. Criteris de selecció i mèrits dels aspirants

1. L'elecció es basarà en els criteris establits en l'apartat 1 de l'article 3 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat.

2. Es valorarà la solvència acadèmica, professional i tècnica; l'experiència en treballs desenvolupats en el sector públic instrumental, i la resta de coneixements i experiència relacionats amb les funcions del lloc, sent especialment valorable l'experiència demostrada en optimització de recursos, disseny estratègic d'organitzacions, disseny i implementació de solucions, gestió del canvi, màrqueting i comunicació; la capacitat de lideratge per a planificar, implementar i revisar estratègies, polítiques i programes que facen possible aconseguir per part del Palau dels Arts la seua missió i objectius a través d'una gestió amb indicadors; la capacitat de comunicació i negociació; la formació en igualtat de gènere; el coneixement d'idiomes, en especial dels cooficials de la Comunitat Valenciana; i qualsevol altre mèrit específic relacionat amb les funcions assignades al lloc convocat.

A aquest efecte, els aspirants redactaran un curriculum vitae on faran constar les dades que es consideren rellevants a l'efecte de l'exercici de les funcions assignades al lloc de treball convocat, amb una extensió màxima de cinc folis.

3. El procés selectiu es realitzarà per mitjà de la comprovació dels requisits exigits i la valoració dels mèrits de les persones aspirants que s'exposaran en una entrevista davant de la Comissió de Valoració, en la qual cada aspirant defendrà el seu curriculum vitae.



Quarta. Presentació de candidatures

Les persones candidates que concórreguen al procés hauran de presentar la documentació requerida, en format CD o USB, en el Registre de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (av. de Campanar, núm. 32, València 46015. Horari de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres), o en la resta de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, anunciant el seu enviament per correu electrònic a convocatoriadjunto@lesarts.com.

La documentació es presentarà en sobre tancat sense cap identificació del candidat, en què apareixerà la llegenda «Selecció de candidats lloc de director adjunt d'Optimització de Recursos».

La presentació de la candidatura implica l'acceptació de les presents bases. Una vegada finalitzat el procés, i a petició de la persona interessada, es tornarà la documentació presentada.



Cinquena. Termini de presentació

El termini de presentació de les sol·licituds i resta de documentació serà de 15 dies naturals, que començarà a comptar el dia 24 d'agost i conclourà el 7 de setembre, ambdós inclosos.

Sisena. Comissió de Valoració

Es constituirà una Comissió de Valoració que es regirà pel que disposa per als òrgans col·legiats la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, que gaudirà de discrecionalitat tècnica per a la valoració de les candidatures presentades pels aspirants i que estarà formada per:

– La presidenta de Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, que serà la presidenta de la Comissió.

– El secretari del Patronat del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana.

– El sotssecretari de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, que a més exercirà les funcions de secretari de la Comissió de Valoració.



Setena. Procediment selectiu

1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de participació, la Comissió de Valoració es reunirà per a examinar la documentació aportada pels aspirants acreditativa dels mèrits al·legats.



Tenint en compte l'adequació dels perfils aportats, la Comissió, fent ús de la seua discrecionalitat tècnica, seleccionarà fins a tres candidats per al lloc oferit.

2. Aquests candidats seleccionats seran convocats per la Comissió de Valoració per a la realització d'una entrevista en què cada aspirant exposarà el seu curriculum vitae i la seua adequació a les funcions assignades al lloc convocat.



Huitena. Proposta de nomenament

Un vegada conclòs el procediment, la presidenta de la Comissió de Valoració elevarà la proposta de nomenament de la persona seleccionada al director general de la Fundació, que procedirà a fer-ne el nomenament i serà publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Novena. Confidencialitat

Les persones i institucions implicades en el procés de selecció de candidats i candidates es comprometen a garantir-ne l'absoluta confidencialitat de totes les dades personals i professionals, a assegurar que la participació de les persones no seleccionades es mantindrà en l'estricte àmbit de coneixement i valoració de la Comissió Valoració, i fer públic exclusivament el nom del candidat o candidata seleccionat.





Desena. Persona de contacte

Les persones interessades a presentar-se al procés selectiu podran realitzar, a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria i fins al termini de finalització de presentació de sol·licituds, les consultes que consideren oportunes sobre el procés de selecció o sobre Les Arts, a través de la següent adreça de correu electrònic: convocatoriadjunto@lesarts.com



Les persones candidates que no resulten elegides podran retirar la documentació presentada per a concórrer al present procés de selecció, una vegada finalitzat el procés per publicar-se el nomenament de la persona elegida en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en un termini de 60 dies i en el mateix lloc que l'hagen presentada. Transcorregut el termini es procedirà a la destrucció de la documentació per part de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



València, 9 d'agost de 2018.– El director general del Palau de les Arts Reina Sofia: Francisco José Potenciano Moreno.

Mapa web