Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Montserrat. Bases específiques reguladores del procés de creació d'una borsa de treball d'enginyers o enginyeres de camins, canals i ports.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8362 de 16.08.2018
Número identificador:  2018/7653
Referència Base de Dades:  007884/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1
      Descriptors toponímics: Montserrat



Bases específiques reguladores del procés de creació d'una borsa de treball d'enginyers o enginyeres de camins, canals i ports. [2018/7653]

Base Primera. Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de treball per a la provisió mitjançant nomenaments interins, de conformitat amb els supòsits previst en l'art. 16 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, d'enginyers o enginyeres de camins, canals i ports, administració especial, subgrup A1, per a cobrir vacant en dit lloc.

Denominació del lloc de treball: enginyer o enginyera de camins, canals i ports.

Grup: A1.

Escala: Administració especial.

Subescala: tècnica.

Classe: tècnic o tècnica superior.

Naturalesa: funcionari o funcionaria interí/a.

Sistema selectiu: concurs oposició.

Torn: lliure.

Titulació: enginyer o enginyera de camins, canals i ports.

Funcions del lloc: a la persona nomenada per al referit lloc li incumbirà el compliment de les comeses pròpies de la seua professió o ofici, ajustat a la Relació de llocs de treball i funcions assignades a aquests de l'Ajuntament de Montserrat.



Base segona. Requisits de els/as aspirants

Per a prendre part en el present procediment, serà necessari que les persones aspirants reunisquen les condicions següents:

a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.



b) Haver complit setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir-se per llei.



c) Posseir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per al compliment de les corresponents funcions o tasques.

d) No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars en les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en aquests termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



e) Estar en possessió del títol d'Enginyeria en Camins, Canals i Ports, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a l'exercici de la professió d'Enginyer de Camins, Canals i Ports, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies.

f) Estar en possessió del títol de coneixements de valencià C1 (grau mitjà JQCV o equivalent), o realització i superació de prova de coneixements equivalent a aquest nivell.



Base tercera. Igualtat de condicions

D'acord amb el que s'estableix en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, article 55, Persones amb discapacitat, punts 2 i 3, les persones amb discapacitat podran participar en els procediments selectius en igualtat de condicions que la resta de les i els aspirants, sempre que puguen acreditar el grau de discapacitat, així com la compatibilitat amb el compliment de les funcions i tasques genèriques consubstancials a aquestes.



L'administració, quan siga necessari, adoptarà mesures adequades en el procediment selectiu que garantisquen la participació de les i els aspirants amb discapacitats en condicions d'igualtat mitjançant les adaptacions i ajustos raonables de temps i mitjans.



Base quarta. Termini de presentació de sol·licituds i documentació

En les instàncies (annex I), amb les quals sol·liciten prendre part en aquesta convocatòria, que hauran d'estar degudament emplenades, manifestaran les persones aspirants que reuneixen totes i cadascuna de les condicions i els requisits exigits en la base segona, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que accepten en tots els seus extrems les presents bases.

Les bases íntegres es publicaran en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en la seu electrònica d'aquest Ajuntament, https://www.montserrat.es, en el portal de transparència (C.Recursos/C.4. RR. HH./C4.3. Processos de selecció de personal) i al tauler d'anuncis.

Les instàncies aniran dirigides al alcalde president d'aquest ajuntament, i s'han de presentar en el Registre General d'entrada de l'Ajuntament (plaça de l'Església, 1), o en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, utilitzant-se model oficial que es facilitarà en el mateix Ajuntament, dins del termini de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de València.



Per a ser admés/esa serà suficient, a més de la instància, aportar l'abonament dels drets d'examen, que es fixen en la quantitat de 60,00 euros conforme a l'ordenança reguladora per la taxa d'exàmens.

L'abonament haurà d'efectuar-se en el compte que té oberta aquesta Corporació en el Banc de Santander, carrer Salvador Seguí, número 6, de Montserrat, ES41 0030 3224 230870000271, i s'hi farà constar el nom de l'interessat i la convocatòria a la qual es presenta; cal acreditar-lo amb el resguard original justificatiu de l'ingrés adherit a la instància. Els drets d'examen seran retornats, únicament, prèvia petició de la persona interessada, en el cas de ser exclosa del procés selectiu, per falta d'algun dels requisits exigits per a prendre part en aquest.





Base cinquena. Llista d'admesos i exclosos

Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia dictarà una resolució, en el termini màxim d'un mes, en la qual declararà aprovada la llista provisional d'admesos/as i exclosos/as, la qual s'adoptarà en atenció al declarat per els/les aspirants.

Aquesta resolució, que es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament, i complementàriament i sense caràcter oficial en la pàgina web de l'Ajuntament, www.montserrat.es, portal de transparència (C.Recursos/C.4. RR. HH./C4.3. Processos de selecció de personal), indicarà el termini de cinc dies hàbils per a esmena de defectes per els aspirants exclosos. Així mateix, en aquest termini es podrà presentar qualsevol reclamació pertinent per els interessats.

No serà corregible, per afectar el contingut essencial de la pròpia sol·licitud del sistema selectiu, al termini de caducitat o a la manca d'actuacions essencials:

· No fer constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits de capacitat exigits en les bases.

· Presentar la sol·licitud de forma extemporània, ja siga abans o després del termini corresponent.

· La falta de pagament dels drets d'examen o el pagament parcial d'aquests.

Si no es produïra reclamació, suggeriment o petició d'esmena alguna, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En un altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, l'autoritat convocant elevarà a definitives les llistes d'admesos/as i exclosos/as mitjançant Resolució que es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament.





Base sisena. Tribunal qualificador

La composició del Tribunal s'ajustarà a el que s'estableix en l'article 60 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.

En la mateixa resolució en què s'aprove la llista d'aspirants admesos i exclosos definitiva, es fixarà la composició del tribunal qualificador, amb el nomenament dels seus respectius titulars i suplents, així com el lloc, data i hora de celebració de l'exercici de la fase d'oposició.





Base setena. Començament del procés selectiu

Els/les opositors/es seran convocats/ades per a cada exercici en crida única, sent exclosos/es de l'oposició els qui no compareguen, excepte casos de força major degudament justificats i benvolguts lliurement pel tribunal.

En qualsevol moment el tribunal podrà requerir a els/a les opositors/ores perquè acrediten la seua personalitat, a la fi de la qual hauran d'anar proveïts del document nacional d'identitat.

Reclamacions: contra les resolucions del tribunal de cada exercici de la fase d'oposició, així com de la fase de concurs es concedirà un termini de tres dies perquè els senyors opositors presenten al·legacions.

a) Fase d'oposició

Exercici únic: obligatori i eliminatori (60 punts).

Consistirà en la realització per escrit d'un o diversos supòsits pràctics proposats pel tribunal, relacionats amb el temari que s'indica en l'annex II i vinculats a les funcions pròpies del lloc.

Per a la realització d'aquest exercici, els aspirants podran servir-se de calculadores, útils de dibuix i textos legals en suport paper. Tots aquests mitjans hauran de portar-se pels mateixos aspirants, no facilitant-se material algun per l'Administració.

El temps de durada de la prova, serà determinat pel Tribunal en funció de la dificultat que represente.

Per a la correcció d'aquest exercici, el Tribunal podrà disposar la lectura pública dels treballs i podrà formular tantes preguntes com consideren necessàries per a esclarir els aspectes desenvolupats. En aquest exercici es valorarà fonamentalment la capacitat de racionalització, el sistema de plantejament, formulació de conclusions, si correspon, el contingut i adequada interpretació de la normativa aplicable.





Qualificació final de la fase d'oposició.

La qualificació final de la fase d'oposició vindrà determinada per la puntuació obtinguda en l'exercici que han de realitzar els/as aspirants. A continuació es configurarà una llista, ordenada per puntuació de major a menor, que contindrà a tots/as els/as aspirants que hagen superat la fase d'oposició, d'acord amb els criteris establits en cadascuna de les bases d'aquesta convocatòria.

La puntuació màxima de la fase d'oposició serà de 60 punts, sent necessari obtindre un mínim de 30 punts per a superar la fase d'oposició.



b) Fase de concurs

Només podran participar en la fase de concurs els aspirants que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per els/as participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

A partir de l'endemà de la publicació de la resolució de les llistes d'aprovats en la fase d'oposició, començarà el termini de cinc dies hàbils per a presentar la documentació acreditativa dels mèrits per a la fase de concurs, segons annex III.



Puntuació final del concurs oposició.

La puntuació màxima de la fase de concurs serà de 40 punts, que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en l'annex III, sent necessari obtindre un mínim de 20 punts per a superar el concurs.

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la següent manera:

· Primer: per la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició.

· Segon: per la major puntuació aconseguida en l'apartat de experiència professional.

· Tercer: per la major puntuació aconseguida en l'apartat de formació.



Base Huitena. Relació d'aprovats/as i creació de la borsa de treball



La relació final d'aprovats/as es publicarà es publicarà en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i serà elevada pel tribunal qualificador a l'Alcaldia de l'Ajuntament per a la constitució d'una borsa de treball.

Les crides es realitzaran respectant l'ordre de prelació que vindrà determinat per la suma de la puntuació obtinguda en la baremació de mèrits que s'establisca en la convocatòria de la borsa corresponent.



Es podran establir excepcions en aquest ordre de crida, únicament a fi de fer efectiva la protecció de les dones víctimes de violència de gènere, i de persones víctimes de terrorisme, així com el dret al canvi de lloc de treball per motius de salut del personal interí, en els termes regulats en el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana aprovat pel Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell.



La falta d'acceptació del nomenament sense causa justificada o la renúncia al mateix una vegada s'haja pres possessió del lloc de treball a cobrir, suposarà la penalització corresponent en la borsa de treball.



Aquesta borsa d'ocupació tindrà una vigència màxima de dos anys.



Base novena. Incidències

El tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris per al bon ordre del concurs en tot el no previst en aquestes bases.



Base desena. Publicitat

De les presents bases es publicarà un anunci al tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el Butlletí Oficial de la Província de València.

Les bases es trobaren a disposició per a la seua consulta en la seu electrònica d'aquest Ajuntament https://www.montserrat.es, portal de transparència (c/ Recursos/C.4. RR. HH./C4.3. Processos de selecció de personal) i al tauler d'anuncis.



Montserrat, 24 de juliol de 2018.– L'alcalde: Josep M. Mes García.











ANNEX II

Temari



Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978. Característiques i estructura. Principis generals. Drets i deures fonamentals dels espanyols.

Tema 2. Les Corts Generals. El Govern i l'Administració, relacions entre el Govern i les Corts Generals. El poder judicial. Regulació constitucional de la justícia. El Consell General del Poder Judicial.



Tema 3. Organització territorial de l'Estat. Els estatuts d'autonomia. El seu significat. Especial referència a l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: principis generals i la seua organització.

Tema 4. Principis generals del procediment administratiu. Normes reguladores. Fases del procediment administratiu. Terminació del procediment: el règim del silenci administratiu. El desistiment, la renúncia, la caducitat. L'execució forçosa dels actes administratius. Els recursos administratius. Classes: recurs d'alçada, recurs de reposició i recurs de revisió. El recurs contenciós administratiu.



Tema 5. Règim local espanyol. Organització provincial. El municipi. El terme municipal. La població. L'empadronament. Consideració especial del veí. Informació i participació ciutadana.

Tema 6. Organització municipal. L'alcalde i el Ple de l'Ajuntament. La Junta de Govern. L'organització complementària. Competències. Règim de sessions i acords de les corporacions locals.

Tema 7. Marc normatiu en matèria d'Igualtat efectiva de dones i homes.

Tema 8. La prevenció de riscos laborals. Disposicions de seguretat i salut en obres de construcció.

Tema 9. Els contractes del sector públic. Legislació vigent en matèria de contractes. Objecte i àmbit d'aplicació. Delimitació dels tipus contractuals i el seu règim jurídic. Tramitació d'expedients. Els contractes en les administracions locals.

Tema 10. Les parts en els contractes del sector públic. Els òrgans de contractació. L'empresari: capacitat, prohibicions, solvència i classificació. Objecte, preu i quantia dels contractes. La revisió de preus.



Tema 11. La preparació dels contractes. Formes d'adjudicació. Elements del contracte. Alteracions contractuals. Compliment i incompliments dels contractes administratius.

Tema 12. La legislació urbanística vigent. Evolució del marc legal. Competències de les diferents administracions.

Tema 13. La llei urbanística valenciana: Llei 5/2014, de 25 de juliol, d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge, de la Comunitat Valenciana. Estructura, objecte i principis informadors. Règim transitori. Abast de la derogació normativa.

Tema 14. Intervenció en l'edificació i ús del sòl. Llicències, autoritzacions i altres règims d'intervenció: concepte, objecte i particularitats. Procediments per a l'atorgament de llicències. Classes de llicències urbanístiques.

Tema 15. El Planejament. Planejament d'àmbit supramunicipal. Afeccions sectorials sobre el planejament i usos del sòl.

Tema 16. Planejament d'àmbit municipal. Planes Generals: tipologies, funcions, àmbit, determinacions i documentació.

Tema 17. El Pla general d'ordenació urbana del municipi de Montserrat.

Tema 18. Prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats en la Comunitat Valenciana. Règim general d'intervenció administrativa ambiental. Instruments d'intervenció administrativa ambiental. Autorització ambiental integrada. Règim de llicència ambiental. Declaració responsable ambiental i comunicació activitats innòcues. Canvi de titularitat i emplaçament.

Tema 19. Espectacles públics. Espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics: normativa vigent. Disposicions generals. Llicències d'activitat i funcionament. Activitats extraordinàries i singulars o excepcionals. Instal·lacions eventuals, portàtils o desmuntables.



Tema 20. Classificació d'empreses contractistes d'obra. Grup, Subgrup i Categoria. plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques.

Tema 21. Redacció de projectes d'obra. Avantprojectes. Contingut i documentació. Supervisió, aprovació i replanteig de projectes.

Tema 22. Plans provincials d'obres i serveis. Tramitació. Particularitats del contingut de projectes a incloure en plans provincials.



Tema 23. El contracte d'obres. Procediments d'adjudicació. Execució i modificacions del contracte d'obres. Contractes menors.

Tema 24. La direcció d'obra. Règim de relacions amb la contracta. Preus contradictoris. Revisió de preus. Projectes modificats.



Tema 25. Estudi de seguretat i salut. Pla de seguretat i salut. Coordinació de Seguretat i salut en fase d'execució d'obres.

Tema 26. Mesuraments d'obra. Les certificacions: classes i efectes. Condicions en l'execució d'unitats d'obra. Cessió del contracte i subcontractació.

Tema 27. Suspensió de les obres. Rescissió i resolució de contractes. Recepció i liquidació provisional. Terminis de garantia. Liquidació i recepció definitiva.

Tema 28. Les xarxes viàries i els seus elements. Tipus de xarxes urbanes. Anàlisi viària del terme municipal. Xarxa nacional. Xarxa autonòmica. Xarxa provincial. Vies pecuàries. Xarxa local i camins municipals.

Tema 29. Característiques geomètriques de la xarxa viària. Planta. Alçat. Secció transversal.

Tema 30. Geologia i geotècnia en el municipi de Montserrat. Construcció d'anivellaments. Operacions prèvies. Capacitat de suport.

Tema 31. Ferms. Descripció i funcions. Tipus de ferms. Factors a considerar en el projecte.

Tema 32. Capes granulars. Estabilització de sòls. Tractaments Superficials. Mescles bituminoses. Paviments de formigó.

Tema 33. Conservació i rehabilitació de ferms urbans.

Tema 34. Projectes d'urbanització. Contingut. Les obres d'urbanització. Disseny i pavimentació. Criteris a tindre en compte. Materials.



Tema 35. Obres complementàries en les vies urbanes. Voreres: disseny i pavimentació. Vorades. Drenatges i canalitzacions.

Tema 36. Control de qualitat en les obres d'urbanització. Assajos.

Tema 37. Execució d'obres públiques i d'urbanització. Implantació i coordinació d'instal·lació de xarxes de serveis en la via pública (aigua, gas, electricitat, enllumenat, xarxa de reg, telefonia, cable òptic i altres anàlogues). Implantació i coordinació en el municipi de Montserrat.



Tema 38. Creació, conservació i ús d'espais enjardinats. Parcs i jardins del municipi de Montserrat.

Tema 39. Zones verdes i jardineria. Superfícies, espècies i elements existents. Tractaments necessaris. Manteniment i formes de gestió.



Tema 40. Desguàs superficial i subterrani de la xarxa viària. Càlculs hidrològics i hidràulics de xarxes.

Tema 41. La xarxa de sanejament en el terme municipal de Montserrat. Ordenança municipal d'abocaments.

Tema 42. Depuració d'aigües residuals. Estacions depuradores d'aigües residuals de Montserrat.

Tema 43. Xarxes de distribució d'aigua potable. Tipus de xarxes. Elements que configuren les xarxes. Execució i control. Tipus de canonades.

Tema 44. Proveïment d'aigües potables en el municipi de Montserrat. Conduccions generals. Traçat i característiques de la xarxa.

Tema 45. El Servei Municipal d'Aigües Potables. Paràmetres de qualitat del servei. Controls sanitaris de potabilitat. Vigilància i manteniment de les instal·lacions. Normativa aplicable.

Tema 46. Residus sòlids. Caracterització. Legislació i competències. Sistemes bàsics de tractament. Recollida selectiva. Sistemes de gestió de residus. Agents intervinents. Planificació comarcal del consorci. La intervenció municipal en matèria de residus.

Tema 47. Transport públic interurbà. Situació actual de la mobilitat interurbana en la zona pertanyent al municipi. Gestió i competències del servei.

Tema 48. Infraestructures d'enllumenat públic: metodologia i tipus. Normativa d'aplicació. Suports, lluminàries i equips elèctrics i/o electrònics dels punts de llum. Requeriments tècnics exigibles per a lluminàries amb tecnologia LED. Càlcul i disseny d'instal·lacions d'enllumenat públic.

Tema 49. Sistemes d'enllumenat existents en el municipi de Montserrat. Lluminàries, gestió i tècniques de millora de l'eficiència energètica.

Tema 50. Senyalització Vertical. Objectiu. Tipus de senyals. Situació del senyal. Senyalització informativa urbana.

Tema 51. Senyalització horitzontal. Marques Viàries. Senyals d'abalisament.

Tema 52. Carrils per a bicicleta. Criteris de projecte. Integració en la xarxa viària. Situació en el municipi.

Tema 53. Actuacions urbanístiques encaminades a la millora de l'accessibilitat. Supressió de barreres arquitectòniques. Normativa.

Tema 54. Accessibilitat en el medi urbà del municipi de Montserrat.



Tema 55. Gestió dels residus sòlids de construcció i demolició.



Tema 56. L'estudi d'impacte ambiental en les obres de construcció.



Tema 57. Regulació del sòl no urbanitzable. Condicions per a l'establiment d'usos i activitats.

Tema 58. Afeccions que incideixen en la planificació territorial i urbanística: carreteres, ferrocarrils, domini públic hidràulic, espais naturals protegits, instal·lacions elèctriques, etc. Les servituds aeronàutiques.

Tema 59. El sòl urbà sotmés al règim de les actuacions integrades. La problemàtica del sòl urbà semiconsolidado en el municipi.



Tema 60. Normativa autonòmica sobre patrimoni històric i cultural. Classificació dels béns. Obligacions de les entitats locals. Els béns d'interés cultural i rellevància local a Montserrat.





ANNEX III

Barem de mèrits



1) Formació: Fins a un màxim de 15 punts, conformement als següents:

1.1. Cursos de Formació i Perfeccionament realitzats durant els últims 10 anys (màxim 12 punts).

Els cursos de formació i perfeccionament, dels quals els/as interessats/as posseïsquen certificat o credencial d'assistència, convocats o homologats per centre o organisme oficial de formació, amb durada igual o superior a quinze hores, tinguen relació amb les funcions del lloc de treball, segons la següent escala:

De 100 a més hores: 2 punts.

De 75 a menys de 100 hores: 1,5 punts.

De 50 a menys de 75 hores: 1 punt.

De 25 a menys de 50 hores: 0,5 punts.

De 15 a menys de 25 hores: 0,2 punts.



En aquest apartat no es puntuaran els cursos de valencià ni d'idiomes comunitaris. Tampoc es puntuaran els cursos d'una carrera acadèmica; doctorat; ni d'instituts universitaris, quan aquests formen part del pla d'estudis del centre; ni els cursos de preparació o formació relacionats amb processos d'especialització i de selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i d'adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa jurídica dels llocs de treball. Així mateix, tampoc computaran cursos realitzats amb un anterioritat superior als deu anys comptats des de la data de publicació de les presents bases.

1.2. Coneixements de valencià (màxim 3 Punts).

El coneixement del valencià s'acreditarà per mitjà de certificat acreditatiu expedit per organisme públic competent, conformement a la següent escala (només es valorarà el títol superior):

Certificat de nivell A2 (coneixements orals JQCV o equivalent): 0,5 punts.

Certificat de nivell B1 (grau elemental JQCV o equivalent): 1 punts.



Certificat de nivell B2: 1,5 punts.

Certificat de nivell C1 (grau mitjà JQCV o equivalent): 2 punts.

Certificat de nivell C2 (grau superior JQCV o equivalent): 3 punts.



Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca. S'acreditaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. La valoració dels coneixements de valencià es correspondrà amb els certificats de nivell expedits per la Junta o aquell al que s'homologue o revalide, segons el que es preveu en la normativa sobre certificats oficials administratius de coneixements del valencià en vigor.

2) Experiència: fins a un màxim de 20 punts, conformement als següents conceptes:

2.1. Per serveis prestats en l'Administració pública com a tècnic d'administració especial, enginyer de camins, canals i ports, 0,20 punts per mes complet. S'acreditarà mitjançant certificació expedida pel corresponent registre de personal.

2.2. Per serveis prestats per a l'Administració pública local com a enginyer municipal en matèria d'enginyeria civil mitjançant contractes de col·laboració i assistència tècnica en els quals l'aspirant haguera dut a terme tasques equivalents a les encomanades al lloc, tals com assistència tècnica municipal, direcció d'obres públiques o redacció de projectes, 0,15 punts per cadascun dels projectes redactats, 0,15 punts per cadascuna de les direccions d'obres contractades i 0,15 punts per cada mes de contracte d'assistència tècnica com a enginyer municipal. S'acreditarà mitjançant certificació expedida per l'Administració contractant.

3) Entrevista curricular: fins a un màxim de 5 punts.

Consistirà en la celebració d'una entrevista per a obtindre de l'aspirant la informació necessària per a la valoració de la seua aptitud i coneixements relacionats amb les tasques a exercir.

Mapa web