Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 de setembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9428 de 15.09.2022
Número identificador:  2022/7995
Referència Base de Dades:  007973/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'1 de setembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2022/7995]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.



2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 1 de setembre de 2022.– La rectora, p. d.(DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: «Open questions on the fundamental interactions of matter at the LHC and intensity frontiers. CPI-22-309». Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. (GVPROMETEO2021-071), ajudes convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda. Segons el que estableix l'apartat Primer 6.a) de l'annex XI de la Resolució de 20 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen per a l'exercici 2021, subvencions de el Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 8959/24.11.2020).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Obtenció de prediccions teòriques en teories de camps efectives.

– Tests del model estàndard i les seves extensions en desintegracions del leptó tau, en electro-producció d'hadrons i en altres experiments de física de sabor.

– Participació en congressos i escoles internacionals, i realització d'estades d'investigació en centres de prestigi.

1.5. Objecte i període: fenomenologia de precisió en experiments de baixes energies.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau o llicenciatura en Física, o titulació equivalent.



1.6.2. Estar admés en un programa de doctorat en la Universitat de València en el moment de la contractació.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en Base 10, calculada, d'acord amb Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel que s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del 1er i del 2on cicle.



2.1.2. Beca de Col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts



2.1.3. Premi extraordinari de Diplomatura, Llicenciatura, Grau o Máster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Índex Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en els llistats esmentats al anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts):

Màster en Física, o titulació equivalent.

Formació en Física Teòrica.

Coneixements del Model Estàndard de Física de Partícules.

Bona formació en Teoria Quàntica de Camps, QCD i Teories de Camps Efectives.

Experiència en desintegracions hadròniques del leptó tau.

Nivell avançat d'anglès.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Antonio Pich Zardoya, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: José Manuel Bordes Villagrasa, professor del Departament de Física Teòrica.

Secretària: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: María José Costa Mezquita, investigadora Científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 1: Martín González Alonso, investigador a l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 2: Miguel Ángel Aloy Torás, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Isabel Cordero Carrión, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Estudio del perfil del cliente y sus gustos gastronómicos para los turistas hospedados en hoteles en el municipio de Cullera. CPI-22-324».

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps parcial, és de 880,77 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

Funcions vinculades amb l'elaboració de les fases del projecte, especialment:

- Desenvolupament d'elements de caràcter teòric i conceptual.

- Anàlisi dels resultats de les tècniques de prospectiva quantitatives y qualitatives aplicades.

- Difusió i transferència de les principals conclusions obtingudes, tant a nivell científic com en la divulgació del coneixement a la societat.

1.5. Objecte i Període: disseny i implementació de l'enquesta per a turistes allotjats als hotels. Avaluació i anàlisi dels resultats obtinguts al procés d'enquestació dels clients.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau o llicenciatura en Història, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.



2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

Máster oficial a l'àrea de Desenvolupament local, o titulació equivalent.

Experiència en investigació i en gestió de la investigació.

Experiència en gestió de projectes.

Coneixement acreditat de la investigació en Desenvolupament Local.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Maria Dolores Pitarch Garrido, professora del Departament de Geografia.

Vocal 1: Adrián Ferrandis Martínez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 2: Manuel Ginés Ruzafa García, professor del Departament d'Història Medieval i Ciencies i Tècniques Historiogràfiques.

Vocal 3: Josepa María Cortés Escrivá, professora del Departament d'Història Medieval i Ciencies i Tècniques Historiogràfiques.

Secretàri: Rafael Narbona Vizcaíno, professor del Departament d'Història Medieval i Ciencies i Tècniques Historiogràfiques.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Ana Sales Ten, professora del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

Vocal 1: José Manuel del Alcázar Garrido, professor del Departament d'Història Moderna i Contemporània.

Vocal 2: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 3: María Pilar Ascens Carmona González, professora del Departament de Geografia.

Secretàri: Julián Sanz Hoya, professor del Departament d'Història Moderna i Contempòrania



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL), de la Universitat de València.





ANNEX III



Projecte: «Colaboración en la investigación de las plataformas digitales – Anualidad 2022. CPI-22-381».

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.233,72 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació de bases de dades.

– Planificació i desenvolupament d'informes de divulgació.

– Revisió de literatura.

– Adaptació i traducció dels informes de divulgació.

– Reunions amb col·laboradors per a divulgació.

1.5. Objecte i Període: desenvolupar bases de dades, tabulació i realització de gràfiques i figures, preparació d'informes. Revisió de literatura.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Doctorat en Psicologia de Recursos Humans, o titulació equivalent.

Obtenció del títol amb una antelació màxima de 4 anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.



1.6.2 Anglès: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.6.3 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.



2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



Haver fet una estada a l'estranger.

Experiència en investigació en Psicologia de les organitzacions.

Experiència en divulgació vinculada a la Psicologia de les organitzacions.

Experiència en investigació en temes relacionats amb el treball en remot (teletreball, grups virtuals, treball en plataformes digitals).



Maneig de programari de visualització de dades i anàlisis estadístiques (e.g. SPSS, Mplus).

Coneixement sobre eines d'enquesta i eines de treball col·laboratiu en línia.

Publicacions en Psicologia de les organitzacions i més específicament sobre treball en remot, comunicació digital.

2.3. Participació en projectes de recerca competitius (fins a 15 punts):

2.3.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes de recerca de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes de recerca europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes de recerca, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2 Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres de recerca diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):



2.5.1 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.





3. Comissió avaluadora titular

President: José María Goerlich Peset, professor del Departament de Dret del Treball i Seguretat Social.

Vocal 1: Adrián Todolí Signes, professor del Departament de Dret del Treball i Seguretat Social.

Vocal 2: Rafael Marimón Durá, professor del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'

Vocal 3: Consuelo Reyes Marzal Raga, professora del Departament de Dret Administratiu i Processal.

Secretària: Carmen Estevan de Quesada, professora del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Eva López Terrada, professora del Departament de Dret del Treball i Seguretat Social.

Vocal 1: Andrés Boix Palop, professor del Departament de Dret Administratiu i Processal.

Vocal 2: María Pilar Hernando Serra, professora del Departament de Dret Financer i Història del Dret.

Vocal 3: Belén Cardona Rubert, professora del Departament de Dret del Treball i Seguretat Social.

Secretàri: Fernando Fita Ortega, professor del Departament de Dret del Treball i Seguretat Social.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Dret del Treball i Seguretat Social, de la Facultat de Dret, de la Universitat de València.







ANNEX IV



Projecte: «Towards explainable AI: application to trustworthy super-resolution ESA contract number 4000137833/22/I-NS. CPI-22-491».

Oferta pública de dos llocs de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals dels llocs de treball que s'ofereixen

1.1. Denominació i classificació dels llocs de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.541,34 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Investigar i proporcionar metodologies noves, innovadores i robustes per a la súper-resolució d'imatges Sentinel-2 multiespectrals a gran escala.

– Proposar mètriques de percepció i criteris d'informació per a l'avaluació dels models.

– Aplicar mètodes de «explainable AI» per permetre una major adopció dels productes SR Sentinel-2: augmentar la confiança i la interpretabilitat dels models/resultats de SR proposats.

– Demostrar el valor de les imatges súper-resolució d'imatges Sentinel-2 a gran escala en un conjunt d'aplicacions d'observació de la Terra.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament i anàlisi de mètodes de machine learning per a superresolució d'imatges de satèl·lits de teledetecció.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Física, o en Geografia, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.



2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Màster en Data Science o Copernicus Master in Digital Earth.

– Coneixements d'aprenentatge màquina, deep learning i processament d'imatges de satèl·lit.

– Experiència en algorismes de deep learning aplicats a súper-resolució de sèries temporals d'imatges de satèl·lit.

– Experiència en programació avançada a Python, PyTorch i Linux.



– Experiència laboral o en pràctiques a agències aeroespacials.

– Experiència laboral o en pràctiques com a científic de dades.

– Nivell alt d'anglès parlat i escrit.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Víctor Reglero Velasco, professor del Departament d'Astronomia i Astrofisica.

Vocal 1: Luis Gómez Chova, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura García, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Gustau Camps Valls, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 1: Jorge Muñoz Marí, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Abilio Cándido Reig Escrivá, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Asunción Edith Navarro Antón, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Laboratori de Processament d'imatges (IPL), de la Universitat de València.















ANNEX V



Projecte: «Arxiu valencià del disseny: shaping the future, designing the present, rescuing the past. CPI-22-321». Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència (GVPROMETEO2021-001) convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.233,72 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització d'un tesaurus associat al patrimoni cultural, disseny i avaluació, testeig i aplicabilitat a la web semàntica.

– Suport en la gestió de dades digitals de caràcter cultural i usabilitat.

1.5. Objecte i Període: investigació i gestió historicoartística en el marc del projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Doctorat en Història de l'Art, o titulació equivalent.



Obtenció del títol amb una antelació màxima de 4 anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.



1.6.2 Anglès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.

1.6.3 Francès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.

1.6.3 Valencià: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.



2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



– Llicenciatura en Història de l'Art, o titulació equivalent.

– Màster en Patrimoni Cultural, o titulació equivalent.

– Experiència en la gestió de projectes europeus de recerca.

– Experiència en la coordinació i la gestió en congressos acadèmics.



– Experiència en equips multidisciplinaris amb especial focus en tecnologies de la informació aplicades al patrimoni cultural.

– Experiència en tasques de comunicació i difusió de projectes culturals que impliquen noves tecnologies (models digitals 3D, realitat virtual, realitat augmentada, etc.).

– Experiència professional internacional a organitzacions intergovernamentals.

– Experiència en organismes culturals.

– Coneixements en Humanitats Digitals, amb una rellevància especial els relacionats amb la tecnologia de realitat augmentada.

– Experiència d'avaluació de públics en l'ús d'eines interactives.



– Publicacions i congressos a l'àmbit de la contractació.



2.3. Participació en projectes de recerca competitius (fins a 15 punts):

2.3.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes de recerca de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes de recerca europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes de recerca, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2 Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres de recerca diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):



2.5.1 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Yolanda Gil Saura, professora del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 1: Ester Alba Pagán, professora del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 2: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 3: Miguel Requena Jiménez, professor del Departament de Prehistòria, Arqueologia i Historia Antiga.

Secretària: Mercedes Gómez-Ferrer Lozano, professora del Departament d'Història de l'Art.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: M. Pilar Ascens Carmona González, professora del Departament de Geografia.

Vocal 1: Marcos Fernández Marín, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Manuel Ginés Ruzafa García, professor del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Vocal 3: Josepa María Cortés Escrivá, professora del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Secretari: Amadeo Serra Desfilis, professor del Departament d'Història de l'Art.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Història de l'Art, de la Facultat de Geografia i Història, de la Universitat de València.

Mapa web