Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Xirivella. Bases específiques d'aplicació al concurs número 24 de mèrits per a la provisió definitiva de llocs de treball inclosos en les relacions de llocs de treball.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8629 de 06.09.2019
Número identificador:  2019/8304
Referència Base de Dades:  008026/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, C/C1, D/C2
      Descriptors toponímics: Xirivella



Bases específiques d'aplicació al concurs número 24 de mèrits per a la provisió definitiva de llocs de treball inclosos en les relacions de llocs de treball. [2019/8304]

Mitjançant el present edicte es fan públiques les bases específiques d'aplicació al concurs número 24 de mèrits per a la provisió definitiva de llocs de treball inclosos en les relacions de llocs de treball de l'Ajuntament de Xirivella, aprovades mitjançant Resolució de la Regidoria Delegada de Recursos Humans, Projectes Europeus, Desenvolupament Local i Ocupació, número 1982/2019, de 20 d'agost.





Bases específiques d'aplicació al concurs número 24 de mèrits per a la provisió definitiva de llocs de treball inclosos en les relacions de llocs de treball d'aquest ajuntament



Disposició preliminar. Objecte de la convocatòria

D'acord a la relació de llocs de treball d'aquest ajuntament, es realitza la convocatòria del concurs intern de mèrits per a la provisió definitiva dels llocs de treball següents:



Lloc 116, Denominació: personal administratiu de Contractació i Festes

Classificació: escala administració general. Subescala administrativa, grup C, subgrup C1.

Naturalesa: funcionarial, lloc no singularitzat.

Requisits:

1. Titulació: bup, cou, fpii, accés a la universitat majors de 25 anys o equivalent.

2. Perfil lingüístic: C1-3.

Nivell de destí: 17 nivell de destí entrada

Dificultat tècnica: nivell retributiu 6

Responsabilitat personal: <5



Lloc 117. Denominació: personal auxiliar administratiu de Contractació, Festes i Compres

Classificació: escala administració general. Subescala auxiliar, grup C, subgrup C2.

Naturalesa: funcionarial, lloc no singularitzat.

Requisits:

1. Titulació: la corresponent a Graduat Escolar, FPI o equivalent.

2. Perfil lingüístic: C1-3.

Nivell de destí: 14 nivell de destí entrada

Dificultat tècnica: nivell retributiu 3



Lloc 118. Denominació: personal administratiu de nòmines

Classificació: escala administració general. Subescala administrativa, grup C, subgrup C1.

Naturalesa: funcionarial, lloc no singularitzat.

Requisits:

1. Titulació: BUP, COU, FPII, accés a la universitat majors de 25 anys o equivalent.

Perfil lingüístic: C1-3.

Nivell de destí: 17 nivell de destí entrada

Dificultat tècnica: nivell retributiu 5



Lloc núm. 87. Denominació: auxiliar administratiu Desenvolupament Local

Classificació. Escala: administració general, subescala, auxiliar grup C subgrup C2.

Naturalesa: funcionarial, lloc no singularitzat.

Requisits:

1. Titulació: la corresponent als grups C2, Graduat Escolar,

2. Perfil lingüístic: B1-2.

Nivell de destí: 16, lloc

Dificultat tècnica: nivell retributiu 3

Disponibilitat: 3 %



Es realitzarà una única convocatòria i es convocaran a resultes els llocs de treball que queden vacants per haver sigut adjudicats els llocs convocats.



Article primer. Sol·licitants

1. D'acord a la normativa, únicament podran participar en aquest concurs els funcionaris que pertanguen a l'escala d'administració general, subescala administrativa o auxiliar i grup C, subgrup C1 o C2 d'acord amb els requisits de cadascun dels llocs convocats en aquestes bases, que tinguen la condició de funcionaris de carrera d'aquest Ajuntament i complisquen amb els requisits dels llocs de treball a la finalització del termini de presentació d'instàncies.

2. No podran participar en el present concurs els funcionaris que ja hagen participat anteriorment en els concursos interns de mèrits, que hagen obtingut destí definitiu i després d'aquests ocupen llocs definitius menys d'un any, que estiguen suspesos de sou i feina amb caràcter definitiu, ni aquells que hagen causat baixa en l'Ajuntament i estiguen pendents de la resolució de la Seguretat Social. Tot això, referit a la finalització del termini de la presentació d'instàncies.



3. Respecte al perfil lingüístic, el personal funcionari que no puga acreditar dins del termini de presentació d'instàncies el nivell demanat en cadascun del llocs convocats, podrà optar en la instància per realitzar una prova que tindrà similar contingut i valoració que l'establit a nivell comunitari per a aquest nivell. Serà necessari obtindre la qualificació d'apte per entendre que s'acredita i seguir en el procés; si no s'hi obté la qualificació d'apte, l'aspirant perdrà el dret a continuar en el procés per no complir amb el requisit del lloc convocat.





Article segon. Instàncies

1. Les instàncies per a optar en els llocs de treball convocats, en què ha de constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria, es dirigiran al president de la corporació i es presentaran en el termini de vint (20) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en Butlletí Oficial de la Província de València, prèvia publicació en el DOGV, en el Registre General de la corporació o per qualsevol dels mètodes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. S'haurà de fer constar en aquestes la plaça a què s'opta amb esment de si es vol concursar en les vacants que es convoquen a resultes.



Juntament amb la instància s'adjuntarà la relació dels mèrits al·legats, especificats en el corresponent barem, referit a l'últim dia del termini de presentació d'instàncies. La justificació es farà per mitjà de la documentació original o fotocòpia compulsada pel secretari de l'Ajuntament, o qualsevol altre mitjà admés en dret. No s'hi admetrà cap documentació que es presente fora del termini de presentació d'instàncies. Se n'exceptua la relativa al grau personal i antiguitat, que es consultarà als expedients personals.

Així mateix, s'adjuntarà la justificació d'haver ingressat la taxa de drets d'examen, que serà de 45 euros per al subgrup C1 i 35 euros per al subgrup C2, o l'import que resulte de l'aplicació de les exempcions i les bonificacions, d'acord amb el que estableix l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per drets d'examen.

L'ingrés es farà d'acord amb les normes establides en l'article 6 de l'ordenança esmentada.

Procedirà la devolució de la taxa per drets d'examen quan no es realitze el fet imposable d'aquesta (per la no-admissió al procés selectiu).





Article tercer. Comissió de valoració. Documentació

La comissió de valoració podrà citar el funcionari a l'efecte de fer les comprovacions que considere oportunes i sol·licitar-li que aporte la documentació que estime convenient. En el cas que hi haja dubtes, podran dur a terme les comprovacions i les verificacions que creguen necessàries.



Article quart. Barem de mèrits

1. El barem aplicable als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball serà l'establit en les bases generals de l'Ajuntament acordades per acord plenari de data 8 d'abril de 2019, publicades en el BOP número 79 de data 25 d'abril de 2019.

2. Només podran valorar-se els mèrits al·legats pels participants que reunisquen els requisits exigits per a l'exercici de les funcions del lloc de treball convocat, d'acord amb la classificació d'aquest.



Article cinqué. Legislació aplicable

En allò no previst en les presents bases, aquesta convocatòria es regirà per la normativa bàsica de l'àmbit de la funció pública, RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, bases generals aprovades per acord plenari, de data 8 d'abril de 2019, publicades en el BOP número 79, de data 25 d'abril de 2019, Decret 3/2017, del 13 de gener, del Consell, d'aprovació del Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i resta de normativa de desenvolupament.





Article sisé. Recursos

Contra les presents bases es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan que les haja dictades, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la recepció de la notificació, o recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb l'article 8 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol (BOE 167, 14 de juliol), reguladora de la jurisdicció esmentada, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la recepció de la present notificació, i si no hi ha resolució expressa del recurs de reposició potestatiu, el termini serà de sis mesos a partir de l'endemà que es produïsca l'acte presumpte, d'acord amb la seua normativa específica.



No obstant això, podrà interposar qualsevol altre recurs que estime procedent.



Xirivella, 22 d'agost de 2019.– El regidor de Recursos Humans, Projectes Europeus, Desenvolupament Local i Ocupació: Francisco Roque Navarrete Martínez.

Mapa web