Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra i servei. Grup d'investigació Neuroengagement and Communication



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8646 de 01.10.2019
Número identificador:  2019/9105
Referència Base de Dades:  008617/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra i servei. Grup d'investigació Neuroengagement and Communication (ENCOM). [2019/9105]



El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant Resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 de juny), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i període

1.1. Col·laborar en el projecte Auditoria interna i proposta de pla de comunicació per al Col·legi Oficial de Veterinaris de Castelló adscrit al grup d'investigació «Neuroengagement and Communication (ENCOM)», amb funcions de tècnic/a superior de suport a la investigació. La durada dels contractes derivats de la utilització d'aquesta borsa estarà vinculada a la durada dels projectes d'investigació i a la seua disponibilitat pressupostària.

1.2. S'estableix un període de prova segons la legislació laboral en vigor.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta està definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea; en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar, almenys, el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

2.2. Tenir complits setze anys el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Estar en possessió de les titulacions de Grau en Publicitat i Relacions Públiques i el Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Itinerari en Direcció Estratègica de la Comunicació). En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades, que no tinguen declarada l'equivalència o que no estiguen reconegudes a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria, per acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen.

2.4. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.5. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista d'admesos/exclosos, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.



Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre:

– Nota mitja d'expedient acadèmic de grau o màster a partir de 8,5 (excel·lent).

– Experiència professional com a tècnic de comunicació corporativa i d'esdeveniments.

– Experiència professional en gestió de xarxes socials.

– Coneixements de programes informàtics d'email màrqueting.

– Beques relacionades amb les Ciències de la Comunicació.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valorarà els currículum dels aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex I. La comissió pot, de considerar-ho oportú, realitzar una prova i/o entrevista als aspirants. En el supòsit de realitzar la prova aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts, i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.

Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2 La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en què cas que valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil dels candidats no s'ajusta, en la seua totalitat, a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1 La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

5.2 Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president pot sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

5.3 La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.4 Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se a la professora M. Consuelo Balado Albiol, correu electrònic: balado@uji.es



Sisena. Presentació de sol·licituds

6.1 La sol·licitud per a participar en aquest procediment es pot presentar en el registre electrònic de la Universitat Jaume I de Castelló, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de firma electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. Les sol·licituds es formalitzaran a través del registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

(buscar codi: 18394)

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

Dades personals.

Expose: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

Sol·licite: l'admissió en el procés selectiu per la constitució, pel sistema abreujat, per a la selecció d'una plaça de personal tècnic de suport a la investigació amb un contracte laboral temporal per obra i servei, amb el codi 18394.

Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar un únic fitxer en format PDF, amb la còpia del document nacional d'identitat, currículum amb els documents que acrediten els requisits acadèmics i els mèrits preferents sol·licitats en la convocatòria.

6.2. No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat d'aquells, així com les seues dades que figuren en la instància, sense perjuí que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir els aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.

6.3. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Setena. Llista d'admesos i resultat de la selecció

7.1 Finalitzat el termini per a presentar instàncies, es dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista d'admesos i exclosos en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-lo.

7.2 Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis oficial (TAO): https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Huitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, podran ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 24 de setembre de 2019.– El vicerector d'Investigació i Transferència, p. d. de la rectora (R 12.06.2018; DOGV 14.06.2018): Jesús Lancis Sáez.







ANNEX I

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça.

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 30 punts.

A.2) Formació complementària: fins a 5 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres u organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria.

B) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça: fins a 35 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats.

C) Altres mèrits:

C.1) Coneixements de programes informàtics de email màrqueting: fins a 5 punts.

C.2) Altres: fins a 5 punts.

D) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements del candidat o de la candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 20 punts.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça







ANNEX II

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari/ària: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos.

Mapa web