Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de setembre de 2019, de la rectora, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana corresponent a la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8646 de 01.10.2019
Número identificador:  2019/9124
Referència Base de Dades:  008618/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1, B/A2, Nou Grup B, C/C1, D/C2



RESOLUCIÓ de 20 de setembre de 2019, de la rectora, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana corresponent a la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018. [2019/9124]

Per mitjà de l'Acord de 17 de juliol de 2019, del Consell de Govern, s'ha aprovat l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana corresponent a la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018.

En conseqüència, aquest rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per la legislació vigent, amb relació als articles 2.2.e i 75 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i de conformitat amb el que es disposa en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'article 46 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, resol:





Primer

Fer públic l'Acord del Consell de Govern d'aquesta universitat de 17 de juliol de 2019, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana corresponent a la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018.



Segon

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, es pot interposar un dels següents recursos:

a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació. La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició establisca el contrari, no suspén l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015. Si transcorre un mes des de l'endemà de la interposició del recurs de reposició sense que aquest haja sigut resolt i notificat, es pot entendre que ha sigut desestimat i es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló de la Plana, en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà de la desestimació presumpta.



b) Recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló de la Plana, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació.

En cas d'optar pel recurs potestatiu de reposició no es pot interposar el recurs contenciós administratiu fins que siga resolt expressament o se n'haja produït la desestimació per silenci administratiu.



Tot açò sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 20 de setembre de 2019.– La rectora: Eva Alcón Soler.







Oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana corresponent a la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018.



L'article 19.u.9 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, autoritza una taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal del personal d'administració i serveis de les universitats públiques, que inclourà les places de naturalesa estructural que, estant dotades pressupostàriament, hagen estat ocupades de forma temporal i ininterrompudament almenys en els tres anys anteriors al 31 de desembre de 2017.

Per això, amb l'autorització prèvia de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport per mitjà d'un escrit de 27 de desembre de 2018, de conformitat amb el que disposa l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, l'article 46 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i amb l'informe favorable de la mesa negociadora en la seua reunió de data 8 de juliol de 2019, el Consell de Govern de la Universitat Jaume I, fent ús de les competències atribuïdes per l'article 45 dels seus Estatuts, aprovats per Decret 116/2010, de 27 d'agost, del Consell, i modificats per Decret 67/2013, de 7 de juny, del Consell, acorda:



Aprovar l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I, en els termes següents:



Primer. Contingut de l'oferta d'ocupació

1. L'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I inclourà 83 places, d'acord amb els criteris previstos en la Llei 6/2018, i el detall de la qual figura en l'annex.



Segon. Criteris generals d'aplicació en els processos selectius



1. Els processos selectius acollits al pla d'estabilització d'ocupació garantiran en tot cas el compliment dels principis de lliure concurrència, igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

2. Els processos d'estabilització d'ocupació s'articularan a través del sistema de concurs oposició en què la puntuació de la fase d'oposició serà del 60 % i la de concurs del 40 % del valor de la nota final.



3. El contingut de les proves guardarà relació amb els procediments, tasques i funcions habituals dels llocs de treball objecte de cada convocatòria, les quals contemplaran necessàriament una reducció de part del temari.

4. La fase d'oposició constarà d'un únic exercici i es puntuarà fins a un màxim de 60 punts. La puntuació mínima per a superar aquest serà de 30 punts.

5. L'exercici podrà consistir en una part de preguntes de tipus test de caràcter teòric i una altra de preguntes de caràcter pràctic. En cada convocatòria es concretarà el model d'exercici.

6. En la fase de concurs, la puntuació màxima de la qual serà de 40 punts, s'utilitzarà el barem següent:

a) Experiència: es valorarà fins a un màxim de 25 punts el treball desplegat en qualsevol administració pública, en cossos o escales iguals o diferents dels de les activitats funcionals de les places convocades, amb qualsevol tipus de relació jurídica (administrativa o laboral), a raó de:

– 0,14 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball adscrits al mateix grup de titulació, amb funcions iguals al de l'escala convocada de la Universitat Jaume I o en les escales equivalents de les universitats públiques.

– 0,09 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball adscrits al mateix grup de titulació, amb funcions iguals de l'escala convocada, en administracions públiques diferents de les universitats.



– 0,07 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball amb funcions diferents de l'escala convocada, en la Universitat Jaume I, en altres universitats públiques o altres administracions públiques.

b) Carrera professional horitzontal (màxim 12 punts): es puntuaran els períodes avaluats satisfactòriament segons l'enquadrament en el grau de desenvolupament professional (GDP) o del dret a la percepció del complement retributiu (DPCR) del grup de l'escala convocada, a raó de:

b.1) GDP d'accés o DPCR d'accés: fins a 5 anys: màxim 3 punts, o part proporcional per cada mes complet.

b.2) GDP I o DPCR I: de 5 a 10 anys: màxim 3 punts, o part proporcional per cada mes complet.

b.3) GDP II o DPCR II: de 10 a 16 anys: màxim 3 punts, o part proporcional per cada mes complet.

b.4) GDP III o DPCR III: de 16 a 22 anys: màxim 3 punts, o part proporcional per cada mes complet.



c) Altres mèrits (màxim 3 punts):

c.1) Titulació acadèmica (màxim 1 punt). Es valoraran les titulacions acadèmiques acreditades que siguen superiors a les que s'exigeixen per a accedir a aquestes proves selectives. En cada convocatòria es podrà establir el desglossament de puntuació per nivell d'estudis.

c.2) Coneixement de valencià, grau superior, nivell C2: 1 punt.

c.3) Idiomes comunitaris (màxim 1 punt). Es valoraran els nivells de coneixement dels següents idiomes comunitaris, d'acord amb l'escala següent:

nivell A1 0,1 punts

nivell A2 0,2 punts

nivell B1 0,3 punts

nivell B2 0,4 punts

nivell C1 0,5 punts

nivell C2 1 punt



7. En les bases de les convocatòries derivades d'aquesta oferta d'ocupació es tindrà en compte que, si a causa d'una situació degudament acreditada d'embaràs de risc o de part alguna de les aspirants no poguera completar el procés selectiu o realitzar algun exercici d'aquest, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que havien quedat ajornades. La realització d'aquestes proves no podrà comportar una demora que menyscabe el dret de la resta d'aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada pel tribunal. En tot cas, la realització de les esmentades proves tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu.

8. En la composició dels òrgans de selecció s'atendrà el que estableix l'article 60 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i es garantirà la paritat entre dones i hòmens.



9. La informació relacionada amb els processos selectius, per tal que les persones participants en els processos selectius puguen seguir el desenvolupament d'aquests mitjançant les comunicacions i informacions, es publicaran en el tauler d'anuncis oficial de la Universitat Jaume I (TAO).



Tercer. Desenvolupament de l'oferta

1. L'aprovació i publicació d'aquesta oferta d'ocupació pública comporta l'obligació de convocar els corresponents processos selectius per a la cobertura de les places esmentades.

2. Aquestes convocatòries hauran d'executar-se abans del 31 de desembre de 2020, i hauran de situar la temporalitat del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I per davall del 8 per cent al final del període.



Quart. Mesures per a promoure la igualtat de gènere

Les convocatòries hauran d'incloure com a criteri de desempat, abans del sorteig o primera lletra del cognom, la resolució en favor de la dona en el cas que el dit sexe estiguera infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part del cos o escala objecte de la convocatòria.



Cinqué. Publicació

El present acord tindrà efectes a partir de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





ANNEX

Oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació

temporal del personal d'administració i serveis

de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana



Grup / escala Places



A1

6

Escala Superior de Planificació, Anàlisi i Avaluació 1

Escala Superior d'Arquitectura 1

Escala Superior de Relacions Internacionals 1

Escala Superior d'Inserció Professional 2

Escala Superior Jurídica 1



A2



10



Escala Mitjana d'Assessorament Lingüístic 1

Escala Mitjana de Laboratoris 2

Escala Mitjana d'Estudis 3

Escala Mitjana d'Informàtica 1

Escala Mitjana d'Inserció Professional 1

Escala Mitjana de Gestió de la Investigació 2



B

2

Escala Tècnica de Laboratoris 2



C1

35

Escala Administrativa 25

Escala Tècnica Bàsica de Comunicació i Publicacions 4

Escala Tècnica Bàsica de Gestió Cultural 2

Escala Tècnica Bàsica de Gestió d'Instal·lacions 1

Escala Tècnica Bàsica de Laboratoris 1

Escala Tècnica Bàsica de Protocol 1

Escala Tècnica Bàsica d'Informàtica/Auxiliar Bàsica d'Informàtica 1



C2

30

Escala Auxiliar Bàsica de Suport Administratiu 21

Escala Auxiliar Bàsica d'Esports 9



Total places estabilització

83

Mapa web