Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 16 de setembre de 2021, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1915, de secretari o secretària d'alt càrrec vicegerent.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9182 de 27.09.2021
Número identificador:  2021/9453
Referència Base de Dades:  008830/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 16 de setembre de 2021, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1915, de secretari o secretària d'alt càrrec vicegerent. [2021/9453]

Atès que es troba vacant el lloc de treball número 1915, secretari/ària d'alt càrrec vicegerent, el sistema de provisió del qual és el de lliure designació, d'acord amb el que disposa la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20 en relació amb el 2.2, de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, d'acord amb el que estableix l'article 191 dels Estatuts de la Universitat de València, i l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana i l'aplicació subsidiària dels articles 58 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:





Convocar, per a la provisió pel sistema de lliure designació el lloc núm. 1915, d'acord amb les característiques que s'arrepleguen a l'annex I, i amb subjecció a les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

S'hi pot presentar el personal funcionari de carrera del grup C (subgrup C1), d'administració general, escala administrativa que es trobe en actiu i preste serveis a la Universitat de València.



Segona. Vacants

Es convoca, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball de secretari/ària d'alt càrrec vicegerent vacant que figura a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1. Les persones participants han de presentar la sol·licitud segons el model que s'adjunta com annex II d'aquesta convocatòria.

La sol·licitud, a la qual s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, es presentarà al registre d'entrada de la Gerència d'aquesta universitat (avinguda de Blasco Ibáñez, número 13, 46010 de València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).



3.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.3. La documentació que ja consta al registre de personal del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, com ara: els certificats dels serveis prestats, nivell competencial reconegut i carrera professional, s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.





Quarta. Comprovació del compliment dels requisits de participació



El Servei de Recursos Humans (PAS), comprovarà d'ofici, el compliment dels requisits de les persones que hi participen i, si escau, requerirà les persones interessades perquè, en un termini de 5 dies hàbils, realitzen les esmenes necessàries.





Cinquena. Comissió i funcionament

5.1. La comissió que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat, serà nomenada pel rector o per la rectora de la Universitat de València i ha de tenir la composició que figura al reglament aprovat a l'ACGUV 184/2012 d'aquesta universitat.

5.2. El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.3. Els noms dels seus components es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

5.4. La comissió podrà convocar, una vegada estudiades les sol·licituds i la documentació presentada, a totes les persones aspirants o a aquelles que considere necessari, a la realització d'una entrevista.

5.5. El procediment es podrà declarar desert i el lloc vacant quan la comissió avaluadora entenga que cap de les persones aspirants compleix amb les aptituds mínimes per al desenvolupament de les funcions del lloc de treball amb una resolució degudament motivada.





Sisena. Resolució de la convocatòria i presa de possessió

6.1. La comissió avaluadora resoldrà de conformitat amb el que estableix l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, bé l'adjudicació a la persona que considera més idònia per a l'exercici d'aquest lloc de treball, o be declarar el lloc desert, fins i tot si hi ha persones que tenen els requisits exigits, si considera que cap d'aquestes persones és adequada per a exercir-lo.



6.2. La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per part de la persona elegida, dels requisits exigits en la convocatòria, a les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per a considerar que és la més adequada per a l'exercici del lloc de treball, així com a la competència per a adoptar-la.



6.3. La resolució indicarà la data de la presa de possessió. Es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

7.2. Per a més informació sobre el tractament de les dades, pot accedir al següent enllaç: http://go.uv.es/jOH4jp3



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des del dia següent a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de la comissió es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 16 de setembre de 2021.– La rectora, p. d. (R 12.01.2021), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.



ANNEX I



Les característiques del lloc de treball ofert, segons l'RLT, són:



Número del lloc: 1915

Denominació: Secretari/ària d'alt càrrec vicegerent

Destinació: Gerència

Grup: C

Subgrup: C1

Complement de destinació: 18

Complement específic: E032

Sistema de provisió: 3

Requisit formació específica: 3

Mèrits preferents: 1



Sistema de provisió:

3. Lliure designació.

Requisits de formació específica:

3. Coneixement del valencià nivell B1 o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües de Política Lingüística).

Mèrits preferents i criteris prioritaris per a l'adjudicació:

Coneixements d'informàtica.

Experiència laboral adquirida en els llocs de treball desenvolupats.



Iniciatives i habilitats concretes per al desenvolupament de les funcions del lloc per a l'apreciació de les quals es podrà convocar una entrevista.





ANNEX II

Sol·licitud



A) Dades personals



Primer cognom Segon cognom Nom

Adreça Localitat

DNI Telèfon





B) Dades professionals



Denominació del lloc de treball actual

Destinació actual

Telèfon oficial Correu electrònic





DEMANA

Ser admès o admesa a la convocatòria, de data 16 de setembre de 2021, per a proveir, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball núm. 1915 de secretari/ària d'alt càrrec vicegerent, i declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que es pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



Signatura,



València, … de/d'… de 2021



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web