Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de vicegerent de Personal i Organització.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8404 de 17.10.2018
Número identificador:  2018/9486
Referència Base de Dades:  009367/2018
 



RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de vicegerent de Personal i Organització. [2018/9486]

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 102.1 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (a partir d'ara, LOGFPV), el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per part de l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'exercici del lloc. Així mateix, el Reial decret legislatiu 5/2015 estableix que les lleis de desplegament d'aquest establiran els criteris per a determinar els llocs que, per la seua especial responsabilitat i confiança, puguen cobrir-se pel procediment de lliure designació amb convocatòria pública.



Vist que el lloc de vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I es troba vacant, que el sistema de provisió del qual és la lliure designació, d'acord amb el que disposa l'article 102 de la LOGFPV, i la modificació de la relació de llocs de treball de la Universitat Jaume I, aprovada per Resolució de 23 de juliol de 2018 d'aquest Rectorat (DOGV 8356, 07.08.2018), resolc:



Primer

Convocar per a la seua provisió pel sistema de lliure designació el lloc de treball de vicegerent de Personal i Organització que s'assenyala en l'annex III de la present resolució.



Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex I.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seua publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.





Castelló de la Plana, 25 de setembre de 2018 – La rectora: Eva Alcón Soler.





ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Requisits de participació

Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de la Universitat Jaume I que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detalla en l'annex III de la present resolució.

Els requisits de participació han de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió.



Segona. Sol·licituds de participació

La sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II i que es troba disponible en la pàgina web del Servei de Recursos Humans, s'ha de presentar, preferentment, en el Registre General de la Universitat Jaume I o a través de qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 10 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 17728.



La sol·licitud s'ha d'acompanyar de la documentació següent:

–En relació amb els mèrits al·legats, historial professional de competències i capacitats.

La no-aportació de la dita documentació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

Les sol·licituds presentades en les oficines de Correus han de complir el procediment establit en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de correus: les instàncies es presentaran en sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, i hi haurà de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data.





Tercera. Comprovació del compliment dels requisits de participació



El Servei de Recursos Humans comprovarà el compliment dels requisits de les persones participants i, si escau, requerirà a les persones interessades perquè en un termini de 10 dies hàbils realitzen les esmenes que procedisquen. Una vegada realitzats els tràmits anteriors, la Gerència emetrà un informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits i el remetrà al Rectorat per a la seua resolució d'acord amb el que preveu la LOGFPV.



Quarta. Resolució de la convocatòria

El Rectorat resoldrà, de conformitat amb el que estableix l'article 102.3 de la LOGFPV, l'adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'exercici del lloc de treball, o que es declare desert, fins i tot existint personal que reunisca els requisits exigits, si considera que cap candidatura resulta idònia per al seu exercici.



La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per la persona triada dels requisits exigits en la convocatòria, les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per a considerar que resulta la més idònia per a l'exercici del lloc de treball, així com a la competència per a adoptar-la.

La resolució haurà d'indicar que la presa de possessió en la nova destinació s'efectuarà l'endemà de la publicació de la resolució de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, llevat que en aquesta es dispose una altra data.

La resolució serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





ANNEX II

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:

Data de naixement:

DNI:

Telèfon Adreça electrònica:

Adreça i codi postal:

Localitat i província:



Codi: 17728.





SOL·LICITE

L'admissió en el procés selectiu pel sistema de lliure designació de la plaça de vicegerent de Personal i Organització, convocada per Resolució de data ..., publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número ...



DECLARE

Que són certes les dades que es consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'exercici del lloc convocat.



(Firma)



Castelló de la Plana, ... d ... de 201...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I

Mapa web