Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 28 de novembre de 2019, de la Gerència de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'escala administrativa d'aquesta universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8699 de 17.12.2019
Número identificador:  2019/11723
Referència Base de Dades:  010817/2019
 



RESOLUCIÓ de 28 de novembre de 2019, de la Gerència de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'escala administrativa d'aquesta universitat.

[2019/11723]

El present concurs tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, la Directiva 2006/54/CE, de 5 de juliol de 2006, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes i el II Pla d'Igualtat de la Universitat Jaume I.

Atès que hi ha vacants llocs de treball d'aquesta Universitat, dotats pressupostàriament i inclosos en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I, la provisió de la qual correspon portar a efecte pel procediment de concurs, d'acord amb el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, aquesta Gerència, en virtut de les competències delegades per la rectora, ha resolt convocar concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball indicats en l'annex, d'acord amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Participants

Podrà participar en aquest concurs el personal funcionari de carrera de l'escala administrativa de la Universitat Jaume I de Castelló, qualsevol que siga la seua situació administrativa, excepte les persones que estiguen en situació de suspensió ferma i en excedència voluntària per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

Las persones aspirants han de reunir els requisits i les condicions dels llocs de treball especificats en l'annex a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.



Segona. Vacants i característiques

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren en l'annex d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licitud i documentació que cal aportar

Les persones interessades han presentar una sol·licitud per via electrònica a través del Registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

En la sol·licitud electrònica s'ha d'indicar:

a) Dades personals.

b) EXPOSE: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc els requisits establits en aquesta convocatòria.

c) SOL·LICITE: la participació en el concurs de mèrits, per a la provisió de llocs de treball de l'escala administrativa, convocada per Resolució de 15 de novembre de 2019, amb el codi 18494.

d) Destinació: Servei de Recursos Humans.

En la sol·licitud genèrica electrònica s'ha d'incloure com a document adjunt la “Sol·licitud de participació en concursos per a la provisió de llocs de treball”, indicant l'ordre de preferència dels llocs als quals s'opta i la participació pel sistema de resultes, si escau, d'acord amb el model que figura en:

https://bit.ly/2GCbojp

A aquest efecte, la persona interessada ha de revisar les dades incloses en el seu expedient personal a través de l'aplicació IGLU (Recursos Humans > Expedient Laboral > Expedient) i comprovar que estan complets.

A la sol·licitud també s'ha d'adjuntar, en el cas que la informació que figura en l'expedient personal siga incorrecta, la documentació original i còpia de les dades no incloses o inexactes, perquè siguen tingudes en compte en la valoració dels mèrits.

Si, una vegada resolt el concurs, el personal aspirant no obté el lloc indicat en la sol·licitud, podrà optar a les resultes que es produïsquen. Així mateix, optaran a resultes les persones que no hagen sol·licitat la vacant oferida però que hagen indicat la seua voluntat de participar en el concurs. Amb aquesta finalitat, en la sol·licitud de participació s'haurà d'indicar aquesta opció, així com la classificació dels llocs de treball en què es desitja participar pel sistema de resultes, si escau.

Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.



Quarta. Termini i lloc de presentació

Les sol·licituds i la documentació per a participar en aquest procediment s'han de presentar en el Registre electrònic de la Universitat Jaume I, en el termini de 15 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de signatura electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. La sol·licitud es formalitzarà en línia a través del Registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Cinquena. Barem de mèrits

El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació de la Normativa sobre barems generals d'aplicació en els concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I i en les borses de treball que s'especifica, (adaptada a les modificacions aprovades pel Consell de Govern de la Universitat Jaume I, en la sessió núm. 38 de 25 de febrer de 2010, en la sessió núm. 41 de 10 de desembre de 2013, i en la sessió núm. d'1 de 26 de gener de 2017). Aquest barem es pot consultar en:

https://bit.ly/2SPcM8N

Tenint en compte els llocs oferits, el barem aplicable serà el que es regula en l'article 6 de l'esmentada normativa, amb el següent detall:



A) Antiguitat i grau

1. Antiguitat: es valorarà 0,05 punts per cada mes complet de serveis en actiu en les diferents administracions públiques, fins a un màxim de 9 punts. A aquest efecte, també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.



2. Grau: el grau personal consolidat per les persones aspirants es valorarà de la següent forma:

a. Grau consolidat inferior al del lloc sol·licitat: 1 punt.

b. Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.



La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat serà, en conseqüència, d'11 punts.

B) Formació

1. Títols acadèmics oficials: qualsevol titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigit per a pertànyer al respectiu grup de titulació, exclosa la que va servir per a això, amb un màxim de 3 punts. A aquest efecte, i en cas que el lloc es trobe adscrit a dos grups de titulació, es considerarà com a exigida la titulació corresponent al grup superior.



La puntuació s'obtindrà segons la següent escala:

– Màster, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts.

– Grau: 2 punts.

– Diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 1,5 punts.

2. Cursos de formació i perfeccionament: es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, a raó de 0,02 punts per hora amb un mínim de 3 hores per acció formativa i un màxim de 100 hores per acció formativa que hagen sigut cursats o impartits per la persona interessada i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme oficial de formació d'empleats públics, fins a un màxim de 3 punts.



En cap cas es puntuaran en el present subapartat ni en l'anterior els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoraran només una vegada, i no seran susceptibles de ser valorades successives edicions d'un mateix curs.

3. Valencià: el coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 2,5 punts prèvia acreditació d'estar en possessió de la corresponent certificació expedida o homologada per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb la següent escala:



– Certificació de nivell C2 (superior): 1,25 punts.

– Cursos específics: màxim 1,25 punts a raó de 0,01 punts per hora d'acció formativa certificada amb un mínim de 3 hores per acció formativa i un màxim de 100 hores per acció formativa.

4. Idiomes comunitaris: es valorarà fins a un màxim de 3,5 punts, d'acord amb les taules d'equivalències establides per acord del Consell de Govern de data 26 de juny de 2014, segons la següent escala:





Nivell A1: 0,25 punts

Nivell A2: 0,50 punts



Nivell B1.1: 0,75 punts

Nivell B1.2: 1,00 punts



Nivell B2.1: 1,50 punts

Nivell B2.2: 2,00 punts



Nivell C1: 2,10 punts

Nivell C2.1: 2,20 punts

Nivell C2.2: 2,50 punts





D'un mateix idioma comunitari no es podran obtindre més de 2,5 punts.

La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat serà, en conseqüència, de 12 punts

C) Mèrits específics

1. Les titulacions acadèmiques i els cursos de formació que s'indiquen, en matèries que estiguen relacionades amb les funcions del lloc es valoraran fins a un màxim de 3 punts, d'acord amb la següent escala:



– Titulacions acadèmiques i cursos de 100 o més hores de duració: 1,5 punts per titulació o curs.

– Cursos de duració igual o superior a 15 hores i inferior a 100 hores: 0,5 punts per curs.

Les titulacions acadèmiques seran sempre diferents de les que poguera tindre el lloc de treball com a requisit, i d'igual o superior nivell al de les exigides per a pertànyer al grup de titulació respectiu.

2. L'experiència en l'exercici de llocs amb funcions iguals o semblants, o amb nivells de responsabilitat iguals o superiors, es valorarà, fins a un màxim de 3 punts, a raó de 0,20 punts per mes complet de serveis.

La puntuació màxima que es pot obtindre per aquest apartat serà, en conseqüència, de 6 punts.

No es considera necessària la realització d'entrevista.

En cas d'empat s'adjudicaran les places d'acord amb el que es regula en l'article 9 de la normativa esmentada anteriorment.



Sexta. Comissió de valoració

La comissió de valoració estarà composta per: president o presidenta, secretari o secretària i tres vocals, designant-se el mateix nombre de suplents, en la qual es garantirà la paritat entre dones i homes.



Les persones integrants de la comissió de valoració seran nomenades por la rectora entre personal funcionari de carrera que tinga una classificació professional igual o superior a la requerida per als llocs de treball convocats, i hauran de tindre, almenys la meitat més una, una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements dels llocs convocats.

Per al millor compliment de la seua missió, la comissió de valoració podrà sol·licitar i obtenir l'assessorament d'especialistes quan ho estimen necessari o convenient, els qui es limitaran a prestar la seua col·laboració en l'àmbit de les seues respectives especialitats.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria i els acords de la comissió de valoració es publicaran al Tauler d'Anuncis Oficials de la Universitat Jaume I (TAO), “Convocatòries PAS”, i en la següent adreça del Servei de Recursos Humans: https://www.uji.e s/serveis/rrhh/.



Setena. Adjudicació i presa de possessió

La comissió de valoració, abans de redactar la proposta de resolució, posarà de manifest a les persones interessades, en el Tauler d'Anuncis Oficials de la Universitat Jaume I (TAO) i en la adreça del Servei de Recursos Humans indicada, la puntuació adjudicada en els diferents apartats de valoració del concurs.

Las persones interessades podran, en un termini de deu dies hàbils, al·legar i justificar el que consideren pertinent davant la comissió de valoració del concurs.

La comissió de valoració elevarà una proposta de resolució amb les puntuacions obtingudes per cada aspirant a la Gerència de la Universitat, la qual, a la vista d'aquesta, dictarà la resolució del concurs que corresponga.

El lloc adjudicat serà irrenunciable, llevat que abans de la finalització del termini de presa de possessió s'haguera obtingut un altre lloc mitjançant convocatòria pública o transcórreguen més de dotze mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs. En el primer cas, la persona adjudicatària està obligada a comunicar al Servei de Recursos Humans el lloc que haja triat dins del termini de la presa de possessió.



La presa de possessió per la persona adjudicatària d'aquest concurs es produirà únicament en el moment en el qual la plaça convocada es trobe vacant amb caràcter general.



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, d'acord amb els articles 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà al de la notificació.

No obstant l'anterior, es pot interposar un recurs de reposició davant la rectora en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua notificació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en l'apartat anterior fins que no es dicte una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Contra els acords de la comissió de valoració es podrà interposar recurs d'alçada davant la rectora en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o notificació, d'acord amb els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre .



Castelló de la Plana, 28 de novembre de 2019.– El gerent (R. 12.06.2018): Andrés Marzal Varó.

Mapa web