Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de novembre de 2019, de la rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l'any 2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8699 de 17.12.2019
Número identificador:  2019/11575
Referència Base de Dades:  010820/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1, B/A2



RESOLUCIÓ de 29 de novembre de 2019, de la rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l'any 2019. [2019/11575]

Per Acord del Consell de Govern de 26 de novembre de 2019, s'ha aprovat l'oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l'any 2019.



En conseqüència, aquest Rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per la legislació vigent, amb relació als articles 2.2 e) i 75 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i de conformitat amb el que es disposa en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i en l'article 46 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, resol:





Primer

Fer públic l'Acord del Consell de Govern d'aquesta universitat de 26 de novembre de 2019, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l'any 2019.



Segon

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, es pot interposar un dels següents recursos:

a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà al de la publicació. La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició establisca el contrari, no suspèn l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015. Si transcorre un mes des de l'endemà al de la interposició del recurs de reposició sense que aquest haja sigut resolt i notificat, es pot entendre que ha sigut desestimat i es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà al de la desestimació presumpta.



b) Recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà al de la publicació.

En cas d'optar pel recurs potestatiu de reposició no es pot interposar el recurs contenciós administratiu fins que siga resolt expressament o se n'haja produït la desestimació per silenci administratiu.



Tot açò sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 29 de novembre de 2019.– La rectora de la Universitat Jaume I de Castelló: Eva Alcón Soler





Oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis

de la Universitat Jaume I de Castelló per a l'any 2019



L'article 36.2.g) de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019, preveu una taxa de reposició d'efectius del 100 per cent per a les places de personal d'administració i serveis de les universitats públiques de la Generalitat i centres universitaris dependents, en els termes i condicions establits en la legislació bàsica en matèria d'oferta pública d'ocupació.

Així mateix, l'article 19.U.7 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, prorrogats de forma automàtica d'acord amb l'article 134.4 de la Constitució, estableix el procediment de càlcul de les taxes de reposició d'efectius, a l'efecte d'aplicar el percentatge màxim en cada cas, no computant les places que es convoquen per a la seua provisió mitjançant processos de promoció interna i les corresponents al personal declarat indefinit no fix mitjançant sentència judicial.

Per això, de conformitat amb el que es disposa article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, l'article 46 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i amb l'informe favorable de la Mesa Negociadora, en la seua reunió de data 15 de novembre de 2019, el Consell de Govern de la Universitat Jaume I, en ús de les competències atribuïdes per l'article 45 dels seus Estatuts aprovats per Decret 116/2010, de 27 d'agost, del Consell, i modificats per Decret 67/2013, de 7 de juny, del Consell, acorda:





Aprovar l'oferta d'ocupació pública de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I per a l'any 2019, en els següents termes:



Primer. Contingut de l'oferta d'ocupació

L'oferta d'ocupació pública de personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I per a l'any 2019 inclourà tres (3) places de nou ingrés pel torn lliure, d'acord amb el càlcul de la taxa de reposició d'efectius, amb el detall que figura en l'annex I.

Igualment, s'inclouen un mínim de cinc (5) places, pel procediment de promoció interna, en les escales que es detallen en l'annex II.





Segon. Criteris generals d'aplicació en els processos selectius



1. Les places de nou ingrés incloses en l'annex I que queden desertes en els diferents processos selectius podran acumular-se al torn de promoció interna de la mateixa escala.

2. Les places incloses en l'annex II que resulten desertes després de la finalització dels procediments de promoció interna, en cap cas es podran acumular a les de nou ingrés pel torn lliure.

3. Els processos selectius de promoció interna es convocaran mitjançant convocatòries independents a les ordinàries de nou ingrés pel torn lliure.

4. En les bases de les convocatòries derivades d'aquesta oferta d'ocupació es tindrà en compte que, si a causa d'una situació degudament acreditada d'embaràs de risc o de part alguna de les aspirants no poguera completar el procés selectiu o realitzar algun exercici d'aquest, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que hagueren quedat ajornades. La realització d'aquestes proves no podrà comportar una demora que menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada pel tribunal. En tot cas, la realització de les citades proves tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu.



5. En La composició dels òrgans de selecció s'atindrà al que s'estableix en l'article 60 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i es garantirà la paritat entre dones i homes.



6. La informació relacionada amb els processos selectius, de manera que les persones participants en els processos selectius puguen seguir el desenvolupament d'aquests mitjançant les comunicacions i informacions, es publicaran en el Tauler d'anuncis Oficial de la Universitat Jaume I (TAO).



Tercer. Desenvolupament de l'oferta

1. L'aprovació i publicació d'aquesta oferta d'ocupació pública comporta l'obligació de convocar els corresponents processos selectius per a la cobertura de les places relacionades.

2. Aquestes convocatòries hauran de realitzar-se en el termini de tres anys establit en l'article 70.1 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic per a l'execució de les ofertes d'ocupació pública.

3. De conformitat amb el que es preveu en l'article 19. Un. 3., lletra I) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, la convocatòria de les places que conté aquesta oferta d'ocupació pública queda condicionada a l'autorització de la Generalitat València.



Quart. Processos específics de promoció interna

En previsió del que s'estableix en l'article 119 de la llei 10/2010, es convocaran processos específics de promoció interna per al personal funcionari que siga titular, amb destinació definitiva, de llocs de treball classificats per a ser proveïts indistintament per dues escales del mateix itinerari professional de grups de titulació successius i pertanga al grup inferior. En el cas de superar els processos, s'adscriurà al personal aspirant amb caràcter definitiu als llocs de treball que exercien.





Cinqué. Mesures per a promoure la igualtat de gènere

Les convocatòries hauran d'incloure com a criteri de desempat, abans del sorteig o primera lletra del cognom, la resolució en favor de la dona en el cas que aquest sexe estiguera infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part del cos o escala objecte de la convocatòria.



Sisé. Publicació

El present acord tindrà efectes a partir de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana .



Castelló de la Plana, 26 de novembre de 2019





ANNEX I

Oferta d'ocupació pública de l'any 2019 per al personal d'administració i serveis de nou ingrés per taxa de reposició



Grup Places

Grup A, subgrup A1

Escala superior de gestió de la investigació 1

Grup A, subgrup A2 1

Escala mitjana d'informàtica (innovació tecnològica)

Grup A, subgrup A2 1

Escala mitjana de laboratoris

Total de places de nou ingrés per torn lliure 3







ANNEX II

Oferta d'ocupació pública de l'any 2019 per al personal d'administració i serveis per promoció interna



Grup Places

Grup A, subgrup A1

Escala superior d'administració 3

Grup A, subgrup A2

Escala mitjana d'administració 1*

Grup A, subgrup A2

Escala d'ajudants i ajudantes d'arxius i biblioteques

1

Total de places de promoció interna 5





(*) El nombre de places oferides a promoció interna del grup A, subgrup A2 podran incrementar-se en funció del resultat final de la promoció interna del grup A, subgrup A1.

Mapa web