Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2018, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador en formació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei. Projecte: «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular-syncell», PROMETEO/2016/071.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8441 de 11.12.2018
Número identificador:  2018/11477
Referència Base de Dades:  011136/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1



RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2018, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador en formació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei. Projecte: «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular-syncell», PROMETEO/2016/071. [2018/11477]

El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant Resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador en formació d'acord amb les bases següents.



Primera. Objecte i període

Col·laborar en la realització del projecte d' investigació «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular-syncell», amb referència PROMETEO/2016/071 i amb funcions de personal investigador en formació.

La durada del contracte estarà vinculada a la durada del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.

El període de prova establert serà el que s'indica en la legislació laboral en vigor.



Segona. Requisits de les persones aspirants

• Tenir complits setze anys el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

• Tindre la nacionalitat espanyola, ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o ser estranger amb autorització o permís de residència o d'estada per estudis a Espanya, si és el cas.

• Estar en possessió d'un títol expedit a Espanya després de l'1 de gener de 2012 de llicenciatura o grau en Químiques o titulacions afins. La data de finalització d'estudis de la titulació requerida podrà ser posterior a l'1 de gener de 2008 per a aquelles persones que s'hagen dedicat a l'atenció i cura de fills menors de 6 anys entre l'1 de gener de 2008 i el 31 de desembre de 2011.

• Estar admès en un programa de doctorat en una universitat de la Comunitat Valenciana. Aquest requisit haurà d'acreditar-se per la unitat responsable en matèria d'investigació de l'entitat, en els deu dies següents a la publicació de la resolució de concessió.

• Acreditar una nota mitjana mínima ponderada en el seu expedient acadèmic de grau, llicenciatura, arquitectura, enginyeria, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o diplomatura igual o superior a 7,50 punts.

• La nota mitjana de l'expedient acadèmic s'obtindrà d'acord amb el previst en el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i de validesa en tot el territori nacional. En cas que en la certificació oficial no consti la nota mitjana de l'expedient acadèmic, s'haurà de presentar un certificat de finalització d'estudis i nota mitjana de l'expedient acadèmic en base 10, expedit per la universitat. No es tindran en compte aquells certificats on no apareguin els crèdits totals i la nota mitjana en base 10.



• No estar en possessió del títol de doctor o doctora.

• No podran ser sol·licitants ni accedir a la contractació subvencionada les persones que hagen gaudit d'una ajuda predoctoral durant un temps superior a dotze mesos.

• No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



• No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.



Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència en:

• Química Sostenible.

• El camp de la Química supramolecular: pseudopèptids i compostos relacionats.

• El camp dels líquids iònics.

• Sistemes organitzats i autoassemblats de compostos orgànics.

• El camp de la catàlisi i reactius suportats.

• Les tasques pròpies d'un laboratori d'investigació avançada en Química Orgànica.



Quarta. Sistema selectiu

Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valorarà els currículum de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex II. La comissió podrà, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista a les persones aspirants. En el supòsit de realitzar la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts, i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.

Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, una vegada valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajusta en la seua totalitat a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



La presidència podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos imprevistos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en tot moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al professor Santiago Luis Lafuente, adreça electrònica: luiss@uji.es.



Sisena. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, formalitzades d'acord amb el model que s'adjunta en l'annex I, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques), en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A la sol·licitud s'unirà la documentació següent:

a) Una fotocòpia del DNI/NIE.

b) Currículum, amb els mèrits justificats documentalment.

En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 17844.

Les sol·licituds presentades a les oficines de Correus han de complir amb el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de Correus: les sol·licituds s'han de presentar en sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en el part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. Si no es fa així, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre la seua autenticitat, així com les seues dades que figuren en la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.

Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre Estat amb el que tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Setena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-ho.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficials (TAO) i en la següent adreça d'internet: http://www.uji.es/serveis/rrhh/.



Vuitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, pot revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 4 de desembre de 2018 – El vicerector d'Investigació i Transferència, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny): Jesús Lancis Sáez.









ANNEX I

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:

DNI:

Data de naixement:

Telèfon:

Adreça electrònica:

Adreça i codi postal:

Localitat/comarca i província:



Codi: 17844.



SOL·LICITE

La participació en la borsa de treball de ..., convocat per la Resolució de data ..., publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número ...





DECLARE

Que són certes les dades que s'hi consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.



(Firma)



Castelló de la Plana, ... d ... de 20...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I



M'han informat que el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I durà a terme el tractament de les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.



Informació bàsica sobre protecció de dades:

Responsable del tractament Universitat Jaume I.

Finalitat del tractament Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I.

Legitimació Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Destinataris Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament de dades personals objecte d'aquest consentiment.

Drets Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l'oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica).

Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?=U017.







ANNEX II

Barem



a) Expedient acadèmic: fins 50 punts.

b) Investigació (publicacions, ponències i comunicacions, congressos, projectes d'investigació): fins 15 punts.

c) Beques: fins 5 punts.

d) Coneixements d' idiomes: fins 10 punts.

e) Coneixement de la llengua pròpia de la UJI: fins 5 punts.

f) Entrevista, en el cas de que la comissió avaluadora ho estime necessari: fins 15 punts.







ANNEX III

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:



President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans que actuarà amb veu però sense vot.





Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web