Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

DECRET 239/2018, de 28 de desembre, del Consell, de modificació del Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'AVSRE. [2018/12359]

(DOGV núm. 8457 de 04.01.2019) Ref. Base de dades 000046/2019

DECRET 239/2018, de 28 de desembre, del Consell, de modificació del Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'AVSRE. [2018/12359]
El Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, va aprovar el Reglament orgànic i funcional de l’AVSRE.
L’AVSRE va començar a funcionar com a organisme autònom l'1 de gener de 2018, de conformitat amb la disposició transitòria única del Decret 122/2017.
El Reglament orgànic, la modificació del qual es pretén, es refereix, en l’article 10, a la Secretaria tècnica com a unitat de l'àmbit administratiu de l’Agència, les funcions de la qual es relacionen en l’article 16 i atribueix a aquesta unitat rang de direcció de servei.
La realitat diària de la gestió desenvolupada per la Secretaria tècnica posa de manifest l'insuficient rang d’aquesta unitat, atesa la seua dificultat tècnica, responsabilitat, dedicació i incompatibilitat exigible per al seu exercici.
Una anàlisi comparativa de l’estructura d’altres organismes autònoms en l’àmbit de la Generalitat així ho posa de manifest, especialment si considerem el pressupost que aquest organisme té assignat que puja per al 2018 a la quantitat de 107.600.710 €.
Les funcions assignades a aquesta unitat equivalen, en l'àmbit d’altres organismes autònoms i en el dels departaments del Consell, a una subdirecció general o secretaria general administrativa, ja que les funciones que té són les mateixes que els reglaments orgànics i funcionals dels diferents departaments del Consell atribueixen a les secretaries generals administratives, les quals tenen una classificació equivalent a una subdirecció general.
La Secretaria tècnica és la unitat que, en l'àmbit administratiu, presta suport directe a la persona que ocupa la direcció de l’AVSRE i, sota la seua autoritat, exerceix la direcció, coordinació i supervisió dels serveis generals de l’Agència.
En congruència amb l’anterior, es fa necessària la modificació del Reglament orgànic i funcional de l’AVSRE.
Per tot això, i de conformitat amb el que estableixen els articles 12.2, 28.f i 64 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de la Generalitat, del Consell, a proposta del president de la Generalitat, i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del 28 de desembre de 2018,


Decrete

Article únic. Modificació del Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament orgànic i funcional de l’AVSRE
Es modifica l'article 16 del Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament orgànic i funcional de l’AVSRE, la redacció del qual queda com s’indica en l’annex.


Disposició transitòria

Única. Règim transitori de gestió administrativa, econòmica i pressupostària
Mentre els departaments del Consell competents en matèria de pressupostos i de funció pública no efectuen les corresponents modificacions derivades d’aquest decret, les unitats i llocs de treball de nivell administratiu encara configurats d’acord amb l’anterior organització de l’AVSRE continuaran tramitant aquells assumptes i expedients de les matèries que gestionaven amb anterioritat a l’entrada en vigor d’aquest decret, sense que això siga cap impediment per a l’exercici de les competències per part d’aquells òrgans superiors o directius als quals el decret els les atribueix.





Disposició derogatòria

Única. Derogació normativa
Queden derogades totes les disposicions d’igual o inferior rang que s’oposen al contingut d’aquest decret.


Disposició final

Única. Entrada en vigor
Aquest decret entrarà en vigor l’endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 28 de desembre de 2018

El president de la Generalitat,
XIMO PUIG I FERRER


Annex

Nova redacció de l’article 16 del Decret 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament orgànic i funcional de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències.


L’article 16 queda com segueix:
«16. De la Secretaria tècnica
Depenent directament de la persona titular de la Direcció de l'AVSRE i amb rang de subdirecció general, exerceix la direcció, coordinació i supervisió dels serveis generals de l'AVSRE, i li correspon l'exercici de les funcions següents:
a) Atenció a les necessitats dels òrgans de govern, coordinació i consultius, com també els registres d'aquests.
b) Coordinació i proposta de millora dels procediments administratius.
c) Coordinació i impuls de la tramitació de projectes normatius i convocatòries de subvencions i ajudes, com també la tramitació de convenis de col·laboració.
d) Supervisió i seguiment del funcionament correcte del Registre d'entrada i eixida de documents i la gestió de l'emmagatzematge de la documentació.
e) Gestió del material mòbil de l'AVSRE.
f) Gestió del personal de l'AVSRE.
g) Elaboració de propostes de modificació de les relacions de llocs de treball del personal adscrit a l'AVSRE, com també estudis sobre la plantilla d'aquesta.
h) Tramitació d'incidències en nòmina i situacions de personal.
i) Gestió de nòmines i indemnitzacions per raó del servei.
j) Custòdia i manteniment dels expedients de personal.
k) Elaboració d'informes i propostes de resolució respecte dels recursos administratius i reclamacions.
l) Gestió i tramitació de les sentències judicials fermes en matèria de personal.
m) Estudi, preparació, formulació i seguiment de l'execució dels expedients de contractació, com també l'elaboració d'informes al respecte.
n) Tramitació i seguiment dels expedients de compres centralitzades i dels subministraments menors de l'AVSRE.
o) Realització de totes les actuacions relatives als arrendaments de béns immobles.
p) Coordinació i, si és el cas, gestió del manteniment dels distints immobles adscrits a l'AVSRE.
q) Elaboració de la planificació i programació econòmica.
r) Elaboració de l'avantprojecte de pressupostos i tramitació de les modificacions pressupostàries.
s) Gestió, seguiment i control de l'execució pressupostària i econòmica de l'AVSRE; control i seguiment de la comptabilització de les factures, i també el tancament de l'exercici pressupostari.
t) Tramitació i formalització dels ingressos que s'originen per les activitats pròpies de l'AVSRE.
u) Coordinació del Registre Únic de Factures (RUF).
v) Coordinació i seguiment de les distintes caixes, com també de la comptabilització dels comptes justificatius dels fons de caixa fixa.

w) Elaboració d'informes sobre qualsevol norma en matèria competència de l'AVSRE amb repercussió en la despesa pública.
x) Suport administratiu a l'Oficina Única Postemèrgencia.
y) Qualssevol altres que li siguen encomanades en relació amb les matèries que li són pròpies».

linea
Mapa web