Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 9 d'abril de 2021, del secretari autonòmic d'Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es modifica la Resolució d'1 de març de 2021, sobre delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària. [2021/3685]

(DOGV núm. 9061 de 14.04.2021) Ref. Base de dades 003306/2021

RESOLUCIÓ de 9 d'abril de 2021, del secretari autonòmic d'Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es modifica la Resolució d'1 de març de 2021, sobre delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària. [2021/3685]

Mitjançant la Resolució d’1 de març de 2021, del secretari autonòmic d’Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d’Ocupació i Formació, publicada en el DOGV de 5 de març de 2021, es va aprovar la delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària de LABORA.
S’ha advertit l’omissió en el punt resolutiu tercer de l’esmentada Resolució d’1 de març de 2021, de l’apartat 1.2, que afecta la signatura dels documents comptables.
En conseqüència, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 28 i 63 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell; en l’article 9 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, i en l’article 59 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d’hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:

Primer. Modificació proposada
Modificar el punt resolutiu tercer, apartat 1, i incloure-hi l’apartat 1.2 omés, que queda redactat com segueix:
«1. Es delega en l’àmbit funcional de la Direcció General de Planificació i Serveis l’exercici de les següents competències.
1.1. En la persona titular de la Direcció General de Planificació i Serveis es delega:
a) La resolució dels procediments i la signatura de tots els documents administratius que siguen necessaris per a formalitzar-ne la concessió.
b) La resolució d’acceptació del desistiment o renúncia per part del sol·licitant, així com qualsevol altra incidència que es produïsca amb posterioritat a la concessió.
c) El reconeixement de l’obligació i la proposta de pagament, així com la justificació del beneficiari.
d) Les resolucions relatives a les garanties per pagaments anticipats que escaiga aportar en relació amb les subvencions concedides.
e) La minoració de la subvenció concedida en els supòsits d’incompliment per part del beneficiari establits en la normativa vigent.

f) La incoació i resolució dels procediments de revocació, minoració, reintegrament i interessos de demora de subvencions, així com qualssevol altres incidències que, si escau, se’n deriven.
1.2. La signatura de tots els documents comptables que es requerisquen, tant en les subvencions i transferències corrents i de capital de caràcter genèric, com de caràcter nominatiu, correspondrà a la persona titular de la subdirecció general corresponent per raó de la matèria.»

Segon. Entrada en vigor
La present resolució farà efecte des de l’endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 9 d’abril de 2021.– El secretari autonòmic d’Ocupació i director general de LABORA: Enric Nomdedéu i Biosca.

linea
Mapa web