RESOLUCIÓ de 9 d'abril de 2021, del secretari autonòmic d'Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es modifica la Resolució d'1 de març de 2021, sobre delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària. [2021/3685]
(DOGV núm. 9061 de 14.04.2021) Ref. Base de dades 003306/2021
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 15.04.2021 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació Grup temàtic: 000
RESOLUCIÓ de 9 d'abril de 2021, del secretari autonòmic d'Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es modifica la Resolució d'1 de març de 2021, sobre delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària. [2021/3685]
Mitjançant la Resolució d1 de març de 2021, del secretari autonòmic dOcupació i director general de LABORA, Servei Valencià dOcupació i Formació, publicada en el DOGV de 5 de març de 2021, es va aprovar la delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària de LABORA.
Sha advertit lomissió en el punt resolutiu tercer de lesmentada Resolució d1 de març de 2021, de lapartat 1.2, que afecta la signatura dels documents comptables.
En conseqüència, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 28 i 63 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell; en larticle 9 de la Llei 40/2015, d1 doctubre, de règim jurídic del sector públic, i en larticle 59 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, dhisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:
Primer. Modificació proposada
Modificar el punt resolutiu tercer, apartat 1, i incloure-hi lapartat 1.2 omés, que queda redactat com segueix:
«1. Es delega en làmbit funcional de la Direcció General de Planificació i Serveis lexercici de les següents competències.
1.1. En la persona titular de la Direcció General de Planificació i Serveis es delega:
a) La resolució dels procediments i la signatura de tots els documents administratius que siguen necessaris per a formalitzar-ne la concessió.
b) La resolució dacceptació del desistiment o renúncia per part del sol·licitant, així com qualsevol altra incidència que es produïsca amb posterioritat a la concessió.
c) El reconeixement de lobligació i la proposta de pagament, així com la justificació del beneficiari.
d) Les resolucions relatives a les garanties per pagaments anticipats que escaiga aportar en relació amb les subvencions concedides.
e) La minoració de la subvenció concedida en els supòsits dincompliment per part del beneficiari establits en la normativa vigent.
f) La incoació i resolució dels procediments de revocació, minoració, reintegrament i interessos de demora de subvencions, així com qualssevol altres incidències que, si escau, sen deriven.
1.2. La signatura de tots els documents comptables que es requerisquen, tant en les subvencions i transferències corrents i de capital de caràcter genèric, com de caràcter nominatiu, correspondrà a la persona titular de la subdirecció general corresponent per raó de la matèria.»
Segon. Entrada en vigor
La present resolució farà efecte des de lendemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 9 dabril de 2021. El secretari autonòmic dOcupació i director general de LABORA: Enric Nomdedéu i Biosca.