Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Direcció General de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, per la qual s'aproven les bases generals i la convocatòria de la prova de renovació de l'acreditació del personal del Servei Específic d'Admissió. [2016/8255]

(DOGV núm. 7900 de 20.10.2016) Ref. Base de dades 007837/2016

RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Direcció General de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, per la qual s'aproven les bases generals i la convocatòria de la prova de renovació de l'acreditació del personal del Servei Específic d'Admissió. [2016/8255]
En virtut de la Resolució de 29 d’agost de 2012, de la Conselleria de Governació (DOGV 6853, 3 de setembre), es va convocar la prova avaluadora per a l’obtenció de l’acreditació del personal del Servei Específic d’Admissió a efectuar l’11 de desembre de 2012. Aquesta prova es va realitzar a les ciutats d’Alacant, Castelló de la Plana i València.

Per Resolució de 18 de desembre de 2012, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana (DOGV 6928, 21 de desembre), es va publicar la llista dels aspirants que, havent superat la indicada prova avaluadora, havien obtingut el dret a l’obtenció de l’acreditació de personal del Servei Específic d’Admissió.
L’article 137 del reglament aprovat pel Decret 143/2015, d’11 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Espectacles Valenciana, estableix un període de quatre anys des de la data de l’expedició com a període de validesa de l’acreditació anteriorment citada.

En aquest sentit, per als aspirants aptes de la convocatòria més amunt citada, es considera el 21 de desembre com a data d’expedició i, en conseqüència, el 21 de desembre de 2016 com a data en què venç el període de quatre anys citat. Una circumstància que obliga l’Administració autonòmica, per mandat normatiu, a efectuar els tràmits i les actuacions necessaris perquè els interessats puguen renovar l’acreditació als efectes laborals pertinents. Així mateix, aquesta convocatòria permet la renovació als aspirants aptes d’aquelles realitzades anteriorment quan aquests no van poder presentar-se a les seues respectives proves de renovació.
Per tot això, en virtut del que disposa l’article 33 de la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d’Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics, en relació amb l’article 137 del reglament aprovat pel Decret 143/2015, d’11 de setembre, i l’article 30 del Decret 151/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat, resolc:

Article 1. Objecte i àmbit d’aplicació
1. És objecte de la present resolució la regulació de les bases així com la convocatòria de la prova per a la renovació de l’acreditació individual per a l’exercici de les funcions pròpies del Servei Específic d’Admissió.
2. En virtut de la present resolució, queda convocada la prova per a la renovació de l’esmentada acreditació.
3. La prova s’efectuarà a les 09.30 hores del dia 25 de novembre de 2016, en convocatòria única, a realitzar a les ciutats d’Alacant, Castelló de la Plana i València.
Els llocs de realització de les proves són els següents:
– Província d’Alacant: dependències del CdT, Centre de Turisme Alacant. Adreça: carrer Muntanya Tossal, s/n, d’Alacant.
– Província de Castelló: dependències de la Delegació del Consell a Castelló (Casa dels Caragols). Adreça: carrer Major, núm. 78, de Castelló de la Plana.
– Província de València: dependències de l’Escola Valenciana d’Estudis de la Salut (EVES). Adreça: carrer Juan de Garay, núm. 21, de València.

Article 2. Aspirants convocats
1. Queden convocats a la realització de la prova els aspirants declarats aptes en la Resolució de 18 de desembre de 2012, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana.
2. Estan convocats, així mateix, els aspirants declarats aptes en la Resolució de 16 de juliol de 2009, Resolució de 18 de gener de 2010, Resolució de 26 de juliol de 2010, Resolució de 30 de desembre de 2010, Resolució de 3 de maig de 2011 i Resolució de 12 de desembre de 2012 referents a les convocatòries de juny de 2009, desembre de 2009, juliol de 2010, desembre de 2010, abril de 2011 i novembre de 2011, que no van poder presentar-se a les respectives proves de renovació.

3. Els aspirants, excepte declaració en contra indicada de manera expressa en la sol·licitud a què es refereix l’article següent, faran la prova de renovació en la seu de la província en què van realitzar la prova avaluadora.

Article 3. Documentació
Per a la realització de la prova de renovació, els aspirants hauran de presentar la documentació següent:
– Sol·licitud de renovació de l’acreditació segons model que s’adjunta en l’annex I d’aquesta resolució.
– Certificat actualitzat expedit pel Registre Central de Penats per a la realització de la prova de renovació prevista en aquesta resolució.

– Certificat de pagament de la taxa de 15,15 euros. El model de certificat de pagament de la taxa serà l’indicat en la pàgina web de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic per a la presentació a la prova avaluadora del Servei Específic d’Admissió.

Article 4. Presentació de la documentació
1. Els interessats hauran de presentar la sol·licitud i la documentació referida en l’article anterior el dia de la prova i en el moment de la crida per a entrar en l’aula de l’examen.
2.L’aspirant que no presente tots o alguns dels documents indicats no serà admés per a la realització de la prova.
3. Si es presenta alguna documentació incorrecta o inexacta que constituïsca error no esmenable o implique un incompliment de les bases de la convocatòria, serà tingut en compte als efectes de l’exclusió de la prova avaluadora encara que s’haja fet aquesta per l’interessat.

Article 5. Contingut i duració de la prova
La prova consistirà en un examen psicotècnic a contestar en una hora.

Article 6. Desenvolupament de les proves
1. Els aspirants hauran d’estar presents al lloc i a l’hora fixats per a la realització de la prova de renovació el dia i l’hora assenyalats en aquesta resolució. La seua distribució en les aules tindrà lloc per rigorós ordre alfabètic segons l’organització prevista.
2. Els aspirants que no compareguen el dia i l’hora de la prova seran exclosos.
3. Els aspirants hauran d’acudir a la realització de les proves proveïts de DNI original o passaport. Durant el desenvolupament de la prova, els responsables de l’organització podran requerir als aspirants que acrediten la identitat en qualsevol moment.
4. Els aspirants hauran de portar bolígraf.

Article 7. Superació de la prova
1. Els aspirants que aproven la prova psicotècnica d’acord amb els paràmetres exigits per la Generalitat, hauran adquirit el dret a la renovació de l’acreditació per al Servei Específic d’Admissió.

2. Els paràmetres exigits seran establits prèviament per la comissió avaluadora a què es refereix aquesta resolució. Els dits paràmetres es determinaran als efectes de garantir l’objectivitat de la prova i per a seleccionar els perfils més adequats en funció de la finalitat pretesa en aquesta.

Article 8. Llista d’aspirants que han superat la prova
1. Finalitzada la correcció de la prova psicotècnica, la Direcció General de Seguretat i Resposta a les Emergències farà pública la relació d’aspirants que l’han superada.
2. La publicació de la llista d’aspirants aprovats es farà en els taulers d’anuncis corresponents en les tres províncies així com en qualsevol altre lloc que la comissió considere convenient per a la seua millor difusió entre els interessats.
3. La resolució en què es publicite la llista definitiva a què es refereix el present article es publicarà, així mateix, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).
4. Els aspirants que no hagen superat la prova podran presentar recurs administratiu davant de l’òrgan competent d’acord amb allò que s’ha indicat en la normativa en vigor.

Article 9. Acreditació dels aspirants que hagen superat la prova avaluadora
1. Els aspirants que hagen superat la prova a què es refereix la present resolució obtindran una nova acreditació individual per a l’exercici de les funcions pròpies del Servei Específic d’Admissió. Aquesta acreditació substituirà la que es va expedir inicialment que quedarà sense validesa i es considerarà caducada.
2. La nova acreditació serà emesa i posada a disposició dels aspirants aprovats en el termini màxim de dos mesos comptadors des de la publicació en el DOGV de la llista a què es refereix l’article anterior. En aquest sentit, els interessats que hagen aprovat la prova avaluadora podran exigir l’entrega de la dita acreditació una vegada transcorregut el termini indicat.

Article 10. Comunicació d’incidències
A fi d’atendre les possibles comunicacions i resoldre les incidències que puguen plantejar-se en relació amb la prova, els interessats podran dirigir-se al president o secretari de la comissió avaluadora als efectes de la seua consideració per aquest. La comissió resoldrà en el termini més breu possible.

Article 11. Comissió avaluadora
1. El règim jurídic aplicable a la comissió avaluadora serà el que s’estableix per als òrgans col·legiats en la secció 3.ª del Capítol I del Títol Preliminar de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic i en les altres normes que se’ls apliquen. En tot cas, almenys un dels membres de la comissió, o el seu suplent, haurà d’estar present en els llocs on s’efectue l’examen el dia, a l’hora i al lloc convocats. A aquests efectes, s’assegurarà la coordinació entre les tres províncies a través de la persona que tinga la presidència de la comissió.

2. Sobre la percepció de dietes dels membres de la comissió caldrà ajustar-se al que disposa la normativa en vigor.
3. La persona que tinga la presidència podrà sol·licitar als membres de la comissió avaluadora una declaració expressa de no estar en cap de les causes d’abstenció i recusació previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015. Aquesta declaració haurà de ser també omplida, si és el cas, pels assessors especialistes i pel personal auxiliar que la comissió incorpore als seus treballs.
4. Els interessats podran promoure la recusació dels membres de la comissió quan, al seu parer, concórreguen en aquests alguna de les causes previstes en la normativa vigent.
5. Amb anterioritat suficient a la iniciació de les proves, la Direcció General de Seguretat i Resposta a les Emergències publicarà en el DOGV la resolució per la qual es nomene els nous membres de la comissió que hagen de substituir els que hagueren perdut la condició per alguna de les causes previstes en el present article.
6. En tot allò no previst en aquestes bases generals, la comissió queda autoritzada per a resoldre qualsevol dubte o circumstància que es puga plantejar i adoptar els acords que garantisquen el bon ordre de la convocatòria.
7. Si la comissió avaluadora, en qualsevol moment del procés, tinguera coneixement o dubtes fundats que algun dels aspirants incompleix un o més dels requisits exigits en la convocatòria, podrà requerir-li els documents acreditatius del seu compliment. En el cas que no queden acreditats, la comissió, amb audiència prèvia a l’interessat, haurà d’emetre proposta motivada de la seua exclusió del procediment dirigida a la Direcció General de Seguretat i Resposta a les Emergències i comunicar-li, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l’aspirant en la sol·licitud d’admissió a la prova avaluadora. Contra la resolució d’exclusió que s’emeta podrà interposar-se recurs administratiu en els termes de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

DISPOSICIONS ADDICIONALS

Primera. Composició de la comissió avaluadora
Presidència: Vicenta Grau Figueres, secretaria general administrativa de la Presidència de la Generalitat.
Secretaria: Fernando Castellano Martí, cap del Servei d’Espectacles i Establiments Públics de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.
Vocals:
– Begoña Duart Quiles, directora territorial a València de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.
– Araceli Martínez Márquez, directora territorial a Alacant de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.
– Roberto Álvaro Fernández, director territorial a Castelló de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.
– Milagros Pastor Jiménez, psicòloga de l’IVASPE. Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.
– Francisco Fornés Úbeda, metge cap de Salut Laboral de la Policia Local de l’Ajuntament de València.

Suplents:
Presidència: Aurora Valero Alcaraz, subdirectora general de Seguretat de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.
Secretaria: Margarita Goñi Comendador, cap de la Secció de Gestió Administrativa del Servei d’Espectacles i Establiments Públics, de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.
Vocals:
– Miguel Ángel Guillen Galindo, cap de la Secció d’Interior de la Direcció Territorial de Presidència a Castelló.
– María José Abad Bernabeu, cap de la Secció de Règim Jurídic de la Direcció Territorial de Presidència a Alacant.
– Pilar Ortega Valencia, cap de la Secció d’Espectacles de la Direcció Territorial de Presidència a València.
– María Luisa Feliu Pérez, tècnica jurídica del Servei d’Espectacles de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.
– María del Mar Talavera López, cap del Negociat del Servei d’Espectacles i Establiments Públics de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències.

Segona. Foto carnet i comunicació dels interessats
Els aspirants que hagen superat la prova i que, per tant, adquirisquen el dret a la renovació de l’acreditació, hauran d’aportar una foto de mida de carnet actualitzada en el termini d’un mes des de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la resolució on es faça pública la llista d’aprovats. El lloc de presentació de la foto seran les dependències de la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències a Alacant, Castelló i València.

En el supòsit de la no presentació, l’acreditació s’expedirà amb la foto anterior.
Així mateix, l’aspirant aprovat haurà de comunicar a la Direcció General de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències el mode que vol per a rebre l’acreditació (bé enviament per correu bé per arreplega presencial).

València, 13 d’octubre de 2016.– El director general de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències. José María Ángel Batalla.

linea
Mapa web