Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

Llei 6/1983, de 30 de desembre, del Pressupost de la Generalitat Valenciana per a 1984.

(DOGV núm. 138 de 30.12.1983) Ref. Base de dades 0502/1983

Llei 6/1983, de 30 de desembre, del Pressupost de la Generalitat Valenciana per a 1984.
PREAMBUL
La Llei del Pressupost de la Generalitat Valenciana regula, junt amb les disposicions legals de caràcter permanent 9 que estiguen vigents, l'administració dels crèdits de despeses i ingressos de l'exercici econòmic de 1984.
Recull, per tant, tots els aspectes normatius que regulen la utilització que durant l'exercici en qüestió realitzarà la Generalitat dels drets econòmics que li atorga l'article cinquanta-u de l'Estatut d'Autonomia i els criteris que conduiran l'aplicació de l'estat de despeses. Ambdós estan encaminats a la consecució del millor assoliment dels objectius marcats per l'acció del Govern. Sotmesos a la discussió i última decisió de la Cambra Legislativa.
El Preàmbul de la Llei 1/1983, de 28 de juliol, de Pressupostos de la Generalitat Valenciana per a 1983, senyalava que aquesta adquirirà «una poderosa singularitat perquè serà, quasi amb seguretat, l'única Llei pressupostària que estendrà la vigència en un període en el qual els mecanismes bàsics de finançació de la Generalitat no han desplegat encara la plena eficàcia. No es contempla el percentatge de participació en la recaptació per impostos estatals, com a conseqüència de no haver entrat en vigor la cessió de tributs..., no es contempla tampoc la participació provinent del Fons de Compensació Interterritorial ...».
En aquest s'afirmava que la situació descrita sols es mantendria durant l'esmentat exercici i efectivament així ha estat, ja que s'ha produït la participació en el F.C.I. prop si de nou milions d'inversions en competències assumides, i el primer de gener la Generalitat assumirà la gestió dels tributs cedits per l'Estat en aplicació de l'article cinquanta-dos de la l'Estatut.
La tercera peça, que és un element clau per contemplar l'exercici de l'autonomia financera, és a dir, el percentatge de participació en els ingressos de l'Estat, no s'ha assolit incorporar a l'inici de l'exercici o causa de la dilació en el tancament de les valoracions definitives dels drets de traspàs de competències, la qual cosa ha impedit la quantificació d'aquest pel moment, tot això sense perjudici que els esforços que s'estan duent a terme al llarg de l'últim trimestre permeten la introducció en el transcurs d'aquest.
La present Llei reconeix, per primera vegada, una dimensió normativa a la pressupostació per programes i objectius, obligant als gestors públics a dirigir la despesa en la direcció en la qual es fixaren el programa de treball i això siga acceptat per la Cambra Legislativa, permetent d'aquesta manera un control precís de l'eficàcia de l'actuació.
La Generalitat ha de ser conscient de l'esforç que per a la pròpia administració entranya iniciar amb aquesta fermesa i claredat la introducció de la tècnica pressupostària per programes, però també que no és possible mantenir per més temps una actitud passiva quant a la racionalització i millora de la utilització de recursos que requereix l'Administració Pública.
Amb la descripció dels diferents programes, l'Administració Autonòmica dóna nitidesa al treball dels pròxims 12 mesos i la dimensió del cost de cadascun dels serveis públics que presta. Es indubtable que la delimitació d'objectius i activitats i les valoracions consegüents, no són per el present exercici un model acabat, i com a tal és necessària la correcció i reconducció a través del seguiment que preveu el propi text de la Llei.
La presentació dels crèdits per programes i l'obligació, continguda en la Llei de gestionar-los amb subjecció als objectius que marquen en ells, permetran portar endavant un enunciat, que pel moment ha estat sols teòric en l'administració de la despesa pública: el control d'eficàcia.
El Projecte del Pressupost per a 1984 és sens dubte el primer pressupost «autonòmic» de la Generalitat Valenciana, i tant l'elaboració com la gestió que d'aquest es desenvolupe durant l'exercici són un element essencial per al compliment en els objectius marcats a la política d'Hisenda Pública de la Generalitat, que es resumeix en els següents principis:
a) Subjecció precisa a les normes reguladores de la Hisenda Pública, els preceptes de la qual, als que se sotmetrà tota la Llei anual de Pressupostos, són garantia de l'aplicació dels drets que la Constitució i l'Estatut atorguen als ciutadans en l'àmbit dels ingressos i despeses públiques.
b) Establiment de les mesures conduents a millorar l'eficàcia en la presentació dels serveis públics dels quals és titular la Generalitat, la transparència de llurs objectius i el sotmetiment d'aquestos als interessos dels ciutadans expressats a través de llurs representants.
c) Manteniment dels mecanismes que permeten la consolidació i ampliació dels mecanismes financers de la Generalitat previstos a l'Estatut, així com l'assumpció dels traspassos de competències que aquest defineix com a propis de la nostra Institució Autonòmica, parts ambdues essencials de la consolidació de l'Autonomia com a exercici del dret a l'autogovern.
TITOL I
Dels crèdits i llurs modificacions
Article u
Hom aprova el pressupost de la Generalitat Valenciana per a l'exercici econòmic de mil nou-cents vuitanta-quatre, en l'estat de Despeses del qual, lletra A, es concedeixen els crèdits necessaris per atènyer al compliment de llurs obligacions per un import de noranta-set mil sis-cents trenta-nou milions nou-centes setanta-vuit mil pessetes.
Les estimacions dels drets econòmics a liquidar durant l'exercici es detallen en l'estat de la lletra B, d'ingressos, per un import total de noranta-set mil sis-cents trenta-nou milions nou-centes setanta-vuit mil pessetes.
Article dos
Amb càrrec als crèdits de l'estat de Despeses, solament poden contraure's obligacions derivades de l'adquisició d'obres i serveis, i altres prestacions o despeses en general, autoritzades entre el dia 1 de gener i el 31 de desembre de 1984.
Article tres
Els crèdits de l'estat de Despeses estan consignats en funció de Programes i objectius, i s'hauran de contraure contra aquests solament obligacions tendents a l'execució dels primers i al compliment dels segons. Als efectes, la Conselleria d'Economia i Hisenda establirà un mecanisme de seguiment de l'execució dels objectius de cada programa i proposarà al Consell les mesures que calguen per tal d'assegurar l'assoliment d'aquests, i informarà dins de cada període de Sessions de tal seguiment a la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda de les Corts- Valencianes.
Article quatre
1. Hom autoritza a la Conselleria d'Economia i Hisenda a què incorpore a l'estat de Despeses del pressupost de 1984 els crèdits autoritzats en l'exercici precedent en funció de la recaptació efectiva dels drets afectats i especialment dels crèdits transferits per l'Estat que el darrer dia de l'exercici pressupostari no hagen estat vinculats al compliment de les obligacions reconegudes.
2. La Conselleria d'Economia i Hisenda incorporarà als pressupostos els romanents dels crèdits anul·lats en l'exercici anterior que comporten el reconeixement d'obligacions dels exercicis tancats i informarà a les Corts d'aquestes incorporacions.
Article cinc
1. Els crèdits consignats en l'estat de Despeses tenen caràcter limitatiu. En conseqüència, no es poden adquirir compromisos per una quantitat superior a llurs imports, entenent com a crèdit el consignat per concepte i servei pressupostari.
2. Es consideraran ampliables fins a una suma igual a les obligacions el reconeixement de les quals siga preceptiu, previ compliment de les formalitats legals establertes o que puguen establir-se, el crèdits que tot seguit s'esmenten:
a) Les quotes de la Seguretat Social i el complement familiar, d'acord amb els preceptes vigents, així com l'aportació de la Generalitat al règim de previsió social dels funcionaris públics, adscrits o traspassats a aquesta.
b) Els triennis derivats del còmput del temps de servei realment prestats a l'Administració.
c) Els crèdits destinats al pagament del personal en tant que calguen ser incrementats com a conseqüència de pujades salarials, disposades durant l'exercici o en exercicis anteriors, per modificació del salari mínim interprofessional o siguen integrats en els respectius pressupostos.
d) Els crèdits la quantitat dels quals es regule per la recaptació obtinguda en taxes o exaccions parafiscals que doten conceptes integrats en els respectius pressupostos.
e) Els que siguen destinats al pagament d'interessos, o l'amortització principal i les despeses derivades del Deute.
f) Els destinats al pagament d'obligacions derivades de fallides en operacions de crèdit avalades per la Generalitat Valenciana.
g) Les destinades a satisfer el pagament de les pensions de vellesa o malaltia i els ajuts a minusvàlids en la mesura que augmenten els beneficiaris que acomplesquen els requisits establerts en la normativa vigent.
3. Tanmateix, tenen la condició d'ampliables els crèdits afectats per transferències dels fons corresponents als serveis traspassats des de l'Administració Central. I s'entén que aquests generaren crèdits pressupostaris, segons les seues característiques, des del moment en què entre en vigor el corresponent acord de transferències i per les quanties que continga.
Article sis
El Consell, a proposta del Conseller d'Economia i Hisenda i excepte lo disposat en l'article dotze, pot autoritzar les transferències de crèdits següents:
a) Els que calguen entre els crèdits de diferents programes d'una mateixa funció i que servesquen per a un compliment més exacte dels seus objectius. Les propostes de modificació podran formular-se per la Conselleria d'Economia i Hisenda com a conseqüència del seguiment dels programes previstos en l'article tercer, i previ informe de l'Oficina pressupostària de la Conselleria corresponent.
b) Entre els diferents conceptes pressupostaris, amb les limitacions que en cada cos estableix la legislació vigent.
Article set
1. Els Consellers podran autoritzar, previ informe de la Intervenció delegada i en relació amb el Pressupost de la Conselleria, les transferències de crèdits que afecten exclusivament a conceptes del Capítol II, «Compra de Béns i Serveis», dins d'un mateix programa.
2. De la mateixa manera podran autoritzar la generació de crèdit entre les diferents partides que hagen estat obertes per a facilitar el control i la comptabilitat interna per les Conselleries i els organismes depenents d'aquestes, d'un mateix concepte pressupostari, tret dels conceptes referents a personal.
3. Una vegada acordades per la Conselleria respectiva les modificacions pressupostàries abans indicades, es remetran les actuacions a la Direcció General de Pressupostos per a la informació de l'esmentat centre Directiu i, si s'escau, per a instrumentar l'execució.
En cos de discrepància amb l'informe de la Intervenció Delegada, en els supòsits previstos en el número u d'aquest article, l'expedient de modificació es remetrà per la Conselleria corresponent a la Conselleria d'Economia i Hisenda per a la resolució.
4. Tot el que preveu aquest article s'entén sense perjudici del compliment dels límits previstos amb caràcter general en la vigent legislació pressupostària, en relació amb les diferents modificacions regulades en el número u d'aquest article.
Article vuit
Tot avantprojecte de llei o projecte de disposició administrativa, l'aplicació de la qual puga comportar un increment de la despesa en l'exercici de 1984, o de qualsevol exercici posterior, cal que incloga una memòria econòmica en la qual es manifeste les repercussions pressupostàries derivades de l'execució d'aquest.
Igualment, tota proposició o esmena de llei que supose un augment dels crèdits o una disminució dels ingressos pressupostaris, requerirà la conformitat del Consell perquè en siga tramitada.
TITOL II
Dels crèdits de personal
Article nou
1. Les retribucions bàsiques i complementàries dels funcionaris i del personal administratiu o laboral, cedits, adscrits o traspassats des de l'Administració Central s'incrementarà per la mateixa quantitat i conceptes que els funcionaris de carrera, personal administratiu o laboral de dita Administració, i d'acord amb els termes previstos en la legislació estatal sobre la matèria i la de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'exercici de 1984.
2. Les retribucions íntegres del personal laboral i el contractat administratiu de col·laboració temporal, que treballe en els distints centres directius de la Generalitat Valenciana, s'incrementaran en un 6'5 per cent respecte a l'exercici anterior, d'acord amb el Conveni Col·lectiu subscrit. L'increment de les susdites retribucions s'aplicarà comptant amb què les resultants no siguen superiors a les dels funcionaris de carrera als quals siguen assimilables.
S'exceptua el personal contractat incorporat a la Generalitat Valenciana com a conseqüència de transferències de competències, el règim de retribucions dels quals seguirà sent transitòriament el mateix que tenien en el moment del traspàs amb els increments establerts per aquests tipus de personal en la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per a 1984.
3. Per a poder pactar nous Convenis Col·lectius, revisions salarials en convenis de vigència superior a un any, o l'adhesió o extensió en tot o en part, a altres convenis existents i que afecten exclusivament el personal laboral al servei de la Generalitat, no inclosos en l'apartat dos, caldrà que la Conselleria corresponent remeta a informe de la Conselleria d'Economia i Hisenda, amb caràcter previ a la signatura per les parts negociadores, el projecte de pacte respectiu, al qual s'haurà d'adjuntar la quantificació xifrada de la massa salarial de l'any 1983 en els termes d'homogeneïtat, i la valoració de tots els aspectes econòmics prevists en l'esmentat projecte.
L'informe, el qual serà lliurat en el termini màxim de quinze dies a comptar des de la data de recepció del projecte de pacte, versarà únicament sobre els extrems dels quals es deriven conseqüències en matèria de despesa pública, especialment pel que fa a la determinació de la massa salarial corresponent i al control del creixement d'aquesta.
Per als supòsits previstos en el paràgraf anterior, s'assenyala com a criteri determinat per la representació de la Generalitat en la negociació, un increment màxim del 6'5 per cent de la massa salarial de 1983, englobant en aquest percentatge el creixement de tots els conceptes, fins i tot els que puguen produir-se per antiguitat.
En la negociació podran proposar-se increments de retribucions addicionalment al percentatge del 6'5 per cent de creixement de la massa salarial, en el supósit de col·lectius de personal laboral que tinguen una situació especialment desfavorida. Aquesta proposta, degudament justificada i valorada, serà remesa, juntament amb el projecte de pacte i de la documentació a què fa referència el paràgraf primer d'aquest número i de l'informe previst en ell.
4. El Consell, en la mesura que li ho permeten els recursos pressupostaris, disposarà les assignacions de crèdits necessaris amb el fi d'assegurar a tot el personal al servei de la Generalitat Valenciana, independentment de llur procedència i règim jurídic, una mateixa retribució linial a igualtat de jornada, dedicació, llocs de treball i antiguitat.
5. Les retribucions bàsiques dels alts càrrecs de la Generalitat Valenciana s'incrementaran en un 6'5 per cent en relació amb els de 1983. Quant a les retribucions complementàries, s'incrementaran en un 4'5 per cent en relació a les de 1983.
Article deu
1. Durant l'exercici de 1984 no es tramitaran expedients d'ampliació de plantilles ni disposicions o expedients de creació o de reestructuració d'unitats si l'increment de la despesa pública que se'n derive no és compensat mitjançant la reducció d'aquests mateixos conceptes en altres unitats o en crèdits corrents.
2. Les Conselleries podran, excepcionalment, contractar personal laboral per a l'execució d'obres i serveis corresponents a alguna de les inversions incloses en el pressupost en règim d'administració directa i imputar els pagaments per aquest concepte als respectius crèdits per a la inversió. La contractació de personal laboral s'ha de fer a través de l'oficina de col·locació, amb prioritat per als treballadors sense subsidi d'atur.
Article onze
1. El Consell, en compliment de l'article quaranta-nou, dos, de l'Estatut, distribuirà, d'acord amb els criteris legals que la legislació de l'Estat establesca, els ingressos dels Ens locals, consistents en la participació en ingressos estatals i en subvencions incondicionals.
2. Aquesta distribució es farà mitjançant lliuraments trimestrals a compte, produint al final de l'exercici la liquidació definitiva de la participació, d'acord amb els criteris fixats, i efectuant, si de cos, l'oportuna regularització mitjançant les compensacions procedents.
TITOL III
Dels crèdits d'inversions
Article dotze
El Consell, a proposta de les Conselleries interessades i d'acord amb la Llei de Bases de Contractes de l'Estat, de 8 d'abril de 1965, podrà autoritzar la contractació directa de tots aquells projectes d'obres que s'inicien durant l'exercici de 1984, amb càrrec als pressupostos de la Conselleria respectiva i els seus organismes autònoms, qualsevol que siga l'origen dels fons i el pressupost dels quals siga inferior a cinquanta milions de pessetes. Trimestralment, el Consell enviarà a la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda de les Corts Valencianes una relació d'expedients tramitats en ús de l'autorització expressada.
Article tretze
1. S'autoritza el Consell perquè, a proposta de la Conselleria interesada o derivada del seguiment de l'execució de les inversions dut a terme per la Conselleria d'Economia i Hisenda, acorde transferències de crèdits entre tots els corresponents als Capítols VI, «Inversions reals», i VII, «Transferències de capital», fins i tot els relatius a diferents programes, d'una mateixa funció, de manera que, dins dels objectius marcats en aquests, l'ordenament dels crèdits promoga l'execució del conjunt del volum de la inversió dins de l'exercici pressupostari.
2. El Consell retrà compte a les Corts de les modificacions acordades en ús de l'autorització que recull el número u d'aquest article, dins dels quinze dies següents a la data de l'acord.
Article catorze
El Consell informarà trimestralment a la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda de les Corts Valencianes del grau d'execució dels projectes d'inversió inclosos en el Fons de Compensació Interterritorial, tant si són competència de l'Administració Autonòmica com si ho són de les altres administracions públiques, dins de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
Article quinze
La substitució de les obres que integren la relació de projectes finançats amb càrrec al Fons de Compensació Interterritorial, l'execució dels quals no puga realitzar-se durant l'exercici previst per causes justificades, per la Direcció General d'Economia, consultada la Conselleria interessada i el Comité d'Inversions Públiques de l'Administració Central, s'elevarà una proposta d'acord, la qual serà aprovada pel Consell si correspon a competències transferides i pel Consell de Ministres si correspon a competències no transferides. En ambdós casos, es retrà compte a la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda de les Corts Valencianes.
TITOL IV
De les operacions financeres
Article setze
1. S'autoritza el Consell perquè emeta deute públic o concerte operacions de crèdits fins a un import de cinc mil milions de pessetes, destinades a finançar operacions de capital, en els termes previstos en l'article 56 de l'Estatut i el catorze de la Llei Orgànica de Finançament de les Comunitats Autònomes.
Fruiran de prioritat, entre altres, les operacions de capital següents:
a) Obres de prevenció de les riuades i reparació dels danys causats.
b) Obres de prevenció de la salinització, aflorament d'aqüífers i distribució de l'aigua potable i de regadiu.
c) Operacions de modernització i reindustrialització dels sectors en crisi de l'economia valenciana, amb especial incidència en els sectors de la joguina, calcer, ceràmica, fusta i moble, tèxtil i transformats metàl·lics.
2. Aprovat el programa econòmic regional per les Corts Valencianes, els recursos obtinguts a través de l'emissió de deute públic seran destinats prioritàriament als objectius que s'hi determinen.
3. La Conselleria d'Economia i Hisenda ha de retre comptes a la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda d de les Corts Valencianes, de les operacions d'emissió de deute o de crèdits efectuades d'acord amb les autoritzacions incloses en aquest article.
Article dèsset
S'autoritza el Conseller d'Economia i Hisenda perquè concerte operacions de crèdit per un termini inferior a un any, fins a un límit màxim de tres mil cinc-cents vint milions de pessetes, destinades a atènyer les necessitats de tresoreria derivades de les diferències en el venciment dels ingressos i pagaments.
Article divuit
1. Durant l'exercici de 1984, la Generalitat Valenciana podrà avalar les operacions de crèdit per a inversió que les entitats creditícies concedesquen a organismes autònoms, corporacions locals i institucions no lucratives. També podrà prestar un segon aval sobre les empreses que, avalades per les societats de garantia recíproca, siguen socis partícips d'aquestes. L'import total dels avals prestats no podran ultrapassar durant el present exercici la garantia de mil milions de pessetes per al primer aval i de cinc-cents per al segon.
2. El Consell regularà les característiques de la concessió d'aquests, i caldrà que faça referència al tipus d'operacions que es vol avalar, el tipus d'empreses i el percentatge que cadascuna podrà obtenir com a aval de la quantia global fixada per la Generalitat per a aquesta finalitat.
L'autorització correspon al Consell, a proposta del Conseller d'Economia i Hisenda, i l'execució a aquesta o a la persona en qui delegue expressament.
TITOL V
Normes tributàries
Article deneu
Per a l'exercici de 1984 s'elevarà el tipus de quantia fixa de les taxes i de les exaccions parafiscals fins a un import igual al que resulte d'aplicar els coeficients assenyalats per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per als esmentats tributs.
DISPOSICIONS ADDICIONALS
Primera
La concessió de les subvencions corrents innominades o genèriques contingudes en els crèdits pressupostaris del Capítol IV del Pressupost de la Generalitat s'ha de fer a través d'una disposició reglamentària. Quan la concessió requeresca una convocatòria prèvia, aquesta caldrà que siga acordada mitjançant decret, en el qual s'ha de fer constar les característiques d'aquesta.
Segona
Es fixa la plantilla de la Generalitat Valenciana en el nombre de places que estiguen dotades en el Pressupost de 1984, sense perjudici de la concreció de la plantilla orgànica de la Generalitat, per una Llei que determinarà el termini d'adaptació de la plantilla pressupostària a l'orgànica, i els mecanismes a utilitzar per tal d'ajustar-les durant l'exercici de 1984.
Tercera
La preparació i adjudicació dels contractes de subministraments de mobiliari, materials i equips d'oficina i altres béns que es determinen per la Conselleria d'Economia i Hisenda, és competència del Servei de Patrimoni de la Tresoreria General de la Generalitat Valenciana.
Els contractes als quals fa referència el número anterior s'efectuaran sota els principis de publicitat i concurrència i amb criteris d'eficàcia en la gestió i d'economia en la despesa i tindran la consideració de contractes privats de l'Administració.
En els recursos per a la determinació del tipus bastarà que la uniformitat dels béns als quals fa referència aquest article haja estat declarada per la Tresoreria General, sense que l'adjudicació haja de ser necessàriament única.
Quarta
1. Cas que es produís en el transcurs de 1984 l'entrada en vigor de la Llei de Percentatge de Participació de la Generalitat Valenciana en els ingressos de l'Estat, s'autoritza el Consell de modificar l'Estat d'ingressos i respecte de les incidències que, conseqüentment, afecten l'Estat de Despeses, el Consell proposarà a les Corts Valencianes les variacions consegüents.
2. Alhora, s'autoritza el Consell perquè procedesca a la modificació de l'Estat d'Ingressos que es deriven de l'entrada en vigor de la cessió del rendiment de tributs de la Generalitat Valenciana, amb posterioritat al primer de gener de 1984, com a conseqüència de la tramitació parlamentària actual pel Congrés dels Diputats o el Senat.
3. El Consell donarà compte a les Corts Valencianes en un termini màxim de 15 dies de les modificacions realitzades en l'Estat d'Ingressos en ús de l'autorització contemplada en els apartats anteriors.
Cinquena
La Mesa de les Corts Valencianes incorporarà els remanents de pressupostos anteriors als mateixos capítols pressupostaris de 1984.
Sisena
Les dotacions pressupostàries de la secció de les Corts Valencianes es lliuraran per quartes parts trimestrals a nom de les pròpies Corts i no estaran subjectes a justificació.
DISPOSICIONS TRANSITORIES
Primera
Fins que no siga promulgada la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana, s'aplicaran per a l'exercici de 1984, la Llei General Pressupostària 11/1977, el text articulat de la Llei de Bases de Contractes de l'Estat de 8 d'abril de 1965, la Llei General Tributària de 28 de desembre de 1982 i els seus reglaments, així com el Reglament General de recaptació d'1 de novembre de 1969 i les modificacions posteriors.
Segona
El règim de dedicació exclusiva i la retribució corresponent a aquest, estaran vigents fins que el Govern de la Nació regule la modificació per un règim de dedicació que el substituesca, per als funcionaris de l'Administració Central, al qual s'homologaran els conceptes retributius equivalents del personal al servei de la Generalitat Valenciana.
DISPOSICIONS FINALS
Primera
1. S'autoritza la Conselleria d'Economia i Hisenda perquè efectue en les Seccions del Pressupost de Despeses de la Generalitat Valenciana les adaptacions tècniques com a conseqüència de reorganitzacions administratives, per tal de crear les Seccions, Serveis i Conceptes pressupostaris que calguen i autoritzar les transferències dels crèdits corresponents.
Segona
D'acord amb el que disposa l'article 7.é de la Llei 2/1983, de 4 d'octubre, per la qual es declaren d'interés general per a la Comunitat Valenciana determinades funcions pròpies de les Diputacions Provincials, s'afegiran al Pressupost de la Generalitat per a l'exercici de 1984, els pressupostos aprovats per les Diputacions Provincials d'Alacant, Castelló i València, per a enguany, tant de caràcter ordinari com especial.
Tercera
S'autoritza el Consell perquè, a proposta del Conseller d'Economia i Hisenda, dicte les disposicions necessàries per al desplegament i execució de tot allò que preveu aquesta Llei.
Quarta
Aquesta Llei entrarà en vigor el dia de la publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Per tant, ordene que tots els ciutadans, tribunals, autoritats i poders públics ais quals pertoque, observen i facen complir aquesta Llei.
València, a 30 de desembre de 1983.
El President de la Generalitat,
JOAN LERMA I BLASCO

linea
Mapa web