Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

Llei de la Generalitat Valenciana 10/1984 de 29 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat Valenciana.

(DOGV núm. 215 de 31.12.1984) Ref. Base de dades 1038/1984

Llei de la Generalitat Valenciana 10/1984 de 29 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat Valenciana.
Sia notori i manifest a tots els ciutadans que les Corts Valencianes han aprovat i jo, d'acord amb el que estableix la Constitució i l'Estatut d'Autonomia, en nom. del Rei, promulgue la següent Llei:
PREAMBUL
La Llei de Pressupostos de la Generalitat Valenciana recull el conjunt de normes específiques les quals desenvolupen les de caràcter general que conté la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, que regiran la gestió de les obligacions i drets de caràcter econòmic dels quals serà titular la Generalitat durant l'exercici 1985.
L'administració d'ambdós haurà d'estar encaminada primordialment a la consecució dels objectius de Govern, concretats per a 1985 en el conjunt dels programes d'actuació que hauran de ser complits per la Generalitat en el pròxim any. Aquesta norma constitueix, en aquest context, l'expressió dels criteris que hauran d'aplicar els corresponents responsables de la gestió pública autonòmica per a la utilització dels crèdits de despeses i l'obtenció dels recursos.
Els pressupostos de 1985 són, per altra banda, el primer resultat íntegre de l'aplicació del Programa Econòmic Valencià 1984-1987, aprovat pel Consell i remés a les Corts Valencianes per a la seua discussió. Respecte d'això, el Programa Econòmic Valencià ha delimitat els problemes bàsics i prioritaris a abordar per l'Economia Valenciana en general i mitjançant l'acció pública en particular. Sobre la base d'aquest diagnòstic i del programa, el Consell ha definit llurs prioritats i, tot partint de la planificació financera del període delimita els programes a abordar en ell. En aquest març de referència plurianual, el Pressupost per a 1985 estableix el compromís detallat per a cada any, d'acord amb els objectius del PEV i emmarcats per la finançació específica disponible, definint amb precisió la consecució dels objectius i el control de l'execució dels programes.
A l'engegament de l'anterior sistema d'assignació dels recursos i dins de les grans línies d'actuació d'aquest, hom afegeix una sèrie d'objectius concrets, per a la consecució dels quals és un instrument essencial aquesta Llei, i d'entre aquells han d'assenyalar-se, per la seua importància, els següents:
- La profundització en l'exercici de l'autonomia financera que defineix l'article 51 del nostre Estatut, mitjançant la gestió dels tributs propis (una vegada normalitzats pel text articulat que desenvolupa la Llei de Bases de Taxes de la Generalitat) i dels altres, el rendiment dels quals ha estat definitivament cedit per l'Estat per la Llei 30/1983 el Decret 1754/1984, de l'exercici de competències d'aquestos, es derivarà una gestió més eficaç.
Juntament amb això, el Consell mantindrà al llarg de l'exercici la línia d'actuació desenvolupada durant tot el seu manament en defensa dels recursos, que en aplicació de les Lleis li correspon a la Generalitat Valenciana, així com la seua política rigurosa en la negociació financera dels nous traspassos de competències.
- L'aplicació d'un sistema de gestió basat en la fixació d'objectius, aprovats pel Consell i les Corts, traduïts en compromisos per als gestors públics, els quals han de sotmetre’s al control del compliment d'aquells, i en contrapartida gaudiran de suficient autonomia per a la presa de decisions. A tal efecte, hom desenvoluparà els sistemes d'informació per a la gestió i seguiment continu de l'execució.
- La consolidació i el desenvolupament dels actuals mecanismes correctors que permeten, mitjançant la gestió pressupostària, assegurar el compliment dels objectius, especialment els que tenen incidència en els processos de recuperació de la nostra economia i la prestació dels serveis públics fonamentals.
- La iniciació dels treballs de coordinació de les diferents administracions públiques que actuen a l'àmbit del nostre territori que evite, de mutu acorda disfuncionalitats en l'aplicació dels respectius pressupostos i en la prestació de serveis als ciutadans, tot permetent el començament d'una fructífera tasca de programació comú.
DELS CREDITS INICIALS I LLUR FINANÇACIO
Article u
1. Amb aquesta Llei hom aprova els pressupostos de la Generalitat Valenciana per a l'exercici 1985 integrats per:
a) El Pressupost de la Generalitat Valenciana, a l'Estat de Despeses del qual es concedeixen crèdits per un import de cent trenta-dos mil cinquanta-vuit milions nou-centes vuitanta-quatre mil pessetes, i la finançació del qual es realitzarà amb` els drets econòmics a liquidar durant l'exercici detallat a l'Estat d’Ingressos, calculats en un import total de cent trenta-dos mil cinquanta-vuit milions nou-centes vuitanta-quatre mil pessetes.
Les operacions d'endeutament previstes per l'Estat d’Ingressos i autoritzades en l'article tercer d'aquesta Llei ascendeixen a sis mil nou-cents cinquanta milions de pessetes.
Els beneficis fiscals que efecte els tributs, el rendiment dels quals són cedits per l'Estat a la Generalitat Valenciana es calculen en quatre mil quatre-cents trenta-dos milions cent trenta-dos mil pessetes.
b) El Pressupost de l'organisme autònom de caràcter financer denominat Institut per a la Petita i Mitjana Indústria Valenciana (IMPIVA), en la dotació de despeses del qual hom concedeix crèdits per un import de mil tres-centes setanta-sis milions nou-centes trenta-quatre mil pessetes, i la finançació es realitzarà amb els recursos que són detallats en el respectiu Estat d'Ingressos de l'Organisme.
II
DE LA DETERMINACIO DELS CREDITS
Article dos. Increment de retribucions.
1. L'increment de determinació dels conceptes de retribucions bàsiques i complementàries dels funcionaris, el personal administratiu i laboral de la Generalitat Valenciana per a 1985, fins no siga fixat per Llei de les Corts Valencianes el règim estatutari dels funcionaris de la Generalitat, es produiran d'acord amb els extrems prevists en la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'exercici 1985. No obstant això anterior, i exclusivament per al supòsit de col·lectius de personal que parteixen d'una situació especialment desfavorida, el Consell podrà aprovar increments de retribucions addicionals al que en compliment del paràgraf anterior, s'aplique amb caràcter general.
2. Les competències dels diferents òrgans de govern en l'aplicació del sistema retributiu de la Llei 30/1984 de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, a la Generalitat Valenciana, que desenvolupa la Llei de Pressupostos de l'Estat per a 1985, serà entès d'aquesta manera: són atribuïdes al Consell les competències que la Llei atorga al Consell de Ministres, a la Conselleria de la Presidència les del Ministeri de la Presidència i a la Conselleria d'Economia i Hisenda les del Ministeri d'Economia i Hisenda.
Article tres. De l'endeutament a llarg termini.
Es autoritzat el Consell perquè emeta Deute Públic o concerte operacions de crèdits fins a un import de sis mil nou-cents cinquanta milions de pessetes, destinats a finançar despeses d'inversió recollides en el Pressupost, en els termes prevists en l'article 56 de l'Estatut i catorzé de la Llei Orgànica de Finançació de les Comunitats Autònomes.
Article quatre. De l'endeutament a curí termini.
Es autoritzat el Conseller d'Economia i Hisenda perquè concerte operacions de crèdit amb un termini inferior a un any, fins un màxim de quatre mil milions de pessetes, destinats a atendre les necessitats de Tresoreria derivades de diferències en el venciment d'ingressos i pagaments.
Article cinc. Avals de la Generalitat.
1. Durant l'exercici de 1985, la Generalitat Valenciana podrà avalar les operacions de crèdit per a inversió que les entitats creditícies concedesquen a organismes autònoms, corporacions locals i institucions sense finalitat de lucre. També podrà prestar un segon aval sobre les empreses que, avalades per les societats de garantia recíproca, siguen socis partícips d'aquestes. L'import total dels avals prestats no podrà ultrapassar durant el present exercici la garantia de mil cinc-centes milions de pessetes per al primer aval i de mil per al segon.
2. El Consell regularà les característiques de la concessió dels avals, fent referència necessàriament al tipus d'operacions que es desitja d'avalar, el tipus d'empresa i el percentatge que cadascuna podrà obtenir com a aval de la quantia global fixada per la Generalitat amb aquesta finalitat.
L'autorització correspon al Consell, a proposta del Conseller d'Economia i Hisenda, i l'execució a aquest o a l'Autoritat, Organisme o Entitat en la qual delegue expressament.
Article sis. Taxes i exaccions parafiscals.
1. La quantia de les taxes i exaccions de la Generalitat Valenciana, durant l'exercici de 1985, serà l'establerta en el Text Articulat de la Llei de Bases de Taxes de la Generalitat Valenciana.
2. Les taxes i exaccions corresponents a serveis que hagen estat transferits amb posterioritat a l'aprovació pel Consell del Decret Legislatiu que desenvolupa la Llei de Bases de Taxes de la Generalitat Valenciana, es regiran per la normativa aplicable amb caràcter general a les esmentades taxes i exaccions.
3. En el supòsit que el Decret Legislatiu no entrés en vigor durant l'any 1985, s'aplicarà, fins que aquell no entrarà en vigor, la normativa vigent amb caràcter general.
III
DE LA GESTIÓ DELS CREDITS
Article set. Crèdits en funció d'objectius i programes.
1. El crèdit pressupostari es defineix com el consignat per concepte econòmic i programa pressupostari.
Els crèdits de l'Estat de Despeses finançaran els programes de la Generalitat Valenciana per a l'exercici 1985. La contracció d'obligacions i l'execució de pagaments amb càrrec a aquests es realitzarà amb la finalitat d'assolir el compliment dels objectius en ells assenyalats.
2. La Conselleria d'Economia i Hisenda regularà el mecanisme de seguiment de l'execució dels crèdits i el compliment dels objectius de cada programa, vetlarà pel seu compliment i proposarà al Consell totes les mesures que considere necessàries per tal d'assegurar la consecució d'aquests.
Article vuit. Caràcter limitatiu dels crèdits.
Els crèdits de l'Estat de Despeses tenen caràcter limitatiu, i la seua gestió i modificació està subjecta al que preveu la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana i a allò que disposa aquesta Llei.
Article nou. Ampliació de plantilles i contractació de personal laboral.
1. Durant l’exercici de 1985 no es tramitaran expedients d'ampliació de plantilles, ni disposicions o expedients de creació i/o reestructuració d'unitats, si l'increment de les despeses públiques que es derive d'aquestes no resta compensat mitjançant la reducció dels mateixos conceptes en altres unitats o en crèdits corrents de la mateixa unitat.
2. Les Conselleries podran, excepcionalment, amb la finalitat de dur a terme l'execució d'obres i serveis corresponents a alguna de les inversions incloses en el pressupost en règim d'administració directa, contractar personal laboral eventual i imputar les despeses per aquest concepte als respectius crèdits per a la inversió. La contractació de personal laboral ha de fer-se mitjançant les oficines de col·lació, amb prioritat per als treballadors sense subsidi d'atur.
Article deu. Gestió especifica de les despeses de funcionament.
1. Per al conjunt dels centres gestors de despeses que es relacionen amb l'annex I, i amb l'objecte de facilitar als responsables d'aquests una gestió més àgil i eficaç dels recursos, s'autoritza la gestió integrada dels crèdits del capítol segon de l'Estat de Despeses ("Despeses de bens corrents i serveis"), que per a cada tipus de centre es detallen en l'esmentat annex.
2. L'anterior forma de gestió implica que la xifra limitativa de la despesa no estarà determinada per la consignació pressupostària concreta de cada concepte integrats, en cada cos, amb aquesta finalitat. Aquesta integració no excusa, en cap supòsit, la contabilització de la despesa pels conceptes pressupostaris corresponents.
Article onze. Contractació de subministraments.
1. La contractació de subministraments i l'adquisició de mobiliari i equips d'oficina s'efectuarà sota els principis de publicitat i concorrència, i amb criteris d'eficàcia en la gestió i economia en la despesa, i tindran la consideració de contractes administratius.
2. Els concursos per a la determinació del tipus són de competència del Servei de Patrimoni de la Tresoreria de la Generalitat Valenciana. A tal efecte, serà suficient que la uniformitat dels béns referits en aquest article haja estat declarada per la Tresoreria General, sense que l'adjudicació haja de ser necessàriament única.
Article dotze. Concessió de subvencions corrents.
La concessió de subvencions corrents innominades o genèriques contingudes en els crèdits del capítol quart del Pressupost de la Generalitat, ha de fer-se mitjançant una ordre de la Conselleria respectiva.
Quan la concessió requeresca una convocatòria prèvia, aquesta darrera i llurs característiques hauran de ser acordades mitjançant un decret.
Article tretze. Finançació de les Corporacions Locals.
La Conselleria d'Economia i Hisenda, en compliment de l'article quaranta-nou, dos de l'Estatut, distribuirà, d'acord amb els criteris que la legislació de l'Estat establesca, els ingressos dels Ens Locals, que consistesquen en participació en ingressos i subvencions incondicionals.
2. Hom realitzarà la susdita distribució mitjançant lliuraments trimestrals a compte, produint a la fi de l'exercici la liquidació definitiva en la participació, d'acord amb els criteris fixats, i efectuant-se, si s'escau, ('oportuna regularització mitjançant les compensacions que escaiguen.
Article catorze. Contractació directa d'inversions.
El Consell, a proposta de les Conselleries interessades, i d'acord amb la Llei de Bases de Contractes de l'Estat, i la Llei 44/83 de Pressupostos de l'Estat per a 1984, podrà autoritzar la contractació directa de tots els projectes d'obres que s'adjudiquen durant l'exercici de 1985, amb càrrec als pressupostos de la Conselleria respectiva i llurs Organismes Autònoms, qualsevulla que fas l’origen dels fons i el pressupost del qual siga inferior a cinquanta milions de pessetes.
Article quinze. Substitució d'obres del Fons de Compensació Interterritorial.
La substitució d'obres que integren la relació de projectes finançats amb càrrec al Fons de Compensació Interterritorial, l'execució de les quals no pogués realitzar-se durant l'exercici previst per causes justificades com cal, haurà de ser acordada per la Comissió de Programació Econòmica i Inversions Públiques de la Generalitat i el Comité d'Inversions Públiques de l'Administració Central, i aprovat pel Consell si el projecte correspon a competències transferides.
IV
DE LA MODIFICACIO DELS CREDITS
Article setze. Principis generals.
1. Els límits establerts en l'article 32 i següents de la Llei de la Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana, per a la modificació dels crèdits, s'aplicaran als crèdits del Pressupost de la Generalitat Valenciana, amb les especificacions que en resulten dels articles següents.
2. Tots els acords de modificació pressupostària hauran d'indicar expressament el programa, servei i crèdit pressupostari afectat per aquella, així com la incidència en la consecució dels respectius objectius de despeses.
Article desset. Competències del Consell per a autoritzar modificacions pressupostàries.
Correspon al Consell, a proposta de la Conselleria d'Economia i Hisenda, l'autorització de les següents modificacions del pressupost:
a) Les habilitacions que siguen necessàries per tal de dotar un crèdit inexistent, quan haja de realitzar-se alguna despesa que no pogués demorar-se fins a l'exercici següent, i no s'incórrega en les circumstàncies assenyalades en l'apartat I de l'article 32 de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat.
Les transferències entre crèdits de diferents programes d'una mateixa funció amb les limitacions que recull l'article 33 de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, sempre que fossen necessàries per a garantir el compliment dels objectius fixats per a l'exercici.
c) Les habilitacions i transferències de crèdit que es deriven de reorganitzacions administratives, l'aprovació de les quals requeresca acord del Consell.
Article divuit. Competències de la Conselleria d'Economia i Hisenda per a autoritzar modificacions pressupostàries.
Correspon a la Conselleria d'Economia i Hisenda, a proposta de les Conselleries interessades, l'autorització de les següents modificacions del pressupost:
a) Les transferències de crèdit, amb les limitacions que recull l'article 33 de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, que siguen necessàries per tal de garantir el compliment dels objectius, sempre que els crèdits afectats pertanyen al mateix programa.
b) Les generacions de crèdit, conformement amb allò que preveu l'article 37 de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, així com aquelles que es deriven de transferències de fons, que es produesquen com a conseqüència de l'entrada en vigor o ampliació dels traspassos de serveis de l'Administració Central a la Comunitat Valenciana, sempre que es realitzen pel mateix import i naturalesa econòmica que les contingudes en l'acord de transferències.
c) Les Transferències de crèdit que es deriven de reorganizacions administratives l'aprovació de les quals correspon a les Conselleries i Organismes Autònoms.
d) La incorporació de romanents dels crèdits de l'exercici anterior, siga quina siga llur naturalesa econòmica, que garantesquen compromisos de despeses contraguts fins l'últim dia de l'exercici pressupostari i que per motius justificats no hagen pogut realitzar-se durant l'exercici.
Els romanents incorporats solament podran aplicar-se en el transcurs de l'exercici en el qual s'acorda la incorporació, per a les mateixes despeses que motivaren el compromís de despesa.
e) Totes les necessàries per tal de poder dotar els crèdits que, fins una suma igual a les obligacions el reconeixement de les quals siga preceptiu, prèvia determinació dels recursos que les han de finançar i compliment de les formalitats legalment establertes o que s'establesquen, els crèdits que financen els següents conceptes de despesa:
1) Les quotes de la Seguretat Social i el complement familiar, d'acord amb els preceptes en vigor, així com les aportacions de la Generalitat al règim de previsió social dels funcionaris públics.
2) Els trienis derivats del còmput del temps de servei realment prestat a l'Administració.
3) Els crèdits destinats al pagament del personal, en quant que precisen ser incrementats com a conseqüència d'elevacions salarials disposades durant l'exercici o en exercicis anteriors, per modificació del salari mínim interprofessional, o que es deriven de disposició legal.
4) Els destinats al pagament d'interessos, o a l'amortització del principal i les despeses derivades del Deute, així com les obligacions derivades de pèrdues en operacions de crèdit avalades per la Generalitat Valenciana.
5) Els destinats a satisfer el pagament de les pensions per vellesa o malaltia i les ajudes a minusvàlids, en la mesura que augmenten els beneficiaris que reuneixen els requisits establerts en la normativa vigent.
Article deneu. Competències de les Conselleries per a autoritzar modificacions pressupostàries.
1. Correspon a les Conselleries i als Organismes Autònoms de la Generalitat l'autorització, previ informe de la Intervenció Delegada i en relació amb el pressupost de la Conselleria i dels Organismes Autònoms dependents d'elles, de les modificacions del pressupost següents:
a) La redistribució dels crèdits de diferents conceptes d'un mateix article pressupostari, exceptuant quan es tracte de crèdits de personal i inversions.
b) Les transferències entre conceptes de diferents articles que integren el Capítol II, "Compra de Béns i Serveis" dins d'un mateix programa.
2. Les resolucions resultants de les modificacions pressupostàries realitzades en ús de l'autorització recollida en el paràgraf primer, es notificaran a la Conselleria d'Economia i Hisenda per al seu coneixement i instrumentació.
Article vint. Repercussions pressupostàries de les normes.
Tots els avantprojectes de Llei o projectes de disposició administrativa, l'aplicació dels quals pogués comportar un increment de despeses en l'exercici de 1985, o de qualsevol exercici posterior, haurà d'incloure una memòria econòmica en la qual es posen de manifest les repercussions pressupostàries derivades de la seua execució.
D'igual manera, tota proposició o esmena de Llei que supose augment dels crèdits o disminució dels ingressos pressupostaris, requerirà la conformitat del Consell per a ser tramitada.
V
DE LA INFORMACIO A LES CORTS
Article vint-i-u. De la informació de la Conselleria d'Economia i Hisenda.
La Conselleria d'Economia i Hisenda, a més de la informació prevista a l'article 68 de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat, retrà comptes davant la Comissió d'Economia, Pressupostos i Hisenda de les Corts Valencianes, dels aspectes següents:
a) Dels romanents de crèdit anul·lats de l'exercici anterior que han estat incorporats a l'estat de despeses del Pressupost de 1985, en el termini dels quinze dies posteriors a la seua aprovació.
b) Trimestralment, de la relació de projectes d'inversió que han estat acollits al règim de contractació directa.
c) Trimestralment, del grau d'execució dels projectes d'inversió dels crèdits de transferències de capital i els d'operacions financeres.
d) Trimestralment, de la relació d'obres finançades amb càrrec al FCI, que hagen estat substituïdes.
e) La informació sobre les operacions d'emissió de Deute o crèdits aprovats.
f) Trimestralment, sobre les incidències que s'hagen produït en la concessió, redacció i cancel·lació d'avals i, si s'escau, dels riscs efectius que la Generalitat haja d'afrontar directament com a conseqüència de la seua funció avalista.
g) Cada període de sessions, del grau d'execució dels programes i objectius, previstos en el pressupost, així com, si s'escau, de les mesures adoptades pel Consell per al seu compliment.
h) En cada període de sessions, de l'ús de l'autorització prevista per l'article 2.n, apartat 1, paràgraf 2.n
DISPOSICIO TRANSITÒRIA UNICA
1. Fins no s'articule l'aplicació de les previsions de la Llei 30/84 de mesures per a la Reforma de la Funció Pública, i des de l'u de gener de 1985, la totalitat del personal i càrrecs públics al servei de la Generalitat Valenciana percebrà les retribucions vigents en el mes de desembre de 1984 incrementades en un 6'5 % les bàsiques i en un 4'5 % les complementàries, i es regiran amb aquest mateix criteri les variacions de retribucions que es produesquen en funció de modificacions en els destins de personal o nova classificació de llocs de treball.
2. Si en finalitzar el primer quatrimestre de l'exercici de 1985 no ha estat articulat el nou règim retributiu previst en l'esmentada Llei 30/1984, el Consell procediria a determinar la distribució del 2 % restant corresponent a retribucions complementàries, regularitzant-se així el cobrament de les percepcions salarials en el mes de juny de 1984.
3. No obstant tot això anteriorment dit, si en el transcurs de 1985 pogués finalitzar-se la classificació de llocs de treball referida en el paràgraf primer, i fas possible estructurar d'acord amb aquesta el definitiu règim de retribucions que preveu la Llei 30/1984 de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, hom procediria a l'ajust de les retribucions del conjunt del Personal al servei de la Generalitat.
DISPOSICIO ADDICIONAL PRIMERA: CORTS VALENCIANES
La Mesa de les Corts Valencianes incorporarà els romanents de pressupostos anteriors, als mateixos capítols pressupostaris de 1985.
Les dotacions pressupostàries de la secció de les Corts Valencianes seran lliurades per quartes parts trimestrals a nom. de les pròpies Corts i no estaran subjectes a Justificació.
DISPOSICIO ADDICIONAL SEGONA
En relació amb allò previst en el paràgraf segon de l'article 63 de la Llei de Patrimoni de l'Estat, i fins que es regule per Llei de les Corts Valencianes el patrimoni de la Generalitat, quan es tracte d'alienació d'immobles construïts dins dels Plans de Promoció Pública de Vivendes, no serà necessari l'acord del Consell, per a l’alienació directa de les susdites vivendes, locals comercials i edificacions complementàries, encara que el valor d'aquestes siga superior a cinc milions de pessetes.
En aquestos supòsits, serà suficient que l'alienació siga acordada pel Conseller d'Economia i Hisenda, o autoritat o funcionari en qui delegue.
DISPOSICIO FINAL PRIMERA
D'acord amb allò disposat en l'article 7 de la Llei 2/1983, de 4 d'octubre, per la qual es declaren d'interés general per a la Comunitat Valenciana determinades funcions pròpies de les Diputacions Provincials, s'uniran com a annex al Pressupost de la Generalitat, per a l'exercici de 1985, els pressupostos aprovats per les Diputacions Provincials d'Alacant, Castelló i València, per al mateix any.
DISPOSICIO FINAL SEGONA
S'autoritza el Consell perquè, a proposta del Conseller d'Economia i Hisenda, dicte les disposicions necessàries per al desenvolupament i execució del que es preveu en aquesta Llei.
DISPOSICIO FINAL TERCERA
Aquesta Llei entrarà en vigor el mateix dia de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Per tant, ordene que tots els ciutadans, tribunals, autoritats i poders públics als quals pertoque, observen i facen complir aquesta Llei.
València, 29 de desembre de 1984.
El President de la Generalitat,
JOAN LERMA I BLASCO
ANNEX I
RELACIO DE CENTRES GESTORS DE DESPESA QUE S'ACULLEN A LA FORMA DE GESTIÓ DEL CAPITOL II, RECOLLIDA EN L'ARTICLE DEU DE LA LLEI DE PRESSUPOSTOS DE LA GENERALITAT VALENCIANA 1985
Secció: Conselleria de Cultura, Educació i Ciència.
-Centres d'Educació Pre-escolar.
-Centres d'Educació General Bàsica.
-Centres d'Educació Permanent d'Adults.
-Centres d'Educació Especial.
-Centres de Formació Professional.
-Centres de Batxillerat.
-Centres d'Ensenyances Especialitzades.
-Centres Permanents d'Estudis Pedagògics.
Secció: Conselleria de Sanitat, Seguretat Social i Treball
-Guarderies Infantils.
-Menjadors de Transeünts i mixtos.
-Centres d'acollida d'emergència social.
-Residències, clubs, pisos d'ancians.
-Llars i pisos de menors i minusvàlids.
-Centres de rehabilitació de drogodependents.
-Gabinets de Seguretat i Higiene en el treball.
-Parcs esportius laborals.
-Residències de vacances de treballadors.
-Centres Comarcals de Salut Comunitària.
Secció: Agricultura, Pesca i Alimentació.
-Estació de Viticultura i Enologia de Requena.
-Institut Politècnic de Formació Marítimo-Pesquera de la Mediterrània a Alacant.
Secció: Governació.
-Centres de Protecció, Tutela i Reforma de Menors.
-Centres de Reinserció Social de Joves.
Secció: Indústria, Comerç i Turisme.
-Comissió de Promoció Econòmica de Sagunt.
Veure imatge

linea
Mapa web