Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

Resolució de 10 de maig de 1989, del Conseller de Sanitat i Consum com a President del Consell d'Administració del Servei Valencià de Salut, per la qual es procedeix a la creació del Registre de Proveïdors del Servei esmentat.

(DOGV núm. 1101 de 06.07.1989) Ref. Base de dades 1526/1989

Resolució de 10 de maig de 1989, del Conseller de Sanitat i Consum com a President del Consell d'Administració del Servei Valencià de Salut, per la qual es procedeix a la creació del Registre de Proveïdors del Servei esmentat.
D'acord amb la nova configuració del marc contractual administratiu del Servei Valencià de Salut, que s'implanta per la Llei 8/1987 de 4 de desembre, del SVS, i el Decret 46/1988, de 12 d'abril, pel qual s'aprova el seu Reglament d'Organització i Funcionament, i, tenint en compte que un dels instruments de gestió, dels que és útil disposar com a mitjà de suport a la contractació administrativa per a agilitzar la tramitació dels expedients i del que poden valdre's els òrgans inversors del SVS, consisteix en la creació d'un Registre de Proveïdors.
Tenint en compte que l'existència d'aquest Registre de Proveïdors del SVS, no sols no interfereix el funcionament del Catàleg General de Contractistes de la Generalitat Valenciana creat per Decret 26/1987 de 30 de març sinó que alleugereix i n'afavoreix en definitiva el funcionament.
Per això, i fent ús de la facultat reconeguda en la disposició final primera del Decret 46/1988, de 12 d'abril, del Consell de la Generalitat Valenciana,
ORDENE:
Primer. Es crea el Registre de Proveïdors del SVS en el que es poden inscriure tots aquells interessats en contractar subministraments amb els diversos òrgans administratius que conformen el SVS.
Segon. La inscripció en el Registre de Proveïdors no podrà ser exigida a cap empresa. Aquesta inscripció serà voluntària i no se'n derivarà cap avantatge que atempte contra el principi d'igualtat i no discriminació dels licitadors.
La inscripció alliberarà de presentar en les licitacions qualsevol document que haja estat confiat com cal al Registre. Serà exigible a tota empresa licitadora que s'aculla al que expressa aquest article la presentació d'una declaració responsable que acredite la validesa i vigència de les dades registrades.
En la contractació directa es podrà invitar a concursar almenys a tres empreses entre aquelles que hagueren sol·licitat i obtingut la inscripció en el Registre, sempre que aquestes foren idònies per a la correcta execució de la prestació, i sense perjudici que puga cursar-se la invitació per a licitar a empreses que acomplesquen el requisit d'idoneïtat i no tinguen incoat l’expedient d'inscripció corresponent.
Tercer. Les sol·licituds d'inscripció es presentaran en model normalitzat, annex A, adjuntant-hi la fitxa de proveïdor emplenada com cal, annex B, i comprendran les dades següents:
1. Dades personals i relació de persones que hi tinguen encomanades tasques d'administració i representació.
2. Relació de personal Tècnic i Administratiu.
3. Dades relatives a experiència empresarial.
4. Expressió de mitjans financers.
5. Relació de mitjans tècnics i maquinaria. A la sol·licitud s'adjuntarà:
- Document Nacional d'Identitat del contractista quan es tracte d'empresaris individuals, o de la persona que actue en representació d'una empresa que no tinga aquest caràcter.
- Escriptura de constitució o modificació de la Societat, inscrita en el Registre Mercantil, quan es tracte de persones jurídiques.
- Escriptura d'apoderament inscrita com cal en el Registre Mercantil, atorgada per la persona amb poders suficients, quan s'actue en nom d'altra persona física o jurídica.
- Document que acredite fefaentment no estar sotmesa la persona física o jurídica en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/1984 de 26 de desembre i Llei 25/1983 de 26 de desembre respectivament.
- Declaració jurada per la qual s'obliguen a comunicar les variacions que s'esdeviguen.
Quart. Els documents lliurats pels contractistes hauran de ser validats per l'Assesoria Jurídica del SVS.
Cinqué. La inscripció no serà eficaç transcorreguts 4 anys des de la data d'expedició. Després d'aquest termini, l'empresa interessada haurà d'incoar expedient d'actualització i revissió de la documentació exigida. Si passa altrament, prèvia l'audiència es procedirà a l'anul·lació d'ofici de la inscripció.
Sisé. L'empresa inscrita estarà obligada a posar tot seguit en coneiximent del Registre les circumstàncies següents:
1) Qualsevol modificació que es produïra en l'apoderament empresarial i també l’extinció de la personalitat del contractista.
2) Concurrència a l’empresa de qualsevol de les causes expressades als arts. 9 de la Llei de Contractes de l’Estat i 23 del Reglament que la desplega, que inhabiliten per a contractar amb l'Administració.
3) Tota alteració que siga de caràcter substancial i que efecte al règim de la contractació.
Sete. En cas que es produïren variacions en les dades existents en el Registre, les empreses afectades hauran de fer-les conèixer a la Direcció per a la Gestió d'Infrastructura, subministraments i hostaleria, Servei de Compres i Subministraments, en el termini de quinze dies. L'incompliment d'aquesta obligació deixarà sense efecte la inscripció de l'empresa en el Registre de Proveïdors del SVS.
Vuité. A proposta de la Direcció per a la Gestió d'Infrastructura, Subministraments i Hostaleria, Servei de Compres i Subministraments, el Secretari General del SVS lliurarà les certificacions acreditatives de les inscripcions que es duguen a terme.
Nové. L'Expedició de les certificacions se subjectarà al que es disposa en la Llei 4/1987, de 12 de maig de Taxes de la Generalitat Valenciana.
Desena. El Registre creat per aquesta resolució, serà independent del Registre General de Contractistes del Ministeri d’Indústria i Energia, del d'Empreses Consultores o de Serveis del Ministeri d'Hisenda, previstes en el RD 609/1982 de 12 de febrer, i del Catàleg General de Contractistes de la Generalitat Valenciana creat per Decret 26/1987 de 20 de març, i no els substituirà en cap cas.
Onze. L'àmbit d'aquesta Resolució restarà limitat a aquells contractes de subministraments que hi vagen a realitzar els òrgans o institucions del SVS; llevat del cas que la normativa específica d'algun d'ells ho impedesca, i amb un respecte especial, en aquest cas, al principi de jerarquia normativa.
Dotze. La Direcció per a la gestió de la infrastructura, subministraments i hostaleria, Servei de Compres i Subministraments, és la unitat del SVS a qui s'encomana la tramitació i actualització del Registre de Proveïdors, així com de la seua coordinació amb les diverses Arees de Gestió.
Tretze. En tot allò que no preveu aquesta Resolució, vigirà el que estableix la Llei de Contractes de l'Estat i les seues disposicions reglamentàries.
Catorze. S'aprova el Model de Certificat que es publica com a Annexe C.
València, 10 de maig de 1989.
El Conseller de Sanitat i Consum:
Joaquim Colomer Sala.
Veure imatge

linea
Mapa web