Licitació número 352/2017. Servei de manteniment integral dels edificis adscrits a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, incloent-hi la gestió i el subministrament de peces de recanvi per a reparacions. [2017/7337]
(DOGV núm. 8101 de 08.08.2017) Ref. Base de dades 007222/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 09.08.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Servei de Coordinació i Planificació de Subministraments i Serveis Generals.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Telèfon: tots els dubtes sobre els plecs, tant administratiu com tècnic, han de ser remesos via plataforma de contractació de l'Estat.
En aquesta plataforma es fixarà la data límit per a la recepció de preguntes i es publicaran totes les preguntes i respostes en un únic document.
5) Fax: 961 928 805.
6) Adreça electrònica:
7) Adreça d'internet del perfil del contractant:
http:// contrataciondelestado.es.
Data límit d'obtenció de documents i informació: es pot descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.
9) Número d'expedient: 352/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció: servei de manteniment integral dels edificis adscrits a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, incloent-hi la gestió i el subministrament de peces de recanvi per a reparacions.
c) Divisió per lots i número: 18.
d) Lloc d'execució/lliurament:
1) Domicili:
2) Localitat i codi postal:
e) Termini d'execució: 24 mesos des de la firma.
f) Admissió de pròrroga: per mesos complets fins a un màxim de 24 mesos.
g) Establiment d'acord marc: no.
h) Sistema dinàmic d'adquisició:
i) CPV: segons l'annex de característiques.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: urgent, regulació harmonitzada.
c) Subhasta electrònica:
d) Criteris d'adjudicació:
Criteris de valoració Ponderació Sobre
A. Criteris objectius: valoració per fórmules matemàtiques 100 3
A.1 Oferta econòmica 60
A.2 Oferta personal 20
A.3 Franquícia (Fe) 20
4. Valor estimat del contracte: 92.529.163,88 (noranta-dos milions cinc-cents vint-i-nou mil cent seixanta-tres euros amb huitanta-huit cèntims)
5. Pressupost base de licitació
46.264.581,94 (quaranta-sis milions dos-cents seixanta-quatre mil cinc-cents huitanta-un euros amb noranta-quatre cèntims).
55.980.144,14 (cinquanta-cinc milions nou-cents huitanta mil cent quaranta-quatre euros amb catorze cèntims) import amb l'IVA inclòs.
6. Garanties exigides
a) Provisional: no.
b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:
Volum anual de negocis en el compte de pèrdues o guanys, en els tres últims exercicis comptables aprovats i depositats en el Registre Mercantil o oficial que corresponga.
L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de més execució del període abans indicat ha de ser igual o superior a les quantitats relacionades per lot detallat en l'annex de clàusules administratives.
2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:
Una llista dels principals treballs relacionats amb l'objecte del contracte, realitzats en els últims cinc anys que incloga l'import, les dates i el destinatari, públic o privat.
L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de més execució del període abans indicat, en treballs d'igual o semblant naturalesa que els del contracte ha de ser igual o superior a les quantitats relacionades per lot detallat en l'annex de clàusules administratives.
3) Classificació: opcional, vegeu els plecs de clàusules administratives.
4) Habilitació: vegeu els plecs de clàusules administratives.
8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: l'11 de setembre de 2017, fins a les 14.00 hores.
b) Modalitat de presentació: física.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Registre General.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Adreça electrònica:
d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no escau.
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantindre l'oferta: dos mesos.
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: obertura de la documentació tècnica relativa a criteris objectius valorables de forma autonòmica (sobre núm. 3).
b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.
c) Localitat i codi postal: València 46010.
d) Data i hora: 20 de setembre de 2017, a les 09.00 hores.
10. Despeses de publicitat
Són per compte de l'empresa adjudicatària; màxim 3.000 euros.
11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea
El 2 d'agost de 2017.
12. Altres informacions
Vegeu els plecs.
València, 3 d'agost de 2017. El director general de Recursos Humans i Econòmics, p. a. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016), el subsecretari de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública: Ricardo Campos Fernández.