Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 352/2017. Servei de manteniment integral dels edificis adscrits a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, incloent-hi la gestió i el subministrament de peces de recanvi per a reparacions. [2017/7337]

(DOGV núm. 8101 de 08.08.2017) Ref. Base de dades 007222/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Servei de Coordinació i Planificació de Subministraments i Serveis Generals.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: tots els dubtes sobre els plecs, tant administratiu com tècnic, han de ser remesos via plataforma de contractació de l'Estat.

En aquesta plataforma es fixarà la data límit per a la recepció de preguntes i es publicaran totes les preguntes i respostes en un únic document.

5) Fax: 961 928 805.

6) Adreça electrònica:

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

http:// contrataciondelestado.es.

Data límit d'obtenció de documents i informació: es pot descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.



9) Número d'expedient: 352/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de manteniment integral dels edificis adscrits a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, incloent-hi la gestió i el subministrament de peces de recanvi per a reparacions.

c) Divisió per lots i número: 18.

d) Lloc d'execució/lliurament: –

1) Domicili: –

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 24 mesos des de la firma.

f) Admissió de pròrroga: per mesos complets fins a un màxim de 24 mesos.

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: –

i) CPV: segons l'annex de característiques.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: urgent, regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica:–

d) Criteris d'adjudicació:



Criteris de valoració Ponderació Sobre

A. Criteris objectius: valoració per fórmules matemàtiques 100 3

A.1 Oferta econòmica 60

A.2 Oferta personal 20

A.3 Franquícia (Fe) 20





4. Valor estimat del contracte: 92.529.163,88 € (noranta-dos milions cinc-cents vint-i-nou mil cent seixanta-tres euros amb huitanta-huit cèntims)



5. Pressupost base de licitació

46.264.581,94 € (quaranta-sis milions dos-cents seixanta-quatre mil cinc-cents huitanta-un euros amb noranta-quatre cèntims).

55.980.144,14 € (cinquanta-cinc milions nou-cents huitanta mil cent quaranta-quatre euros amb catorze cèntims) import amb l'IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.





7. Requisits específics del contractista

1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

Volum anual de negocis en el compte de pèrdues o guanys, en els tres últims exercicis comptables aprovats i depositats en el Registre Mercantil o oficial que corresponga.

L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de més execució del període abans indicat ha de ser igual o superior a les quantitats relacionades per lot detallat en l'annex de clàusules administratives.

2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Una llista dels principals treballs relacionats amb l'objecte del contracte, realitzats en els últims cinc anys que incloga l'import, les dates i el destinatari, públic o privat.

L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de més execució del període abans indicat, en treballs d'igual o semblant naturalesa que els del contracte ha de ser igual o superior a les quantitats relacionades per lot detallat en l'annex de clàusules administratives.

3) Classificació: opcional, vegeu els plecs de clàusules administratives.

4) Habilitació: vegeu els plecs de clàusules administratives.



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: l'11 de setembre de 2017, fins a les 14.00 hores.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Registre General.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no escau.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantindre l'oferta: dos mesos.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura de la documentació tècnica relativa a criteris objectius valorables de forma autonòmica (sobre núm. 3).

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

d) Data i hora: 20 de setembre de 2017, a les 09.00 hores.



10. Despeses de publicitat

Són per compte de l'empresa adjudicatària; màxim 3.000 euros.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

El 2 d'agost de 2017.



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 3 d'agost de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics, p. a. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016), el subsecretari de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública: Ricardo Campos Fernández.

Mapa web