Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2018, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca una plaça pel sistema de concurs d'accés de torn lliure al cos de professors i professores titulars d'universitat. Referència 1023/18. [2018/5625]

(DOGV núm. 8319 de 18.06.2018) Ref. Base de dades 005984/2018




Per Resolució del rector, de 30 de maig de 2018, s'ha disposat el següent:

De conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris i segons el que fixen els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell i en el seu Reglament de règim general del personal docent i investigador.



Aquest rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per l'article 20 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, i els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en compliment de l'article 1 del Reial decret llei 6/2017, de 31 de març pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública en els àmbits de personal docent no universitari i universitari, forces armades, forces i cossos de seguretat de l'Estat i cossos de policia dependents de les comunitats autònomes per a 2017, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana i en execució de l'oferta d'ocupació pública de 2017, aprovada per l'Acord del Consell de Govern de 2 de juny de 2017 (DOGV 16.06.2017), ha resolt convocar una plaça pel sistema de concurs d'accés de torn lliure al cos de professors titulars d'universitat que especifica l'annex I de la present resolució d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regirà pel que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, modificada per Llei orgànica 4/2007; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre; els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016; i, en el que no s'haja previst, per la legislació general de funcionaris que li siga aplicable i per les presents bases.



Segona. Requisits dels persones candidates

2.1. Per a poder participar en aquest concurs caldran els requisits generals següents:

a) Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També podran participar el cònjuge o la cònjuge de les ciutadanes i ciutadans espanyols, de les persones nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea i d'algun estat, al que en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen al seu càrrec.

En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, haurà d'acreditar-se la nacionalitat, així com, si escau, el vincle de parentiu, i el de viure a expenses, conforme al que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de treballadors.

L'acreditació de la nacionalitat i altres requisits que exigeix la convocatòria es realitzarà per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del seu país d'origen traduïts a l'espanyol, que serà la llengua oficial en la qual tindrà lloc el desenvolupament de les proves.

b) Edat. Tindre complits els setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents al cos del funcionariat docent universitari.

2.2. A més dels requisits generals, les persones candidates hauran de complir, amb els requisits específics dels articles 12 i 13 i disposicions addicionals primera, segona, tercera i quarta del Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris i en els termes que s'hi regulen.



Així mateix, podrà presentar-se qui resulte habilitat o habilitada conforme al que s'estableix en el Reial decret 774/2002, de 26 de juliol, pel qual es regula el sistema d'habilitació nacional per a l'accés a cossos de funcionaris docents universitaris i el règim dels concursos d'accés respectius.

No podran participar en el present concurs d'accés els qui es troben incursos en la prohibició que conté l'article 9.4 del Reial decret 1313/2007, és a dir, aquells que no hagen exercit durant, almenys, dos anys una plaça anteriorment obtinguda per concurs d'accés en una altra universitat.

La concurrència dels requisits enumerats en el punt 2.1 i en aquesta hauran de posseir-se sempre en una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i han de continuar complint-se en la data de presa de possessió com a funcionari o funcionària de carrera.



Tercera. Sol·licituds

Els qui desitgen prendre part en el concurs remetran la corresponent sol·licitud, al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a través del Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'aquest, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o bé, per qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que estableix la disposició final setena, en relació amb la disposició derogatòria única de la referida Llei, en el termini de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, mitjançant instància, segons model que s'acompanya en l'annex II, degudament emplenada, juntament amb la següent documentació que acredite que reuneixen els requisits per a participar en el present concurs:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o targeta d'identitat.

b) Certificacions en les quals s'acredite el compliment dels requisits específics que assenyala la base segona per a participar en el concurs d'accés.

c) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaran en el compte corrent de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer constar: el nom i cognoms, número del document nacional d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, Tipus Oposicions i Concursos, Subtipus Concurs Docent.

Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de primera o general abonaran el 50 % de la totalitat de la s taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa las persones aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2 i honor o especial.



La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal funcionari de Correos, abans de la seua certificació.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada a l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).



Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses amb indicació del motiu d'exclusió, si escau, i advertint l'interessat o interessada que si no l'esmena se li declararà perdut el dret. Aquesta llista es farà pública en el tauler oficial de anuncis (TOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/). Els interessats o interessades podran presentar reclamació dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en el termini de 5 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, o bé esmenar, en aquest termini, el motiu de l'exclusió.



Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes aquestes, es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses a tauler oficial d'anuncis (TOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/). Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs en els termes que preveu l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Cinquena. Comissions jutjadores

5.1. La composició de la comissió és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, substitucions i funcionament d'aquesta s'atindrà al que preveu el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. La comissió haurà constituir-se en el termini de 4 mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria.

5.2. En la sessió de constitució, la comissió fixarà i farà públics en el TOUMH i en el web de la Universitat, i abans de l'acte de presentació de les persones aspirants, els criteris específics de valoració de la primera prova, d'acord amb els criteris generals de valoració indicats en l'article 25.2 del Reglament de règim general del personal docent i investigador, especificant la puntuació que es pot obtindre en cadascun dels tres criteris generals detallats en aquest precepte, dins dels límits estipulats en aquest i el seu desglossament en cadascun dels aspectes a avaluar que establisca la comissió en cada criteri general.



El concurs d'accés a les places dels cossos docents universitaris es realitzarà en qualsevol dels campus de la Universitat Miguel Hernández i constarà, com a màxim, de tres proves, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 50 dels Estatuts de la Universitat.

Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regirà el concurs haurà de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador de la persona candidata, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant de la comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.

6.2. En el concurs quedaran garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels o les aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes. Haurà de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per a les quals s'adoptaran les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats.

6.3. La valoració global de cada candidat o candidata en els concursos d'accés s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació obtinguda en la primera prova, en la qual es valorarà el seu historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador presentat, així com les seues capacitats per a l'exposició i debat demostrades durant aquesta prova i de la puntuació de la segona prova, assignat un pes del 70 % a la primera prova i un pes del 30 % a la segona prova.

En cas que, segons el parer de la comissió, siga procedent la realització de la tercera prova, la seua valoració no podrà superar el 10 % sobre la puntuació total de les proves. La valoració global de cada candidat o candidata s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació en aquesta prova, amb el pes assignat per la comissió, i l'obtinguda en l'apartat anterior amb el pes restant.

6.4. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a la constitució de la comissió, el president o presidenta, amb la consulta prèvia als restants membres, dictarà una resolució que haurà de ser notificada a totes les persones interessades amb una antelació mínima de 15 dies hàbils respecte de la data de l'acte per al qual se'l cita, convocant totes les persones aspirants admeses a participar en el concurs, per a realitzar l'acte de presentació dels i les concursants, amb indicació del dia, hora i lloc de celebració d'aquest acte.

La notificació a la qual fa referència l'apartat anterior s'entendrà realitzada amb la seua publicació en el tauler oficial d'anuncis (TOUMH) i en la web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no podrà excedir de dos dies hàbils.

En l'acte de presentació, que serà públic, els i les concursants entregaran la documentació corresponent i rebran totes les instruccions sobre el desenvolupament del concurs hagen de comunicar-se-li. En aquest acte de presentació, el president o presidenta de la comissió farà públic el termini fixat per aquella perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada per la resta de concursants, així com el lloc, la data i l'hora de començament de la primera prova que, en tot cas, no podrà ser superior a 20 dies hàbils des de la celebració de l'acte de presentació i es determinarà, mitjançant sorteig, l'ordre d'actuació dels i les concursants.

En l'acte de presentació les persones candidates entregaran, per sextuplicat, al president o presidenta de la comissió la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH (http://serviciopdi.umh.es/) dins de l'apartat – Formularis – Model de currículum. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

b) El projecte docent que el candidat o candidata es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa, ajustat a les necessitats indicades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat o candidata es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa.

6.5. Primera prova. La primera prova serà pública i consistirà en l'exposició oral pel o la concursant, en el temps que estime oportú, de l'historial acadèmic, de l'historial docent i investigador i del projecte investigador, així com el projecte docent que el candidat o candidata es proposa desenvolupar de si se li adjudica la plaça a la qual concursa. Seguidament, la comissió debatrà amb el o la concursant, durant un temps màxim de dues hores, sobre l'historial presentat i els projectes a desenvolupar.

Per a la valoració de la primera prova, la comissió fixarà uns criteris específics, d'acord amb el perfil de la plaça que, en tot cas, seran conformes amb els criteris generals següents:

1. Activitat i projecte investigador. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 40 i 55 punts.

2. Activitat i projecte docent. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 35 i 50 punts.

3. Experiència en gestió i administració educativa, científica i tecnològica; altres mèrits. Activitat professional. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 5 i 15 punts.



La suma de les puntuacions màximes dels tres criteris generals de valoració deu ser 100 punts.

Finalitzada la primera prova, la comissió realitzarà l'avaluació de cada aspirant, ajustada als criteris generals i específics de valoració prèviament establits, que avaluara l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les seues capacitats per a l'exposició i debat demostrades durant la prova.

La valoració es motivarà numèricament, de 0 a 100 punts, desglossada per cada aspecte a avaluar, per aspirant i, de forma col·lectiva per la comissió, o individualment per cada membre d'aquesta.

La persona concursant haurà superat la primera prova quan obtinga la puntuació mínima exigida en els criteris específics de valoració i el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la comissió.



La comissió realitzarà la segona prova quan, finalitzada la primera, hi haja concursants que hagen superat la primera prova.

En el termini màxim di 2 dies hàbils des de la finalització de la primera prova, la comissió farà pública en el tauler oficial d'anuncis (TOUMH) i en el web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/) la valoració de les persones candidates en aquesta prova i emplaçarà als qui hagen superat aquesta a la segona prova, que haurà de realitzar-se com a màxim en el termini de 3 dies hàbils des que es van publicar els resultats de la primera.

6.6. Segona prova. – Per al desenvolupament de la segona prova, les persones concursants entregaran a la comissió un resum de, si més no, tres temes dels consignats en el projecte docent relatius a una especialitat de l'àrea de coneixement a la qual corresponga la plaça. La comissió triarà aquell que haja de ser exposat oralment, en sessió pública, pel o per la concursant.

La persona concursant disposarà d'un temps mínim de quaranta-cinc minuts i màxim d'hora i mitja per a desenvolupar el tema. Seguidament, la comissió debatrà amb el o la concursant, durant un temps màxim de dues hores, sobre els continguts científics dels temes presentats, la metodologia a utilitzar en la seua impartició a l'estudiantat i tots aquells aspectes que estime rellevants en relació amb els temes presentats.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració d'aquesta, que hauran de respectar els que s'especifiquen a continuació:

1. Continguts científics i metodologia d'impartició del tema triat.



2. Domini de la matèria seleccionada.

3. Rigor, claredat expositiva i capacitat de síntesi en la presentació i debat amb la comissió.

4. Capacitat per a la comunicació i argumentació.

Finalitzada la segona prova, la comissió, de forma col·lectiva, o individualment cada membre d'aquesta, elaborarà un informe raonat sobre cada aspirant ajustat als criteris generals especificats en l'apartat anterior, consignant la seua puntuació numèrica de 0 a 10. En el segon supòsit, la valoració final de la segona prova s'obtindrà calculant la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cadascun dels membres de la comissió.

La persona concursant haurà superat la segona prova quan obtinga el mínim quantitatiu exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la comissió.



En el termini màxim de 3 dies hàbils, la comissió farà pública en el tauler oficial d'anuncis (TOUMH) i en el web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/) la valoració d'aquesta prova i, si ho estima oportú, convocarà els i les concursants que hagen superat la segona prova a la realització de la tercera.

En cas que, segons el parer de la comissió, no siga necessària la realització de la tercera prova, es publicarà amb els resultats de la segona, la proposta de provisió de plaça en el termini màxim de 7 dies hàbils.



6.7. Tercera prova. Si escau, amb la publicació dels resultats de la segona prova, la comissió convocarà es candidats i candidates que l'hagen superada a la tercera prova del concurs.

La tercera prova serà pública i consistirà en una entrevista en la qual la comissió debatrà amb la persona concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en les anteriors i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la tercera prova, la comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta que, en tot cas, hauran d'atendre l'adequació del candidat o candidata a l'activitat docent i investigadora a realitzar, pel que fa a les necessitats específiques de la Universitat Miguel Hernández posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Finalitzada la prova i en el termini màxim de 7 dies hàbils, la comissió farà pública al tauler oficial d'anuncis (TOUMH) i en el web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/) la valoració qualitativa que en aquesta prova li mereix cada persona candidata, així com la proposta de provisió de la plaça.



Setena. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es realitzarà pel sistema de votació en el termini màxim de 30 dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A aquests efectes, la comissió farà pública una resolució formulant-ne la proposta i el vot de cadascun dels seus membres a cadascuna de les persones concursants.

La comissió que jutge el concurs d'accés proposarà al rector, motivadament, i amb caràcter vinculant, una relació de totes les persones concursants que hagen obtingut, almenys, tres vots favorables, per ordre de preferència per al seu nomenament. En cap cas es podran proposar major número de candidatures que places concursades.



Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la comissió citarà els i les concursants proposats per l'ordre de preferència que d'aquests s'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.

Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Las persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

Contra la proposta de la comissió, els candidats i candidates podran presentar reclamació davant del rector, en el termini màxim de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió.

Admesa a tràmit la reclamació, aquesta serà valorada per una comissió de reclamacions, segons el que estableixen els articles 52 dels Estatuts de la Universitat Miguel Hernández i el 31 del seu Reglament de règim general del personal docent i investigador.



Huitena. Documentació que cal presentar per les candidates o els candidats proposats

Las candidatas o els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar, en els 20 dies següents de concloure l'actuació de la comissió, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández, o per qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que estableix la disposició final setena, en relació amb la disposició derogatòria única de la referida llei, els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o document equivalent, si la seua nacionalitat és diferent de l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents al professorat d'universitat.

c) Declaració jurada de no haver patit separació de l'Administració Pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, al que en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, hauran d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Documentació acreditativa de reunir els requisits de l'article 4 del Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

Las persones amb nacionalitat espanyoles que tingueren la condició de funcionaris de carrera estaran exemptes de justificar aquests documents i requisits i hi hauran de presentar certificació del ministeri o organisme que depenguen, acreditativa de la seua condició de funcionari i totes les circumstàncies que consten en el seu full de serveis.



Novena. Nomenament i presa de possessió

Els nomenaments proposats per la comissió seran efectuats pel rector, després que la persona proposada haja acreditat complir els requisits i terminis que estableix la base anterior.

En cas que la persona proposada no presente oportunament la documentació requerida el rector procedirà al nomenament de la següent en l'ordre de preferència formulat, una vegada aportada per aquest la documentació corresponent.

Els nomenaments seran publicats en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana..

En el termini màxim de 20 dies, comptadors des de l'endemà a la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, la persona nomenada haurà de prendre possessió de la seua destinació, moment en el qual adquirirà la condició de funcionari o funcionària del cos docent universitari que es tracte, amb els drets i deures que li són propis.





Desena. Protecció de dades de caràcter personal

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de provisió de places de personal docent funcionari i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.



Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut recollides.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, li garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat S/N, 03202, Elx (Alacant). De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.



Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, sense perjudici del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat de comunicació prèvia a aquest rectorat, un recurs contenciós administratiu, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, sala contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



No obstant això, i a elecció de la persona interessada, es podrà interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant d'aquesta administració, en aquest cas no pertocarà interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment esmentat, mentre no recaiga resolució expressa o presumpta del recurs de reposició.



Elx, 30 de maig de 2018.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.







ANNEX I



Tipus de concurs: concurs d'accés de torn lliure.

Codi plaça: DF2587

Categoria: Professor titular d'universitat

Àrea de coneixement: Medicina Preventiva i Salut Pública

Activitats docents i investigadores: Docència i investigació en Medicina Preventiva i Salut Pública

Comissió titular:

Presidenta: Juana Gallar Martínez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Ángel Nadal Navajas – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Fernando Anacleto López Prats – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal segona: Ángela Domínguez García – CU Universitat de Barcelona.

Vocal tercer: Víctor Moreno Aguado – CU Universitat de Barcelona.



Comissió suplent:

President: Joaquín Rueda Puente – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Enrique Perdiguero Gil – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx..

Vocal primer: Salvador Martínez Pérez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal segona: Trinidad Dierssen Sotos – TU Universitat de Cantàbria.

Vocal tercera: Ruth Gil Prieto – TU Universitat Rei Juan Carlos.





Mapa web