Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ d'11 de juliol de 2018, del director general de l'Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS), per la qual es fa pública oferta de llocs temporals. [2018/6900]

(DOGV núm. 8338 de 13.07.2018) Ref. Base de dades 006851/2018




En virtut de les competències que li atribueix el paràgraf 2.e de l'article 8 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià d'Acció Social (Decret 7/2013, de 4 de gener, del Consell; DOGV 6937, 07.01.2013), el director general de l'entitat resol:



Fer pública l'oferta dels llocs temporals que a continuació s'indiquen d'acord amb les bases següents:



Nombre llocs oferits Denominació llocs Referència

1 Lloc Auditor/a intern A

1 Lloc Administratiu/va B

1 Lloc Administratiu/va 50 % jornada C

1 Lloc Auxiliar administratiu/va D

1 Lloc Tècnic/a mitjà contractacions E

1 Lloc Tècnic/a mitjà econòmic-financer F

1 Lloc Tècnic/a mitjà recursos humans G

6 Llocs Administratius/ves temporals H







Primera. Requisits generals dels aspirants

a) Tindre nacionalitat espanyola, d'un estat membre de la Unió Europea o ser nacional d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea. Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la mencionada en les condicions previstes en la normativa vigent.



b) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir per llei. A l'efecte de regular del condicions de contractació dels menors d'edat: entre 16 i 17 anys caldrà ajustar-se al que disposa la normativa legal respecte al treball a torns i nocturn.

c) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física, psíquica o sensorial que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions i/o tasques pròpies del lloc a exercir.

Per a poder participar en el procés s'aportarà declaració responsable de la persona aspirant, a través de l'annex III, on se'n farà constància.



A la incorporació al lloc, el Servei de Vigilància de la Salut de l'IVASS emetrà l'informe d'aptitud per al desenvolupament de les funcions del lloc, i en cas que no siga apte, s'entendrà que no reuneix els requisits exigits.

d) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en què haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o, en cas contrari, no haver sigut cancel·lada del seu full de serveis o tindre dret a la seua cancel·lació o equivalent que impedisca, en el seu Estat, l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes.

Per a poder participar en el procés s'aportarà declaració responsable de la persona aspirant, a través de l'annex III, on se'n farà constància.

Aquests requisits hauran de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's durant la contractació.



Segona. Requisits de titulació

A més dels requisits genèrics mencionats, per a participar en la convocatòria es requereix acreditar estar en possessió de la titulació següent:

Auditor/a intern/a: títol universitari oficial de llicenciatura en Dret, Econòmiques o Administració i Direcció d'Empreses o equivalent o bé, títol universitari oficial de Grau en Dret o en Administració i Direcció d'Empreses més títol oficial de Màster universitari que d'acord amb els plans vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al lloc.



Administratiu/va: títol de Batxiller o títol de tècnic superior o equivalent.

Administratiu/va 50 % jornada: títol de Batxiller o títol de tècnic superior o equivalent.

Auxiliar administratiu/va: títol d'Ensenyament Secundari Obligatori o títol de tècnic o equivalent.

Tècnic/a mitjà contractacions: títol universitari oficial d'enginyeria tècnica, Diplomatura Universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé títol universitari oficial de Grau, que d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les funcions assenyalades.



Tècnic/a mitjà econòmic-financer: títol universitari oficial d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé títol universitari oficial de Grau, que d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les funcions assenyalades.



Tècnic/a mitjà recursos humans: títol universitari oficial d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé títol universitari oficial de Grau, que d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les funcions assenyalades.



Administratius/ves temporals: títol de Batxiller o títol de tècnic superior o equivalent.

Els/les aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable als/les aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades a l'empara de les disposicions de dret comunitari.



Tercera. Presentació de sol·licituds: termini, lloc i documentació

1. Les sol·licituds d'inscripció hauran d'omplir-se per mitjà de l'annex I, i hauran de presentar-se en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i presentar-les en qualsevol dels registres d'entrada de l'entitat o per qualsevol dels procediments establits en la normativa del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En tot cas, i independent del lloc de presentació, i dins del termini de presentació de sol·licituds, s'haurà d'enviar còpia de la sol·licitud i de la documentació que s'hi acompanya, en format pdf amb una grandària màxima de 3 megues per document, a l'adreça de correu electrònic: convocatorias_ivass@gva.es, indicant en l'assumpte la denominació del lloc al qual es presenta.

Aquest tràmit és de compliment obligatori per a poder formar part en el procés.

Els registres de l'IVASS es troben ubicats en les adreces següents:



IVASS Elx – Alacant: c/ Emilio Hernández Selva, 117 – 03206 Elx



IVASS València: c/ Amadeu de Savoia, 2 – 46010 València

IVASS Castelló: c/ Adoberies, 43, baixos – 12003 Castelló de la Plana

2. La sol·licitud d'inscripció (Annex I) haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:

– Annex II: full d'autobaremació emplenat. Cada persona interessada haurà de puntuar-se per mitjà del full d'autobaremació, de conformitat al barem establit en l'apartat seté de la present resolució, constituint l'autobarem declaració responsable de les dades emplenades.



– Annex III: declaració responsable de l'aptitud mèdica, de no estar incurs en expedient disciplinari ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, i declaració responsable de la documentació aportada.



3. Així mateix, s'haurà d'aportar la documentació següent:

a) Fotocòpia de DNI/NIE o passaport

b) Documentació acreditativa de la titulació requerida per a l'exercici del lloc.

c) Documentació acreditativa dels mèrits que desitgen fer valdre, d'acord amb el barem establit en l'apartat seté de la present convocatòria.

La documentació que es presente haurà de ser fidel reflex de l'original, la declaració responsable acreditativa de la qual haurà de firmar en l'annex III, sense perjuí que la justificació acreditativa d'aquest requisit puga ser requerida en qualsevol moment per l'entitat, abans o durant la contractació.

4. Els mèrits que no s'acrediten dins del termini i en el mode establit en la present resolució no seran valorats. Els mèrits acreditats hauran d'haver sigut obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció al present procés selectiu. Tota aquella documentació o sol·licitud aportada fora de termini no es baremarà.

5. La consignació de dades falses, o la falsedat de la documentació aportada, comportarà l'exclusió del procés corresponent, sense perjuí de les mesures legals oportunes corresponents. A més, en el cas del full d'autobaremació, comportarà l'exclusió del procés, si es comprova que les dades consignades en aquella, no podent interpretar-se d'una altra forma, són manifestament falses.

6. En el cas que un candidat/a se present a mes d'un lloc dels convocats, haurà d'aportar una sol·licitud per cada un dels llocs als quals opte, i la documentació acreditativa en totes i cadascuna de les sol·licituds.



7. La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les bases de la present convocatòria.



Quarta. Llocs de treball que es convoquen

Auditor/a intern

1. Contracte d'interinitat.

2. Nombre RLT: 2

3. Centre de prestació de serveis: Direcció General

4. Localitat del lloc: València

5. Naturalesa: laboral.

6. Durada del contracte: fins a cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

– Grup A.

– Complement de destinació: nivell 24

– Complement específic: E045

9. Funcions: Elaborar les propostes de Plans d'Auditoria Interna, promoure i verificar la implementació en l'ens de mesures, control pressupostari, verificar bon funcionament dels sistemes i procediments d'execució del pressupost, dissenyar i supervisar sistemes de control, seguiment continuat de mètodes i procediments, compliment de plans, procediments i normativa de caràcter financer o qualsevol altra índole, aplicació de mesures correctores, emetre informes i propostes de millora.



Administratiu/va

1. Contracte d'interinitat

2. Nombre RLT: 29

3. Centre de prestació de serveis: Direcció General

4. Localitat del lloc: València

5. Naturalesa: laboral.

6. Durada del contracte: fins a la incorporació del titular amb reserva del lloc de treball, cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

– Grup C.

– Complement de destinació: nivell 14

– Complement específic: E005

9. Funcions: tramitar expedients, preparar documentació administrativa i el seu possible tractament informàtic. Informar dels tràmits i situacions dels expedients gestionats a la unitat adscrita. Confeccionar, arxivar i controlar la documentació de la seua àrea.



Administratiu/va 50 % jornada

1. Contracte d'interinitat

2. Nombre RLT: 302

3. Centre de prestació de serveis: Centre Ocupacional Marxalenes

4. Localitat del lloc: València

5. Naturalesa: laboral.

6. Durada del contracte: fins a cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: Parcial (50 %).

8. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

– Grup C.

– Complement de destinació: nivell 14

– Complement específic: E005

9. Funcions: tramitar expedients, preparar documentació administrativa i el seu possible tractament informàtic. Informar dels tràmits i situacions dels expedients gestionats a la unitat adscrita. Confeccionar, arxivar i controlar la documentació de la seua àrea.



Auxiliar administratiu/va

1. Contracte temporal

2. Nombre RLT: 848

3. Centre de prestació de serveis: Direcció General

4. Localitat del lloc: València

5. Naturalesa: laboral.

6. Durada del contracte: fins a la incorporació del titular amb reserva del lloc de treball, cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

– Grup D.

– Complement de destinació: nivell 15

– Complement específic: E015

9. Funcions: realitzar activitats d'arxiu, càlcul senzill, tramitar expedients sota supervisió i atenció al públic. Utilitzar si és el cas processador de textos, terminal en ordinador o material semblant. Qualsevol altra tasca de caràcter anàleg que se li encomane.



Tècnic/a mitjà contractacions

1. Contracte temporal per acumulació de tasques.

2. Centre de prestació de serveis: Direcció General

3. Localitat del lloc: València

4. Naturalesa: laboral.

5. Durada del contracte: 6 mesos. Si la persona seleccionada ha sigut objecte de contractació amb anterioritat en un lloc de naturalesa anàloga en l'IVASS, la contractació es realitzarà pel període màxim que evite incomplir els límits establits en l'article 15.5 de l'Estatut dels Treballadors.

6. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: completa.

7. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

–Grup B.

–Complement de destinació: nivell 16

– Complement específic: E008

8. Funcions: dissenyar, implantar i seguir els expedients així com els programes d'actuació de l'àrea a què estiga adscrit en les diferents àrees d'intervenció, així com executar, seguir i avaluar l'aplicació, i informar sobre el seu estat. Complir amb els requeriments exigits per la normativa que afecte el seu treball i el Sistema de Gestió Integral. Distribuir les tasques del personal a càrrec seu, així com supervisar-ne i avaluar-ne els resultats. Portar a terme les funcions de coordinació i comunicació amb la resta de l'equip multiprofessional en el disseny, l'execució i el seguiment dels programes. Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.



Tècnic/a mitjà econòmic-financer

1. Contracte temporal per acumulació de tasques.

2. Centre de prestació de serveis: Direcció General

3. Localitat del lloc: València

4. Naturalesa: laboral.

5. Durada del contracte: 6 mesos. Si la persona seleccionada ha sigut objecte de contractació amb anterioritat en un lloc de naturalesa anàloga en l'IVASS, la contractació es realitzarà pel període màxim que evite incomplir els límits establits en l'article 15.5 de l'Estatut dels Treballadors.

6. Característiques del lloc:

–Disponibilitat i flexibilitat horària.

–Jornada: completa.

7. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

–Grup B.

–Complement de destinació: nivell 16

– Complement específic: E008

8. Funcions: dissenyar, implantar i seguir els expedients així com els programes d'actuació de l'àrea a què estiga adscrit en les diferents àrees d'intervenció, així com executar, seguir i avaluar l'aplicació,e informar sobre el seu estat. Complir amb els requeriments exigits per la normativa que afecte el seu treball i el Sistema de Gestió Integral. Distribuir les tasques del personal a càrrec seu, així com supervisar-ne i avaluar-ne els resultats. Portar a terme les funcions de coordinació i comunicació amb la resta de l'equip multiprofessional en el disseny, l'execució i el seguiment dels programes. Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.



Tècnic mitjà recursos humans

1. Contracte temporal per acumulació de tasques.

2. Centre de prestació de serveis: Direcció General

3. Localitat del lloc: València

4. Naturalesa: laboral.

5. Durada del contracte: 6 mesos. Si la persona seleccionada ha sigut objecte de contractació amb anterioritat en un lloc de naturalesa anàloga en l'IVASS, la contractació es realitzarà pel període màxim que evite incomplir els límits establits en l'article 15.5 de l'Estatut dels Treballadors.

6. Característiques del lloc:

–Disponibilitat i flexibilitat horària.

–Jornada: completa.

7. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

–Grup B.

–Complement de destinació: nivell 16

– Complement específic: E008

8. Funcions: dissenyar, implantar i seguir els expedients així com els programes d'actuació de l'àrea a què estiga adscrit en les diferents àrees d'intervenció, així com executar, seguir i avaluar l'aplicació, i informar-ne sobre l'estat. Complir amb els requeriments exigits per la normativa que afecte el seu treball i el Sistema de Gestió Integral. Distribuir les tasques del personal a càrrec seu, així com supervisar-ne i avaluar-ne els resultats. Portar a terme les funcions de coordinació i comunicació amb la resta de l'equip multiprofessional en el disseny, l'execució i el seguiment dels programes. Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.



Administratius/ves temporals

1. Contracte temporal per acumulació de tasques.

2. Centre de prestació de serveis: Direcció General (Recursos humans, econòmic i contractacions)

3. Localitat del lloc: València

4. Naturalesa: laboral.

5. Durada del contracte: 6 mesos. Si la persona seleccionada ha sigut objecte de contractació amb anterioritat en un lloc de naturalesa anàloga en l'IVASS, la contractació es realitzarà pel període màxim que evite incomplir els límits establits en l'article 15.5 de l'Estatut dels Treballadors.

6. Característiques del lloc:

–Disponibilitat i flexibilitat horària.

–Jornada: completa

7. Retribucions: segons taules salarials de l'IVASS

–Grup C.

–Complement de destinació: nivell 14

– Complement específic: E005

8. Funcions: tramitar expedients, preparar documentació administrativa i el seu possible tractament informàtic. Informar dels tràmits i situacions dels expedients gestionats en la unitat adscrita. Confeccionar, arxivar i controlar la documentació de la seua àrea.



Cinquena. Comissió avaluadora

1. La comissió avaluadora de la present convocatòria estarà integrada per:

Presidenta: María José Bayarri Torres – tècnica superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Suplent: Julio Sanchis Machí – tècnic superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Secretaria: María Amparo Mollar Maseres – tècnica superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Suplent: Beatriz Jannone Colomina – tècnica superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Vocal: Nuria Crusat Morell – tècnica superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Suplent: Raquel Gonzálvez Gadea – tècnica superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Vocal: Belén Rivaya-Fernández Santa Eulalia – habilitada estatal – secretària-interventora

Suplent: Joan Carles Cuenca Bolinches – tècnic superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Vocal: Julián Delgado de las Marinas – tècnic superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Suplent: José Miguel Sánchez Giménez – tècnic superior d'administració general de l'Administració de la Generalitat

2. De conformitat amb el que estableix l'últim paràgraf de l'article 8 del vigent conveni col·lectiu, en relació amb el que disposa l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la participació dels sindicats en aquest procés es realitzarà per mitjà de la presència en les sessions de la comissió de selecció, amb veu però sense vot, d'un/a representant de cada un dels que tenen la condició de més representatius en IVASS.

3. El funcionament de la comissió avaluadora s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.





Sisena. Sistema selectiu

1. El procés de selecció constarà de dues fases: una primera de baremació de mèrits, i la segona una entrevista.

1.1. La fase de baremació consistirà a valorar els mèrits al·legats una vegada revisada la documentació que consta d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la fase de baremació. La seua valoració màxima serà de 20 punts

1.2. Només accediran a la fase d'entrevista els candidats/ates que hagen obtingut les vint-i-cinc majors puntuacions després de la fase de baremació. L'entrevista davant la comissió de baremació versarà sobre el contingut del lloc, l'experiència professional i aptitud per a l'exercici del lloc. La seua valoració màxima serà de 10 punts.

2. El resultat final d'aquest procés de selecció vindrà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les fases.

3. Finalitzat el procés selectiu, la comissió de selecció, prèvia comprovació del compliment dels requisits de provisió del lloc de treball de les normes que regeixen la present convocatòria, escaurà formular proposta d'adjudicació a la direcció general d'IVASS, en la qual figurarà la puntuació obtinguda per cada candidat/a, que es farà pública als taulers d'anuncis dels serveis centrals de València i dels serveis territorials de Castelló i Alacant, així com en la pàgina web de l'entitat, http://www.ivass.gva.es, concedint a les persones interessades un termini de 10 dies hàbils per a al·legar i justificar el que estimen pertinent.



Les al·legacions es dirigiran a la comissió de selecció, en la forma establida en la base tercera.

En tot cas, i independent del lloc de presentació, perquè siguen tingudes en compte, s'haurà d'enviar còpia a l'adreça de correu electrònic: convocatorias_ivass@gva.es

Finalitzat el termini d'al·legacions, la comissió de selecció estudiarà i resoldrà les possibles al·legacions i formalitzarà la proposta de resolució definitiva.

4. A la vista de l'anterior, el director general de l'IVASS resoldrà l'adjudicació per a l'exercici dels llocs de treball, a la persones considerades més idònies d'acord amb el sistema selectiu establit en la base sisena.



Setena. Barem de mèrits

1. Per formació, fins a un màxim de 10 punts, segons els apartats següents:

1.1. Titulació acadèmica.

Per qualsevol títol acadèmic d'igual o superior nivell a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball a proveir, excloent-ne el que siga necessari per a l'accés al lloc:

1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts.

Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, entenent-s'hi compreses aquelles altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

1.2. Cursos de formació i perfeccionament.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, amb un màxim de 3 punts, d'acord amb la següent escala:

De 100 o més hores: 2,50 punts

De 75 a menys de 100 hores: 2,00 punts

De 50 a menys de 75 hores: 1,50 punts

De 25 a menys de 50 hores: 1,00 punts

De 15 a menys de 25 hores: 0,30 punts

En aquest apartat no es puntuaran els cursos de valencià ni d'idiomes comunitaris. Tampoc no es puntuaran els cursos d'una carrera acadèmica, doctorat ni d'instituts universitaris, quan aquests formen part del pla d'estudis del centre. Tampoc no puntuaran els cursos de preparació o formació relacionats amb processos d'especialització i de selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i d'adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa jurídica dels llocs de treball.

1.3. Valencià.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 2 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, la Comissió Interuniversitària d'Estandardització de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o l'Escola oficial d'Idiomes (EOI), d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral (A2): 0,50 punts

– Grau elemental (B1): 1,00 punt

– Grau mitjà (C1): 1,50 punts

– Grau superior (C2): 2,00 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca, sempre que no constituïsca requisit del lloc a proveir. En aquest últim cas, es valorarà exclusivament estar en possessió de certificat de coneixements del valencià superior a l'exigit com a requisit, d'acord amb la puntuació de l'anterior escala.

1.4. Idiomes comunitaris: màxim 2 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, acreditant-se documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per la universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 2 punts, puntuant per cada cicle complet de l'escola oficial d'idiomes o equivalent, o dels nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència, d'acord amb l'escala següent:



Nivell Bàsic (A2): 1 punt

Nivell mitjà (B1): 1,5 punts

Nivell Avançat (B2 o superior): 2 punts

2. Per serveis prestats, fins a un màxim de 10 punts:

2.1. Serveis prestats en IVASS en el lloc sol·licitat: per cada mes complet 0,08

2.2. Serveis prestats que guarden similitud amb el lloc sol·licitat en administracions públiques: per cada mes complet de serveis efectius 0,06 punts.

2.3. Serveis prestats que guarden similitud amb el lloc sol·licitat en entitats privades: per cada mes complet de serveis efectius 0,04 punts.



2.4. Serveis prestats en IVASS en altres categories: Per cada mes complet de serveis efectius 0,03 punts.

Per a justificar el temps treballat, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral (que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social). Per a saber si els serveis prestats guarden similitud amb el lloc de treball, s'haura d'aportar certificat d'empresa que preveja el temps treballat, la categoria laboral i una descripció de les funcions desenvolupades.





Huitena. Borsa

A causa de les necessitats de cobertures temporals de llocs existents en l'actualitat, així com a la situació d'esgotament de les borses actuals, amb caràcter extraordinari, finalitzat el procés selectiu, es constituirà una borsa de treball provisional, d'àmbit territorial autonòmic, si és el cas, per a cobrir les necessitats de contractació temporal per al personal de qualsevol de les categories convocades, amb els/les candidats/tes que hagen superat la fase d'entrevista per ordre de puntuació.



Aquesta borsa tindrà caràcter excepcional i s'emprarà per a cobrir necessitats urgents i inajornables, mentre es constitueix la nova borsa de treball temporal.

Aquesta borsa es regirà per les bases de l'actual borsa de substitució d'IVASS. El contingut de les esmentades bases es va establir mitjançant Resolució de 20 de març de 2017, del director general de l'IVASS, per la qual es convoquen les borses de treball temporal de les categories de cuidador/a, infermer/a i cuiner/a, publicada en el DOGV número 8008, de 27 de març de 2017.

Aquesta borsa substituirà qualsevol borsa anterior de les esmentades categories.



Novena. Recursos

Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. D'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com als articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, els interessats poden interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant l'òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació.

Alternativament, si no es recorre en reposició, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



València, 11 de juliol de 2018.– El director general de l'IVASS: Àngel Bonafé Osca.

Mapa web