Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 20 de maig de 2020, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es convoquen les subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2020. [2020/3664]

(DOGV núm. 8823 de 29.05.2020) Ref. Base de dades 003948/2020




En compliment del que disposa la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, mitjançant l'Ordre 42/2016, de 3 d'agost (DOGV 7845, 05.08.2016), del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de les subvencions a centres d'ensenyament no reglat de música i de dansa, dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 32/2017, de 24 de juliol (DOGV 8092, 26.07.2017), del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i d'acord amb el que preveu la Llei 10/2019, de 27 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2020, es convoquen subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2020.



Atenent a d'allò que disposa el Decret llei 4/2020, de 17 d'abril, del Consell, de mesures extraordinàries de gestió econòmica financera per a fer front a la crisi produïda per la Covid-19 (DOGV 8794, 2020.04.21).



El Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat (DOGV núm.8590, de 12.07.2019), així com el Decret 186/2017, de 24 de novembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, assenyala que les competències en relació amb les escoles de música i les escoles de música i dansa corresponen a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, i en virtut de les facultats conferides, resolc:



Primer. Objecte

1. Aquesta resolució té per objecte convocar, en règim de concurrència competitiva, subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa (d'ara en avant, escoles), inscrites en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana, per a contribuir al finançament de les despeses derivades de la contractació del personal docent i despeses ordinàries de funcionament durant el curs 2019-2020.



2. Aquestes subvencions es regeixen per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la normativa que la desplega; per la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com per l'Ordre 42/2016, de 3 d'agost, del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de les subvencions a centres d'ensenyament no reglat de música i de dansa, dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 32/2017, de 24 de juliol, del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.





Segon. Dotació pressupostària

1. L'import global màxim destinat a aquesta convocatòria és d'11.277.884,28 €, que es finançarà a càrrec dels crèdits del capítol IV del programa 422.40, línia pressupostària S1576 dels pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2020.

2. L'import esmentat pot ser incrementat com a conseqüència d'una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit, circumstància que no requerirà una nova convocatòria, de conformitat amb el que preveu l'article 58, apartat 2, lletra a, punt quart, del Reglament de la Llei general de subvencions. Així mateix, l'import esmentat pot ser minorat quan, en el marc de les polítiques d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, s'adopten mesures de no disponibilitat que afecten els crèdits de la línia de subvenció finançada.



Tercer. Forma i termini de tramitació i presentació de sol·licituds

1. La tramitació i presentació de sol·licituds s'ha de realitzar exclusivament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA i serà la darrera sol·licitud presentada, dins del termini establit, l'única que es considerarà vàlida, juntament amb la documentació que l'acompanya. Per a realitzar la tramitació electrònica, el sol·licitant pot fer servir qualsevol dels certificats admesos per la seu electrònica de la Generalitat.

A més de realitzar-se directament, la tramitació electrònica es pot dur a terme mitjançant un representant autoritzat, identificat en el Sistema de Gestió de la Representació de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana.

2. El punt d'accés a la tramitació electrònica és la seu electrònica de la Generalitat, accessible en el lloc web https://sede.gva.es. Aquest tràmit també estarà disponible en el següent enllaç: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230&version=amp

Les entitats sol·licitants custodiaran una còpia, en format PDF, amb el justificant del registre de la sol·licitud i la resta d'annexos que s'originen. Aquesta còpia serà generada per la plataforma de la seu electrònica una vegada finalitzada i registrada telemàticament la corresponent sol·licitud.

Les incidències de tramitació electrònica relacionades amb qüestions tècniques informàtiques s'atendran mitjançant el correu: generalitat_en_red@gva.es.

Els dubtes relacionats amb el contingut d'aquesta convocatòria seran atesos, exclusivament, a través del correu electrònic: sere@gva.es.

3. La sol·licitud i la documentació preceptiva presentada per altres mitjans diferents dels previstos determinarà l'exclusió d'ofici d'aquesta convocatòria.

4. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present convocatòria. L'incompliment d'aquest termini determinarà l'exclusió de la convocatòria.

5. El punt d'accés a l'hora d'aportar documentació que puga ser requerida durant la revisió dels expedients estarà disponible en el següent enllaç: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20116&version=amp.

6. A conseqüència de l'aplicació de l'article 9 del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, aquesta convocatòria ha previst un annex VII per a fer constar els ingressos reals que s'han tingut i despeses de professorat que s'han generat en l'escola durant el curs 2019-2020 a data de 30 de juny de 2020, juntament amb les despeses previstes del professorat que reste contractat els mesos de juliol i agost de 2020. El termini per a aportar aquest annex a la sol·licitud serà del 3 al 9 de juliol de 2020, ambdós dies inclosos i es realitzarà a través del següent enllaç assenyalat a l'apartat anterior de requeriments.

7. Quedaran excloses d'aquesta convocatòria aquelles escoles de música o escoles de música i dansa que van ser beneficiàries d'aquestes subvencions en la convocatòria anterior i no van presentar la justificació en el termini establit de conformitat amb l'article 2.2 de les bases reguladores d'aquestes subvencions i l'article 70.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Quart. Documentació

1. La tramitació telemàtica de la sol·licitud inclou la següent documentació que es generarà des de la mateixa seu electrònica:

a) Sol·licitud de subvenció, que contindrà la següent informació:

– Dades del certificat digital d'accés a la tramitació.

– Dades de l'escola.

– Entitat titular de l'escola, on constaran les dades que figuren en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana.

– Dades de la persona que representa l'entitat.

– Autoritzacions, documentació que s'aporta i declaració responsable de la persona que ostente la representació legal de l'entitat, en els termes indicats en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

b) Relació del personal docent de l'escola, que contindrà la informació següent:

– Dades identificatives.

– Data d'inici de contracte, que ha de ser, de conformitat amb les bases reguladores, amb data màxima del dia 4 de novembre de 2019. En cap cas, es consignaran les altes de professorat amb posterioritat a aquesta data, per tant, els contractes per substitució d'un docent no s'han de consignar en el moment de la sol·licitud.

– Requisit de titulació. Aquest requisit és el que s'assenyala en l'article 5.4, 5.5, 5.6 i 5.7 de l'Ordre 35/2017, de 10 d'agost (DOGV 8107, 17.08.2017), de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'estableix el procediment d'inscripció, modificació i baixa de les escoles de música, escoles de dansa i escoles de música i dansa en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana.



– Hores contractades: es farà constar el total d'hores mensuals de cada docent.

– Docència: caldrà indicar les matèries impartides per cada docent.

Es consideraran les hores computables a tasques directives en funció de l'alumnat matriculat en el centre, segons aquesta distribució:



Nombre d'alumnat matriculat Hores setmanals de tasques directives

fins a 20 1

21 – 60 4

61 – 99 6

100 – 200 8

201 – 300 10

més de 300 12







Aquest nombre total d'hores directives es distribuirà entre tot l'equip amb aquestes responsabilitats directives, a criteri del centre.

En qualsevol cas, les persones que exerceixen la direcció pedagògica de l'escola també han de complir el requisit de titulació. Es considerarà contracte per docència aquell que, com a mínim, tinga la meitat de les hores destinades a la docència directa amb alumnat.

– Mesos de contracte que estiguen previstos en la contractació de cada docent. Les fraccions de mes es consignaran de la manera següent: +0,25 una setmana, +0,50 dues setmanes, +0,75 tres setmanes. En el cas de docents contractats a l'inici de curs que hagen causat baixa i hagen sigut substituïts per un altre, el nombre total de mesos a indicar en la sol·licitud seran els previstos per a tot el curs, de manera que el cost total es corresponga amb la realitat. Aquesta circumstància es comprovarà en el moment de la justificació de la subvenció.

– Hores de formació, amb una durada mínima de 20 hores per curs i tots els realitzats a partir de l'1 de gener de 2018.

– Cost mensual: la suma del salari brut i els costos de Seguretat Social a càrrec de l'empresa. Es faran constar, exclusivament, els costos imputables a serveis prestats en el centre docent (impartició de classes, hores d'atenció, hores com a responsables pedagògics, etc.). En cas de pagues extraordinàries, aquestes es reflectiran de forma prorratejada en el total de mesos de contracte.

c) Oferta formativa – ingressos de l'escola de música. Aquest apartat reflectirà:

– Ingressos totals en concepte de matrícula rebuts per l'escola, i es farà constar el nombre total d'alumnat matriculat. En cas que no tot l'alumnat pague la mateixa quantitat, s'haurà de traure una mitjana ponderada de manera que l'import total es corresponga amb els ingressos reals per aquest concepte.

– Ingressos per assignatura: imports mensuals i quantitat d'alumnat atés en cada una de les assignatures. En cas que no tot l'alumnat pague la mateixa quantitat, s'haurà de traure una mitjana ponderada de manera que l'import total es corresponga amb els ingressos reals per aquest concepte.

Tots els imports en concepte de matrícula i assignatura hauran d'estar publicats en els taulers d'anuncis, llocs web o espais que els centres tinguen assignats per a la difusió de la informació.



– Altres subvencions o aportacions de les corporacions locals per al sosteniment de l'escola, corresponents al curs escolar 2019-2020.



2. Documentació que cal aportar i que s'hi adjunta durant la tramitació de la sol·licitud:

a) Documentació acreditativa de cada docent, en una carpeta comprimida en format ZIP, que identificarà de forma inequívoca el docent o la docent, dins de la qual s'introduirà cada document en format PDF.



a.1. Còpia de la titulació específica requerida. Només s'ha d'aportar en els casos de professors que no apareguen validats en el formulari de relació del personal de l'escola que trobaran durant la tramitació telemàtica. En el cas de sol·licitar habilitació per a impartir docència en aquests ensenyaments, s'ha d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

a.2. Còpia del primer full del contracte, o en el cas de treballadors fixos discontinus, crida per al curs 2019-2020 que acredite les hores contractades, l'horari i les funcions que s'exerceixen en el lloc de treball.

a.3. Còpia de la nòmina corresponent al mes de novembre de l'any 2019.

a.4. Còpia dels certificats acreditatius dels cursos de formació, si és el cas. Perquè els certificats es puguen incloure en la relació indicada en aquest apartat, han de correspondre a cursos que tinguen els requisits següents:

– Posseir la condició de curs de formació musical o de dansa, de direcció i gestió de centres educatius, de noves tecnologies aplicades a l'àmbit educatiu o d'actualització metodològica.

– Estar homologat i reconegut per qualsevol administració pública competent en matèria d'educació.

– Han de tindre una durada mínima de 20 hores de formació i haver-se realitzat a partir de l'1 de gener de 2018.

b) Annex IV. Relació nominal de l'alumnat matriculat a l'escola en el curs 2019-2020, que estarà disponible en la pàgina web https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230&version=amp, en l'apartat d'impresos associats.

c) Annex V. Extracte de la programació general anual (PGA), que estarà disponible en la pàgina web https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230&version=amp, en l'apartat d'impresos associats. L'apartat D d'aquest extracte és autobaremable, per tant és obligatori emplenar totes les cel·les buides per a poder valorar l'apartat.

d) Annex VI. Informe d'autoavaluació amb indicadors, que estarà disponible en la pàgina web https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230&version=amp en l'apartat d'impresos associats.

e) Si l'escola desenvolupa algun projecte d'innovació, cal aportar un document explicatiu que siga coherent amb el que s'assenyala en la base dotze de l'annex de l'Ordre 31/2016, de 4 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de les subvencions i assignacions econòmiques per a la realització de projectes d'investigació i innovació educativa en centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana. El projecte d'innovació ha de contindre una memòria econòmica en cas que la implementació d'aquest supose un cost addicional al pressupost de l'escola.

f) Si la sol·licitant és una entitat privada, document acreditatiu emés per l'ajuntament de la localitat on se situa l'escola en el qual se certifique l'ajuda o subvenció que rep la titular en l'exercici 2020 per al sosteniment de l'escola. Aquest document s'ha de presentar fins i tot en cas que no es reba cap subvenció o ajuda específica per a aquesta finalitat.



Si l'ajuda o subvenció s'atorga de manera genèrica a l'entitat, i no es pot certificar la quantia que repercuteix específicament a l'escola, el sol·licitant ha d'adjuntar al document emés per l'ajuntament un escrit acreditatiu on s'especifique la part de la subvenció o ajuda que es destina a l'escola.

g) Si la sol·licitant és una entitat privada, i no s'autoritza la consulta a l'òrgan instructor, cal aportar els certificats acreditatius d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social en els termes indicats en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

h) Si la sol·licitant és una entitat local, s'ha d'aportar l'acreditació d'estar al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant de la Sindicatura de Comptes, de conformitat amb la normativa aplicable.

i) Si la sol·licitant és una entitat privada que gestiona una escola de titularitat municipal en règim de concessió, cal aportar un certificat de la secretaria de la corporació local que acredite la condició de concessionària a aquesta entitat.

j) Model de domiciliació bancària en cas de ser nova perceptora o canvi de número de compte, de conformitat amb el model disponible en la pàgina web http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230, en l'apartat d'impresos associats. Ha d'anar segellat i signat per l'entitat bancària, i indicar el compte i el titular.

k) Annex VII. Formulari d'ingressos reals i desglossament de les despeses de professorat que s'han generat en l'escola durant el curs 2019-2020 a data de 30 de juny de 2020, juntament amb les despeses previstes de professorat que reste contractat els mesos de juliol i agost de 2020, per l'aplicació de l'article 9 del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19.

Com a conseqüència d'açò, es farà constar el professorat que haja estat afectat per un Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTO), en aplicació del Reial Decret llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per a fer front a l'impacte econòmic i social de la Covid-19. Aquest formulari estarà disponible en la pàgina web: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230&version=amp, en l'apartat d'impresos associats. Aquest formulari incorpora el càlcul automàtic de la suma de despeses, per la qual cosa és imprescindible que per a emplenar-lo s'utilitze un lector de pdf editable que incorpore aquesta funcionalitat, per tal que el total de despeses quede reflectit en el document que finalment s'aporta.



Cinqué. Criteris de valoració de les sol·licituds

1. La comissió avaluadora valorarà les sol·licituds presentades i assignarà l'import de la subvenció, d'acord amb el que estableixen les bases reguladores d'aquestes subvencions i aquesta convocatòria.

2. S'assignarà inicialment un mòdul de 2.000 euros per cada localitat atesa en aquelles escoles que tinguen un àmbit supramunicipal. Aquesta condició, així com les localitats ateses, podran ser comprovades d'ofici per l'òrgan instructor, tenint en compte que les escoles d'àmbit supramunicipal hauran d'atendre, per a cadascuna de les seues extensions, el que estableix l'Ordre 35/2017, de 10 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'estableix el procediment d'inscripció, modificació i baixa de les escoles de música, escoles de dansa i escoles de música i dansa en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana (DOGV 8107, 17.08.2017).



3. Es farà un prorrateig entre totes les entitats sol·licitants atenent les despeses previstes per cada escola en el curs escolar 2019-2020, entenent que el període lectiu ha de tindre una duració mínima de 8 mesos i el professorat pot estar contractat fins a un màxim de 12 mesos o ser indefinit.

Es consideren despeses de personal docent les que s'assenyalen en les bases reguladores. Per al càlcul de les despeses de funcionament es farà segons aquesta distribució:



Nombre d'alumnat matriculat fins a 20 2.400 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat 21 – 60 6.000 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat 61 – 99 15.000 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat 100 – 170 24.000 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat 171 – 230 31.000 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat 231 – 300 38.000 € anuals

Nombre d'alumnat matriculat més de 300 46.000 € anuals





Aquest prorrateig pot cobrir fins al 33 % de les despeses previstes, i sempre que hi haja crèdit disponible per a fer-ho.

A efectes de la valoració de les sol·licituds es tindran en compte totes aquelles circumstàncies econòmiques sobrevingudes durant el curs 2019-2020 a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19.

4. Si queda crèdit disponible, es realitzarà un altre prorrateig a cada una de les sol·licituds admeses atenent els criteris de baremació següents:

La quantia individualitzada que es pot rebre en aquest prorrateig serà la que resulte de la puntuació obtinguda pel valor punt prèviament determinat. El valor punt serà el que resulte de la suma de totes les puntuacions obtingudes pels sol·licitants dividit entre el crèdit disponible, tenint en compte el que s'assenyala en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

Aquest últim prorrateig pot cobrir fins a dos terços de les despeses previstes, i sempre que hi haja crèdit disponible per a fer-ho.



* D'acord amb els criteris determinants de les zones en risc de despoblament de l'Agenda Valenciana contra el Despoblament els municipis inclosos són:









ALACANT



Zona/comarca Municipis integrants

EL COMTAT Alcoleja, Balones, Benasau, Famorca, l'Orxa, Quatretondeta, Almudaina, Beniarrés, Benilloba, Benimassot, Facheca, Planes, Benillup, Tollos

LA MARINA ALTA la Vall d'Ebo Castell de Castells, la Vall d'Alcalà,la Vall de Gallinera

L'ALCOIÀ Benifallim, Penàguila

LA MARINA BAIXA Confrides, Beniardá, Sella







CASTELLÓ



Zona/comarca Municipis integrants

ELS PORTS Cinctorres, Herbés, Olocau del Rey, Portell de Morella, Vallibona, Villores, Forcall, Castellfort, Zorita del Maestrazgo, la Mata de Morella; Morella, Palanques, Todolella

L'ALT MAESTRAT Ares del Maestrat, Benassal, Culla, la Torre d'en Besora Catí, Tírig, Albocàsser, Vilar de Canes, Vilafranca

EL BAIX MAESTRAT Canet lo Roig, Cervera del Maestre, Rossell, Xert, Castell de Cabres

L'ALCALATÉN Atzeneta del Maestrat, Benafigos, Llucena, Xodos, Vistabella del Maestrat

LA PLANA ALTA Vilanova d'Alcolea, la Serratella, Sierra Engarcerán, la Torre d'en Doménec

L'ALT PALÀNCIA Chóvar, Pina de Montalgrao, Teresa, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Azuébar, Barracas, Caudiel, Gaibiel, Matet, Torás, El Toro, Vall de Almonacid, Higueras, Pavías, Sacañet

LA PLANA ALTA Vilanova d'Alcolea, la Serratella, Sierra Engarcerán, la Torre d'en Doménec

L'ALT PALÀNCIA Chóvar, Pina de Montalgrao, Teresa, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Azuébar, Barracas, Caudiel, Gaibiel, Matet, Torás, El Toro, Vall de Almonacid, Higueras, Pavías, Sacañet

L'ALT MILLARS Argelita, Ayódar, Cortes de Arenoso, Puebla de Arenoso, Torralba del Pinar, Villamalur, Arañuel, Castillo de Villamalefa, Cirat, Ludiente, Toga, Villanueva de Viver, Zucaina, Espadilla, Fanzara, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Montán, Montanejos, Torrechiva, Vallat, Villahermosa del Río







VALÈNCIA



Zona/comarca Municipis integrants

EL RACÓ D'ADEMÚS Casas Bajas, Castielfabib, Vallanca, Ademuz, Casas Altas, Puebla de San Miguel, Torrebaja

ELS SERRANS Alcublas, Alpuente, Bugarra, Chelva, Titaguas, Aras de los Olmos, Calles, Chulilla, Gestalgar, Tuéjar, La Yesa, Andilla, Benagéber, Domeño, Higueruelas, Losa del Obispo, Pedralba, Sot de Chera, Villar del Arzobispo

EL CAMP DE TÚRIA Gátova

LA PLANA

D'UTIEL-REQUENA Venta del Moro, Camporrobles, Chera

LA VALL DE COFRENTS-AIORA Cortes de Pallás, Jalance, Jarafuel, Teresa de Cofrentes, Zarra, Ayora, Cofrentes

LA CANAL DE NAVARRÉS Bicorp, Millares, Quesa

LA RIBERA BAIXA Llaurí

LA COSTERA Estubeny

LA VALL D'ALBAIDA Pinet, Carrícola, Sempere

L'HORTA SUD Llocnou de la Corona







Sisé. Notificacions i requeriments

Qualsevol notificació formal o requeriment, dins d'aquest procediment, es durà a terme per via telemàtica en l'adreça electrònica que figure en la sol·licitud presentada, notificació que haurà d'indicar, entre altres aspectes, la forma de presentació de la documentació requerida, si escau, en compliment de les condicions estipulades en els articles 41 i següents del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell.





Seté. Resolució del procediment

1. El termini per a tramitar les sol·licituds, resoldre i notificar la concessió serà de sis mesos com a màxim, a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Vista la resolució formulada per la comissió avaluadora, el director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial pot declarar deserta, totalment o parcialment, l'adjudicació de la subvenció.

3. La resolució de concessió d'aquestes subvencions es notificarà mitjançant publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En aquesta figuraran les entitats beneficiàries, al costat de la quantia que es concedeix, les subvencions denegades amb la causa que ho motiva i les sol·licituds no admeses a tràmit o excloses per incompliment d'algun dels requisits assenyalats en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

4. El termini per a presentar la justificació de la subvenció s'estipularà en la resolució de concessió de les subvencions i serà, com a mínim, de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució de concessió en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L'incompliment d'aquest termini determinarà la pèrdua de la subvenció concedida.



Huité. Règim de pagament de la subvenció

Les subvencions concedides en virtut d'aquesta convocatòria estan exceptuades del règim de pagament anticipat previst en l'article 171 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'acord amb el que estableix l'article 44.2.h de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2020. Per tant, fins al 70 % es podrà lliurar immediatament a les entitats beneficiàries, una vegada concedida. Justificat l'import anticipat, la resta de la subvenció, fins al màxim del 100 % de l'import concedit, s'abonarà prèvia comprovació de la documentació justificativa presentada, en els termes establits en les bases reguladores de la subvenció i en aquesta convocatòria. Així mateix, i d'acord amb el que estableix l'esmentat article, els beneficiaris d'aquesta subvenció estan exempts de la prestació de garanties per pagament anticipat, si bé es podrà exigir la presentació d'un informe d'auditoria elaborat per un auditor o empresa auditora externa inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes.





Nové. Aprovació dels models de la convocatòria

S'aprova els annexos I, II i III generats en el tràmit telemàtic i els annexos IV, V, VI i VII publicats en aquesta resolució.



Desé. Protecció de dades

1. El responsable del tractament de les dades recollides a través dels corresponents formularis annexos a aquesta convocatòria i, en el seu cas, de les dades que figuren en la documentació que s'adjunte a la sol·licitud de la subvenció, és la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport a través del seu Registre d'Activitat de Tractament de Dades, la informació del qual està disponible en el següent enllaç: http://www.ceice.gva.es/va/registre-de-tractament-de-dades.

2. La persona interessada pot contactar amb el delegat de protecció de dades a través de les següents adreces de contacte:

Electrònica: dpd@gva.es

Postal: Passeig Albereda, 16-46010 València.

3. Formaran part del tractament de dades personals responsabilitat de Conselleria d'Educació Cultura i Esport les dades personals identificatives, de contacte, d'ocupació, econòmiques, de circumstàncies socials, categories especials de dades, dades especialment protegides i de qualsevol altra naturalesa que siguen recollides a través de:

– Els formularis que acompanyen a aquesta convocatòria.

– Les que resulten de la consulta a Plataformes Autonòmiques d'Interoperabilitat (d'ara en avant PAI) o a altres administracions públiques, en el cas que la persona interessada no s'haja oposat a aquesta consulta, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28 de la Llei 39/2015.

– La documentació que s'entregue pels sol·licitants i representants legals.

En relació amb la documentació presentada pels sol·licitants i representants legals que incloga dades personals de terceres persones, amb caràcter previ a la comunicació d'aquestes dades a la Conselleria, els sol·licitants i representants legals estan obligats a informar aquestes persones interessades, de la comunicació i tractament de les seues dades personals per la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, en els termes previstos en aquest article.

4. Les dades personals seran tractades amb la finalitat de dur a terme tota la tramitació i gestió de la subvenció, inclosa l'admissió de sol·licituds, verificació del compliment de les condicions i requisits establits, concessió de la subvenció i verificació i control de la seua correcta execució i desenvolupament, tot això amb base jurídica en el compliment d'una missió realitzada en interés públic, en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria i en el compliment de les obligacions legals derivades de la normativa contemplada en la present convocatòria (com són la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions) i en les restants normes aplicables, incloses les que regulen el tràmit electrònic.



Així mateix, en aplicació de la normativa vigent, amb la finalitat de garantir el dret dels ciutadans a conéixer en tot moment les subvencions convocades, i per a contribuir a donar compliment als principis de publicitat i transparència, les dades de les subvencions concedides seran publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions i Ajudes Públiques, amb indicació de la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s'imputen, beneficiari, quantitat concedida i objectiu o finalitat de la subvenció amb expressió dels diferents programes o projectes subvencionats.

Amb base jurídica en el compliment de les obligacions legals derivada de la normativa contemplada en aquesta convocatòria, així com per al compliment d'una missió realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, les dades personals podran ser comunicades a la PAI amb la finalitat d'efectuar la comprovació de les dades de la persona sol·licitant, així com d'altres situacions socioeconòmiques previstes per a la baremació, a altres òrgans de l'Administració Pública amb competència en la matèria, entre els quals, sense caràcter limitatiu, s'inclouen òrgans de caràcter autonòmic, local, estatal i de la Unió Europea, òrgans judicials i Ministeri Fiscal, Tribunal de Comptes, Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, IGAE, Defensor del Poble i Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana, Agència Antifrau de la Comunitat Valenciana, Delegat de Protecció de Dades i uns altres tercers subjectes de dret privat amb interés legítim i/o dret d'accés en el procediment.



A més, tercers encarregats del tractament podran tindre accés a les dades per encàrrec de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i/o de la Generalitat Valenciana, per a la prestació de serveis, seguint les instruccions i amb les mesures de seguretat i confidencialitat establides en l'encàrrec de tractament. No existeixen transferències internacionals de dades.

Totes les dades sol·licitades a través del formulari de sol·licitud, així com la documentació vinculada, són necessàries per a poder tramitar la sol·licitud, per la qual cosa la falta de comunicació d'aquestes dades a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport comportarà les conseqüències previstes per l'ordenament jurídic.

Les dades personals es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es recapten i pels terminis establerts en les normes vigents per al compliment d'obligacions i responsabilitats legals, i seran suprimides d'acord amb el que s'estableix en la normativa d'arxius i documentació.

La persona interessada pot exercitar el dret d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament, portabilitat i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, a través de les següents vies:

a) A través del tràmit electrònic establit a aquest efecte disponible en el lloc web oficial del Registre d'Activitat de Tractament de Dades de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

b) Enviant la petició a qualsevol de les adreces que s'assenyalen en l'apartat «Exercici de Drets davant» en el lloc web oficial del Registre d'Activitat de Tractament de Dades de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

c) De manera presencial aportant la sol·licitud corresponent a través del registre.

L'exercici dels drets és personalíssim i requerirà la identificació inequívoca de la persona interessada, que podrà realitzar-se en els apartats b) i c) mitjançant aportació del seu document nacional d'identitat, passaport o un altre document vàlid que la identifique i, en el seu cas, de la persona que ostente la representació, o instruments electrònics equivalents; així com el document o instrument electrònic acreditatiu de tal representació.

5. La persona interessada pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera no atesos els seus drets o vulnerat el tractament de les seues dades personals. Amb caràcter previ, la persona interessada pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través de les direccions de contacte mencionades.

Per a més informació sobre el tractament de les seues dades personals, la persona interessada pot consultar en el lloc web oficial del Registre d'Activitat de Tractament de Dades de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



Onzé. Entrada en vigor

Aquesta resolució entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició o plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició s'interposarà davant la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes des de l'endemà a la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



b) El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació o a partir de l'endemà del dia en què es notifique la resolució expressa del recurs de reposició o en què aquest s'haja d'entendre presumptament desestimat.





València, 20 de maig de 2020.– El director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial: Manuel Gomicia Giménez.



Mapa web