Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

ORDRE d'11 d'abril de 2006 de la Conselleria de Territori i Habitatge, per la qual es desenvolupa el Decret 119/2003, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge, modificat pel Decret 43/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat. [2006/X4464]

(DOGV núm. 5243 de 21.04.2006) Ref. Base de dades 2166/2006

ORDRE d'11 d'abril de 2006 de la Conselleria de Territori i Habitatge, per la qual es desenvolupa el Decret 119/2003, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge, modificat pel Decret 43/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat. [2006/X4464]
El Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge aprovat per Decret 119/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, va establir els òrgans de nivell directiu de la conselleria i es van determinat les competències atribuïdes a aquests òrgans (Correcció d'errades, DOGV 4545 de 16.07.2003).
Per altra banda el Decret 19/2005, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat, va crear el Centre per a la Investigació i Experimentació Forestal de la Comunitat Valenciana, com a òrgan administratiu de la conselleria.
Ambdós decrets van ser modificats pel Decret 43/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, a fi d'integrar el CIEF en l'estructura orgànica i funcional de la conselleria, i modificar-ne l'adscripció orgànica.
Finalment, el Decret 144/2005, de 7 d'octubre, del Consell de la Generalitat, va crear el Centre de Tecnologies Netes de la Comunitat Valenciana, com a unitat administrativa, i el va adscriure a la conselleria competent en matèria de medi ambient i amb dependència orgànica i funcional de la direcció general amb competències en matèria de prevenció i control integrats de la contaminació.
Derivat del Reglament orgànic i funcional i de l'aprovació dels decrets esmentats, cal efectuar el desenvolupament de l'estructura orgànica de la Conselleria de Territori i Habitatge establint, segons les competències dels seus òrgans directius, l'estructura i les funcions del nivell administratiu.
En conseqüència, en compliment del que preveu la disposició final primera del mencionat decret, i de conformitat amb el que disposen els articles 35.c) i 71 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià, amb un informe previ de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques i de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació,
ORDENE
Capítol I
Del conseller
Article 1
1. Depén directament del conseller el Gabinet del conseller com a òrgan de suport i assistència immediata al titular del departament, que exercirà les funcions que aquest li encomane.
2. Directament del conseller depén el Centre per a la Investigació i Experimentació Forestal de la Comunitat Valenciana (CIEF), al davant del qual hi ha un director com a cap d'àrea.
Les funcions del Centre per a la Investigació i Experimentació Forestal de la Comunitat Valenciana (CIEF), són les establides en el decret de la seua creació, 19/2005, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat
Capítol II
De la Secretaria Autonòmica
Article 2
De la Secretaria Autonòmica depenen, d'acord amb el que establix el Decret 133/2004, de 3 de setembre, del Consell de la Generalitat, per la qual s'establix l'estructura orgànica de la Presidència i de les conselleries de l'administració de la Generalitat, les direccions generals incloses en el capítol IV de la present ordre i el Centre d'Informació i Documentació Ambiental. Així mateix, depenen funcionalment de la Secretaria Autonòmica l'Àrea d'Inspecció del Territori i l'Àrea de Planificació.
Article 3
Al Centre d'Informació i Documentació Ambiental li corresponen les funcions que establix l'article 3 del Decret 156/2000, del Govern Valencià.
Capítol III
De la Sotssecretaria
Article 4
Per a l'execució de les funcions que té assignades, de la Sotssecretaria depén la Secretaria General Administrativa.
Depenen orgànicament de la Sotssecretaria, l'Àrea d'Inspecció del Territori i l'Àrea de Planificació.
Així mateix, de la Sotssecretaria depén orgànicament i funcionalment el Gabinet Tècnic.
Article 5
A la Secretaria General Administrativa li corresponen les funcions pròpies de la gestió de tots els serveis generals de la conselleria i prestar suport directe al titular de la Sotssecretaria. La Secretaria General Administrativa s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Gestió Econòmica i Pressupostària, al qual correspon l'elaboració de l'avantprojecte de pressupostos de la conselleria; la tramitació de les modificacions pressupostàries; la gestió i el control de l'execució pressupostària i econòmica; informar les disposicions normatives en relació al gasto públic, i, en general, totes les funcions que corresponguen o se li encomanen relatives a la gestió pressupostària i a la gestió econòmica.
. Servei d'Informàtica, al qual correspon la informatització dels departaments de la conselleria; l'elaboració i l'execució de plans d'informatització, l'assistència tècnica en matèria informàtica i cartogràfica als distints departaments; la gestió de bases de dades, xarxes, sistemes informàtics, cartografia i pàgina web de la conselleria; vetlar per la correcta aplicació de la normativa sobre tractament de dades de caràcter personal, i, en general, totes les funcions que se li encomanen en l'àmbit informàtic de la conselleria.
. Servei de Projectes i Obres, al qual correspon l'examen i l'informe, i si és el cas l'elaboració i la direcció d'obra dels projectes de la conselleria, com també les modificacions d'aquests; la vigilància del compliment de les normes reguladores en la matèria; les funcions que li atribuïsca la legislació de contractes de les administracions públiques, i, en general, totes les funcions relatives a projectes i obres que li siguen encomanades.
. Servei de Gestió de Personal i Registre, al qual correspon la tramitació dels assumptes relatius a la gestió del personal de la conselleria; conservar i custodiar els expedients dels empleats públics al servei d'aquesta; vetlar pel compliment de la normativa en matèria de personal; tramitar els expedients disciplinaris; tramitar les incidències en nòmines; vetlar pel funcionament correcte del registre general de la conselleria, i, en general, qualsevol funció que en matèria de gestió de personal i registre li siga encomanada.
. Servei de Contractació i Assumptes Generals, al qual correspon elaborar criteris sobre procediment de contractació; estudiar, preparar i formalitzar els expedients de contractació i d'assumptes generals com també el seguiment de la seua execució; la supervisió i la coordinació del parc mòbil i de les instal·lacions de la conselleria i el seu manteniment; l'estudi, el control i la gestió patrimonial dels béns mobles i immobles; la tramitació dels expedients de responsabilitat patrimonial en matèria de gestió mediambiental; i, en general, qualsevol funció que en les matèries de contractació i assumptes generals li siga encomanada.
. Servei d'Ordenació i Coordinació Administrativa, al qual correspon la tramitació dels assumptes que s'han d'elevar a la Comissió de secretaris autonòmics i sotssecretaris i al Consell, el trasllat dels seus acords i la custòdia dels certificats d'aquests; la racionalització i la normalització de procediments administratius; la coordinació, el seguiment, la supervisió i la tramitació de convenis i acords de col·laboració que ha de subscriure la conselleria; l'assistència tècnica en l'elaboració i la tramitació de convocatòries de subvencions; la coordinació dels serveis de traducció i la realització dels tràmits necessaris per a la publicació d'actes o disposicions en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana; i qualsevol altra funció que en matèria d'ordenació i coordinació administrativa li siga encomanada.
Article 6
A l'Àrea d'Inspecció del Territori li correspon exercir les funcions de vigilància i control de les matèries pròpies de la conselleria; proposar el programa d'inspecció i tramitar i instruir els expedients sancionadors en les mencionades matèries, com també informar sobre els recursos que es formulen contra els actes que imposen sancions i qualsevol altra funció relativa a la inspecció que li siga encomanada.
De l'Àrea d'Inspecció del Territori depén el Servei de Coordinació de la Inspecció Tècnica, al qual correspon la coordinació i la direcció tècnica dels inspectors, com també la participació en el Pla territorial d'emergència de la Comunitat Valenciana en aquelles matèries pròpies de la inspecció, i la tramitació de les diligències preliminars en les actuacions pròpies de la inspecció.
Article 7
A l'Àrea de Planificació li correspon donar suport i assessorar els òrgans directius de la conselleria en el disseny, la proposta i la implantació de programes d'actuació en les matèries pròpies de la conselleria; el seguiment i el control dels compromisos i relacions de la conselleria amb la Unió Europea, com també de l'execució pressupostària dels programes i els projectes cofinançats per la Unió Europea que duga a terme la conselleria; el seguiment i el control dels òrgans de participació i entitats que depenen de la conselleria; l'anàlisi de resultats de l'aplicació de normativa i ajudes econòmiques de la conselleria; la realització d'informes relatius a l'avaluació i el seguiment d'aquests i, en general, totes les funcions anàlogues que li siguen encomanades.
Article 8
Al Gabinet Tècnic li corresponen les funcions que concernixen a documentació, publicacions, seguiment parlamentari, i coordinació de projectes que li siguen encomanats. Per a portar a terme les seues funcions, el Gabinet Tècnic s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Programació, Documentació i Publicacions, les funcions del qual són les de col·laborar en l'elaboració de nous programes d'actuació en les matèries pròpies de la conselleria; la gestió d'un servei documental de caràcter integrat per a tota la conselleria; la gestió de les publicacions de la conselleria; la realització d'estudis i informes tècnics i qualsevol altra funció d'anàlogues característiques que li siga encomanada.
. Servei d'Informació, Anàlisi i Seguiment Parlamentari, a què li correspon la generació d'informació per a la presa de decisions; l'estudi i l'avaluació d'alternatives; determinació d'indicadors en les matèries pròpies de la conselleria; el seguiment parlamentari; l'impuls dels projectes legislatius de la conselleria, i, en general, totes les funcions d'anàlogues característiques que li siguen encomanades.
Capítol IV
De les direccions generals
Secció Primera
De la Direcció General de Planificació
i Ordenació Territorial
Article 9
Per a l'execució de les funcions assignades, la Direcció General de Planificació i Ordenació del Territori s'estructura en l'Àrea d'Urbanisme i l'Àrea de Planificació del Territori.
Article 10
A l'Àrea d'Urbanisme li correspon l'exercici de la política del sòl i ordenació urbana, a través dels plans, programes i objectius que corresponguen. Per a l'execució de les seues funcions, l'Àrea d'Urbanisme s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Suport Tècnic, al qual corresponen les funcions de suport i assessorament tècnic per a l'elaboració de propostes, informes i memòries referents a la formulació i el seguiment dels plans i projectes urbanístics; la cooperació amb les entitats urbanístiques públiques i privades i el suport a les restants unitats en matèria de documentació, estudis, plans i programes, com també qualssevol altres funcions d'anàloga finalitat que se li encomanen.
. Servei de Coordinació Territorial, al qual correspon la supervisió i la coordinació que, en matèria urbanística, es porten a terme en els serveis territorials i les distintes administracions públiques amb intervenció o incidència territorial en funció de les seues respectives competències; l'elaboració dels informes, estudis i anàlisis necessàries per a la determinació de criteris i directrius de política urbanística i territorial, així com l'assessorament legal en matèria d'urbanisme, ordenació territorial i disciplina urbanística, i qualssevol altres funcions d'anàloga finalitat que li encomanen.
. Servei d'Informació i Divulgació, al qual corresponen, en el marc del que establix el capítol III del títol III de la Llei 4/2004, de 30 de juny, de la Generalitat, d'ordenació del territori i protecció del paisatge, les funcions corresponents al sistema d'informació urbanística i territorial, la difusió i la divulgació d'aquest i l'assistència i la cooperació amb les diferents administracions públiques, com també les de manteniment i gestió de l'arxiu documental i cartogràfic en matèria d'urbanisme, en coordinació amb l'Institut Cartogràfic Valencià i qualssevol altres funcions d'anàloga finalitat que se li encomanen.
Article 11
A l'Àrea de Planificació del Territori li correspon l'exercici de la política territorial a través del desenvolupament sostenible i la visió integradora del territori i el medi ambient. Per a l'execució de les seues funcions, l'Àrea de Planificació del Territori s'estructura en els serveis següents:
. Servei d'Ordenació Territorial, al qual correspon l'elaboració i la supervisió dels treballs i anàlisis; diagnòstics i planificació dels instruments d'ordenació del territori; informes, estudis i prospectives en matèria d'ordenació territorial, com també qualssevol altres funcions d'anàloga finalitat que li encomanen.
. Servei de Parcs Naturals, al qual correspon la gestió, el manteniment i la dinamització dels espais naturals protegits, com també qualsevol altra funció d'anàloga finalitat que li siga encomanada.
. Servei d'Ordenació Sostenible del Medi, al qual correspon proposar criteris i plans per a la protecció dels recursos naturals; la planificació dels espais naturals protegits; la tramitació de la seua declaració i ordenació; la planificació de zones i llocs especials de conservació per a la seua integració en la xarxa Natura 2000, i totes les altres funcions d'anàloga finalitat que li siguen encomanades.
Secció Segona
De la Direcció General d'Habitatge i Projectes Urbans
Article 12
Per a l'execució de les funcions assignades, la Direcció General d'Habitatge i Projectes Urbans s'estructura en l'Àrea d'Habitatge i Projectes Urbans i l'Àrea de Promoció.
Article 13
A l'Àrea d'Habitatge i Projectes Urbans li correspon executar les funcions relatives al foment i l'execució, dins dels plans generals d'accés a l'habitatge, de programes específics dirigits a col·lectius socials desfavorits, la gestió economicocomptable dels plans d'habitatge, la gestió del patrimoni d'habitatges de promoció pública adscrit a la Conselleria de Territori i Habitatge i la tramitació i el seguiment de convenis de col·laboració en matèria d'habitatge amb altres entitats públiques o privades. Per a l'execució de les seues funcions de l'Àrea d'Habitatge i Projectes Urbans depén el servei següent:
. Servei de Coordinació de Programes d'Habitatge Solidari i Gestió del Patrimoni, al qual correspon la coordinació i la gestió de programes específics dirigits a facilitar l'accés a l'habitatge de col·lectius amb especial problemàtica d'integració social; la gestió específica del sòl necessari per a la seua construcció, i la gestió i l'administració d'aquests; l'elaboració i la gestió de programes d'eradicació del xabolisme i de l'habitatge precari; la gestió d'allotjaments temporals en cas de necessitat urgent; el desenvolupament de la Xarxa Infohabitatge Solidari i la coordinació amb altres organismes d'àmbit local, autonòmic o estatal que presten serveis semblants; la realització de les actuacions necessàries per al manteniment i gestió del patrimoni d'habitatges de promoció pública, i qualssevol altres funcions que en matèria d'habitatge protegit li siguen encomanades.
Article 14
A l'Àrea de Promoció li correspon executar les funcions relatives a la promoció de l'habitatge de protecció pública, el seu règim jurídic, normatiu i sancionador; el seguiment dels plans d'habitatge i l'elaboració i l'anàlisi d'indicadors en relació amb la demanda, les necessitats i l'oferta d'habitatges; la gestió del Registre Valencià d'Habitatge Protegit; i la coordinació dels serveis territorials en totes les actuacions relacionades amb els plans d'habitatge. Per al desenvolupament de les seues funcions, de l'Àrea de Promoció depén el servei següent:
. Servei de Rehabilitació i Coordinació de l'Observatori d'Habitatge, al qual correspon la coordinació i el seguiment estadístic dels successius plans d'accés a l'habitatge; la coordinació de l'Observatori de l'Habitatge, per mitjà del disseny, la realització i la supervisió d'estudis sobre demanda, necessitats i oferta d'habitatges a la Comunitat Valenciana, com també sobre la implantació de nous criteris constructius per a l'habitabilitat, la sostenibilitat i l'eficiència energètica dels habitatges; la declaració d'àrees de rehabilitació i la planificació d'actuacions de rehabilitació, la supervisió i el control de les obres de rehabilitació de promoció públiques, la coordinació de les oficines comarcals de rehabilitació i dels ajuntaments amb àrees de rehabilitació declarades, com també qualssevol altres funcions que en matèria de rehabilitació d'habitatges li siguen encomanades.
Secció Tercera
De la Direcció General de Gestió del Medi Natural
Article 15
Per a l'execució de les funcions assignades, la Direcció General de Gestió del Medi Natural s'estructura en l'Àrea de Gestió de Recursos Forestals i Conservació Ambiental i l'Àrea d'Avaluació Ambiental.
Article 16
A l'Àrea de Gestió de Recursos Forestals i Conservació Ambiental li correspon executar les funcions relatives a la planificació i la gestió forestal; la prevenció d'incendis forestals; la sanitat forestal i la conservació del medi; la gestió, i l'ordenació de la caça i la pesca continentals. Per al desenvolupament de les seues funcions, l'Àrea de Gestió de Recursos Forestals i Conservació Ambiental s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Gestió Forestal, al qual corresponen les funcions relatives a forests patrimonials de la Generalitat Valenciana, de les declarades o ser susceptibles de ser declarades d'utilitat pública, de les comunals, de les consorciades i convingudes i dels particulars; l'aprofitament de les rendes forestals; la conservació i la defensa hidrologicoforestal; els camins ramaders; les ordenacions integrals de forests i tractaments selvícoles, obres de restauració i millora paisatgística en terrenys forestals, i qualssevol altres funcions que en matèria de gestió forestal li siguen assignades.
. Servei de Prevenció d'Incendis i Sanitat Forestal, al qual correspon la direcció tècnica de la prevenció contra els incendis forestals; la vigilància fixa i mòbil; la potenciació del voluntariat; la silvicultura preventiva; infraestructures de prevenció, informació estadística i investigació de causes i motivacions; la sanitat forestal, com també qualssevol altres funcions que en matèria de prevenció d'incendis i sanitat forestal li siguen assignades.
. Servei de Conservació de la Biodiversitat, al qual correspon l'estudi i la protecció de la flora i la fauna i els ecosistemes de la Comunitat Valenciana, la seua conservació i recuperació; la declaració i la gestió de la xarxa de microreserves de flora, i totes les altres funcions que en matèria de biodiversitat li siguen assignades.
. Servei de Caça i Pesca, al qual correspon l'estudi i l'elaboració de propostes de directrius per a l'ordenació i la gestió de la caça i la pesca continental per a un aprofitament sostenible; la tramitació de períodes hàbils de caça i pesca; vedes especials; autoritzacions i plans tècnics de caça i pesca; reserves i tancats; foment i control de les espècies cinegètiques, i qualssevol altres funcions que en matèria de caça i pesca li siguen encomanades.
Article 17
A l'Àrea d'Avaluació Ambiental li correspon executar la coordinació de l'avaluació i l'estimació d'impactes de plans, programes i projectes. Per al desenvolupament de les seues funcions, l'Àrea d'Avaluació s'estructura en els serveis següents:
. Servei d'Avaluació d'Impacte Ambiental, al qual correspon la tramitació de les avaluacions d'impacte ambiental, l'estudi i la declaració d'aquestes; el seguiment, el control i la vigilància del compliment de les condicions establides en les declaracions d'impacte ambiental; el desenvolupament de sistemes d'informació ambiental i qualssevol altres funcions d'anàlogues característiques que li siguen encomanades.
. Servei d'Avaluació Ambiental Estratègica, al qual correspon l'anàlisi, l'informe i l'avaluació ambiental de plans, programes i grans projectes, amb important repercussió ambiental, econòmica i social, com també la coordinació que d'aquests es derive amb altres entitats o organismes i, en general, totes les funcions d'anàlogues característiques que li siguen encomanades.
Secció Quarta
De la Direcció General de Qualitat Ambiental
Article 18
Per a l'execució de les funcions que té assignades, la Direcció General de Qualitat Ambiental s'estructura en l'Àrea de Qualitat Ambiental, l'Àrea de Residus i l'Àrea del Centre de Tecnologies Netes de la Comunitat Valenciana.
Article 19
A l'Àrea de Qualitat Ambiental li correspon executar les funcions relatives a la planificació, el control i l'execució de programes per a la millora de la qualitat de les aigües; el control integrat de la contaminació i els instruments d'intervenció ambiental d'activitats; la protecció del medi ambient; la planificació i el desenvolupament de programes, cursos i activitats formatives en matèria d'educació ambiental; i el desenvolupament de l'Agenda XXI local, la concessió de l'etiqueta ecològica, les convalidacions d'inversions mediambientals, el registre de centres segons el Reglament EMAS i el Registre d'Entitats Col·laboradores en matèria de qualitat ambiental. Per al desenvolupament de les seues funcions, l'Àrea de Qualitat Ambiental s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Control Integrat de la Contaminació, al qual corresponen les autoritzacions ambientals integrades, renovacions i modificacions (IPPC) i els instruments d'intervenció administrativa ambiental d'activitats, com també el registre de fonts i emissions contaminants (EPER), i en general qualssevol altres funcions que en matèria de control integrat de la contaminació li siguen encomanades.
. Servei de Qualitat de les Aigües, al qual correspon la planificació de programes per a la millora de la qualitat de les aigües, el control de les aigües de consum humà, de bany, litorals i continentals; les autoritzacions d'abocaments d'aigües al litoral; el seguiment i el control de les activitats relacionades amb els recursos hidrològics de la Comunitat Valenciana; el control de les condicions sanitàries i ambientals de les activitats d'esbarjo i oci, i, en general, totes les funcions en matèria de qualitat de les aigües que li siguen encomanades.
. Servei de Protecció de l'Ambient Atmosfèric, al qual correspon l'explotació del sistema de vigilància i control de la qualitat de l'aire; la gestió d'ajudes a la investigació en matèria de protecció de l'ambient atmosfèric; l'inventari d'emissions a l'atmosfera; el registre de focus potencialment contaminants de l'atmosfera; la proposta d'actuacions relatives a la protecció atmosfèrica i acústica, i, en general, totes les funcions que li siguen encomanades en matèria de protecció atmosfèrica i acústica.
Article 20
A l'Àrea de Residus li correspon l'execució de les funcions relatives al seguiment, el control i la gestió dels residus. Per al desenvolupament de les seues funcions, l'Àrea de Residus s'estructura en els serveis següents:
. Servei de Residus Urbans, al qual correspon el desenvolupament dels plans zonals de residus urbans i inerts; la tramitació d'expedients d'autorització de producció i gestió de residus urbans i inerts; el registre de productors i gestors de residus urbans i inerts; la implantació de la recollida selectiva i el foment del reciclatge i la valorització de residus; les competències en matèria de sòls contaminats i envasos domèstics, i, en general, totes les funcions que en matèria de gestió de residus urbans li siguen encomanades.
. Servei de Residus Industrials, al qual correspon la tramitació d'autoritzacions de producció i gestió de residus industrials; la tramitació d'autoritzacions de trasllats transfronterers de residus industrials; la tramitació de subvencions en matèria de residus industrials; el foment de pràctiques de minimització de residus industrials; les competències en matèria d'envasos industrials i comercials, i totes les altres funcions en matèria de residus industrials li siguen encomanades.
Article 21
A l'Àrea del Centre de Tecnologies Netes de la Comunitat Valenciana li correspon l'execució de les funcions relatives a la direcció i la gestió del Centre de Tecnologies Netes, d'acord amb el Decret 144/2005, de 7 d'octubre, del Consell de la Generalitat, pel qual es crea aquest.
Capítol V
Dels serveis territorials
Article 22
1. En cada una de les tres províncies de la Comunitat Valenciana existiran els serveis territorials de Territori i Habitatge, que gestionaran les competències que se'ls atribuïsquen en la matèria, en el seu respectiu àmbit territorial.
Els serveis territorials dependran orgànicament de la Sotssecretaria i funcionalment dels directors generals en les matèries de la seua respectiva competència.
2. En cada una de les províncies, dependent del titular de la Sotssecretaria, existirà un director territorial que dirigirà i coordinarà els serveis, les seccions i les unitats administratives, vetlarà pel seu funcionament correcte, i adoptarà les mesures que siguen necessàries, i exercirà totes aquelles facultats que se li assignen o deleguen.
Així mateix, en cada direcció territorial, un secretari territorial, amb rang de servei, prestarà assistència tècnica al director territorial i exercirà les atribucions de tramitació administrativa, de gestió de personal, d'assumptes generals i de gestió econòmica i pressupostària.
Article 23
De cada una de les direccions territorials dependran els següents serveis d'àmbit provincial:
. Servei Territorial de Planificació i Ordenació Territorial, al qual correspon, seguint els criteris i les directrius de la direcció general, l'aplicació i el control del planejament, la gestió i la disciplina urbanística, com també dels instruments d'ordenació, la secretaria permanent de la Comissió Territorial d'Urbanisme i, en general, totes les funcions relatives a planificació i ordenació territorial que li siguen encomanades.
. Servei Territorial d'Habitatge i Projectes Urbans, al qual corresponen les funcions de tramitació, gestió i resolució dels expedients ordinaris de qualificació o declaració d'habitatges de protecció pública, d'acord amb la normativa vigent, com també la resolució de tots els tràmits que es deriven d'aquestes, conforme a la seua regulació legal; tramitació, gestió i resolució dels expedients ordinaris d'ajudes a l'habitatge, acollits als marcs reguladors d'actuacions protegibles en matèria d'habitatge; tramitació, seguiment i informes tècnics en actuacions directes i convingudes i àrees de rehabilitació urbana, com també, si és el cas, l'aprovació de projectes tècnics en els supòsits regulats en els respectius convenis; la incoació d'expedients sancionadors en matèria d'habitatge, amb les facultats d'imposició de sancions econòmiques dins dels límits imposats per la legislació vigent, i en general totes les funcions d'anàlogues característiques que li siguen encomanades.
. Servei Territorial de Medi Ambient, al qual correspon l'execució i la supervisió forestal, de les actuacions de qualitat ambiental, de contaminació i de residus i, en general, totes les funcions relatives a medi ambient que li siguen encomanades.
DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA
Queda derogada l'Ordre de 9 de setembre de 2003 de la Conselleria de Territori i Habitatge, per la qual es desenvolupa el Decret 119/2003, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge, i totes les disposicions que del mateix rang o d'un rang inferior s'oposen a la present ordre.
DISPOSICIÓ FINAL
La present ordre entrarà en vigor el mateix dia de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 11 d'abril de 2006
El conseller de Territori i Habitatge,
RAFAEL BLASCO CASTANY

linea
Mapa web