CORRECCIÓ d'errades del Decret 119/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge. [2003/X8411]
(DOGV núm. 4545 de 16.07.2003) Ref. Base de dades 3419/2003
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 17.07.2003 Data de fi de vigència: 04.10.2006 Notes: Correcció d'errades de la disposició que s'indica. Aquesta disposició afecta: Corregeix: Aquesta disposició està afectada per: Derogada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria Territori i Habitatge Grup temàtic: Reglamentació, Legislació Matèries: Organització de l'administració Descriptors: Temàtics: reglament intern, administració regional , Conselleria Territori i Habitatge
CORRECCIÓ d'errades del Decret 119/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge. [2003/X8411]
Advertides errades en la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 4.543, de 14 de juliol de 2003, del Decret 119/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Territori i Habitatge, es transcriuen tot seguit els articles 8 i 18 una vegada rectificades les errades existents:
«Article 8
1. La Secretaria Autonòmica de Territori i Medi Ambient, dependent del conseller, és l'òrgan al qual correspon dirigir i coordinar els centres directius adscrits sota la seua dependència, així com les unitats administratives que s'hi integren. De la Secretaria Autonòmica depenen les direccions generals incloses en el present capítol.
2. El secretari autonòmic proveirà la coordinació dels distints òrgans de la Conselleria que se li adscriuen i vetllarà per l'eficaç tramitació dels afers que hagen d'atendre els serveis que en depenen i que afecten els altres, tot exercint les funcions determinades en l'article 74 de la Llei de Govern Valencià.
3. De la Secretaria Autonòmica depèn el Centre d'Informació i Documentació Ambiental de la Comunitat Valenciana (CIDAM), creat pel Decret 156/2000, de 17 d'octubre, del Consell de la Generalitat.
(...)
Article 18
De la Sotssecretaria depèn la Secretaria General Administrativa, a la qual amb el màxim rang administratiu corresponen les funcions pròpies de la gestió de tots els serveis generals de la Sotssecretaria de Territori i Habitatge.
Sota la dependència directa del sotssecretari hi haurà, amb el rang d'Àrea, un Gabinet Tècnic, al qual corresponen les funcions concernents a documentació, anàlisi i avaluació, publicacions, comunicació, seguiment parlamentari i coordinació de projectes que, pel seu caràcter global o estratègic, se li encomanen.
Depèn orgànicament de la Sotssecretaria la Inspecció del Territori, que tindrà el rang d'Àrea i a la qual correspon d'exercir les funcions de vigilància, control i instrucció d'expedients sancionadors en les matèries pròpies de la Conselleria.
Alhora, dependrà orgànicament de la Sotssecretaria l'Àrea de Planificació, a la qual correspon donar suport i assessorar els òrgans directius de la Conselleria en tot allò relatiu a la seua programació d'actuacions, avaluació i seguiment.